Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція вуличного освітлення в с.Пиняни Самбірського району Львівської області»
Очікувана вартість
617 434,00 UAH
UA-2018-06-15-000873-a f1c35ab6a83042f78068f72490a1cd26
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бакалець Оксана Василівна

+380986183472 babuna_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бабинська сільська рада Самбірського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04370024
Місцезнаходження: 81455, Україна , Львівська обл., село Бабина, вулиця Шевченка, 4
Контактна особа: Бакалець Оксана Василівна
+380986183472
babuna_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 04 липня 2018 13:50
Очікувана вартість: 617 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,13%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція вуличного освітлення в с.Пиняни Самбірського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81456, Україна, Львівська область, Львівська область, Самбірський район, с. Пиняни
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 11:28
ТД Пиняни освітлення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-15-000873-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Світлоцентр, Код ЄДРПОУ:37372783
Дата подання: 23 червня 2018 11:59
Вимога
В тендерні документації замовника зазначається: «Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких здійснюється учасником-переможцем торгів.Вартість послуг сплачується після підписання актів виконаних робіт надання послуг в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 7 робочих днів з моменту підписання договору на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди. Вартість послуг становить 5000,00 (пять тисяч) гривень.
Згідно п. 18 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі – товари,роботи чи послуги, які закуповуються у межах єдиної процедури закупівлі щодо яких учасникам дозволяється подавати пропозиції. Відповідно до пункту 22 ч. 1 ст. 1 Закону роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Предметом закупівлі за Процедурою закупівлі є Реконструкція вуличного освітлення в с.Пиняни Самбірського району Львівської області , а не юридично-консультаційні послуги.
Таким чином, витрати, пов’язані з юридично-консультаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже не можуть бути включені до Документації.
Відповідно до ч.4 ст 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою.
Таким чином такі витрати не відшкодовуються за надання послуг третьою особою, не відносяться о предмета закупівлі, а отже положення щодо оплати зазначених витра не можуть вноситися до документації. Тому вимагаємо вилучити дану вимогу та привести у відповідність до Закону тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2018 17:01
Відповідно до п.1.6. Розділу V Тендерної документації Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких здійснюється учасником-переможцем торгів. Вартість послуг сплачується після підписання актів надання послуг в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України протягом 7 робочих днів з моменту підписання договору на рахунок Виконавця торгів, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди. Вартість послуг становить 5 000,00 (п’ть тисяч) гривень.
Ст. 22 Закону країни «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі.
У тендерній документації Замовника чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом 7 робочих днів з моменту підписання договору на рахунок Виконавця торгів. В зазначеному положенні Тендерної документації є посилання на ст. 627 Цивільного кодексу України «Свобода договору», згідно з якою відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта, це право, а жодним чином не обов’язок учасника. Жодної обов’язкової вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
В разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2018 17:11
Коментар щодо відміни: Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (зазначення в оголошенні невірної очікуваної вартості предмету закупівлі)
Документи:
25 червня 2018 17:11
Протокол про відміну торгів