Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування -39310000-8 ( школа № 29 ,вул.Петра Калнишевського,3-А)
Очікувана вартість
80 100,00 UAH
UA-2018-06-15-001126-a 33b54bf3fbd0432da1de4c30b2d41339
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Циганок Анджела Михайлівна

380444199838 katorgina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Вебсайт: http://www.ruo-obolon.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Циганок Анджела Михайлівна
380444199838
katorgina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 09:00
Початок аукціону: 26 червня 2018 14:22
Очікувана вартість: 80 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 801,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Обладнання для закладів громадського харчування -39310000-8 ( школа № 29 ,вул.Петра Калнишевського,3-А)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 Одиниця
Обладнання для закладів громадського харчування -39310000-8 ( школа № 29 ,вул.Петра Калнишевського,3-А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04214, Україна, Київська область, Київ, Калнишевського , 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 18 червня 2018 09:51
Дата відповіді: 18 червня 2018 11:29
Доброго дня. Уточніть , будь ласка, скільки якого розміру виробів Вам потрібно .Стіл виробничий з полкою – 6шт Ширина, мм: 500 x 700 * Довжина, мм: 600-2000 Стелаж металевий - 6 шт Ширина, мм:, 500, * Довжина, мм: 500-1900 Стелаж для сушки посуду – 2 шт визначіться з довжиною виробу Довжина, мм: 500-1200 Вартість між меньшим і більшим значенням сягає від 2 тис грн за одиницю. Тому немає можливості обрахувати Пропозицію. Ви вже вдруге публікуєте закупівлю, і вдруге недаєте чітких значень. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По технічному завданню звертайтесь за телефоном 067-50-78-501 Ірина

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-15-001126-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВІНТ", Код ЄДРПОУ:38234134
Дата подання: 18 червня 2018 09:52
відсутні чіткі значення меблів п.5, п.6
Уточніть , будь ласка, скільки якого розміру виробів Вам потрібно
.Стіл виробничий з полкою – 6шт
Ширина, мм: 500 x 700

* Довжина, мм: 600-2000

Стелаж металевий - 6 шт
Ширина, мм:, 500,

* Довжина, мм: 500-1900
Стелаж для сушки посуду – 2 шт
визначіться з довжиною виробу Довжина, мм: 500-1200

Вартість між меньшим і більшим значенням сягає від 2 тис грн за одиницю. Тому немає можливості обрахувати Пропозицію.
Ви вже вдруге публікуєте закупівлю, і вдруге недаєте чітких значень.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2018 11:32
Розміри : столи 500х700, стелажі 500х700, стелаж для сушки 290х600 для тарілок; другий такий самий - 2 полки тарілки; 2 полки стакани .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2018 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" 79 010,00
UAH з ПДВ
79 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САВІН" 79 472,05
UAH з ПДВ
79 472,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2018 18:06
Висновок СЕС Теплове.pdf
21 червня 2018 18:06
Довідка МТБ.pdf
21 червня 2018 18:06
Додаток 2. Технічні.pdf

Публічні документи

23 червня 2018 17:25
Савін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"

ТОВ "САВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
Переможець 79 010,00
UAH з ПДВ
02 липня 2018 10:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" #3426612108

№ рішення у справі

72/02-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2018 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
79 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Школа №29 обладнання для харчування.pdf укладений
18 липня 2018 15:10