Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 72320000-4 за ДК 021:2015 - Послуги пов’язані з базами даних («Модернізація міської інформаційно-аналітичної системи забезпечення містобудівної діяльності (ПК МІАС ЗМД) «Містобудівний кадастр м. Києва» Етап 1)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2018-06-15-001354-a fd78d2a1571c4e4fa33e70bba5e4c4fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Галина Сергіївна

380442782404
shevchuk@kga.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Вебсайт: http://www.kga.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Шевчук Галина Сергіївна
380442782404,
shevchuk@kga.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 09 липня 2018 12:37
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Реалізація положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України № 559 від 25.05.2011 "Про містобудівний кадастр" в частині доопрацювання (модернізація) інформаційно-аналітичної системи містобудівної діяльності «Містобудівний кадастр м. Києва» (далі МІАС ЗМД) та її взаємодії з інформаційно-аналітичною системою «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва» (далі ІАС «Майно»), що розробляється на виконання рішенням Київської міської ради від 02.07.2015 № 654/1518.
Існуючий програмний комплекс МІАС ЗМД, який введений в дослідну експлуатацію розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 22.03.2013 № 371 не взаємодіє з зовнішніми інформаційними ресурсами та не забезпечує автоматизації адміністративних послуг та внутрішніх процесів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 72320000-4 за ДК 021:2015 - Послуги пов’язані з базами даних
(«Модернізація міської інформаційно-аналітичної системи забезпечення містобудівної діяльності (ПК МІАС ЗМД) «Містобудівний кадастр м. Києва» Етап 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2018 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 15:00
180627134844_0001.pdf
27 червня 2018 14:59
180627134658_0001.pdf
15 червня 2018 13:01
180615101726_0001.pdf
27 червня 2018 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2018 15:00
180627134844_0001.pdf
27 червня 2018 14:59
180627134658_0001.pdf
15 червня 2018 13:01
180615101726_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2018 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАН СЕРВІС" 2 988 800,00
UAH з ПДВ
1 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Геоматичні рішення 2 991 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ 2 988 000,00
UAH з ПДВ
2 898 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2018 14:38
Електронний підпис
06 липня 2018 14:22
1. Проект Договору.pdf
06 липня 2018 14:21
9. Статут.pdf

Публічні документи

18 липня 2018 10:18
Електронний підпис
06 липня 2018 14:17
Електронний підпис
06 липня 2018 14:16
Електронний підпис
04 липня 2018 13:37
3. Довідка ст. 17 (с. 91).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАН СЕРВІС"

ТОВ Геоматичні рішення

Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАН СЕРВІС"
#35679122
Відхилено 1 790 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 11:24
ТОВ Геоматичні рішення
#32043710
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 11:30
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ
#37770359
Переможець 2 898 700,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 11:33

Документи

17 липня 2018 11:19
Електронний підпис
17 липня 2018 11:18
180717100027_0001.pdf
13 липня 2018 15:19
180713133744_0001.pdf

