Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вафлі; печиво; сухарі паніровочні
Очікувана вартість
177 355,00 UAH
UA-2018-06-18-000137-a e3721965ebde46de888215976ff6478e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Рубльовський

+380500493307 slov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Слов'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142922
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, пл. Соборна, будинок 2
Контактна особа: Ігор Миколайович Рубльовський
+380500493307
slov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2018 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 05 липня 2018 15:36
Очікувана вартість: 177 355,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 886,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1450 кілограм
вафлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, м. Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
1760 кілограм
печиво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, м. Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів
650 кілограм
сухарі паніровочні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, м. Святогірськ, навчальні заклади освіти м. Слов’янська, м. Святогірська, Донецької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2018 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 09:14
проект договору_ сухарі та печиво.doc
18 червня 2018 09:14
ТД_ сухарі та печиво.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович 165 430,50
UAH з ПДВ
165 430,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сугак Юрій Іванович 176 839,50
UAH з ПДВ
176 839,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 11:24
Електронний підпис

Публічні документи

18 липня 2018 15:38
ст. 17
18 липня 2018 10:40
Електронний підпис
18 липня 2018 09:51
ст. 17
04 липня 2018 11:00
Електронний підпис
04 липня 2018 10:08
Інші.pdf
04 липня 2018 09:53
Довідки з банку.zip
04 липня 2018 09:53
Працівники.pdf
04 липня 2018 09:53
Інші.pdf
04 липня 2018 09:53
Досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович

ФОП Сугак Юрій Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович
#2945005696
Рішення скасоване 165 430,50
UAH з ПДВ
17 липня 2018 13:56
Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович
#2945005696
Відхилено 165 430,50
UAH з ПДВ
17 липня 2018 13:58
ФОП Сугак Юрій Іванович
#2013413398
Переможець 176 839,50
UAH з ПДВ
18 липня 2018 14:56

Документи

10 липня 2018 15:05
Електронний підпис
10 липня 2018 15:04
протокол_141.PDF

Документи

17 липня 2018 13:58
Електронний підпис
17 липня 2018 13:57
протокол_149.PDF

Документи

18 липня 2018 14:56
Електронний підпис
18 липня 2018 14:55
протокол_154.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2018 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сугак Юрій Іванович
#2013413398
176 839,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2018 14:56
Електронний підпис
18 липня 2018 14:55
протокол_154.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 10:50
доп_угода_8_дог63)18.PDF зміни до договору
28 лютого 2019 10:47
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 15:23
доп_угода_7_дог_63)18.PDF зміни до договору
03 січня 2019 15:22
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 15:21
доп_угода_6_дог_63)18.PDF зміни до договору
03 січня 2019 15:20
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 12:25
доп_угода_5_дог_63)18.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 12:24
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 12:23
доп_угода_4_дог_63)18.PDF зміни до договору
26 грудня 2018 12:23
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 14:07
доп_угода_дог_63)18.JPG зміни до договору
04 вересня 2018 14:06
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2018 16:28
доп_угода_2_дог_63)180002.PDF зміни до договору
08 серпня 2018 16:26
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2018 14:05
доп_угода_1_дог_63)18.jpg зміни до договору
07 серпня 2018 14:04
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 10:46
договір_63)18.PDF укладений
01 серпня 2018 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни до п. XII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору №63/18 від 01.08.2018р. - змінити реквізити банку Учасника ФОП Сугак Юрій Іванович: та викласти п. ХІІ. у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 63/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися п. 1.1. викласти у наступній редакції: «1.1. Учасник зобов'язується у 2018 році поставляти до закладів Замовника якісний товар, в асортименті, кількості та за цінами, що надаються до цього Договору в специфікації (додаток №1), а Замовник – прийняти закладами цей товар та оплатити його».
Номер договору про закупівлю: 63/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни до п. XII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору №63/18 від 01.08.2018 р. - змінити реквізити банку Учасника Фізична особа - підприємець Сугак Юрій Іванович: та викласти п. XII. у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 63/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися згідно п.3.2. договору №63/18 від 01.08.2018 р. зменшити суму договору на 14,88 грн. без ПДВ (чотирнадцять грн. 88 коп. без ПДВ) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «Сума цього договору становить 176824,62 грн. без ПДВ (сто сімдесят шість тисяч вісімсот двадцять чотири грн.,62 коп. без ПДВ)».
Номер договору про закупівлю: 63/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились згідно п. 10.3. № 63/18 від 01.08.2018 р. продовжити строк дії договору та доповнити п. 10.1. договору змістом «дію цього Договору продовжити до 28.02.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 63/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни до п. XII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору № 63/18 від 01.08.2018 р. - змінити реквізити банку Замовника: та викласти п. XII. у наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 63/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились п. 3.1. договору № 63/18 від 01.08.2018 р. доповнити абзацом у наступній редакції: «Сума на період його дії в 2019 р. складає 35 301,50 грн. без ПДВ (тридцять п’ять тисяч триста одна грн., 50 коп., без ПДВ) згідно специфікації (додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 63/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились вважати договір виконано у сумі 212126,12 грн. без ПДВ (двісті дванадцять тисяч сто двадцять шість грн. 12 коп. без ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 63/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 63/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 212 126,12
UAH з ПДВ