Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1709120 Козельщина-Лутовинівка-Бреусівка-Мальці на ділянці км0+000-км21+200 Козельщинського району Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance О1709120 Kozelshchina-Lutovinivka-Breusovka-Maltsy in the area km0+000-km21+200 Poltava region, Kozelshchina district (separate areas)
Очікувана вартість
7 168 307,00 UAH
UA-2018-06-18-000240-b 07ecd47833ff40cea866c04d130b0089
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Basan Alexey
+380532502661

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2018 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2018 18:00
Початок аукціону: 26 липня 2018 15:01
Очікувана вартість: 7 168 307,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 716,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 18 червня 2018 12:44
Enquiries until: 09 липня 2018 18:00
Complaints submission until: до 15 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 липня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 7 168 307 UAH including VAT
Minimal lowering step: 717 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1709120 Козельщина-Лутовинівка-Бреусівка-Мальці на ділянці км0+000-км21+200 Козельщинського району Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, Козельщинський район, О1709120 Козельщина-Лутовинівка-Бреусівка-Мальці на ділянці км0+000-км21+200
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the road of general using of local importance О1709120 Kozelshchina-Lutovinivka-Breusovka-Maltsy in the area km0+000-km21+200 Poltava region, Kozelshchina district (separate areas)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”
Дата подання: 25 червня 2018 14:36
Дата відповіді: 27 червня 2018 14:28
п.1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” містить наступне: 1.“Документи повинні бути надані в електронному вигляді (не більше трьох файлів, скановані або оцифровані), містити розбірливі зображення та розширення програм, що здійснюють архівацію даних.” Поясніть, будь ласка, які саме документи повинні міститися у вказаних трьох файлах, які мають бути назви цих трьох файлів і яким чином необхідно розподілити всі документи тендерної пропозиції по трьох файлах, тобто напишіть, буль ласка, зміст кожного файла, його назву та перелік документів, що цей файл повинен містити. 2.“Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Учасник, який перебуває у статусі «На розгляді» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4) і оригінал банківської гарантії із супровідним листом. Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «На розгляді». Ціна пропозиції переможця відкритих торгів є договірною ціною, що являється, при укладанні договору, додатком до Договору. Документи учасника, що перебуває в статусі «На розгляді» подаються в одному запечатаному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підписи уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбитки печатки учасника процедури закупівлі (за наявності). На конверті повинно бути зазначено: - повне найменування і місцезнаходження замовника; - назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів; - повне найменування (прізвище, ім`я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків), номери контактних телефонів.” Поясність, будь ласка, на якій підставі (закони, положення, накази тощо) треба надавати договірну ціну (яка є ціновою пропозицією та не розкривається до початку аукціону) та банківську гарантію, які є в складі тендерної пропозиції на сайті “Prozorro”, в паперовому вигляді у конверті без зазначення дати його відкриття та без переліку документів, що входить до складу конверта, протягом двох днів до визначення дати аукціону. До того ж просимо пояснити строки та процедуру розкриття конверту з договірною ціною та банківською гарантією. Також необхідне пояснення як надавати вищевказані документи (пошта, кур'єр, особисто тощо). Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо надання договірної ціни повідомляємо Вам наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому виходячи зі змісту п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Водночас тендерна пропозиція подається замовнику учасником відповідно до вимог тендерної документації згідно з п. 30 ч. 1 ст. 1 Закону.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманним законодавства в цілому».
Враховуючи вищевикладене, Замовник на власний розсуд вирішує, що повинно входити до складу тендерної пропозиції та які документи учасник повинен надати після аукціону (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
Щодо банківської гарантії повідомляємо Вам наступне.
У розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону формою забезпечення тендерної пропозиції є банківська гарантія. Ч. 4 ст. 24 Закону зобов’язує замовника протягом п’яти банківських днів з дня настання підстав, визначених Законом повернути забезпечення тендерної пропозиції учаснику. Так як банківська гарантія надається замовнику учасником у електронному вигляді, задля виконання Замовником вимог, передбачених ч. 4 ст. 24 Закону, замовник у тендерній документації встановлює вимогу щодо надання банківської гарантії і у паперовому вигляді.
Щодо строків та процедури розкриття конверту з договірною ціною та банківською гарантіє повідомляємо.
Відповідно до вимог тендерної документації учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення» повинен надати замовнику, в паперовому вигляді договірну ціну (пронумеровану), яка повинна містити всі обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4) і оригінал банківської гарантії із супровідним листом. Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення».
Також повідомляємо Вам, що конверт відкривається замовником після його отримання поштою, кур’єром або особистого надання його учасником. За бажанням учасника, конверт може бути відкрито у його присутності або у присутності його представника.
п.1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”
Дата подання: 02 липня 2018 13:35
Дата відповіді: 05 липня 2018 17:27
Добрий день! Повторно прошу Вас відповісти на наступне питання: п.1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” містить наступне:.“Документи повинні бути надані в електронному вигляді (не більше трьох файлів, скановані або оцифровані), містити розбірливі зображення та розширення програм, що здійснюють архівацію даних.” Поясніть, будь ласка, які саме документи повинні міститися у вказаних трьох файлах, які мають бути назви цих трьох файлів і яким чином необхідно розподілити всі документи тендерної пропозиції по трьох файлах, тобто напишіть, буль ласка, зміст кожного файла, його назву та перелік документів, що цей файл повинен містити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу вашого запитання повідомляємо наступне:
у вказаних трьох файлах повинні міститись документи, що передбачені у всіх файлах тендерної документації на закупівлю послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1709120 Козельщина-Лутовинівка-Бреусівка-Мальці на ділянці км0+000-км21+200 Козельщинського району Полтавської області (окремими ділянками)».
Щодо назв вказаних файлів та порядку розподілу по ним документів, повідомляємо вам:
Назви вказаних трьох файлів не передбачені тендерною документацією на закупівлю послуг по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1709120 Козельщина-Лутовинівка-Бреусівка-Мальці на ділянці км0+000-км21+200 Козельщинського району Полтавської області (окремими ділянками)» та замовником не ставляться вимоги щодо назв файлів та вирішуються на розсуд учасника.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 липня 2018
UA-2018-06-18-000240-b07ecd47833ff40cea866c04d130b0089
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСРЕСУРСИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Полтавабудсервіс плюс Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 липня 2018 21:08
Протокол
20 липня 2018 21:09
Електронний підпис

Документи

20 липня 2018 21:08
Протокол
20 липня 2018 21:09
Електронний підпис

Публічні документи

02 серпня 2018 11:24
Документи на переможця
19 липня 2018 10:33
Електронний підпис
19 липня 2018 10:33
Електронний підпис
19 липня 2018 09:31
Ліцензія.zip
19 липня 2018 09:31
Довереность Рыжий (1).zip
19 липня 2018 09:31
Скан.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСРЕСУРСИ"

ТОВ Полтавабудсервіс плюс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2018 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Полтавабудсервіс плюс 7 165 200,00
UAH з ПДВ
7 163 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСРЕСУРСИ" 7 167 500,00
UAH з ПДВ
7 164 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Полтавабудсервіс плюс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСРЕСУРСИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Полтавабудсервіс плюс
#38439545
Переможець 7 163 680,00
UAH з ПДВ
30 липня 2018 17:54

Документи

30 липня 2018 17:54
Електронний підпис
30 липня 2018 17:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2018 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Полтавабудсервіс плюс
#38439545
7 163 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2018 17:54
Електронний підпис
30 липня 2018 17:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 11:06
Електронний підпис укладений
10 серпня 2018 16:31
Договір укладений
10 серпня 2018 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 163 680,00
UAH з ПДВ