Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2018-06-15-002861-a 7e1c5e78fc66421980a138fa40c39950
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Гражданова

+380624442441 0624442441@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Код ЄДРПОУ: 05419927
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр, 1
Контактна особа: Ольга Гражданова
+380624442441
0624442441@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 18:00
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

5 одиниць з комп'ютерними мишами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
ноутбук+комп'ютерна миша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, Героїв 51 ОМБр, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 17:28
Додаток.doc
15 червня 2018 17:28
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 червня 2018 20:51
Дата відповіді: 18 червня 2018 08:52
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Зауважуємо, що згідно п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Тож, усвідомлюючи, що повідомлення про розгляд аналогів чи еквівалентів – є правом, а не обов’язком замовника, в разі, якщо Ви допускаєте до розгляду аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити: які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вибір даних характеристик обумовлено потребами відділу, для якого вони будуть придбані. Тому пропозиція аналогів та еквівалентів не є можливим.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 12:11
Дата відповіді: 19 червня 2018 12:51
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, пане Владиславе! Дякуємо за запропановану кваліфіковану допомогу. Ми обов'язково зв'яжимося з Вами після проведення аукціону для обговорення особливостей процесу перевірки ліцензійності операційної системи Microsoft Windows.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ" 65 550,00
UAH з ПДВ
65 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2018 16:01
Електронний підпис
23 червня 2018 16:00
Уставные Бойко_N.pdf
23 червня 2018 16:00
Сертификаты HP.pdf
23 червня 2018 16:00
Сертификаты BRAIN_N.pdf
23 червня 2018 16:00
Мануал HP 255.pdf
23 червня 2018 16:00
Лист-довiдка про нове_N.pdf
23 червня 2018 16:00
Лист-гарантiя_N.pdf
23 червня 2018 16:00
ИНН.pdf
23 червня 2018 16:00
Гарантійний лист _N.pdf
23 червня 2018 16:00
Высновки_N.pdf
23 червня 2018 16:00
Аналогичний договiр.PDF
23 червня 2018 16:00
HP.pdf
23 червня 2018 16:00
dogovor_komel_N.pdf
23 червня 2018 16:00
Doc_Boyko.rar
23 червня 2018 16:00
Пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ"
#3067810050
Переможець 65 550,00
UAH з ПДВ
26 червня 2018 17:17

Документи

26 червня 2018 17:17
протокол 65.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР АРКАДІЙОВИЧ"
#3067810050
65 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2018 17:17
протокол 65.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ФОП Бойко.PDF укладений
18 липня 2018 16:02