Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження і утеплення фасадів) ДНЗ № 37 «Незабудка» на вул. Перемоги, 15А в м. Хмельницький
Очікувана вартість
2 733 260,60 UAH
UA-2018-06-18-002826-a ● f32b135f31f84eb59b2c63eaf34f898a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146920 |
Вебсайт: | http://education.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53 |
Контактна особа: |
Корнієцька Людмила Віталіївна 380382651264,380382657399 Khm-osvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2018 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2018 12:02 |
Очікувана вартість: | 2 733 260,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 897,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження і утеплення фасадів) ДНЗ №37 «Незабудка» на вул. Перемоги, 15А в м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Перемоги, буд. 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2018 09:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2018 09:03 |
ТД зі змінами від 20.06.2018.doc | |
21 червня 2018 09:02 |
Таблиця змін в ТД 20.06.18.docx | |
18 червня 2018 17:01 |
ТД від 18.06.2018.doc |
21 червня 2018 09:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 червня 2018 09:03 |
ТД зі змінами від 20.06.2018.doc
|
|||
21 червня 2018 09:02 |
Таблиця змін в ТД 20.06.18.docx
|
|||
18 червня 2018 17:01 |
ТД від 18.06.2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-18-002826-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЧАУС РОМАН СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3414603454
Дата подання: 20 червня 2018 13:50
Вимога про дискримінаційні умови у Тендерній документації
Відповідно до підпункту 3 пункту 3.5.2 Розділу 5 Тендерної документації «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження і утеплення фасадів) ДНЗ №37 «Незабудка» на вул. Перемоги, 15А в м. Хмельницький» (код ДК 021-2015 – 45453000-9 - «Капітальний ремонт і реставрація»)» передбачено, що: «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2016-2017 роки повинен бути не менше 5 млн. гривень, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо).Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи із даного положення, достатнім підтвердженням такого кваліфікаційного критерію, як наявність досвіду виконання передбачених тендерною документацією робіт є надання учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини 4 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Кваліфікаційні критерії» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частина 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Положення тендерної документації, щодо надання інформації про обсяг виконаних учасником будівельно-монтажних робіт власними силами за 2016-2017 рр., що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статисти є дискримінаційною також і в розумінні частини 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже обмежує коло учасників закупівлі.
Наведені вище факти, встановлюють необхідність внесення відповідних змін до Тендерної документації в тій її частині де встановлюються вимога про надання інформації про обсяг виконаних учасником будівельно-монтажних робіт власними силами за 2016 рік, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статисти.
На підставі наведеного вище, керуючись ст. 3, 5, 16, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Внести відповідні зміни та видалити із Тендерної документації положення підпункту 3 пункту 3.5.2 Розділу 5 Тендерної документації «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження і утеплення фасадів) ДНЗ №37 «Незабудка» на вул. Перемоги, 15А в м. Хмельницький» (код ДК 021-2015 – 45453000-9 - «Капітальний ремонт і реставрація»)» де передбачено, що: «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2016-2017 роки повинен бути не менше 5 млн. гривень, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо)».
Розгорнути
Згорнути
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи із даного положення, достатнім підтвердженням такого кваліфікаційного критерію, як наявність досвіду виконання передбачених тендерною документацією робіт є надання учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини 4 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Кваліфікаційні критерії» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частина 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Положення тендерної документації, щодо надання інформації про обсяг виконаних учасником будівельно-монтажних робіт власними силами за 2016-2017 рр., що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статисти є дискримінаційною також і в розумінні частини 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже обмежує коло учасників закупівлі.
Наведені вище факти, встановлюють необхідність внесення відповідних змін до Тендерної документації в тій її частині де встановлюються вимога про надання інформації про обсяг виконаних учасником будівельно-монтажних робіт власними силами за 2016 рік, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статисти.
На підставі наведеного вище, керуючись ст. 3, 5, 16, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Внести відповідні зміни та видалити із Тендерної документації положення підпункту 3 пункту 3.5.2 Розділу 5 Тендерної документації «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження і утеплення фасадів) ДНЗ №37 «Незабудка» на вул. Перемоги, 15А в м. Хмельницький» (код ДК 021-2015 – 45453000-9 - «Капітальний ремонт і реставрація»)» де передбачено, що: «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2016-2017 роки повинен бути не менше 5 млн. гривень, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо)».
