Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження і утеплення фасадів) ДНЗ № 37 «Незабудка» на вул. Перемоги, 15А в м. Хмельницький
Очікувана вартість
2 733 260,60 UAH
UA-2018-06-18-002826-a f32b135f31f84eb59b2c63eaf34f898a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієцька Людмила Віталіївна

380382651264
380382657399
Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Вебсайт: http://education.km.ua/
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Корнієцька Людмила Віталіївна
380382651264,380382657399
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2018 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 05 липня 2018 12:02
Очікувана вартість: 2 733 260,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 897,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження і утеплення фасадів) ДНЗ №37 «Незабудка» на вул. Перемоги, 15А в м. Хмельницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Перемоги, буд. 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2018 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2018 09:03
ТД зі змінами від 20.06.2018.doc
21 червня 2018 09:02
Таблиця змін в ТД 20.06.18.docx
18 червня 2018 17:01
ТД від 18.06.2018.doc
21 червня 2018 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2018 09:03
ТД зі змінами від 20.06.2018.doc
21 червня 2018 09:02
Таблиця змін в ТД 20.06.18.docx
18 червня 2018 17:01
ТД від 18.06.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-18-002826-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ЧАУС РОМАН СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3414603454
Дата подання: 20 червня 2018 13:50
Вимога про дискримінаційні умови у Тендерній документації
Відповідно до підпункту 3 пункту 3.5.2 Розділу 5 Тендерної документації «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження і утеплення фасадів) ДНЗ №37 «Незабудка» на вул. Перемоги, 15А в м. Хмельницький» (код ДК 021-2015 – 45453000-9 - «Капітальний ремонт і реставрація»)» передбачено, що: «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2016-2017 роки повинен бути не менше 5 млн. гривень, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо).Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи із даного положення, достатнім підтвердженням такого кваліфікаційного критерію, як наявність досвіду виконання передбачених тендерною документацією робіт є надання учасником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до частини 4 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Кваліфікаційні критерії» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частина 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Положення тендерної документації, щодо надання інформації про обсяг виконаних учасником будівельно-монтажних робіт власними силами за 2016-2017 рр., що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статисти є дискримінаційною також і в розумінні частини 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже обмежує коло учасників закупівлі.
Наведені вище факти, встановлюють необхідність внесення відповідних змін до Тендерної документації в тій її частині де встановлюються вимога про надання інформації про обсяг виконаних учасником будівельно-монтажних робіт власними силами за 2016 рік, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статисти.
На підставі наведеного вище, керуючись ст. 3, 5, 16, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо:

1. Внести відповідні зміни та видалити із Тендерної документації положення підпункту 3 пункту 3.5.2 Розділу 5 Тендерної документації «Капітальний ремонт (зовнішнє опорядження і утеплення фасадів) ДНЗ №37 «Незабудка» на вул. Перемоги, 15А в м. Хмельницький» (код ДК 021-2015 – 45453000-9 - «Капітальний ремонт і реставрація»)» де передбачено, що: «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2016-2017 роки повинен бути не менше 5 млн. гривень, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 червня 2018 15:43
Доброго дня! Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне. Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону).
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником в п.п. 3.5.2. Тендерної документації передбачає, що «Обсяг виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2016-2017 роки повинен бути не менше 5 млн. гривень, що підтверджується інформацією, яку учасник подавав до органів статистики (оригінал або копія довідки з органів статистики та/або довідка учасника в довільній формі з підтвердженням вказаної інформації органами статистики тощо)».
Даний документ підтверджує обсяг виконаних та зданих в експлуатацію учасником будівельно - монтажних робіт. Оскільки предметом закупівлі є виконання зовнішнього опорядження і утеплення фасадів дошкільного навчального закладу, замовником встановлено дану вимогу з метою забезпечення належного виконання зазначених робіт. Проект щодо закупівлі даних робіт має складний, спеціалізований характер, оскільки виконується відповідно до окремо розробленого проекту, що пройшов експертизу.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні вимоги щодо підтвердження обсягу виконаних учасником будівельно - монтажних робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" 2 538 909,60
UAH з ПДВ
2 538 909,60
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКБУДЗАМОВНИК" 2 682 919,20
UAH з ПДВ
2 582 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд" 2 732 760,00
UAH з ПДВ
2 601 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН" 2 733 260,60
UAH з ПДВ
2 733 260,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2018 11:59
Електронний підпис
04 липня 2018 11:58
Довідка працівники.PDF
04 липня 2018 11:58
Довідка МТБ.PDF
04 липня 2018 11:58
Штатний розпис.PDF
04 липня 2018 11:58
29-2. Проект договору.PDF
04 липня 2018 11:58
20. Лист-роз'яснення.PDF
04 липня 2018 11:58
14. Копія Статуту.pdf
04 липня 2018 11:58
11-1. Листи-відгуки.pdf
04 липня 2018 11:58
5. Звіт з праці.PDF
04 липня 2018 11:58
3. Договори оренди.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 15:15
Електронний підпис
13 липня 2018 15:14
Проект договору_new.PDF
13 липня 2018 14:58
ПРВ_new.pdf
13 липня 2018 14:58
ЛК_new.pdf
13 липня 2018 14:58
Кошторис_new.imd
13 липня 2018 14:58
ЗКРВ_new.pdf
13 липня 2018 14:58
ЗВ_new.pdf
13 липня 2018 14:58
ДЦ_new.pdf
04 липня 2018 11:43
Електронний підпис
04 липня 2018 11:41
Штатний розпис.PDF
04 липня 2018 11:41
КБ 3_Аналог.PDF
04 липня 2018 11:41
КБ 3 2_Аналог.PDF
04 липня 2018 11:41
Звіт з праці.PDF
04 липня 2018 11:41
Довідка техніка.PDF
04 липня 2018 11:41
Довідка стат. інф.PDF
04 липня 2018 11:41
Довідка робітники.PDF
04 липня 2018 11:41
Аналог Договір 444-17.PDF
04 липня 2018 11:41
Аналог Договір 21-17.PDF
04 липня 2018 11:41
Тендерна пропозиція.PDF
04 липня 2018 11:41
Статут.PDF
04 липня 2018 11:41
Свідоцтво ПДВ.PDF
04 липня 2018 11:41
Проект договору.PDF
04 липня 2018 11:41
Паспорт_Панченко.PDF
04 липня 2018 11:41
Локальний кошторис.PDF
04 липня 2018 11:41
Ліцензія_буд.PDF
04 липня 2018 11:41
Кошторис.imd
04 липня 2018 11:41
Контракт Панченко.PDF
04 липня 2018 11:41
Договірна ціна_1.PDF
04 липня 2018 11:41
Довідка_не банкрут.PDF
04 липня 2018 11:41
Довідка_корупц.PDF
04 липня 2018 11:41
Довідка_корисл мот.PDF
04 липня 2018 11:41
Довідка_антиконкур.PDF
04 липня 2018 11:41
Довідка ISO.PDF

