Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
99 884,00 UAH
UA-2018-06-19-000021-a ff181beb0d1a4ff48d44e67f12532757
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Протиняк Маряна Ігорівна

+380676738490 osvitabor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бориславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144714
Місцезнаходження: 82300, Україна , Львівська обл., місто Борислав, вулиця Шевченка,42
Контактна особа: Протиняк Маряна Ігорівна
+380676738490
osvitabor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2018 08:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 27 червня 2018 15:09
Очікувана вартість: 99 884,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 19 червня 2018 22:18
Дата відповіді: 22 червня 2018 12:32
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Подання еквіваленту не передбачено.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 20 червня 2018 18:13
Дата відповіді: 22 червня 2018 12:33
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Врахуємо зазначену вами інформацію під час постачання продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Угрин Андрій Зенонович 99 699,00
UAH з ПДВ
90 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 98 371,00
UAH з ПДВ
94 883,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 98 444,85
UAH з ПДВ
96 447,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 99 597,00
UAH з ПДВ
96 972,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 99 883,62
UAH з ПДВ
99 883,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 15:58
cinova
03 липня 2018 14:24
cin
25 червня 2018 17:28
getFile.pdf
25 червня 2018 17:28
Certificate.pdf
25 червня 2018 13:35
інформація.odt
25 червня 2018 13:35
код 001.jpg
25 червня 2018 13:35
pasport2 001.jpg
25 червня 2018 13:35
pasport1 001.jpg
25 червня 2018 13:35
документ 002.jpg
25 червня 2018 13:35
документ 001.jpg

Публічні документи

26 червня 2018 15:32
Статут Комел 2018_печ.pdf
26 червня 2018 15:32
Сертифікати_Epson L362_364_382.pdf
26 червня 2018 15:32
Серитифікати_dell.zip
26 червня 2018 15:32
пропозиція.pdf
26 червня 2018 15:32
проект договору.pdf
26 червня 2018 15:32
Витяг Комел 02.02.2018_печ.pdf
26 червня 2018 15:32
info_OTP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Угрин Андрій Зенонович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Угрин Андрій Зенонович
#2702510192
Переможець 90 484,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 23:01

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 23:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Угрин Андрій Зенонович
#2702510192
90 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
09 липня 2018 23:24