Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп`ютери
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2018-06-15-000915-a ● d8614acac43643d4a3f67de93ffc57a0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КМУ "СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ М.КРАМАТОРСЬКА" |
Код ЄДРПОУ: | 05492396 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Соціалістична, буд. 8 |
Контактна особа: |
Олена Яхимович +380993923527 buhspkkramatorsk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2018 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2018 14:05 |
Очікувана вартість: | 14 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Комп`ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Василя Стуса (Соціалістична),8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2018 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2018 11:35 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 червня 2018 22:13
Дата відповіді: 19 червня 2018 09:03
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Еквівалент не пропонувати!
Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 12:40
Дата відповіді: 19 червня 2018 13:25
Шановні панове!
Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV
Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має бути встановлене на комп’ютери, не висувається.
Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне.
Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності.
Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними.
Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку.
В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками.
Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com.
Владислав Шаповал
Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР»,
представник Корпорації Майкрософт з питань захисту
прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні представники корпорації Майкрософт ! Ваше звернення було прийнято до уваги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2018 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" |
11 973,00
UAH з ПДВ
|
11 973,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" |
13 180,00
UAH з ПДВ
|
13 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
13 268,00
UAH з ПДВ
|
13 109,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РЯЗАНЦЕВ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
13 260,00
UAH з ПДВ
|
13 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" #3116813472 |
Переможець |
11 973,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2018 14:15
|
Договір 15.pdf | укладений |
09 липня 2018 14:14
|