Документи

17 липня 2018 11:26
Електронний підпис
17 липня 2018 11:25
180717100027_0001.pdf

Документи

17 липня 2018 11:32
Електронний підпис
17 липня 2018 11:31
180717100027_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ
#37770359
2 898 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 11:32
Електронний підпис
17 липня 2018 11:31
180717100027_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 16:00
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 17:23
Scan Дод.угода 3.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:23
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 17:21
ДУ 2.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:20
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 17:17
ДУ 1.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:12
Електронний підпис укладений
07 серпня 2018 11:29
180807101313_0001.pdf укладений
07 серпня 2018 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2018 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 12.12.2017 р. № 1042/4049 (із змінами та доповненнями), в частині зменшення фінансування на 2018 рік та керуючись пунктами 9.2, 9.3 Договору Сторони вирішили: 1.1. Пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: «2.1. Договірна вартість Послуг згідно з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток № 1 до цього Договору) становить: 2 898 700,00 грн. (два мільйони вісімсот дев’яносто вісім тисяч сімсот гривень 00 коп.) з ПДВ. Згідно доведених асигнувань відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, затвердженої розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 21.12.2017 № 1042/4049 (зі змінами та доповненнями), загальна сума Послуг складає: на 2018 рік – 635 530,00 грн. (шістсот тридцять п’ять тисяч п’ятсот тридцять грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 105 921,67 грн. (сто п’ять тисяч дев’ятсот двадцять одна грн. 67 коп.) на 2019 рік (не пізніше 29.11.2019 р.) – 2 263 170,00 грн. (два мільйони двісті шістдесят три тисячі сто сімдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 377 195,00грн. (триста сімдесят сім тисяч сто дев’яносто п’ять грн. 00 коп.). У разі внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік сума фінансування Послуг за цим Договором у 2018 році може бути переглянута.». 1.2. Внести зміни до Календарного плану (Додаток № 2 до Договору), виклавши його у новій редакції, яка додається до цієї Угоди (Додаток № 1 до цієї Угоди). 2. Дану Угоду складено в двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 3. До цієї Угоди додається Додаток № 1 - нова редакція Календарного плану до Договору. 4. Дана Угода, а також Додаток № 1 до цієї Угоди становлять невід’ємну частину Договору та набирає чинності з дати підписання Сторонами цієї Угоди. 5. Інші умови, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, яка викладена Сторонами раніше та Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 08/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Загальна сума послуг за Договором залишається незмінною і складає 2 898 700,00 грн. (два мільйони вісімсот дев’яносто вісім тисяч сімсот гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 483 116,67 грн. (чотириста вісімдесят три тисячі сто шістнадцять грн. 67 коп.). 2. Згідно доведених асигнувань по коду 1617350 на 2019 рік та відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста Києва на 2019 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 13.12.2018 р. № 415/6466, сума фінансування становить: на 2018 рік - 635 530,00 грн. (шістсот тридцять п’ять тисяч п’ятсот тридцять грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 105 921,67 грн. (сто п’ять тисяч дев’ятсот двадцять одна грн. 67 коп.); на 2019 рік - 2 263 170,00 грн. (два мільйони двісті шістдесят три тисячі сто сімдесят грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 377 195,00грн. (триста сімдесят сім тисяч сто дев’яносто п’ять грн. 00 коп.). 3. На підставі пунктів 9.2, 9.3 Договору Сторони дійшли згоди викласти у новій редакції Календарний план (Додаток № 2 до Договору), згідно з Додатком № 1 до цієї Угоди. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 6. Дану Угоду складено в двох оригінальних примірниках, що мать однакову юридичну силу. 7. До цієї Угоди додаються такі матеріали: - Додаток № 1 - нова редакція Календарного плану до Договору.
Номер договору про закупівлю: 08/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку приведенням ПК МІАС ЗМД «Містобудівний кадастр міста Києва», етап І у відповідність до вимог Постанови Кабінету міністрів України від 27 березня 2019 року № 367, якою затверджено Тимчасовий порядок реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна, Сторони дійшли взаємної згоди щодо продовження терміну виконання етапу 1.3 Календарного плану (Додаток № 2 до Договору) 2. Календарний план викласти у новій редакції, яка додається до цієї Угоди (Додаток № 1 до цієї Угоди). 3. Дану Угоду складено в двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін. 4. До цієї Угоди додається Додаток № 1 - нова редакція Календарного плану до Договору. 5. Дана Угода, а також Додаток № 1 до цієї Угоди становлять невід’ємну частину Договору та набирають чинності з дати підписання Сторонами цієї Угоди. 6. Інші умови (у тому числі ціна договору, строк дії Договору та інші істотні умови Договору) залишаються чинними у тій редакції, яка викладена Сторонами раніше та Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 08/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 898 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 483 116,67 UAH)