Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі будівлі ЗОШ I-III ступенів імені М.П.Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1
Очікувана вартість
3 311 342,00 UAH
UA-2018-06-18-002839-a ● 566c9c63885e44e0b3fcb532ddea11fa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вертіївська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04414313 |
Місцезнаходження: | 16624, Україна , Чернігівська обл., с. Вертіївка, вул. Миру, 126 |
Контактна особа: |
леся павлюк +380682685533 lesya_pavlyuk004@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2018 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2018 16:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2018 16:56 |
Початок аукціону: | 09 липня 2018 12:39 |
Очікувана вартість: | 3 311 342,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 556,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі ЗОШ I-III ступенів імені М.П.Кирпоноса Вертіївської сільської ради Ніжинського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Ніжинський район, с. Вертіївка, вул. Шевченка, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16624, Україна, Чернігівська область, Вертіївка, Миру,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2018 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2018 12:30 |
заміна тд протокол40.pdf | |
21 червня 2018 12:30 |
ТД.docx | |
18 червня 2018 17:00 |
ДОДАТОК 5 Банківська гарантія.docx | |
18 червня 2018 17:00 |
Додаток 4 Документи переможець торгів.docx | |
18 червня 2018 17:00 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
18 червня 2018 17:00 |
Додаток 2 Технічна специфікація.rtf | |
18 червня 2018 17:00 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx |
21 червня 2018 12:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 червня 2018 12:30 |
заміна тд протокол40.pdf
|
|||
21 червня 2018 12:30 |
ТД.docx
|
|||
18 червня 2018 17:00 |
ДОДАТОК 5 Банківська гарантія.docx
|
|||
18 червня 2018 17:00 |
Додаток 4 Документи переможець торгів.docx
|
|||
18 червня 2018 17:00 |
Додаток 3 проект договору.docx
|
|||
18 червня 2018 17:00 |
Додаток 2 Технічна специфікація.rtf
|
|||
18 червня 2018 17:00 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект виконання робіт
Дата подання: 25 червня 2018 12:44
Дата відповіді: 26 червня 2018 11:10
Чи необхідно надавати серед переліку документів у складі тендерної пропозиції: Проект виконання робіт (як визначено Вами у п. 6.5 Додатку 1 Тендерної документації), оскільки самим п. 6 Тендерної документація передбачео, що з проектною документацією можна ознайомитись в кабінеті голови тенденого комітету, тобто з даного змісту я розумію, що проект у Вас вже наявний!
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідно до вимог тендерної документації Ви повинні надати проект робіт., а щодо проектної документації, то відповідно Закону України №922 ст22 ч.2 п2 - інформацію про необхідні технічні, якісті та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-18-002839-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Рідна хата", Код ЄДРПОУ:32194657
Дата подання: 13 липня 2018 21:11
про скасування рішення тендерного комітету про визнання переможцем ТОВ «ФІРМА «СТБ»
Впрікріплені
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2018 17:08
Відповідно до умов тендерної документації Розділу ІІІ п.5 була встановлена вимога до ст.16 Закону :
1. Наявність обладнання та матеріально технічної бази, (учасник надав інформацію про обладнання та матеріальну технічну базу).
2. Щодо аналогічного договору, учасник надав Договір з ремонту даху та Ф КБ-3, що і вимагалось в тендерній документації. Решту інформації учасник вважав не розголошувати. В Тендерній документації пп.3.4 п.3 Додатку1 «При наданні договору Учасник може не розголошувати інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною».
Щодо іншого договору який ви зазначаєте №23/П – такого договору учасник не подавав, він подав договір № 28/П від 21 грудня 2016 року (термосанація) Авдіївського ДНЗ «Ромашка». З приводу Ф КБ-3 учасник вважає що дана інформація містить конфіденційність., що і передбачено тендерною документацією пп.3.4 п.3 Додатку1 «При наданні договору Учасник може не розголошувати інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною». По даному договору була зроблена перевірка і виявилось що Реконструкція Авдіївського ДНЗ «Ромашка», а саме термосанація була зроблена по всьому дитячому садку, як стін так і даху. Відгуки про учасника були позитивні з найкращого боку. По цьому договору Учасник приймав участь у державній програмі.
3. Відповідно до вашого питання №3 та №4, щодо додатків договору, Учасник будучи переможцем повинен надати договір згідно Закону в певні строки враховуючи при цьому додатки договору.
