Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електроди
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2018-06-15-001936-a cab9c0766dd348cc9ea9a8e62234ccb2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Поліщук Роман Миколайович

030444309456 kpel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний енергетичний ліцей
Код ЄДРПОУ: 05536768
Вебсайт: http://www.kpel.kiev.ua
Місцезнаходження: 04078, Україна , Київська обл., Київ, Білицька 38Б
Контактна особа: Поліщук Роман Миколайович
030444309456
kpel@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2018 09:00
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вся інформація вказана в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограми
Електроди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04078, Україна, місто Київ, Київ, Білицька 38Б,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2018  —  29 червня 2018
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 червня 2018 21:17
Дата відповіді: 18 червня 2018 10:15
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Зауважуємо, що згідно п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Тож, усвідомлюючи, що повідомлення про розгляд аналогів чи еквівалентів – є правом, а не обов’язком замовника, в разі, якщо Ви допускаєте до розгляду аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити: які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель”
П. 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на ПЕВНУ торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
У нашому випадку, ми вирішили що аналог буде розглядатися в тому випадку, якщо не буде подано пропозицій з конкретним товаром вказаним в технічному завданні.
Предмет закупівлі, бюджет, умови оплати
Дата подання: 18 червня 2018 09:35
Дата відповіді: 18 червня 2018 09:36
Добрий день, Ваша тенедерна документація містить суперечення: предмет закупівлі (компьютерна техніка) та бюджет визначений дуже великий. При цьому умови оплати визначені по різному - в одному пункті по факту поставки, в іншому - відстрочка платежу протягом 30 банківських днів. Які умови є дійсними?
Відповідь: Дякую, завантажте змінений документ через 15 хв.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2018 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Буд Логістик 6 193,00
UAH з ПДВ
6 193,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2018 08:56
цінова пропозиція.pdf
20 червня 2018 08:56
технічне завдання.pdf
20 червня 2018 08:56
договір Н (4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Буд Логістик

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Буд Логістик
#41317697
Переможець 6 193,00
UAH з ПДВ
26 червня 2018 10:30

Документи

26 червня 2018 10:30
№100 электроды..docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Буд Логістик
#41317697
6 193,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2018 10:30
№100 электроды..docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
03.07.2018 елек.pdf укладений
03 липня 2018 10:29