Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори - 9 шт.
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2018-06-15-002348-a e610c2bead404ee799fb1311d5534c12
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Муратіду Ольга Олександрівна

+380629474254 margfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02312933
Вебсайт: http://marsovet.org.ua
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Муратіду Ольга Олександрівна
+380629474254
margfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 25 червня 2018 13:29
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру 68а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 15:35
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Коректировка документації
Дата подання: 15 червня 2018 20:18
Дата відповіді: 20 червня 2018 08:44
Шановниі Замовнику, Ваша тендерна документація не відповідає Закону України "Про захист прав споживачів". постанові Кабінету Міністрів України "ПОРЯДОК гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів від 11 квітня 2002 р. N 506, , а також порушує вимоги статті 3 ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі. Так як містить вимоги які дискримінують іногородніх учасників. Крім того в вартості тендеру не передбачені кошти на виконання цих вимог. Ось ці дискримінуючі вимоги - Доставка устаткування в сервісний центр для ремонту і Покупцеві з ремонту виконується силами і за рахунок Постачальника; * Години прийому звернень Покупця і обслуговування устаткування - з 8 г. 00 хв. до 18 г 00 хв. в робочі дні по телефону та електронній пошті; * Реакція на звернення - по телефону або електронній пошті: протягом 2-х годин з моменту отримання повідомлення Постачальник реєструє звернення Покупця, привласнює заявці індивідуальний номер і повідомляє його Покупцеві для ідентифікації гарантійного випадку; * Час відновлення працездатності устаткування, що поставляється, по гарантійних ремонтах - до 10 робочих днів; * Якщо час гарантійного ремонту устаткування перевищує 10 робочих днів, на час ремонту Постачальник надає рівноцінне устаткування або окремі вузли; * У разі невиконання умов гарантійного обслуговування Постачальник виплачує Покупцеві штрафні санкції в сумі вартості устаткування, що вийшло з ладу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В постанові Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 зазначено наступне:
"3. Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування.
Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно.
Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну."

Щодо зауваження "Години прийому звернень Покупця і обслуговування устаткування - з 8 г. 00 хв. до 18 г 00 хв. в робочі дні по телефону та електронній пошті", в даному випадку вказані часи роботи Замовника (Покупця). Якщо буде запропоновано "з 9 г. 00 хв. до 18 г 00 хв." це не буде порушенням умов закупівлі.

Щодо зауваження "Час відновлення працездатності устаткування, що поставляється, по гарантійних ремонтах - до 10 робочих днів;" - терміну в 10 робочих днів повністю вистачає для доставки устаткування в різні куточки України для виконання гарантійного обслуговування.
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 червня 2018 21:02
Дата відповіді: 18 червня 2018 08:07
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Зауважуємо, що згідно п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Тож, усвідомлюючи, що повідомлення про розгляд аналогів чи еквівалентів – є правом, а не обов’язком замовника, в разі, якщо Ви допускаєте до розгляду аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити: які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги предмета закупівлі можна, але критерії товару повинні бути не нижче ніж вказано у технічному завданні

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-15-002348-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 02 липня 2018 11:27
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
До уваги замовника по тендеру UA-2018-06-15-002348-a ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" не виконують вимоги тендеру, а саме згідно вимог тендеру комплект поставки монітора повинен включати : Монітор,Кабель VGA, Кабель DVI, Аудіокабель,Кабель живлення.
В свою чергу ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" надає: монітор, кабель VGA, кабель живлення, документація.
Проаналізувавши всі ці невідповідності та оцінивши їх ми прийшли до висновку , що ненадання аудіо кабелю та кабелю DVI є погіршенням, так як в свою чергу це обмежує функціонал. Просимо Вас дискваліфікувати заявку ТОВ В "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 липня 2018 17:01
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 33 209,17
UAH з ПДВ
32 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 33 989,28
UAH з ПДВ
32 257,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 35 280,00
UAH з ПДВ
32 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ 38 115,00
UAH з ПДВ
35 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 37 405,00
UAH з ПДВ
37 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2018 14:21
obnovl.pdf
21 червня 2018 14:31
2594054.pdf
21 червня 2018 14:24
Статут2.pdf
21 червня 2018 14:24
Статут1.pdf
21 червня 2018 14:24
Протокол.jpg
21 червня 2018 14:24
Наказ.jpg
21 червня 2018 14:24
витяг ПДВ.pdf
21 червня 2018 14:24
витяг май 2018.pdf

Публічні документи

23 червня 2018 13:55
уставные одним файлом.rar
23 червня 2018 13:55
Пропозиція.pdf

Публічні документи

23 червня 2018 16:35
Уставні.zip
23 червня 2018 16:35
сертифікація.pdf
23 червня 2018 16:35
пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Рішення скасоване 32 256,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 17:01
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 32 256,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 12:46
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
Переможець 32 257,00
UAH з ПДВ
19 липня 2018 11:36

Документи

02 липня 2018 09:51
Електронний підпис
02 липня 2018 08:39
протокол.PDF

Документи

12 липня 2018 12:45
Електронний підпис
12 липня 2018 09:52
протокол 10001.PDF

Документи

19 липня 2018 11:36
Електронний підпис
19 липня 2018 10:42
протокол 1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2018 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
#41860186
32 257,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2018 11:36
Електронний підпис
19 липня 2018 10:42
протокол 1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2018 14:39
Мониторы.PDF укладений
02 серпня 2018 13:53