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2018 15:43
Доброго дня! Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне. Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону).
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником в п.п. 3.5.2. Тендерної документації передбачає, що «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2016-2017 роки повинен бути не менше 5 млн. гривень, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо)».
Даний документ підтверджує обсяг виконаних та зданих в експлуатацію учасником будівельно - монтажних робіт. Оскільки предметом закупівлі є виконання зовнішнього опорядження і утеплення фасадів дошкільного навчального закладу, замовником встановлено дану вимогу з метою забезпечення належного виконання зазначених робіт. Проект щодо закупівлі даних робіт має складний, спеціалізований характер, оскільки виконується відповідно до окремо розробленого проекту, що пройшов експертизу.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні вимоги щодо підтвердження обсягу виконаних учасником будівельно - монтажних робіт.
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником в п.п. 3.5.2. Тендерної документації передбачає, що «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2016-2017 роки повинен бути не менше 5 млн. гривень, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо)».
Даний документ підтверджує обсяг виконаних та зданих в експлуатацію учасником будівельно - монтажних робіт. Оскільки предметом закупівлі є виконання зовнішнього опорядження і утеплення фасадів дошкільного навчального закладу, замовником встановлено дану вимогу з метою забезпечення належного виконання зазначених робіт. Проект щодо закупівлі даних робіт має складний, спеціалізований характер, оскільки виконується відповідно до окремо розробленого проекту, що пройшов експертизу.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні вимоги щодо підтвердження обсягу виконаних учасником будівельно - монтажних робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2018 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" |
2 538 909,60
UAH з ПДВ
|
2 538 909,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКБУДЗАМОВНИК" |
2 682 919,20
UAH з ПДВ
|
2 582 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд" |
2 732 760,00
UAH з ПДВ
|
2 601 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" |
2 733 260,60
UAH з ПДВ
|
2 733 260,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" #39314325 |
Відхилено |
2 538 909,60
UAH з ПДВ
|
13 липня 2018 12:12
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКБУДЗАМОВНИК" #03085929 |
Відхилено |
2 582 900,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2018 11:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд" #34739468 |
Переможець |
2 601 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2018 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2019 17:04
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
20 травня 2019 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2019 12:42
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
16 травня 2019 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2019 11:49
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
14 травня 2019 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2018 10:45
|
Договір № 37-18 від 06.08.18.pdf | укладений |
06 серпня 2018 10:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3.1 розділу "ІІІ Сума, що визначена в Договорі" Договору про закупівлю робіт №37/18 від 06.08.2018 року доповнити новим абзацом наступного змісту: "Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 026 473 грн. 59 коп. (один мільйон двадцять шість тисяч чотириста сімдесят три гривні 59 копійок)" |
Номер договору про закупівлю: | 37/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до взаємної згоди п.3.1 розділу ІІІ "Сума, що визначена в Договорі" викласти у наступній редакції: Сума, що визначена в Договорі становить 2 601 000 грн. 00 коп. (два мільйони шістсот одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ. Сума кассових видатків за 2018 рік становить 1 544 341 грн. 87 коп. (один мільйон п'ятсот сорок чотири тисячі триста сорок одна гривня 87 копійок). Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 056 658 грн. 13 коп. ( один мільйон п'ятдесят шість тисяч шістсот п'ятдесят вісім гривень 13 копійок) |
Номер договору про закупівлю: | 37/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони прийшли до взаємної згоди п.3.1 розділу ІІІ "Сума, що визначена в Договорі" викласти у наступній редакції: Сума, що визначена в Договорі становить 2 601 000 грн. 00 коп. (два мільйони шістсот одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ. Сума кассових видатків за 2018 рік становить 1 476 919 грн. 66 коп. (один мільйон чотириста сімдесят шість тисяч дев'ятсот дев'ятнадцять гривень 66 копійок). Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 124 080 грн. 34 коп. ( один мільйон сто двадцять чотири тисячі вісімдесят гривень 34 копійки) |
Номер договору про закупівлю: | 37/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 37/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |