Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дошка шкільна магнітно-крейдова
Очікувана вартість
7 200,00 UAH
UA-2018-06-18-000556-a ● d5988193c115455194ded5c1734990fe
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Багатопрофільний навчально реабілітаційний ресурсно методичний центр корекційної роботи та інклюзивного навчання |
Код ЄДРПОУ: | 20307568 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Днепро, вул Лешко-Попеля,1 |
Контактна особа: |
Олена Купченко +380563772014,+380975303228 bnrc@online.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2018 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2018 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2018 13:06 |
Очікувана вартість: | 7 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Дошка шкільна магнітно-крейдова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Лешко-Попеля, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2018
—
31 липня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2018 10:51 |
4 Проект - договору Дошка шкільна магн.кр..doc |
18 червня 2018 10:51 |
ОГОЛОШЕННЯ Дошка шкільна маг кр..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 18 червня 2018 19:45
Дата відповіді: 19 червня 2018 10:26
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускається незначне відхилення (на 2,5-3%) фактичних розмірів виробу від розмірів, вказаних в оголошенні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-18-000556-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Воєділов Ігор Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3045018815
Дата подання: 03 липня 2018 12:14
Просимо звернути увагу
Просимо звернути увагу на те, що Учасник який запронував найнижчу ціну, на момент початку аукціону не предоставив всіх необхідних документів (навіть відсутня цінова пропозиція та сертифікати на продукцію) які були вказані у вимогах Замовником.
В тендерних вимогах Замовником було чітко вказано наступне: «Відсутність або невідповідність хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.»
Вимагаємо дискваліфікувати Учасника, який проігнорував вимоги замовника і не предоставив необхідні документи до початку проведення аукціону.
В разі відхилення розгляду вимоги з’являться сумніви що до факту домовленості Замовника з одним з учасників аукціону. В такому випадку ми будемо вимушені звернутися до відповідного антикорупційного органу для дослідження ситуації.
Розгорнути
Згорнути
В тендерних вимогах Замовником було чітко вказано наступне: «Відсутність або невідповідність хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.»
Вимагаємо дискваліфікувати Учасника, який проігнорував вимоги замовника і не предоставив необхідні документи до початку проведення аукціону.
В разі відхилення розгляду вимоги з’являться сумніви що до факту домовленості Замовника з одним з учасників аукціону. В такому випадку ми будемо вимушені звернутися до відповідного антикорупційного органу для дослідження ситуації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2018 19:01
Відповідно до п. 3.6 Рекомендацій ОДА (Доручення голови Дніпропетровської ОДА від 23.06.2017 № 07-48/0/35-17) "Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника."
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ #2937810731 |
Переможець |
5 900,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2018 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дошка 005.jpg | укладений |
11 липня 2018 17:26
|
дошка 004.jpg | укладений |
11 липня 2018 17:26
|
дошка 003.jpg | укладений |
11 липня 2018 17:26
|
дошка 002.jpg | укладений |
11 липня 2018 17:26
|
дошка 001.jpg | укладений |
11 липня 2018 17:26
|