Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт частини приміщень ДНЗ ясла-садок №13 "Ялинка" по вул. Володимирська, 3а в м. Коростишеві Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 247 365,00 UAH
UA-2018-06-18-003142-a 4b2c21f8cf37477c86fa2de3dc674e6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Парфенюк Наталія

+380681119589 dnzyalinka13krst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коростишівський дошкільний навчальний заклад ясла-садок №13 "Ялинка"
Код ЄДРПОУ: 25755449
Місцезнаходження: 12500, Україна , Житомирська обл., м. Коростишів, вул. Володимирська, 3-а
Контактна особа: Парфенюк Наталія
+380681119589
dnzyalinka13krst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2018 19:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2018 21:00
Початок аукціону: 04 липня 2018 14:33
Очікувана вартість: 2 247 365,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 237,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
«Капітальний ремонт частини приміщень ДНЗ ясла-садок №13 "Ялинка" по вул. Володимирська, 3а в м. Коростишеві Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, м.Коростишів, вул.Володимирська, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
умови оплати: 30%
можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 30%
можливість виконання власними силами 25% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 20%
можливість виконання власними силами 10% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 10%
відсутня можливість виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт: 0%
21 червня 2018 08:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 09:36
ТД ДНЗ 13 Коростишів.doc
18 червня 2018 19:43
Технічне завдання ДНЗ 13.rtf
21 червня 2018 08:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 09:36
ТД ДНЗ 13 Коростишів.doc
18 червня 2018 19:43
ТД ДНЗ 13 Коростишів.doc
18 червня 2018 19:43
Технічне завдання ДНЗ 13.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розяснення вимог ДКТ
Дата подання: 22 червня 2018 17:17
Дата відповіді: 25 червня 2018 20:46
В п. 2 Інша інформація розділу У Оцінка тендерної пропозиції зазначено, що учасник має надати: 6. Лист довільної форми щодо відсутності можливості виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт або наявності такої можливості із зазначенням відсотка виконання робіт власними силами. 1. Що мається на увазі – відсутності можливості виконання власними силами певного обсягу робіт?? 2. Яким чином зміст вказаного пункту співвідноситься із можливістю залучення субпідрядників – ви необхідно зазначати у листі довільної форми обсяг робіт, що будуть доручатися субпідряднику??? 3. Яким співставляються вимоги даного пункту критерієм оцінки «умови оплати»- можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт 4. Як трактувати критерій оцінки «умови оплати»- можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт – виконання робіт лише власними силами, оплата за які буде проведена по факту підписання акту виконаних робіт ??? із залученням субпідрядників???? Оплати 50 % від фактично виконаних робіт ????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до частини першої статті 28 Закону Укрраїни "Про публічні закупівлі" замовником встановлено два критерія оцінки: "ціна" та "умови оплати". Критерій "умови оплати" повністю розписаний в тендерній документації. Питома вага критерію «умови оплати» розраховується наступним чином:
- можливість виконання власними силами 50% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт – питома вага 15%;
- можливість виконання власними силами 25% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт – питома вага 10%;
- можливість виконання власними силами 10% обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт – питома вага 5%;
- відсутня можливість виконання власними силами певного обсягу робіт, оплата за виконання яких замовником буде проведена після підписання акту виконаних робіт – питома вага 0;
Власними силами, мається на увазі за власні кошти без попередньої оплати. Тобто, учасник зобовязується виконати, наприклад, 50% обсягу робіт оплата за проведення яких буде проведена після підписання акту виконаних робіт без попередньої оплати. У разі якщо учасник не має можливості виконати роботи власними силами (за рахунок власних коштів) певний відсоток робіт, то надає листа довільної форми в якому зазначає про відсутність можливості виконання робіт власними силами вказані в технічному завданні роботи і відповідно зазначає про це в електронній формі пропозиції.
Розяснення вимог ДКТ
Дата подання: 22 червня 2018 17:30
Дата відповіді: 25 червня 2018 20:48
В ДТК зазначено: В разі посилання в пропозиції на інший діючий нормативний документ, ніж зазначений в технічній специфікації, Учасник надає лист-підтвердження складений в довільній формі щодо відповідності цього нормативного документа вимогам Замовника та поширення його на предмет закупівлі. В ДКТ відсутня технічна специфікація, є лише технічне завдання згідно Додатку 2, в якому відсутне посилання на будь-які нормативні документи. 1. Що мається на увазі під технічною специфікацією??? 2. Про які нормативні документи йде мова в ДКТ, щодо яких необхідно надати лист-підтвердження????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації передбачено що пропозиція формується відповідно до технічного завдання та з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Якщо учасник формує пропозицію з урахуванням інших нормативних документів то повинен надати лист-підтвердження складений в довільній формі щодо відповідності цього нормативного документа вимогам Замовника та поширення його на предмет закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2018 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд" 2 240 310,00
UAH з ПДВ
2 240 310,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 568 217 Документи
ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ 2 200 000,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
1 2 200 000 Документи

Публічні документи

24 липня 2018 15:41
довідки
05 липня 2018 15:04
пропозиція
02 липня 2018 14:46
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2018 15:57
Установчі.pdf
03 липня 2018 15:57
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УК "Комфорт-Буд"

ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 2 240 310,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 16:54

Документи

11 липня 2018 16:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2018 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УК "Комфорт-Буд"
#40223320
2 240 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2018 16:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 13:03
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 11:07
001.jpg зміни до договору
20 грудня 2019 11:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:52
Scan_20181228_153250.tif зміни до договору
28 грудня 2018 15:49
Изображение 023.jpg зміни до договору
28 грудня 2018 15:49
Изображение 022.jpg зміни до договору
28 грудня 2018 15:49
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 16:07
Договір ДНЗ 13 (1).pdf укладений
27 липня 2018 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 65
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 2. Договору викласти в новій редакції. Суму договору зменшити на 204191,80 грн. (Двісті тисяч чотири тисячі сто дев’яносто одна гривня 80 копійок) в т.ч. ПДВ 34031,97 грн. (Тридцять чотири тисячі тридцять одна гривня 97 копійок). Загальна сума Договору складається з витрат Підрядника та вартості Робіт, що виконуються Підрядником за цим Договором та становить 2036118,20 грн. (Два мільйони тридцять шість тисяч сто вісімнадцять гривень 20 копійок) в т.ч. ПДВ 339353,03 грн. (Триста тридцять дев’ять тисяч триста п’ятдесят три гривні 03 копійки). Сума фінансування на 2018 рік складає 1265354.60 грн. (Один мільйон двісті шістдесят п’ять тисяч триста п’ятдесят чотири гривні 60 копійок) в т.ч. ПДВ 210892,44 грн. (Двісті десять тисяч вісімсот дев’яносто дві гривні 44 копійок), на 2019 рік - 770763,60 грн. (Сімсот сімдесят тисяч сімсот шістдесят три гривні 60 копійок) в т.ч. ПДВ 128460,60 грн. (Сто двадцять вісім тисяч чотириста шістдесят гривень 60 копійок). 2.Пункт 18.1 Договору викласти у наступній редакції: Підрядник приступає до виконання робіт за договором №65 від 26.07.2018 р. при наявності бюджетних асигнувань встановлених кошторисом на 2019 рік, які становлять 770763,60 грн. в т.ч. ПДВ та відповідно до календарного графіку виконання робіт до 25.12.2019 р. з правом дострокового виконання. 3. Інші умови вищесказаного Договору, незмінні цією Угодою і залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, Сторони підтверджують їх обов’язковість .
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 036 118,20
UAH (в тому числі ПДВ 339 353,03 UAH)