Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки для початкових класів Нової української школи
Очікувана вартість
363 000,00 UAH
UA-2018-06-15-000919-c 73abe03e929b44dda086eee91d807d86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агібалова Оксана Григорівна

+380433522246 OAgibalowa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тульчинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141472
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1
Контактна особа: Агібалова Оксана Григорівна
+380433522246
OAgibalowa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 13:40
Очікувана вартість: 363 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Портативний комп'ютер вчителя (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Доставка до ЗЗСО Тульчинського району, згідно Додатку 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 17:12
Додаток 4.docx
15 червня 2018 17:12
Додаток 3.docx
15 червня 2018 17:12
Додаток 2.doc
15 червня 2018 17:12
Додаток 1.docx
15 червня 2018 17:12
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 11:47
Дата відповіді: 19 червня 2018 14:41
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо. Ваша пропозиція розглянута та врахована.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-15-000919-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 23 липня 2018 13:58
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в тендерній закупівлі UA-2018-06-15-000919-c , звертаємо вашу увагу на те, що підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять до пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"в нас виникла підозра, що вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com При поставці обов’язково вимагайте у постачальника конверт з голограмою Windows, конверт з диском та СОА(наліпку з кодом активації). Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2018 12:06
Пропозиція ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" дискваліфікована відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-УІІІ (із змінами) Переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Номер вимоги: UA-2018-06-15-000919-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 31 липня 2018 12:47
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" в тендерній закупівлі UA-2018-06-15-000919-c , звертаємо вашу увагу на те, що підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять до пропозиції ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" в нас виникла підозра, що вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com При поставці обов’язково вимагайте у постачальника конверт з голограмою Windows, конверт з диском та СОА(наліпку з кодом активації). Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 серпня 2018 15:39
Дякуємо. Ваші пропозиції будуть враховані для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення, застосовуючи всі необхідні методи та ресурси.

Документи подані скаржником

23 липня 2018 13:58
Обережно Microsoft Windows___.pdf

Документи подані скаржником

31 липня 2018 12:47
Обережно Microsoft Windows___.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 271 920,00
UAH з ПДВ
271 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 333 564,00
UAH з ПДВ
326 366,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 359 999,62
UAH з ПДВ
327 998,88
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОЛІЙНИК ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА 335 060,00
UAH з ПДВ
328 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 358 116,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТКАЧУК IВАН IВАНОВИЧ ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ 335 000,00
UAH з ПДВ
335 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2018 12:11
довідка санкції_2307.pdf
20 липня 2018 16:30
Довідка МВС 23.06..pdf
20 липня 2018 10:17
Електронний підпис
20 липня 2018 10:16
СЕС Asus ноут (3).pdf
01 липня 2018 22:52
Електронний підпис
01 липня 2018 22:44
Додаток 3.pdf
01 липня 2018 22:44
статут.pdf
01 липня 2018 22:44
наказ на директора.pdf
01 липня 2018 22:44
протокол директора.pdf
01 липня 2018 22:44
довідка санкції.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 19:20
Електронний підпис
26 червня 2018 19:19
Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2018 19:19
Сертифікати.pdf
26 червня 2018 19:19
Протокол засновнивків.pdf
26 червня 2018 19:19
Проект договору.pdf
26 червня 2018 19:19
Паспорт та РНОКПП.pdf
26 червня 2018 19:19
Наказ на призначення.pdf
26 червня 2018 19:19
ЄДРПОУ.pdf
26 червня 2018 19:19
Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2018 19:19
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 22:29
Електронний підпис
27 червня 2018 22:28
Статут завірена копія.pdf
27 червня 2018 22:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 липня 2018 16:23
Довідка до ст.17.pdf
01 липня 2018 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
01 липня 2018 16:23
Інд код.pdf
01 липня 2018 16:23
цінова пропозиція.pdf
01 липня 2018 16:23
Додаток 2.pdf
01 липня 2018 16:23
лист захисту.pdf
01 липня 2018 16:23
Паспорт.pdf
01 липня 2018 16:23
гарантійний лист.pdf
01 липня 2018 16:23
Договір.pdf
01 липня 2018 16:23
уповноважена особа.pdf
01 липня 2018 16:23
Витягз ЄДР.pdf
01 липня 2018 16:23
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 18:38
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2018 11:09
контактна інформація.pdf
27 червня 2018 11:09
Паспорт та код.pdf
27 червня 2018 11:09
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ФОП ОЛІЙНИК ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

ТКАЧУК IВАН IВАНОВИЧ ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 271 920,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 12:06
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 271 920,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 12:09
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 326 366,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 12:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

20 липня 2018 16:07
Електронний підпис
20 липня 2018 16:02
протокол
09 липня 2018 15:13
протокол

Документи

31 липня 2018 12:08
Електронний підпис
31 липня 2018 12:07
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

31 липня 2018 12:11
Електронний підпис
31 липня 2018 12:10
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2018 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
326 366,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2018 12:11
Електронний підпис
31 липня 2018 12:10
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:14
Електронний підпис укладений
16 серпня 2018 17:28
Додаткова угода.PDF зміни до договору
16 серпня 2018 17:26
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 14:39
Договір укладений
15 серпня 2018 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) (в частині покращення якості предмета закупівлі) та пунктів 2.4, 10.3 Договору від «13» серпня 2018 року № 19 Сторони, за взаємною згодою, домовились внести зміни до цього Договору. 1. Пункт 1.2 розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти в наступній редакції: “1.2. Найменування та кількість товару: Портативний комп'ютер вчителя (ноутбук) HP Laptop 250 G6 (Intel Core i3 6006, 4GB, 500 GB, Full HD (1920 х 1080), Intel HD Graphics, WiFi: 802.11 BGN, Windows 10 Pro, Microsoft Office Standard 2016 UKR OLP C Gov, Антивірус ESET Nod32, REAL-EL RM-211) в кількості 22 шт.” 2. Пункт 5.1 розділу V. ПОСТАВКА (ПЕРЕДАЧА) ТОВАРУ викласти в наступній редакції: “5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31.08.2018 р.”
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 326 366,00
UAH з ПДВ