Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
laptops
Очікувана вартість
6 897 935,00 UAH
UA-2018-06-18-003141-a 9836bccb44604b9e811fcdba3505107d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Захарченко

+380512379370 natalja_karpenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33188639
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29
Контактна особа: Світлана Захарченко
+380512379370
natalja_karpenko@i.ua
Додаткові контактні особи: Наталія Карпенко
+380512379296
natalja_karpenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNIY ZAKLAD "TSENTR FINANSOVO-STATISTICHNOGO MONITORINGU, MATERIALNO-TEHNICHNOGO TA INFORMATSIYNOGO ZABEZPECHENNYA OSVITNIH ZAKLADIV" MIKOLAIVSKOI OBLASNOI RADI
National ID: 33188639
Contact point: Svitlana Zatharchenko
+380512379370
natalja_karpenko@i.ua
Additional contacts: Наталія Карпенко
+380512379296
natalja_karpenko@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2018 19:38
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2018 22:10
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2018 22:10
Очікувана вартість: 6 897 935,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 979,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 18 червня 2018 19:38
Enquiries until: 08 липня 2018 22:10
Complaints submission until: до 14 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 липня 2018 22:10

Information

Estimated total value: 6 897 935 UAH including VAT
Minimal lowering step: 68 979 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
477 штука
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Спаська, 29
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

laptops
CPV: 30230000-0
Період постачання: з 27 серпня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2018 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2018 19:14
perelik_зміни ноутбуки1.docx
11 липня 2018 19:14
ТД НУШ ноутбуки- зміни1.docx
18 червня 2018 19:38
ТД НУШ ноутбуки.docx
11 липня 2018 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 19:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2018 19:14
perelik_зміни ноутбуки1.docx
11 липня 2018 19:14
ТД НУШ ноутбуки- зміни1.docx
18 червня 2018 19:38
ТД НУШ ноутбуки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 12:26
Дата відповіді: 22 червня 2018 10:34
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має бути встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо перевірки програмного забезпечення повідомляємо наступне: відповідно до п.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-18-003141-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 31 липня 2018 17:02
Оскарження результатів предкваліфікації
Оскарження результатів предкваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2018 17:16
За результатами розгляду вимоги від 31.07.2018 № 407 щодо оскарження результатів прекваліфкації повідомляємо таке.
Щодо вимоги: «Просимо Замовника вказати, де саме у додатку № 6 «Технічні вимоги» було вказано, що вказаний набір портів повинен бути виключно ВБУДОВАНИЙ, як це зазначається у Протоколі розгляду». Так, дійсно, в тендерній документації не було прописано слово «ВБУДОВАНИЙ».
У наданій Вами пропозиції: «запропонований ноутбук Acer Extensa EX2519 обладнаний набором ВБУДОВАНИХ портів: 1×USB3.0, 2×USB2.0/HDMI/LAN (RJ-45)/кард-рідер/аудіо вихід”.
Наша вимога виглядає так: 2×USB3.0. Для порівняння ставимо поруч, у вигляді таблиці:
Наша вимога Ваша пропозиція
2×USB3.0. 1×USB3.0
В результаті аналізу складеної таблиці тендерний комітет Комунального закладу "Центр фінансово-статистичного моніторингу, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів" Миколаївської обласної ради зробив висновок про невідповідність Вашої пропозиції нашим вимогам.
Крім того, тендерною документацією не передбачено наявність додаткових пристроїв (додатковий зовнішній USB3.0).
Тендерний комітет ознайомився «з набором ВБУДОВАНИХ» портів за наведеним посиланням: https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/professional-model/NX.EFAEU.020. Дійсно, модель ноутбука має в наявності 1×USB3.0.
В результаті аналізу викладеної на сайті інформації тендерний комітет Комунального закладу "Центр фінансово-статистичного моніторингу, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів" Миколаївської обласної ради зробив висновок про невідповідність Вашої пропозиції нашим вимогам.
Щодо відповідності Вашої пропозиції вимогам Наказу МОН від 02.11.2017 №1440: для порівняння ставимо поруч вимоги Наказу до персонального комп'ютера вчителя форм-фактора ноутбук та Вашу пропозицію, у вигляді таблиці:
Вимога Наказу Ваша пропозиція
не менше ніж 2 порти USB 2.0;
не менше ніж 1 порт USB 3.0;
не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45) у разі використання дротової мережі в класі;
не менше ніж 1 порт VGA або DVI, або HDMI;
не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm) 4×USB3.0 (за допомогою USB3.0 концентратора у комплекті), та 2×USB2.0/HDMI/LAN (RJ-45)/кард-рідер/аудіо вихід”
В результаті аналізу складеної таблиці тендерний комітет Комунального закладу "Центр фінансово-статистичного моніторингу, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів" Миколаївської обласної ради зробив висновок про невідповідність Вашої пропозиції вимогам Наказу МОН від 02.11.2017 №1440, в якому не передбачено USB3.0 концентратора у складі форм-фактора ноутбуку.
У складі тендерної документації Ви надали підписаний проект договору на постачання товару: ДК 021: 2015 (СРV 2008) – 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (ноутбуки). Кількість товару: 477 шт. Згідно тендерної пропозиції Ви пропонуєте поставляти нам КОМПЛЕКТ у складі: ноутбук+концентратор. Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
В результаті аналізу наведеної інформації тендерний комітет Комунального закладу "Центр фінансово-статистичного моніторингу, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення освітніх закладів" Миколаївської обласної ради зробив висновок про невідповідність Вашої пропозиції проекту договору про постачання товару.
З огляду на вище наведе, тендерний комітет залишає своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК без змін.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 липня 2018
UA-2018-06-18-003141-a9836bccb44604b9e811fcdba3505107d
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-СТАТИСТИЧНОГО МОНІТОРИНГУ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33188639
Місцезнаходження: 54030, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Спаська, 29
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Відхилено
Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТЕХНОСЕРВ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "САНОР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

