Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти навчального обладнання, приладдя та засобів для оснащення навчальних кабінетів математики та біології (ДК 021:2015) - 30230000-0 - комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
311 160,00 UAH
UA-2018-06-15-002136-a 4e19df623397404cabce835c1abf8409
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куленча Тетяна Василівна

380953284402
prozoro2016ocv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чигиринської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146966
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, Б.Хмельницького, 13А
Контактна особа: Куленча Тетяна Василівна
380953284402,
prozoro2016ocv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2018 15:58
Очікувана вартість: 311 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 555,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги щодо товару визначаються в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комплекти навчального обладнання, приладдя та засобів для оснащення навчальних кабінетів математики та біології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20924, Україна, Черкаська область, с. Тіньки, вул. Тарасівська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2018 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 12:06
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
23 червня 2018 12:06
Додаток 2 до тендерної документації.doc
23 червня 2018 12:06
4.ТД_кабінети_зміни.doc
23 червня 2018 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 12:06
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНЕДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
23 червня 2018 12:06
Додаток 2 до тендерної документації.doc
15 червня 2018 15:07
Додаток 2 до тендерної документації.docx
23 червня 2018 12:06
4.ТД_кабінети_зміни.doc
15 червня 2018 15:07
4.ТД_кабінети.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 13:00
Дата відповіді: 20 червня 2018 17:48
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за інформацію, буде використано в роботі

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-15-002136-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Галущак Віталій Юрійович, Код ЄДРПОУ:3049012836
Дата подання: 26 червня 2018 22:46
Щодо обмеження учасників
Виклавши в тендерній документації перелік необхідних документів, наведений нижче, Ви порушуєте статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині дискримінації учасників, допускаючи до тендеру лише виробників продукції, або ж постачальників, які мають прямі відносини з виробниками продукції. Прошу надати роз"яснення щодо критеріїв вибору переможця: переможцем буде визначено Постачальника який запропонував необхідне обладння і нижчу ціни, чи Постачальника який запропонував необхідне обладнання, нижче наведений перелік документів і вищу ціну? Перелік необхідних документів: 5. Копія титульної сторінки технічних умов (далі – ТУ) на виробництво навчальних кабінетів та інтерактивного комплексу (ІАК) погоджених уповноваженим органом Міністерством освіти і науки України (достатньо погодження первинної реєстрації ТУ), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 6. Копія чинного на дату розкриття висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінети біології, математики та інтерактивний комплекс (ІАК) засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 7. Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему якості ISO 9001:2015 виробника кабінетів біології, математики та інтерактивного комплексу (ІАК), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 8. Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату ISO9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 9. Копія чинного на дату розкриття сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника кабінетів біології, математики та інтерактивного комплексу (ІАК), засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 10. Копія звіту про аудит та/або копія звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації, якщо дата реєстрації сертифікату ISO14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, якщо пізніше, то надається копія рішення про проведення технічного нагляду/рішення щодо сертифікації, дата затвердження якого, в органах стандартизації, метрології та сертифікації, не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 11. Копії чинних декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів електромагнітної сумісності обладнання та безпеки низьковольтного електричного обладнання на інтерактивний комплекс з копіями протоколів випробувань, проведених в акредитованих випробувальних лабораторіях, на відповідність вимогам стандартів, які є доказовою базою відповідності вищезазначених технічних регламентів, та на підставі яких були складені Декларації, засвідчена підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення. 12. Учасник повинен надати копії сертифікатів та/або декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів на цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс, що може мати бездротові комунікації (Wi-Fi або Bluetooth), які підтверджують відповідність запропонованого Товару вимогам технічних регламентів щодо електромагнітної сумісності, безпеки, радіо чинних на дату розкриття пропозицій. 13. Копію листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. 14. Копію листа, виданого для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, від виробника або його офіційного представництва в Україні методичного посібника для цифрового вимірювального комплексу, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 02.07.2018 № 6402.pdf
Дата публікації: 03 липня 2018 10:57

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2018 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Галущак Віталій Юрійович 219 860,00
UAH з ПДВ
219 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гудзенко Юрiй Миколайович 303 000,00
UAH з ПДВ
303 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2018 22:31
лист Галущак.doc

Публічні документи

28 червня 2018 21:25
Електронний підпис
28 червня 2018 20:56
Реєстр документів.jpeg
28 червня 2018 20:56
Аналогічний договір.pdf
28 червня 2018 20:56
Тендерна пропозиція.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Галущак Віталій Юрійович

ФОП Гудзенко Юрiй Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Галущак Віталій Юрійович
#3049012836
Відхилено 219 860,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 13:36
ФОП Гудзенко Юрiй Миколайович
#2858013595
Відхилено 303 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 13:54

Документи

16 липня 2018 13:36
Електронний підпис
16 липня 2018 13:34
протокол№5.pdf

Документи

16 липня 2018 13:53
Електронний підпис
16 липня 2018 13:51
протокол№7.pdf
16 липня 2018 13:51
протокол№6.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
16 липня 2018 13:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі