Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки(молоко пастерезоване)
Очікувана вартість
88 445,00 UAH
UA-2018-06-18-002031-a 6796d6d175d34021933e3e3f54d351de
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кушнір Олександр Віталійович

380433763599 mog-pod_otl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Могилів - Подільський обласний протитуберкульозний санаторій для дорослих"
Код ЄДРПОУ: 34009713
Вебсайт: http://www.content.net.ua/mptyblik
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський, Проспект Незалежності,62
Контактна особа: Кушнір Олександр Віталійович
380433763599
mog-pod_otl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2018 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2018 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 26 червня 2018 15:53
Очікувана вартість: 88 445,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 884,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Молоко та вершки(молоко пастерезоване)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3537 кілограми
Молоко та вершки(молоко пастерезоване)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, проспект Незалежності. 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 13:02
Продукти молоко.doc
20 червня 2018 13:01
Продукти молоко.doc
20 червня 2018 13:02
Продукти молоко.doc
18 червня 2018 15:25
Продукти молоко.doc
20 червня 2018 13:01
Продукти молоко.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

4.Інформація про предмет закупівлі.Характеристика.Молоко пастеризоване питне ДСТУ 2661:2010. Фасування пакет – 0,900 гр.. Жирність 3,2% .
Дата подання: 19 червня 2018 16:58
Дата відповіді: 20 червня 2018 08:58
Доброго дня! Ми виробляємо товар "Молоко пастеризоване з жирністю 3,2%, фасування 1,0 л. виготовлене згідно ДСТУ 2661:2010" Ви будете розглядати Учасника з таким товаром ? Дякуємо!
Відповідь: Добрий день! Скажіть будьласка який термін придатності молока?
4.Інформація про предмет закупівлі.Характеристика.Молоко пастеризоване питне ДСТУ 2661:2010. Фасування пакет – 0,900 гр.. Жирність 3,2%
Дата подання: 20 червня 2018 10:52
Дата відповіді: 20 червня 2018 11:12
Доброго дня! Термін придатності 3 дні.
Відповідь: Термін замалий. Потрібно мінімум 30 діб.
4.Інформація про предмет закупівлі.Характеристика.Молоко пастеризоване питне ДСТУ 2661:2010. Фасування пакет – 0,900 гр.. Жирність 3,2% .
Дата подання: 20 червня 2018 11:55
Дата відповіді: 20 червня 2018 12:59
Згідно Вашого оголошення предмет закупівлі "Молоко пастеризоване питне ДСТУ 2661:2010". Зверніть увагу на те, що згідно ДСТУ 2661:2010 термін зберігання для Молока пастеризованого у пакетак з поліетиленової плівки- не більше ніж 72 години , а для Молока пастеризованого у пакетах з комбінованого матеріалу, пляшках з полімерних матеріалів- не більше ніж 7 діб. Просимо роз'яснити в якому нормативному документі вказано термін зберігання 30 діб. Можливо Вам потрібно Молоко ультрапастеризоване(-для молока ультрапастеризованого — не більше ніж 45 діб; -для молока стерилізованого — не більше ніж 90 діб.).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Молоко ультрапастеризоване ДСТУ 2661-2010, термін придатності не білше 30 діб. інформація взята з товару виробника. інформацію в спеціфікації замінено з пастиризованого на ультрапастеризоване.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2018 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 70 758,00
UAH з ПДВ
70 758,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сухін Олег Володимирович 86 482,00
UAH з ПДВ
86 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2018 12:43
6.Цінова пропозиція.pdf
22 червня 2018 12:43
4. ЄДРПОУ.pdf
22 червня 2018 12:43
2.Статут.pdf
22 червня 2018 12:43
1.Договір.pdf

Публічні документи

22 червня 2018 16:13
якісне молочка сухін.pdf
22 червня 2018 16:13
цінова.pdf
22 червня 2018 16:13
установчі сухін.pdf
22 червня 2018 16:13
лист.pdf
22 червня 2018 16:13
інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

ФОП Сухін Олег Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
Переможець 70 758,00
UAH з ПДВ
27 червня 2018 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фірма "Люстдорф" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#23063575
70 758,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 2 до дог0081-18-102.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 16:19
ДУ 3 до дог0081-18-102.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 16:19
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 12:41
ДУ 1.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 12:39
0081-18-102.PDF укладений
11 липня 2018 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 40971,00 грн, у зв'язку зменшеннямобсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 0081/18-102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2019 року на суму кошиів що неперевищує 20% вартості, визначеної у договорі. Сума цієї угоди складає 5957,40 грн
Номер договору про закупівлю: 0081/18-102
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 29 787,00
UAH