Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі ЗОШ I-III ступенів імені М.П.Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1
Очікувана вартість
3 311 342,00 UAH
UA-2018-06-18-002839-a 566c9c63885e44e0b3fcb532ddea11fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

леся павлюк

+380682685533 lesya_pavlyuk004@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вертіївська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04414313
Місцезнаходження: 16624, Україна , Чернігівська обл., с. Вертіївка, вул. Миру, 126
Контактна особа: леся павлюк
+380682685533
lesya_pavlyuk004@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2018 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 16:56
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 16:56
Початок аукціону: 09 липня 2018 12:39
Очікувана вартість: 3 311 342,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 556,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі ЗОШ I-III ступенів імені М.П.Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16624, Україна, Чернігівська область, Вертіївка, Миру,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2018 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2018 12:30
заміна тд протокол40.pdf
21 червня 2018 12:30
ТД.docx
18 червня 2018 17:00
ТД.docx
18 червня 2018 17:00
ДОДАТОК 5 Банківська гарантія.docx
18 червня 2018 17:00
Додаток 4 Документи переможець торгів.docx
18 червня 2018 17:00
Додаток 3 проект договору.docx
18 червня 2018 17:00
Додаток 2 Технічна специфікація.rtf
18 червня 2018 17:00
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект виконання робіт
Дата подання: 25 червня 2018 12:44
Дата відповіді: 26 червня 2018 11:10
Чи необхідно надавати серед переліку документів у складі тендерної пропозиції: Проект виконання робіт (як визначено Вами у п. 6.5 Додатку 1 Тендерної документації), оскільки самим п. 6 Тендерної документація передбачео, що з проектною документацією можна ознайомитись в кабінеті голови тенденого комітету, тобто з даного змісту я розумію, що проект у Вас вже наявний! Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до вимог тендерної документації Ви повинні надати проект робіт., а щодо проектної документації, то відповідно Закону України №922 ст22 ч.2 п2 - інформацію про необхідні технічні, якісті та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-18-002839-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Рідна хата", Код ЄДРПОУ:32194657
Дата подання: 13 липня 2018 21:11
про скасування рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «ФІРМА «СТБ»
Впрікріплені
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2018 17:08
Відповідно до умов тендерної документації Розділу ІІІ п.5 була встановлена вимога до ст.16 Закону :
1. Наявність обладнання та матеріально технічної бази, (учасник надав інформацію про обладнання та матеріальну технічну базу).
2. Щодо аналогічного договору, учасник надав Договір з ремонту даху та Ф КБ-3, що і вимагалось в тендерній документації. Решту інформації учасник вважав не розголошувати. В Тендерній документації пп.3.4 п.3 Додатку1 «При наданні договору Учасник може не розголошувати інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною».
Щодо іншого договору який ви зазначаєте №23/П – такого договору учасник не подавав, він подав договір № 28/П від 21 грудня 2016 року (термосанація) Авдіївського ДНЗ «Ромашка». З приводу Ф КБ-3 учасник вважає що дана інформація містить конфіденційність., що і передбачено тендерною документацією пп.3.4 п.3 Додатку1 «При наданні договору Учасник може не розголошувати інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною». По даному договору була зроблена перевірка і виявилось що Реконструкція Авдіївського ДНЗ «Ромашка», а саме термосанація була зроблена по всьому дитячому садку, як стін так і даху. Відгуки про учасника були позитивні з найкращого боку. По цьому договору Учасник приймав участь у державній програмі.
3. Відповідно до вашого питання №3 та №4, щодо додатків договору, Учасник будучи переможцем повинен надати договір згідно Закону в певні строки враховуючи при цьому додатки договору.
Даний учасник не порушив Розділ V п.3. ч.1(що стосується учасника).
Крім того, роз’яснюємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір. Таким чином, договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі укладається з переможцем, тендерна пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною та яку не було відхилено. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
До того ж повідомляємо, що порядок оскарження процесу закупівлі регламентується ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "СТБ" 2 989 674,00
UAH
2 989 674,00
UAH
Документи
ПП "Рідна хата" 3 173 718,00
UAH
3 173 718,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 17:01
Електронний підпис
17 липня 2018 16:55
інструменти.pdf
17 липня 2018 16:55
Вартість ресурсів.pdf
17 липня 2018 16:55
Локальний кошторис.pdf
17 липня 2018 16:55
календарний график.pdf
17 липня 2018 16:55
Договірна ціна.pdf
17 липня 2018 16:55
Проект договору.pdf
06 липня 2018 14:47
Електронний підпис
06 липня 2018 14:21
Електронний підпис
05 липня 2018 15:06
ПДВ.jpg
05 липня 2018 15:06
Баланс за 2017 рік.pdf
05 липня 2018 15:06
Лист гарантія.pdf
05 липня 2018 15:06
додаток до ліцензії.jpg
05 липня 2018 15:06
Ліцензія.jpg
05 липня 2018 15:06
Наказ.jpg
05 липня 2018 15:06
протокол.pdf
05 липня 2018 15:06
Статут.pdf
05 липня 2018 15:06
Вартість ресурсів.pdf
05 липня 2018 15:06
Локальний кошторис.pdf
05 липня 2018 15:06
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

06 липня 2018 10:58
Статут.pdf
06 липня 2018 10:58
Виписка.pdf
06 липня 2018 10:58
Лицензия.pdf
06 липня 2018 10:58
Банківськагарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "СТБ"

ПП "Рідна хата"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "СТБ"
#37418377
Переможець 2 989 674,00
UAH
13 липня 2018 14:55

Документи

13 липня 2018 14:55
Електронний підпис
13 липня 2018 14:48
ПРОТОКОЛ48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2018 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "СТБ"
#37418377
2 989 674,00
UAH
Документи

Документи

13 липня 2018 14:55
Електронний підпис
13 липня 2018 14:48
ПРОТОКОЛ48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 15:37
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 вересня 2018 15:30
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2018 16:04
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
03 вересня 2018 16:03
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2018 17:45
додаткова угода до договору№220.pdf зміни до договору
08 серпня 2018 17:44
Електронний підпис укладений
25 липня 2018 17:25
капітальний ремонт покрівлі будівлі ЗОШ I-IIIст..pdf укладений
25 липня 2018 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Змінити п.3 пп.3.1 Договору підряду №220 від 25.07.2018 року та викласти його в наступній редакції:"строк дії цього Договору - з дня підписання до 31 грудня 2019року". 2.Змінити п.4 пп.4.2 Договору підряду №220 від 25.07.2018року та викласти його в наступній редакції:"Договірна ціна по Договору становить 2989674,00 грн. Обсяг фінансових зобов'язань в межах бюджетного фінансування на 2018 рік становить 2100000,00(два мільйони сто тисяч грн 00коп), - 889674 (вісімсот вісімдесят дев'ять тисяч шістсот сімдесят чотири грн 00коп) на 2019 рік".
Номер договору про закупівлю: 220
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода до договору№220 від 25 липня 2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 2 підпункту 2.2 Договору підряду №220 від 25 липня 2018р та викласти його у новій редакції: «2.2 Строк дії цього Договору – з дня підписання до 31 грудня 2019 року». 2. Внести зміни до пункту 3 підпункту 3.1 Договору підряду №220 від 25 липня 2018р та викласти його у новій редакції: «3.1 Строки виконання робіт по Договору: до 31 грудня 2019 року. Початок та закінчення робіт визначається Календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною даного Договору.» 3. Інші умови вищевказаного Договору підряду №220 від 25 липня 2018р залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Дана додаткова угода №2 складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана додаткова угода №2 набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та вважається невід'ємною частиною Договору підряду №220 від 25.07.2018 року
Номер договору про закупівлю: 220
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору підряду №220 від 25 липня 2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.4 пп.4.2 до Договору підряду №220 від 25 липня 2018 року. «4.2.Договірна ціна по Договору (тверда) становить 2 989 674,00 грн. (в тому числі ПДВ 498 279 грн.).».
Номер договору про закупівлю: 220
Договір:
Номер додаткової угоди: 220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 577 416,80
UAH
Причини розірвання договору: Порушення календарного графіку виконання робіт, п. 17.2,17.6,17.7 Розділу 17 Договору