Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво вуличного освітлення по вул. І.Франка, Шевченка, Котляревського, Щорса в с. Либохора Сколівського району Львівської області.
Очікувана вартість
906 889,00 UAH
UA-2018-06-15-000848-c ● 2e37af9d10404894ba60451e5013e56d
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. Івасюка, 10 |
Контактна особа: |
Кіраль Олег Миколайович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2018 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2018 14:07 |
Очікувана вартість: | 906 889,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 068,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво вуличного освітлення по вул. І.Франка, Шевченка, Котляревського, Щорса в с. Либохора Сколівського району Львівської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82633, Україна, Львівська область, с. Либохора, вул. Івана Франка, вул.Котляревського, вул. Щорса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2018 16:01 |
додаток до технічного завдання.pdf |
15 червня 2018 16:01 |
документи до оголошення по вул. освітлення с.Либохора.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо усунення критеріїв, що обмежують участь в процедурі
Дата подання: 21 червня 2018 15:27
Дата відповіді: 21 червня 2018 15:41
В тендерні документації зазначена умова:" Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, повинен протягом одного робочого дня після аукціону надати для ознайомлення та розгляду Замовнику в паперовому вигляді копії за підписом та печаткою учасника", просимо внести зміни до тендерної документації оскільки це обмежує участь нас як учасників в тендері, оскільки ми знаходимось на далекі відстані від замовника і в термін один день не можливо виконати вимогу вказану в тендерні документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Даний пунк означає те, що учасник, який визнаний переможцем, надає документи власноручно, або надсилає їх поштовим відправленням. Згідно чинного законодавства, не вважатиметься порушенням, якщо особа здійснила поштове відправлення в останній день визначеного строку. У разі визнання Вас переможцем, достатньо буде протягом робочого дня відправити запитувані документи поштою рекомендованим листом. В такому випадку порушення строків відсутнє.
Щодо уточнення вимог
Дата подання: 21 червня 2018 15:35
Дата відповіді: 21 червня 2018 15:45
В оголошені про проведення закупівлі зазначається вимога: • Довідка про відсутність заборгованості.
Уточніть, будь ласка, в які формі має бути довідка (довільні чи видана уповноваженим органом), та щодо якого виду заборгованості йде мова.
Відповідь: Довідка надається учасником у довільній формі. Мова йде про заборгованість із сплати податків, зборів та інших обовязкових платежів..
Наявність у документації дискримінаційних вимог
Дата подання: 21 червня 2018 17:13
Ознайомившись з документацією до даної закупівлі, нами виявлено наявність у ній дискримінаційних вимог. Зокрема, відповідно до Додатку 2 оголошення учасники повинні надати копії договору проведення аналогічних робіт за кошти бюджетних установ та підтвердження їх виконання (довідка КБ-3). Крім того, загальна сума виконання аналогічних договорів за один календарний рік повинна бути не менше, ніж 50% від суми пропозиції Учасника.
Встановлення таких вимог обмежує конкуренцію та є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників процедури. Наприклад, участь у торгах не зможе взяти учасник, який має укладені аналогічні договори не лише з замовниками - бюджетними установами, але і з контрагентами інших форм власності. При цьому, дана обставина ніяк не впливає на якість чи терміни виконання робіт учасником.
Встановлення вартісної межі щодо загальної суми виконання аналогічних договорів за один календарний рік також обмежує коло учасників. Зокрема, учасник, який створений у 2018 році, має позитивний досвід виконання аналогічних договорів, однак їх загальна сума може бути меншою у порівнянні з учасником, що укладав договори протягом усього 2017 р. Крім того, загальна вартість укладених аналогічних договорів ніяк не впливає на якість виконання робіт по об'єкту Будівництво вуличного освітлення по вул. І.Франка, Шевченка, Котляревського, Щорса в с. Либохора Сколівського району Львівської області.
Слід зазначити, що проведення допорогових закупівель регулюється Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35. Відповідно до п. 6.3 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищенаведене, з метою забезпечення при проведенні закупівлі вищезазначених принципів, просимо прийняти вимогу до розгляду та внести зміни до документації, а саме:
1. Пункт "Копії договору проведення аналогічних робіт за кошти бюджетних установ та підтвердження їх виконання (довідка КБ-3)" викласти у новій редакції - "Копії договору проведення аналогічних робіт та документи, що підтверджують їх виконання."
2. Пункт "Загальна сума виконання аналогічних договорів за один календарний рік повинна бути не менше, ніж 50% від суми пропозиції Учасника." – виключити з документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 червня 2018 09:42 |
Коментар щодо відміни: | У звязку із закінченням періоду уточнень неможливо внести зміни до технічного завдання. Внесення таких змін є необхідним для виконання повного обсягу робіт, передбачених проектною документацією. |
Документи:
25 червня 2018 09:42
|
Протокол |