Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015-30210000-4 (ноутбуки)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2018-06-15-000596-b 762702b6ba6d40df8bafe143f780333a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тягунов Андрій Ілліч

+380412474497 ztedu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142974
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12
Контактна особа: Тягунов Андрій Ілліч
+380412474497
ztedu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2018 16:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2018 16:28
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12020, Україна, Житомирська область, с.Теньківка, вул.Партизанська,7, с.Теньківка, Пулинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 16:23
Оголошення компютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 червня 2018 20:53
Дата відповіді: 18 червня 2018 10:13
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі? Зауважуємо, що згідно п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Тож, усвідомлюючи, що повідомлення про розгляд аналогів чи еквівалентів – є правом, а не обов’язком замовника, в разі, якщо Ви допускаєте до розгляду аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити: які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно чинного законодавства Ви маєте право приймати участь в тендерних закупівлях, пропонувати аналоги. Технічні характеристики товару вказані в тендерній документації. З повагою секретар тендерного комітету Тягунов А.І.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 15:59
Дата відповіді: 20 червня 2018 15:48
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за пропозицію, якщо нам потрібні будуть Ваші послуги, ми до Вас обов'язково звернемось.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2018 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КИРИЛЮК ЛЮДМИЛА БОРИСІВНА" 126 989,30
UAH з ПДВ
126 989,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2018 15:42
ЦіноваПропозиція.jpg
22 червня 2018 15:42
ПроектДоговору.pdf
22 червня 2018 15:42
Паспорт.pdf
22 червня 2018 15:42
Лист Згода.jpg
22 червня 2018 15:42
ІнформаціПро Учаника.jpg
22 червня 2018 15:42
ГарантійнийЛист3.jpg
22 червня 2018 15:42
Гарантійний лист2.jpg
22 червня 2018 15:42
Витяг.pdf
22 червня 2018 15:42
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КИРИЛЮК ЛЮДМИЛА БОРИСІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КИРИЛЮК ЛЮДМИЛА БОРИСІВНА"
#3093222626
Переможець 126 989,30
UAH з ПДВ
26 червня 2018 17:33

Документи

26 червня 2018 17:33
Протокол розкриття

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КИРИЛЮК ЛЮДМИЛА БОРИСІВНА"
#3093222626
126 989,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2018 17:33
Протокол розкриття

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 липня 2018 17:35
Коментар щодо відміни: Виникла необхідність в коригуванні технічних характеристик предмету закупівлі
Документи:
17 липня 2018 17:34
Протокол