Публічні документи

24 липня 2018 07:44
довідка несудимість.pdf
24 липня 2018 07:44
довідка з ДФС.pdf
21 липня 2018 23:04
довідка несудимість.pdf
21 липня 2018 23:04
довідка з ДФС.pdf
19 липня 2018 12:20
44.imd
19 липня 2018 12:20
зведений кошторис.pdf
19 липня 2018 12:20
відомість ресурсів.pdf
19 липня 2018 12:20
договірна ціна.pdf
04 липня 2018 10:58
Електронний підпис
04 липня 2018 10:56
кошторисна частина.rar
04 липня 2018 10:56
пропозиція.pdf
04 липня 2018 10:56
до відправки.rar

Публічні документи

02 липня 2018 18:44
Пропозиція.PDF
02 липня 2018 18:44
Теххарактеристики.PDF
02 липня 2018 18:44
ПовноваженняД..PDF
02 липня 2018 18:44
Повноваження.jpg
02 липня 2018 18:44
паспорт.PDF
02 липня 2018 18:44
Обладнання матбаза.PDF
02 липня 2018 18:44
Наявність досвіду.PDF
02 липня 2018 18:44
Копія статуту.PDF
02 липня 2018 18:44
Згода.PDF
02 липня 2018 18:44
Згода на якість.PDF
02 липня 2018 18:44
Згода Дог.PDF
02 липня 2018 18:44
Захист довкілля.PDF
02 липня 2018 18:44
Забезпечення..PDF
02 липня 2018 18:44
Додаток 5.PDF
02 липня 2018 18:44
Додаток 3.PDF
02 липня 2018 18:44
Дія пропозиції.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКБУДЗАМОВНИК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд"

ТОВ "КОМПАНІЯ "ГАЛЕОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон"
#39314325
Відхилено 2 538 909,60
UAH з ПДВ
13 липня 2018 12:12
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКБУДЗАМОВНИК"
#03085929
Відхилено 2 582 900,00
UAH з ПДВ
18 липня 2018 11:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд"
#34739468
Переможець 2 601 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2018 16:02

Документи

13 липня 2018 12:08
Електронний підпис
13 липня 2018 11:23
протокол 117.pdf

Документи

18 липня 2018 11:39
Електронний підпис
18 липня 2018 11:38
Протокол № 118.pdf

Документи

23 липня 2018 16:01
Електронний підпис
23 липня 2018 15:58
Протокол 119.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2018 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд"
#34739468
2 601 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2018 16:01
Електронний підпис
23 липня 2018 15:58
Протокол 119.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 17:04
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
20 травня 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2019 12:42
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
16 травня 2019 12:41
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 11:49
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
14 травня 2019 11:48
Електронний підпис укладений
06 серпня 2018 10:45
Договір № 37-18 від 06.08.18.pdf укладений
06 серпня 2018 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1 розділу "ІІІ Сума, що визначена в Договорі" Договору про закупівлю робіт №37/18 від 06.08.2018 року доповнити новим абзацом наступного змісту: "Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 026 473 грн. 59 коп. (один мільйон двадцять шість тисяч чотириста сімдесят три гривні 59 копійок)"
Номер договору про закупівлю: 37/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди п.3.1 розділу ІІІ "Сума, що визначена в Договорі" викласти у наступній редакції: Сума, що визначена в Договорі становить 2 601 000 грн. 00 коп. (два мільйони шістсот одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ. Сума кассових видатків за 2018 рік становить 1 544 341 грн. 87 коп. (один мільйон п'ятсот сорок чотири тисячі триста сорок одна гривня 87 копійок). Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 056 658 грн. 13 коп. ( один мільйон п'ятдесят шість тисяч шістсот п'ятдесят вісім гривень 13 копійок)
Номер договору про закупівлю: 37/18
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди п.3.1 розділу ІІІ "Сума, що визначена в Договорі" викласти у наступній редакції: Сума, що визначена в Договорі становить 2 601 000 грн. 00 коп. (два мільйони шістсот одна тисяча гривень 00 копійок) з ПДВ. Сума кассових видатків за 2018 рік становить 1 476 919 грн. 66 коп. (один мільйон чотириста сімдесят шість тисяч дев'ятсот дев'ятнадцять гривень 66 копійок). Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 124 080 грн. 34 коп. ( один мільйон сто двадцять чотири тисячі вісімдесят гривень 34 копійки)
Номер договору про закупівлю: 37/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML