Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна техніка
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-06-18-001144-a 6880292cb55d4c9486c2e6d124820f5a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Канцелярчик

+380954012232 centr-pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗОЗ "Центр первинної медико-санітарної допомоги Варвинського району"
Код ЄДРПОУ: 40704747
Місцезнаходження: 17600, Україна , Чернігівська обл., Варва, вулиця 9 травня, 2а
Контактна особа: Наталія Канцелярчик
+380954012232
centr-pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2018 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2018 12:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2018 12:48
Початок аукціону: 25 червня 2018 11:17
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Комп'ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17600, Україна, Чернігівська область, Варва, 9 Травня, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2018 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 12:50
Проект договору.docx
18 червня 2018 12:50
тенедрна документація комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 18 червня 2018 19:25
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 17:33
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-18-001144-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2978900762
Дата подання: 26 червня 2018 12:25
Оскарження визначення переможя
Шановні члени тендерного комітету. Прошу Вас звернути увагу на те, що переможець недотримався вимог оголошення по технічній частині вашого замовлення, чим здешевив свою пропозиію, а саме в своєї пропозиії він не надав ті комплектуючи, які ви замовляли. Таким чином принип добросовісності серед учасників не був дотриманим.
Також згідно Наказу №35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" п. 10.1 Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої пропозиії до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником.
Переможець порушив закон та вніс зміни і уточнення до своєї пропозиції після завершення аукціону.
Вимогаю від вас дотримуватися Законів України та дискваліфікувати Переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2018 13:19
Шановний учасник, тендерний комітет з повагою відноситься до всіх учасників аукціону і пропозиція ФОП Дубина відповідає нашим вимогам. Тому для відхилення даного учасника і розгляду Вашої пропозиції тендерний комітет не визначив істотного порушення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" 13 873,00
UAH з ПДВ
13 873,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 14 780,00
UAH з ПДВ
14 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2018 12:36
Цінова_13873 (1).pdf
22 червня 2018 12:36
Досвід виконання (1).pdf
22 червня 2018 12:36
_Дубина_ Санкції.pdf
22 червня 2018 12:36
Canon i-SENSYS MF3010_декл..pdf
22 червня 2018 12:36
Sertif Philips.pdf
22 червня 2018 12:36
Philips_monitors.pdf

Публічні документи

22 червня 2018 12:35
Certificate-3010 сапоп.pdf
22 червня 2018 12:35
СЭС.rar
22 червня 2018 12:35
СЕРТИФИКАТЫ 2017.rar
22 червня 2018 12:35
Письмо_гарантия_14780.pdf
22 червня 2018 12:35
Цінова пропозиція_14780.pdf
22 червня 2018 12:35
лист-згода.jpg
22 червня 2018 12:35
Лист про підпис.jpg
22 червня 2018 12:35
інфо учасника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
Переможець 13 873,00
UAH з ПДВ
26 червня 2018 12:08

Документи

26 червня 2018 12:08
Електронний підпис
26 червня 2018 12:07
Сканировать10047.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
13 873,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2018 12:08
Електронний підпис
26 червня 2018 12:07
Сканировать10047.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 14:13
Сканировать10072.PDF укладений
09 липня 2018 14:13
Сканировать10071.PDF укладений
09 липня 2018 14:13
Сканировать10070.PDF укладений
09 липня 2018 14:13
Сканировать10069.PDF укладений
09 липня 2018 14:13