Даний учасник не порушив Розділ V п.3. ч.1(що стосується учасника).
Крім того, роз’яснюємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір. Таким чином, договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі укладається з переможцем, тендерна пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною та яку не було відхилено. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
До того ж повідомляємо, що порядок оскарження процесу закупівлі регламентується ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
1. Наявність обладнання та матеріально технічної бази, (учасник надав інформацію про обладнання та матеріальну технічну базу).
2. Щодо аналогічного договору, учасник надав Договір з ремонту даху та Ф КБ-3, що і вимагалось в тендерній документації. Решту інформації учасник вважав не розголошувати. В Тендерній документації пп.3.4 п.3 Додатку1 «При наданні договору Учасник може не розголошувати інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною».
Щодо іншого договору який ви зазначаєте №23/П – такого договору учасник не подавав, він подав договір № 28/П від 21 грудня 2016 року (термосанація) Авдіївського ДНЗ «Ромашка». З приводу Ф КБ-3 учасник вважає що дана інформація містить конфіденційність., що і передбачено тендерною документацією пп.3.4 п.3 Додатку1 «При наданні договору Учасник може не розголошувати інформацію, яка становить комерційну таємницю або є конфіденційною». По даному договору була зроблена перевірка і виявилось що Реконструкція Авдіївського ДНЗ «Ромашка», а саме термосанація була зроблена по всьому дитячому садку, як стін так і даху. Відгуки про учасника були позитивні з найкращого боку. По цьому договору Учасник приймав участь у державній програмі.
3. Відповідно до вашого питання №3 та №4, щодо додатків договору, Учасник будучи переможцем повинен надати договір згідно Закону в певні строки враховуючи при цьому додатки договору.
Даний учасник не порушив Розділ V п.3. ч.1(що стосується учасника).
Крім того, роз’яснюємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір. Таким чином, договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі укладається з переможцем, тендерна пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною та яку не було відхилено. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
До того ж повідомляємо, що порядок оскарження процесу закупівлі регламентується ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "СТБ" #37418377 |
Переможець |
2 989 674,00
UAH
|
13 липня 2018 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2018 15:37
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2018 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2018 16:04
|
додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2018 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2018 17:45
|
додаткова угода до договору№220.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2018 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2018 17:25
|
капітальний ремонт покрівлі будівлі ЗОШ I-IIIст..pdf | укладений |
25 липня 2018 17:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Змінити п.3 пп.3.1 Договору підряду №220 від 25.07.2018 року та викласти його в наступній редакції:"строк дії цього Договору - з дня підписання до 31 грудня 2019року". 2.Змінити п.4 пп.4.2 Договору підряду №220 від 25.07.2018року та викласти його в наступній редакції:"Договірна ціна по Договору становить 2989674,00 грн. Обсяг фінансових зобов'язань в межах бюджетного фінансування на 2018 рік становить 2100000,00(два мільйони сто тисяч грн 00коп), - 889674 (вісімсот вісімдесят дев'ять тисяч шістсот сімдесят чотири грн 00коп) на 2019 рік". |
Номер договору про закупівлю: | 220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода до договору№220 від 25 липня 2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до пункту 2 підпункту 2.2 Договору підряду №220 від 25 липня 2018р та викласти його у новій редакції: «2.2 Строк дії цього Договору – з дня підписання до 31 грудня 2019 року». 2. Внести зміни до пункту 3 підпункту 3.1 Договору підряду №220 від 25 липня 2018р та викласти його у новій редакції: «3.1 Строки виконання робіт по Договору: до 31 грудня 2019 року. Початок та закінчення робіт визначається Календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною даного Договору.» 3. Інші умови вищевказаного Договору підряду №220 від 25 липня 2018р залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Дана додаткова угода №2 складена у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 5. Дана додаткова угода №2 набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та вважається невід'ємною частиною Договору підряду №220 від 25.07.2018 року |
Номер договору про закупівлю: | 220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору підряду №220 від 25 липня 2018 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.4 пп.4.2 до Договору підряду №220 від 25 липня 2018 року. «4.2.Договірна ціна по Договору (тверда) становить 2 989 674,00 грн. (в тому числі ПДВ 498 279 грн.).». |
Номер договору про закупівлю: | 220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 220 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |