Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Севофлуран
Очікувана вартість
628 032,00 UAH
UA-2018-06-15-002909-a ● 82eecec55c8840ce9b7c6a1c1d566d50
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013337 |
Вебсайт: | http://www.doz.adm-km.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Шевченка, будинок 46 |
Контактна особа: |
Федів Наталія Василівна +380322765465 hm_zdorovye@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2018 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2018 11:48 |
Очікувана вартість: | 628 032,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 140,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 флакон
Севофлуран
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. І. Франка, 15/1 (Хмельницька обласна база спецмедпостачання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2018 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2018 17:56 |
тд севофлуран.doc | |
25 червня 2018 17:56 |
Таблиця змін.doc | |
15 червня 2018 18:01 |
тд севофлуран.doc |
25 червня 2018 17:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 червня 2018 17:56 |
тд севофлуран.doc
|
|||
25 червня 2018 17:56 |
Таблиця змін.doc
|
|||
15 червня 2018 18:01 |
тд севофлуран.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-15-002909-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА", Код ЄДРПОУ:41335022
Дата подання: 20 червня 2018 13:48
Щодо тендерної документації
Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зокрема, Замовником у п. 3.5.2 тендерної документації встановлено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а також документальне підтвердження даного кваліфікаційного критерію, а саме - довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані в 2015 - 2017 роках, разом із копіями таких договорів (не менше 2-х). Така вимога не відповідає Закону та є дискримінаційною з огляду на наступне. Норма Закону передбачає у якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто одного договору, натомість у тендерній документації даний кваліфікаційний критерій сформульований всупереч вимозі Закону та вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох). Крім цього, вимога про надання копій договорів, які виконані в 2015 - 2017 роках є дискримінаційною по відношенню до учасників, які можуть задовольнити даний кваліфікаційний критерій згідно Закону (у Законі критерій визначений як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тобто без будь-яких обмежень), але мають виконані договори, наприклад, у 2014 або 2018 роках. Інформуємо, що таке положення тендерної документації порушує принцип недискримінації учасників, який передбачений у статті 3 Закону.
Пунктом 3.6.3 тендерної документації встановлено, якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі визначених в Додатку 2, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів до тих що є предметом закупівлі, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. Аналогічна вимога встановлена у Додатку 2 тендерної документації. Разом з цим, пунктом 3.1 Додатку 2 вимагається надання копії реєстраційного посвідчення на лікарський засіб. Відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, затвердженого Постановою Кабміну №376 від 26 травня 2006 року, державна реєстрація лікарського засобу здійснюється МОЗ на підставі заяви та результатів експертизи реєстраційних матеріалів на такий засіб, проведеної Державним експертним центром МОЗ. Для проведення експертизи реєстраційних матеріалів заявником подаються до Центру, зокрема, матеріали доклінічного вивчення і клінічного випробування лікарського засобу, а у разі реєстрації генеричних лікарських засобів - матеріали, що підтверджують терапевтичну еквівалентність (взаємозамінність) з референтним препаратом, визначеним МОЗ відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), та результати експертизи цих матеріалів. Факт державної реєстрації лікарського засобу засвідчується реєстраційним посвідченням на лікарський засіб. Тобто, надаючи у складі тендерної пропозиції реєстраційне посвідчення на еквівалентний лікарський засіб, учасник підтверджує терапевтичну еквівалентність (взаємозамінність) з референтним препаратом, визначеним МОЗ відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), та результати експертизи цих матеріалів. Відтак, вимога про надання заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів до тих що є предметом закупівлі, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я не є доцільним, оскільки дана інформація підтверджується наданням реєстраційного посвідчення на лікарський засіб.
Зважаючи на це, просимо привести тендерну документацію у відповідність до Закону з урахуванням вищенаведеної інформації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зокрема, Замовником у п. 3.5.2 тендерної документації встановлено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а також документальне підтвердження даного кваліфікаційного критерію, а саме - довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку аналогічного товару, переліку організацій (замовників), сум договорів, які виконані в 2015 - 2017 роках, разом із копіями таких договорів (не менше 2-х). Така вимога не відповідає Закону та є дискримінаційною з огляду на наступне. Норма Закону передбачає у якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто одного договору, натомість у тендерній документації даний кваліфікаційний критерій сформульований всупереч вимозі Закону та вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох). Крім цього, вимога про надання копій договорів, які виконані в 2015 - 2017 роках є дискримінаційною по відношенню до учасників, які можуть задовольнити даний кваліфікаційний критерій згідно Закону (у Законі критерій визначений як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», тобто без будь-яких обмежень), але мають виконані договори, наприклад, у 2014 або 2018 роках. Інформуємо, що таке положення тендерної документації порушує принцип недискримінації учасників, який передбачений у статті 3 Закону.
Пунктом 3.6.3 тендерної документації встановлено, якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі визначених в Додатку 2, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів до тих що є предметом закупівлі, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я. Аналогічна вимога встановлена у Додатку 2 тендерної документації. Разом з цим, пунктом 3.1 Додатку 2 вимагається надання копії реєстраційного посвідчення на лікарський засіб. Відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, затвердженого Постановою Кабміну №376 від 26 травня 2006 року, державна реєстрація лікарського засобу здійснюється МОЗ на підставі заяви та результатів експертизи реєстраційних матеріалів на такий засіб, проведеної Державним експертним центром МОЗ. Для проведення експертизи реєстраційних матеріалів заявником подаються до Центру, зокрема, матеріали доклінічного вивчення і клінічного випробування лікарського засобу, а у разі реєстрації генеричних лікарських засобів - матеріали, що підтверджують терапевтичну еквівалентність (взаємозамінність) з референтним препаратом, визначеним МОЗ відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), та результати експертизи цих матеріалів. Факт державної реєстрації лікарського засобу засвідчується реєстраційним посвідченням на лікарський засіб. Тобто, надаючи у складі тендерної пропозиції реєстраційне посвідчення на еквівалентний лікарський засіб, учасник підтверджує терапевтичну еквівалентність (взаємозамінність) з референтним препаратом, визначеним МОЗ відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ), та результати експертизи цих матеріалів. Відтак, вимога про надання заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів до тих що є предметом закупівлі, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я не є доцільним, оскільки дана інформація підтверджується наданням реєстраційного посвідчення на лікарський засіб.
Зважаючи на це, просимо привести тендерну документацію у відповідність до Закону з урахуванням вищенаведеної інформації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 червня 2018 12:36
За результатами розгляду тендерним комітетом вирішено внести зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2018 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА" |
471 200,00
UAH з ПДВ
|
458 552,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" |
468 719,96
UAH з ПДВ
|
461 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" |
626 249,60
UAH з ПДВ
|
626 249,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зайдекс УА" #41335022 |
Переможець |
458 552,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2018 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 21:03
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 21:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2019 11:29
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2018 16:25
|
підписаний договір | укладений |
26 липня 2018 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 18/40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/40 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |