Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 38110000-9 Навігаційні прилади (Обладнання геонавігації з озвучуванням зупинок для тролейбусів)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-06-18-000566-b f67d04f011e34bdf98a5f4449ec13f97
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовий Сергій Миколайович

+380532565599 poltavaelektrotrans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Полтаваелектроавтотранс
Код ЄДРПОУ: 03328511
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, С.Халтуріна 10
Контактна особа: Садовий Сергій Миколайович
+380532565599
poltavaelektrotrans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2018 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 11 липня 2018 14:09
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
383 шт
ДК 021:2015 38110000-9 Навігаційні прилади (Обладнання геонавігації з озвучуванням зупинок для тролейбусів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця С.Халтуріна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2018 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2018 14:17
Прелік змін .docx
02 липня 2018 14:17
ТД геонавігація 2018 (зі змінами).doc
27 червня 2018 15:20
Прелік змін .docx
27 червня 2018 15:20
ТД геонавігація 2018 (зі змінами).doc
18 червня 2018 16:33
ТД геонавігація 2018.doc
02 липня 2018 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2018 14:17
Прелік змін .docx
02 липня 2018 14:17
ТД геонавігація 2018 (зі змінами).doc
27 червня 2018 15:20
Прелік змін .docx
27 червня 2018 15:20
ТД геонавігація 2018 (зі змінами).doc
18 червня 2018 16:33
ТД геонавігація 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічних параметрів до обладнання (кількість цифрових та аналогових входів)
Дата подання: 23 червня 2018 15:36
Дата відповіді: 26 червня 2018 16:39
У моделі GPS-реєстратор руху Глобус G-6 наявні 8 цифрових входів та 2 аналогові входи. - Для підключення якого обладнання та якіх цілей , завдань необхідна така кількість цифрових та аналогових входів? - Чи достатнім буде наявність 4 цифрових та 2 аналогових входи у запропонованому еквівалентному обладнання GPS-реєстратор руху? Просимо пояснити., Просимо пояснити, бо збільшення кількості цифрових входів значно збільшить вартість приладу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Текст роз’яснення на звернення учасника, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.06.2018 року (час 15 год. 36 хв.)

Необхідність цифрових входів у кількості 8 шт. обумовлена планами подальшого розвитку системи контролю громадського транспорту для підключення додаткових датчиків та вимірників (обліку пасажирів, використаної електроенергії, відеоспостереження, охорони та використання інформаційних табло та аудіо інформаторів).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-18-000566-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ДОЗОР УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:36548816
Дата подання: 23 червня 2018 14:11
Заперечення умов тендеру
Технічні характеристики обладнання предмета закупівлі не потрапляють під основні принципи закупівель: максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників та є прямою підставою в майбутньому для відміни торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2018 17:05
За результатами розгляду даної вимоги по суті, з урахуванням інформації наданої в.о. головного інженера встановлено та повідомляється наступне:
1.Максимальна температура в кабіні водія тролейбуса у верхній закритій шафі, де планується розміщення обладнання геонавігації в літній період року досягає 65-75°С. З цих причин робочий діапазон температури обладнання, який вказаний в технічних вимогах Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», визначений виходячи із необхідних технічних характеристик зміні не підлягає.
2.Обладнання геонавігації та озвучування зупинок буде розміщатися в шафі, де вже встановлене штатне обладнання тролейбуса, тому воно повинне бути компактним та відповідати розмірам, які вказані в технічній документації Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». З даних причин габаритні розміри аудіо інформатора, які вказані в технічних вимогах, зміні не підлягають.
3.Рівень шуму від роботи обладнання тролейбуса (обдув тягового контейнера, двигун генератора, робота компресорної установки, робота тягового двигуна, робота гідростанції та ін..) складає не менше 82 дБА в пасажирському салоні, тому для якісного озвучування зупинок потужність кожного динаміка повинна бути не менше 60 Вт. З даної технічної необхідності, потужність одного динаміка, яка вказана в технічних вимогах Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , зміні не підлягає.
Вимоги встановлені в Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» є правом Замовника відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону та обумовлені підвищеними вимогами, до обладнання виходячи технічної необхідності та умовами його використання в ході експлуатації виходячи з технічних характеристик тролейбусного парку.
Враховуючи вищевикладене, «Вимога про усунення порушення» учасника ТОВ «Дозор Україна» лист вих.№001 від 23.06.2018р., номер вимоги: UA-2018-06-18-000566-b.a1, оприлюднену в електронній системі закупівель 23.06.2018 року (час 14год.11хв.) по даній процедурі закупівлі задоволенню не підлягає.

Документи подані скаржником

Документи

26 червня 2018 17:05
Протокольне рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2018 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Трек Сервіс Контроль 592 035,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНСТАНТА ПЛЮС ЛТД 595 539,60
UAH з ПДВ
583 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2018 13:51
Цінова пропозиція
09 липня 2018 10:55
7. Лист-згода.pdf
09 липня 2018 10:55
6. Проект Договору.pdf
09 липня 2018 10:55
4-1. Статут.pdf
06 липня 2018 15:48
6. Проект Договору.pdf
06 липня 2018 15:48
1. Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2018 14:48
7. Лист-згода.pdf
06 липня 2018 14:48
6. Проект Договору.pdf
06 липня 2018 14:48
4-1. Статут.pdf
06 липня 2018 14:48
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 липня 2018 16:34
6 проект договору.PDF
09 липня 2018 16:34
4.2 висновок СЕС на ТУ.PDF
09 липня 2018 16:34
4.1 статут.PDF
09 липня 2018 16:34
3.довідки.PDF
09 липня 2018 16:34
2 довідки.PDF
09 липня 2018 16:34
1цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Трек Сервіс Контроль

ТОВ КОНСТАНТА ПЛЮС ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Трек Сервіс Контроль
#38803493
Переможець 580 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2018 17:31

Документи

18 липня 2018 17:31
Електронний підпис
18 липня 2018 17:29
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2018 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Трек Сервіс Контроль
#38803493
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2018 17:31
Електронний підпис
18 липня 2018 17:29
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:37
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 07:44
Підписаний контракт укладений
03 серпня 2018 07:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 580 000,00
UAH з ПДВ