Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
681 625,00 UAH
UA-2018-06-18-000922-c 1f9f6affbfd5478cacf3a53945d5d16d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Коленда

+380487228346 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., 65039, м. Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Мирослава Коленда
+380487228346
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2018 19:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2018 15:00
Початок аукціону: 05 липня 2018 14:11
Початок аукціону: 05 липня 2018 14:11
Очікувана вартість: 681 625,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 816,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Персональний комп'ютер; Процесор; Материнська плата

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штуки
Персональний комп'ютер; Процесор; Материнська плата
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Украина, Одеська область, Одеса, вулиця Канатна, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 липня 2018  —  10 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2018 19:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 19:52
Додаток 1 Технічні вимоги.doc
18 червня 2018 19:52
Додаток 2 Цінова пропозицію.doc
18 червня 2018 19:52
Додаток 3 Проект договору.doc
18 червня 2018 19:52
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 14:41
Дата відповіді: 20 червня 2018 12:06
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має бути встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання повідомляємо наступне.
Так як Замовником являється вищий навчальний заклад, який є партнером Microsoft, вони мають в наявності офіційні версії їх операційних систем і офісу.
Також, звертаємо Вашу увагу, що Microsoft є не єдиною операційною системою.
Замовник на свій розсуд може встановити іншу операційну систему, яка не потребує ліцензії.
З цих причин ми не включили до технічних вимог ліцензії ПО.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-18-000922-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 10 липня 2018 11:49
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
ТОВ "Торгова фірма ТіД" не виконуює вимоги тендер UA-2018-06-18-000922-c, згідно вимог тендеру в технічних вимогах вказано що повинен бути "Процесор: Intel 7-го покоління, кількість ядер від 4 тип роз'єму Socket 1151 Кеш третього рівня від 8 Мб Наявна система активного охолодження розсіює: від 100Вт тактова частота від 4,2ГГц" - В свою чергу ТОВ "Торгова фірма ТіД" i5-8600
Невідповідності пропозиції
1 тактовая частота 3100 ГГц - затребовано 4,2 Ггц
2 потужність тепло віддачі TDP 65 Вт - затребовано 100 ВТ
Крім невідповідності вимогам тендеру, це ще й суттєве погіршення так як суттєво впливає та споживчі властивості. Проаналізувавши всі ці невідповідності та оцінивши їх ми прийшли до висновку , що вказаний недолік обмежує функціонал, не відповідає вимогам тендеру.
Просимо Вас дискваліфікувати заявку ТОВ "Торгова фірма ТіД" згідно ЗУ « Про публічні закупівлі» статті 30 п. 1.1) а саме :
Стаття 30 ЗУ « Про публічні закупівлі»
Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Залишаємо за собою право у разі не задовільного рішення звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України та Північного офісу Держаудитслужби.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2018 11:53
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
ТОВ «Торгова фірма «ТіД» у своїй тендерній пропозиції запропонувала обладнання, що не тільки задовольняє вимоги Замовника, а в деяких пунктах навіть перевищує їх, а саме:
У Технічних вимогах (Додаток № 1) замовником затребувано персональний комп’ютер:
1) з тактовою частотою 4,2 ГГц. ТОВ «Торгова фірма «ТіД» запропоновано – «(3.1.GHz-4.3GHz)», що задовольняє вимоги;
2) з потужністю тепло віддачі 100 Вт. ТОВ «Торгова фірма «ТіД» запропоновано – TDP 65 Вт, що краще ніж 100 Вт, оскільки це означає, що процесор менше гріється при максимальних навантаженнях.
Також ТОВ «Торгова фірма «ТіД» запропоновано процесор 8-го покоління (кількість ядер 6), який на порядок вище 7-го (кількість ядер від 4), що вимагався Замовником.
З урахуванням вищезазначеного, тендерний комітет не бачить об’єктивних причин відхилити пропозицію ТОВ «Торгова фірма «ТіД», тому Вашу вимогу не задоволено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 609 826,40
UAH з ПДВ
609 826,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 681 624,84
UAH з ПДВ
674 807,58
UAH з ПДВ
Документи
КОМПАНІЯ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 676 980,80
UAH з ПДВ
676 980,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2018 10:09
обгрунтування.pdf
09 липня 2018 18:16
МВС.pdf
09 липня 2018 18:16
відсутність боргів.pdf
03 липня 2018 10:56
экология.pdf
02 липня 2018 17:49
згода.pdf
02 липня 2018 17:49
УкрСепро.pdf
02 липня 2018 17:49
Ст. 17.jpg
02 липня 2018 17:49
серт0002.jpg
02 липня 2018 17:49
серт0001.jpg
02 липня 2018 17:49
санэпидем1.jpg
02 липня 2018 17:49
санэпидем.pdf
02 липня 2018 17:49
пропозиція.pdf
02 липня 2018 17:49
працівники.pdf
02 липня 2018 17:49
інформація учасника.pdf
02 липня 2018 17:49
Досвід виконання.pdf
02 липня 2018 17:49
Досвід виконання(1).pdf
02 липня 2018 17:49
Документація.pdf

Публічні документи

04 липня 2018 12:03
Електронний підпис

Публічні документи

04 липня 2018 10:51
Цінова пропозиція.pdf
04 липня 2018 10:51
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

КОМПАНІЯ "СКАЙЛАЙН ЕЛЕКТРОНІКС ЛТД" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Переможець 609 826,40
UAH з ПДВ
09 липня 2018 18:05

Документи

09 липня 2018 18:05
Електронний підпис
09 липня 2018 18:04
SCAN0004.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2018 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
609 826,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2018 18:05
Електронний підпис
09 липня 2018 18:04
SCAN0004.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 12:33
Електронний підпис укладений
25 липня 2018 12:19
SCAN0022.PDF укладений
25 липня 2018 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни: Додаток № 1 до Договору викладено в новій редакції. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 07Л
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 06.08.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зміну ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості товару, а саме: персональний комп'ютер у комплекті TiD Work i5-8600 25.06.01 Intel Core i5 8600 3.1-4.3Ghz 4 Core, 9Mb/2х8Gb PC2400/1TB /SSD 240GB/1050TI 4GB/ATX 700W/ Kb/Mouse/243V7QDSB/00 – нова ціна 27999,00 (двадцять сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) за одиницю. При цьому загальна сума Договору зменшується на 1743,80 (одна тисяча сорок три гривні 80 копійок) та становить 608 082,60 (шістсот вісім тисяч вісімдесят дві гривні 60 копійок). Узвязку зі змінами Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 07Л
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 14.08.2018р. до Договору № 07Л від 25.07.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 608 082,60
UAH з ПДВ