Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електроди
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2018-06-15-001936-a ● cab9c0766dd348cc9ea9a8e62234ccb2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський професійний енергетичний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 05536768 |
Вебсайт: | http://www.kpel.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 04078, Україна , Київська обл., Київ, Білицька 38Б |
Контактна особа: |
Поліщук Роман Миколайович 030444309456 kpel@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2018 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2018 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2018 09:00 |
Очікувана вартість: | 7 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вся інформація вказана в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограми
Електроди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04078, Україна, місто Київ, Київ, Білицька 38Б,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 червня 2018
—
29 червня 2018
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2018 14:00 |
18.07.2018 електроди.docx |
18 червня 2018 10:45 |
договір Н.doc |
18 червня 2018 09:39 |
Інформація про закупівлю .docx |
18 червня 2018 14:00 |
18.07.2018 електроди.docx
|
||
18 червня 2018 10:45 |
договір Н.doc
|
||
18 червня 2018 09:39 |
Інформація про закупівлю .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 червня 2018 21:17
Дата відповіді: 18 червня 2018 10:15
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Зауважуємо, що згідно п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.»
Тож, усвідомлюючи, що повідомлення про розгляд аналогів чи еквівалентів – є правом, а не обов’язком замовника, в разі, якщо Ви допускаєте до розгляду аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити: які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель”
П. 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на ПЕВНУ торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
У нашому випадку, ми вирішили що аналог буде розглядатися в тому випадку, якщо не буде подано пропозицій з конкретним товаром вказаним в технічному завданні.
П. 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на ПЕВНУ торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
У нашому випадку, ми вирішили що аналог буде розглядатися в тому випадку, якщо не буде подано пропозицій з конкретним товаром вказаним в технічному завданні.
Предмет закупівлі, бюджет, умови оплати
Дата подання: 18 червня 2018 09:35
Дата відповіді: 18 червня 2018 09:36
Добрий день, Ваша тенедерна документація містить суперечення: предмет закупівлі (компьютерна техніка) та бюджет визначений дуже великий. При цьому умови оплати визначені по різному - в одному пункті по факту поставки, в іншому - відстрочка платежу протягом 30 банківських днів. Які умови є дійсними?
Відповідь: Дякую, завантажте змінений документ через 15 хв.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Буд Логістик #41317697 |
Переможець |
6 193,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 10:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
03.07.2018 елек.pdf | укладений |
03 липня 2018 10:29
|