26 липня 2018 15:51
44- 26.07.2018.PDF
26 липня 2018 16:01
Електронний підпис

Публічні документи

17 липня 2018 12:41
Електронний підпис
17 липня 2018 12:38
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2018 12:38
Кваліфікація.pdf
17 липня 2018 12:38
Проект договору.pdf
17 липня 2018 12:38
Інші вимоги.pdf
17 липня 2018 12:38
Відповідність ст.17.pdf

Документи

26 липня 2018 15:52
44- 26.07.2018.PDF
26 липня 2018 16:04
Електронний підпис

Публічні документи

18 липня 2018 11:58
Відповідність ст. 17.pdf
18 липня 2018 11:58
Інші вимоги.pdf
18 липня 2018 11:58
Кваліфікація.pdf
18 липня 2018 11:58
Проект договору.pdf
18 липня 2018 11:58
Технічні вимоги.pdf

Документи

26 липня 2018 15:53
44- 26.07.2018.PDF
26 липня 2018 16:03
Електронний підпис

Публічні документи

18 липня 2018 18:47
Електронний підпис
18 липня 2018 16:41
Електронний підпис
18 липня 2018 16:40
технічна частина.pdf
18 липня 2018 16:40
інші документи.pdf

Документи

26 липня 2018 15:54
44- 26.07.2018.PDF
26 липня 2018 16:04
Електронний підпис

Публічні документи

18 липня 2018 16:43
Статут.pdf
18 липня 2018 16:43
Свідоцтво 2.pdf
18 липня 2018 16:43
Свідоцтво 1.pdf
18 липня 2018 16:43
Проект договору.pdf
18 липня 2018 16:43
Довідка ЄРП.pdf
18 липня 2018 16:43
Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 липня 2018 16:43
Витяг ПДВ.pdf
18 липня 2018 16:43
Витяг ЄДР.pdf
18 липня 2018 16:43
4-ОПП.pdf
18 липня 2018 16:43
Технічні вимоги.pdf
18 липня 2018 16:43
UA MAF Lenovo TSU Nikolaev Educ 170718.pdf

Документи

26 липня 2018 15:55
44- 26.07.2018.PDF
26 липня 2018 16:05
Електронний підпис

Документи

26 липня 2018 15:59
44- 26.07.2018.PDF
26 липня 2018 16:06
Електронний підпис

Публічні документи

18 липня 2018 21:45
Інші вимоги.pdf
18 липня 2018 21:45
Відповідність ст.17.pdf
18 липня 2018 21:45
Технічні вимоги.pdf
18 липня 2018 21:45
Проект договору.pdf
18 липня 2018 21:45
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

ТОВ "ТЕХНОСЕРВ УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"

ТОВ "САНОР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2018 22:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 6 895 989,00
UAH з ПДВ
6 895 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 12:41
Електронний підпис
17 липня 2018 12:38
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2018 12:38
Кваліфікація.pdf
17 липня 2018 12:38
Проект договору.pdf
17 липня 2018 12:38
Інші вимоги.pdf
17 липня 2018 12:38
Відповідність ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 липня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій