Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)
Code DK 021: 2015 - 09120000-6 - Gas fuel (Natural gas)
Очікувана вартість
5 698 500,00 UAH
UA-2018-06-15-000445-b d943eeca2f70425d8895fab080a977a0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Потайчук Ігор Олегович

+380984640374 ocvita_potaichuk@hotmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Рівненської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145790
Місцезнаходження: 33001, Україна , Рівненська область обл., місто Рівне, вул. Соборна, 195
Контактна особа: Потайчук Ігор Олегович
+380984640374
ocvita_potaichuk@hotmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department for Education of Rivne Rayon State Administration
National ID: 02145790
Contact point: Potaichuk Igor Olegovich
+380984640374
ocvita_potaichuk@hotmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 червня 2018 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2018 14:44
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2018 14:44
Початок аукціону: 23 серпня 2018 13:13
Очікувана вартість: 5 698 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 492,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170955 UAH
Publication date: 15 червня 2018 14:39
Enquiries until: 06 липня 2018 14:44
Complaints submission until: до 12 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 липня 2018 14:44

Information

Estimated total value: 5 698 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 493 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
435 тис м.куб
Код ДК 021:2015 - 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33001, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Соборна, 195 (заклади освіти Рівненського району Рівненської області)
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Code DK 021: 2015 - 09120000-6 - Gas fuel (Natural gas)
CPV: 09120000-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2018 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2018 12:43
Додаток до протоколу внесення змін до ТД 2018.doc
09 липня 2018 12:43
Додаток 6 Пояснювальна записка.doc
09 липня 2018 12:43
Додаток 5 Договір.doc
09 липня 2018 12:43
Додаток 4 технічні характеристики.doc
09 липня 2018 12:43
Додаток 3 ст 17.doc
09 липня 2018 12:43
Додаток 2 Кваліфікаційні.doc
09 липня 2018 12:43
Додаток 1 Тендерна.doc
09 липня 2018 12:43
Тендерна документація ГАЗ 2018 - нова редакція.doc
15 червня 2018 14:40
Додаток 6 Пояснювальна записка.doc
15 червня 2018 14:40
Додаток 5 Договір.doc
15 червня 2018 14:40
Додаток 4 технічні характеристики.doc
15 червня 2018 14:40
Додаток 3 ст 17.doc
15 червня 2018 14:40
Додаток 2 Кваліфікаційні.doc
15 червня 2018 14:40
Додаток 1 Тендерна.doc
15 червня 2018 14:40
Тендерна документація ГАЗ 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-15-000445-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Енергетична нафтогазова компанія", Код ЄДРПОУ:37334004
Дата подання: 18 червня 2018 10:37
Щодо транспортування
Тендерна документація складена з порушеннями, оскільки в Тендерній документації встановлена вимога, що до ціни природного газу як товару має бути включено витрати на транспортування магістральними трубопроводами, відповідно до тарифів, затверджених НКРЕКП.
Постачальники природного газу не можуть включати до ціни природного газу як товару вартість його транспортування магістральними трубопроводами.
По-перше, у пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром.
Діяльність з постачання природного газу здійснюється постачальниками природного газу у відповідності до пункту 27 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу», яким визначено, що постачальник природного газу – це суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу.
Відповідно до пункту 45 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» транспортування природного газу – це господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу.
Пунктом 19 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» встановлено, що оператор газотранспортної системи – суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із транспортування природного газу газотранспортною системою на користь третіх осіб (замовників).
Абзацом 2 частини 1 статті 23 цього Закону визначено, що «оператор газотранспортної системи не може провадити діяльність з видобутку, розподілу або постачання природного газу».
Таким чином, послуга з транспортування природного газу може надаватися винятково оператором газотранспортної системи на підставі відповідної ліцензії. У відповідності до переліку суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право провадження діяльності із транспортування природного, нафтового газу і газу (метану) вугільних родовищ, який оприлюднюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, лише два підприємства мають право на провадження такої діяльності.
Крім того, відбулося відокремлення функцій транспортування та розподілу від функції постачання природного газу, тож Оператор газотранспортної системи не може одночасно поєднувати діяльність з транспортування та постачання. Діяльність з постачання природного газу провадиться лише постачальниками природного газу.
Тому, у Учасника як постачальника природного газу відсутні правові підстави для отримання від Замовника коштів за транспортування природного газу, оскільки послуги транспортування не надає.

По-друге, Учасник як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу Оператору газотранспортної системи, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці.

Так, за чинною редакцією Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493:
- Оператор газотранспортної системи надає потужність у фізичних точках входу та фізичних точках виходу на підставі договору транспортування природного газу (пункт 1 глави 1 Розділу ІХ).
- потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи (пункт 3 глави 1 Розділу ІХ).
- потужність фізичної точки виходу з газорозподільної системи, до якої безпосередньо підключений споживач, надана виключно Споживачу (пункт 1 глави 1 Розділу ІХ).

Між Учасником та оператором газотранспортної системи укладено договір транспортування природного газу. Цей договір укладено у відповідності до Типового договору транспортування природного газу, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497.
Цим договором передбачене надання оператором газотранспортної системи трьох послуг: послуга замовленої потужності, фізичного переміщення (транспортування) та балансування.
Але оскільки Кодексом газотранспортної системи постачальників обмежено у доступі до потужностей, що суперечить статті 19 ЗУ «Про ринок природного газу», і ці потужності надані відповідно операторам газорозподільних систем та споживачам, постачальник не може здійснити оплату послуги транспортування природного газу Оператору газотранспортної системи.
За таких умов, договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, діє лише в частині урегулювання небалансів Учасника як постачальника.

На підставі вищевикладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Учасника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, просимо привести Тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
У випадку отримання від Замовника відмови задовольнити вимогу та внести зміни до Тендерної документації і виключити положення, які не відповідають чинному законодавству, учасник скористається своїм правом на оскарження незаконних положень тендерної документації у спосіб, передбачений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 червня 2018 11:57
Пунктом 5 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 передбачено, що якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Відповідно до пункту 32 Закону України “Про публічні закупівлі” товари - продукцiя, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числi сировина, вироби, устаткування, технологiї, предмети у твердому, рiдкому i газоподiбному станi, а також послуги, пов’язанi з постачанням таких товарiв, якщо вартiсть таких послуг не перевищує вартостi самих товарiв.
Враховуючи, що закупівля товару: Код ДК 021:2015 - 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) потребує здійснення його транспортування, відповідно замовником проводиться закупівля природного газу як товару, одночасно з додатковими послугами по його постачанню, зокрема транспортування магістральними газопроводами.
Замовник є бюджетною установою, якій не виділяються окремо кошти на послуги з транспортування природного газу. Кошти виділено тільки на товар – газ природний (разом з послугами, пов’язаними з його постачанням).
Разом з тим, частиною сьомою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Враховуючи норми Закону України «Про ринок природного газу» замовником послуг транспортування природного газу може бути не тільки споживач, але й постачальник природного газу.
Відповідно до пункту 39 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» суб’єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. Виходячи з викладеного, як постачальник природного газу так і споживач є рівноправними суб’єктами ринку природного газу.
Умова тендерної документації стосовно включення до ціни природного газу як товару витрат щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами однаково відноситься до всіх потенційних учасників аукціону, є відкритою, прозорою і недискримінаційною по відношенню до учасників.
Таким чином, враховуючи, що всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до своїх споживачів через газотранспортну систему, вважаємо, тендерна документація складена без порушення вимог чинного законодавства. Такі умови є однаковими для всіх потенційних учасників та не вирізняють когось одного з-поміж них.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет прийшов до висновку про відсутність порушення під час складання тендерної документації та відповідно про неможливість усунення порушення (шляхом внесення змін до тендерної документації) внаслідок його відсутності.
Номер вимоги: UA-2018-06-15-000445-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Енергетична нафтогазова компанія", Код ЄДРПОУ:37334004
Дата подання: 22 червня 2018 10:07
Про порушення законодавства про публічні закупівлі
Повторно зазначаємо наступне.

У зв’язку із запровадженням НКРЕКП в своїх нормативних актах незаконних положень, стаття ст. 19 Закону України «Про ринок природного газу» не працює.
Постачальники в частині оплати послуг транспортування для своїх споживачів усунуті.
Якщо у Вашого постачальника існує такий договір, то він не відповідає Типовому договору. Як тільки він буде оприлюднений учасником ми в обов’язковому порядку проінформуємо НКРЕКП. Це є порушенням Ліцензійних умов постачання природного газу.
Також повідомляємо, що поточний рахунок зі спеціальним режимом використання, відповідно до статті 11 Закону «Про ринок природного газу» мали право та обов’язок відкривати виключно постачальники зі спеціальними обов’язками.
Кабінетом Міністрів України ці постачальники визначалися своїми постановами, зокрема 758 та 187.
Такі постачальники постачали та постачають природний газ певним категоріям споживачів: побутовим, виробникам теплової енергії, релігійним організаціям.
Для Вас таке положення не діє. Як і для Ваших постачальників.
Наполягаємо, що транспортування та постачання природного газу є окремими видами господарської діяльності, провадження яких здійснюється окремими суб’єктами ринку природного газу.
Відповідно товар та послуга з його транспортування оплачуються окремо.
Якщо Вами буде включена вартість послуг транспортування, це призведе до порушення законодавства про публічні закупівлі.
Безумовно це призведе до збитків відповідного бюджету.
Наполягаємо внести зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2018 10:45
1. Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом. 
Виходячи з наведеного вище тендерний комітет відповідно до діючого Закону України «Про публічні закупівлі» і на відміну від НКРЕКП, Міністерства юстиції України та інших уповноважених органів державної влади не наділений повноваженнями щодо оцінки та визнання незаконними положень нормативно-правових актів НКРЕКП.
2. Закон України «Про ринок природного газу» не має жодної заборони для постачальників природного газу займатися одночасно такими видами господарської діяльності як: постачання та транспортування природного газу.
Окрім того, відповідно до частини 1 статті 2 Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496 «Про затвердження Правил постачання природного газу», підставою для постачання природного газу споживачу, в першу чергу, є наявність об’єкту, який підключений до газотранспортної системи та присвоєний споживачу Оператором газорозподільної системи персональний ЕІС-код, як суб’єкту ринку природного газу. Також слід зазначити, що відповідно до статті 19 Закону України «Про ринок природного газу» «суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних та газорозподільних систем.
Відповідно до пункту 39 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» суб'єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач. З чого вбачається, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. 
Також, Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2493, передбачена можливість суб'єктам ринку, які бажають транспортувати газ до прямих споживачів, укласти з оператором газотранспортної системи відповідний договір на транспортування природного газу.
3. Згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.12.2015 № 3302-05/40083-06 «Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу» споживач здійснює закупівлю природного газу, як товару.
Згідно пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Водночас, пунктом 5 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 передбачено, що якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Тендерна документація, щодо закупівлі природного газу, не містить вимогу щодо включення у ціну на товар, який учасник пропонує надати за договором, вартості послуги з розподілу природного газу, що не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Оскільки чинним законодавством не передбачено типової форми договору постачання природного газу для споживачів (крім побутових), постачання природного газу, у тому числі, для бюджетних установ та організацій здійснюється на підставі договору, що укладається відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів та за вільними цінами, що встановлюються між постачальником та споживачем.
Таким чином, ціна на газ встановлюється учасником у відповідності до статті 12 Закону України «Про ринок природного газу», а також з урахуванням пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». 
Отже, учасник включає до вартості ціни тендерної пропозиції послуги, пов’язані з постачанням газу, в тому числі витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, навантаження та розвантаження, страхування та усіх інших витрат, та не включає до вартості пропозиції конкурсних торгів вартість послуг з розподілу природного газу.
Враховуючи все вищевикладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля товару може включати зокрема послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. При цьому обов’язковою є додержання замовником принципів закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принцип недискримінації учасників, якому відповідає оприлюднена тендерним комітетом тендерна документація. Будь-яких інших обмежень Закон України «Про публічні закупівлі» не містить, а відповідно Ваше твердження про порушення тендерної процедури є необґрунтованим.
У Вашій вимозі не наведено жодного обґрунтування та не надано жодного підтвердження наявності порушення процедури закупівлі, що базується на оприлюдненій тендерній документації, внаслідок чого вимога не може бути задоволена.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет прийшов до висновку про залишення Вашої вимоги без задоволення.
Номер вимоги: UA-2018-06-15-000445-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЮГ-ГАЗ, Код ЄДРПОУ:30194498
Дата подання: 05 липня 2018 14:42
Про порушення законодавства про публічні закупівлі
Розглянувши оприлюднену Вами тендерну документацію на закупівлю Газового палива (Природний газ) просимо, Вас внести зміни та виключити дискримінаційну вимогу з Додатку № 4(Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ з урахуванням вимог Закону України «Про ринок природного газу» №329-УІІІ від 09.04.2015 року) Тендерної документації , а саме щодо підтвердження застосування заходів захисту довкілля будь-яким документом на думку учасника. Дана вимога є дискримінаційною згідно ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", адже учасник згіднно вашої тендерної документації надає довідку в якій зазначає про застосування заходів захисту довкілля.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2018 12:54
Внесено зміни до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо підтвердження застосування заходів довкілля будь-яким документом на думку учасника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-15-000445-b.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ», Код ЄДРПОУ:39589441
Дата подання: 27 липня 2018 14:22
Скарга
щодо кваліфікації учасників
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2018 17:08
Рішення від 01.08.2018 № 7739+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2018 17:08
Рішення від 15.08.2018 № 8349.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2018 18:24

Документи подані скаржником

27 липня 2018 14:20
Скарга Відділ освіти.pdf

Документи подані замовником

08 серпня 2018 11:51
пояснення по суті скарги

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 липня 2018
UA-2018-06-15-000445-bd943eeca2f70425d8895fab080a977a0
Найменування: Відділ освіти Рівненської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145790
Місцезнаходження: 33001, Україна, Рівненська область обл., місто Рівне, вул. Соборна, 195
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 15:54
Електронний підпис
31 серпня 2018 15:53
Документи переможця.pdf
31 серпня 2018 15:53
Цінова.pdf
31 серпня 2018 15:53
реєстр.pdf
31 серпня 2018 15:53
ДФС.pdf
13 липня 2018 15:29
Електронний підпис
13 липня 2018 15:26
13259_РІВНЕГАЗ_ЗБУТ.pdf
13 липня 2018 15:26
Додаток 5 Договір.pdf
13 липня 2018 15:26
Додаток 3 ст.17.pdf
13 липня 2018 15:26
Додаток 2 .1 МТЗ.pdf
13 липня 2018 15:26
Договір оренди.pdf

Публічні документи

16 липня 2018 11:07
Електронний підпис
16 липня 2018 11:06
інші.pdf
16 липня 2018 11:06
додаток 2.pdf
16 липня 2018 11:06
додаток 3.pdf
16 липня 2018 11:06
додаток 4.pdf
16 липня 2018 11:06
додаток 5.pdf
16 липня 2018 11:06
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 серпня 2018 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» 4 919 258,40
UAH з ПДВ
4 437 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 4 524 000,00
UAH з ПДВ
4 524 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 4 567 500,00
UAH з ПДВ
4 567 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2018 15:54
Електронний підпис
31 серпня 2018 15:53
Документи переможця.pdf
31 серпня 2018 15:53
Цінова.pdf
31 серпня 2018 15:53
реєстр.pdf
31 серпня 2018 15:53
ДФС.pdf
13 липня 2018 15:29
Електронний підпис
13 липня 2018 15:26
13259_РІВНЕГАЗ_ЗБУТ.pdf
13 липня 2018 15:26
Додаток 5 Договір.pdf
13 липня 2018 15:26
Додаток 3 ст.17.pdf
13 липня 2018 15:26
Додаток 2 .1 МТЗ.pdf
13 липня 2018 15:26
Договір оренди.pdf

Публічні документи

16 липня 2018 11:07
Електронний підпис
16 липня 2018 11:06
інші.pdf
16 липня 2018 11:06
додаток 2.pdf
16 липня 2018 11:06
додаток 3.pdf
16 липня 2018 11:06
додаток 4.pdf
16 липня 2018 11:06
додаток 5.pdf
16 липня 2018 11:06
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ»
#39589441
Переможець 4 437 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2018 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2018 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ»
#39589441
4 437 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 12:55
Звіт про виконання договору укладений
22 лютого 2019 12:30
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 16:33
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 16:30
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 09:24
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
31 січня 2019 09:21
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 16:43
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:42
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 12:55
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
07 листопада 2018 15:41
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 14:50
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 14:49
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 17:39
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 17:36
Електронний підпис укладений
13 вересня 2018 14:38
Договір укладений
13 вересня 2018 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за 1000,00 куб.м. природного газу
Номер договору про закупівлю: 41ABRvz480-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 41ABRvz480-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за 1000.00 куб.м. природного газу
Номер договору про закупівлю: 41ABRvz480-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 41ABRvz480-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за 1000.00 куб.м. природнгого газу
Номер договору про закупівлю: 41ABRvz480-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 41ABRvz480-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору згідно пункту 5 статті 36 Закону України "Ппро публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 41ABRvz480-18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 41ABRvz480-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 20 відсотків згідно пункту 5 статті 36 Закону України "Ппро публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 41ABRvz480-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 41ABRvz480-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за 1000 куб.м. природного газу
Номер договору про закупівлю: 41ABRvz480-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 41ABRvz480-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2018 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 3 155 906,44
UAH з ПДВ