Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп`ютери
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2018-06-15-000915-a d8614acac43643d4a3f67de93ffc57a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Яхимович

+380993923527 buhspkkramatorsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КМУ "СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ М.КРАМАТОРСЬКА"
Код ЄДРПОУ: 05492396
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Соціалістична, буд. 8
Контактна особа: Олена Яхимович
+380993923527
buhspkkramatorsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 11:35
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 25 червня 2018 14:05
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Комп`ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Василя Стуса (Соціалістична),8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 11:35
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 червня 2018 22:13
Дата відповіді: 19 червня 2018 09:03
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Еквівалент не пропонувати!
Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 12:40
Дата відповіді: 19 червня 2018 13:25
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має бути встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні представники корпорації Майкрософт ! Ваше звернення було прийнято до уваги.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" 11 973,00
UAH з ПДВ
11 973,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" 13 180,00
UAH з ПДВ
13 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 13 268,00
UAH з ПДВ
13 109,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЯЗАНЦЕВ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 13 260,00
UAH з ПДВ
13 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2018 17:01
Цінова_11973_оновлена.pdf
22 червня 2018 14:16
Досвід виконання (1).pdf
22 червня 2018 14:16
_Дубина_ Санкції.pdf
22 червня 2018 14:16
Sertif Philips.pdf
22 червня 2018 14:16
Philips_monitors.pdf
22 червня 2018 14:16
Цінова_11973.pdf

Публічні документи

21 червня 2018 10:07
Електронний підпис
21 червня 2018 09:43
doc00475420180621064356.pdf
21 червня 2018 09:43
doc00475320180621064136.pdf
21 червня 2018 09:43
серт.zip
21 червня 2018 09:43
ЧП ШПАК.ZIP

Публічні документи

22 червня 2018 15:37
Цінова пропозиція.jpg
22 червня 2018 15:37
Computer BRAIN_Scan10003.PDF
22 червня 2018 15:37
Справка о контрагенте.jpg
22 червня 2018 15:37
Довидка ОПП.jpg
22 червня 2018 15:37
Pasp_4.jpg
22 червня 2018 15:37
Pasp_3.jpg
22 червня 2018 15:37
Pasp_2.jpg
22 червня 2018 15:37
Pasp_1.jpg
22 червня 2018 15:37
inn.jpg
22 червня 2018 15:37
Свид_Един_1-новое.jpg
22 червня 2018 15:37
Свид_Рег_Нов_2.jpg
22 червня 2018 15:37
Свид_Рег_Нов_1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"

ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА"

ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "РЯЗАНЦЕВ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
Переможець 11 973,00
UAH з ПДВ
26 червня 2018 16:16

Документи

26 червня 2018 16:16
Електронний підпис
26 червня 2018 16:15
Рішення №49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3116813472
11 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2018 16:16
Електронний підпис
26 червня 2018 16:15
Рішення №49.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 14:15
Договір 15.pdf укладений
09 липня 2018 14:14