Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Піско соле розподілювач
Очікувана вартість
3 469 000,00 UAH
UA-2018-06-15-000413-a 0e1eb77cb0a949b09b39419ee8e0b2c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ликова Ганна

+380988639485 km_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32164402
Місцезнаходження: 87505, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18
Контактна особа: Ликова Ганна
+380988639485
km_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 10 липня 2018 13:22
Очікувана вартість: 3 469 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 345,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Піско соле розподілювач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Набережна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічний опис
Дата подання: 19 червня 2018 12:17
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:54
Добрий день. В технічному завданні до тендерної документації (додаток №3) вказано "Система транспортування реагенту – ланцюговий транспортер". Чи цей критерій є обовязковий для виконання та чи можлива установка в системи транспортування реагенту замість ланцюгового - стрічкового транспортеру?
Відповідь: Добрий день! Ланцюговий транспортер вибрано відповідно до того, що можливе використання для посипки важких матеріалів, такими як вологий та липкий пісок з можливим вмістом глини, волога сіль чи суміш різних матеріалів. Надійність посипання такими матеріалами гарантує ланцюговий транспортер. Використання стрічкового транспортеру з важкими вологими матеріалами призведе до примерзання матеріалу до стрічки та її обриву, що прямо відображається на вартості обслуговування пристрою. Відповідно, вимога щодо ланцюгового транспортеру є обов'язковою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-15-000413-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Prestige Security Services AG, Код ЄДРПОУ:CHE-113.591.835
Дата подання: 22 червня 2018 17:47
Внесення змін до технічної частини ТД
Доброго дня. Наша компанія є дилером компанії Epoke (Данія), що є виробником солерозкидачів з 1956 року.
Уважно вивчивши тендерну документацію можемо прийти до висновку, що в ДОДАТКУ 3 «Технічне завдання» Замовником вказані вимоги до предмету закупівлі, які на наш погляд значно звужують, а в дійсності унеможливлюють пропозиції інших учасників які мають змогу запропонувати товар який дещо відрізняється конструктивно, але не функціонально. Наявні ознаки лобіювання конкретного виробника та конкретної моделі обладнання. Існує багато інших інноваційних конструктивних рішень щодо виготовлення такого обладнання, які в повній мірі задовольняють основні експлуатаційні вимоги до такого обладнання.
Так, пункт «Система транспортування реагенту – ланцюговий транспортер» є дискримінаційною вимогою. За вимогами стандартів EN ISO 13857: 2008, EN 954-1: 1996, EN 13021: 2009, DIN 30710: 1990, DIN 30728-3: 2005, EN 1679-1: 1998 для рівномірного розкидання (дозування) солі (піску, гравію) потрібна рівномірна подача протиожеледного матеріалу на диск розкидача. Ця вимога може бути досягнена тільки за допомогою транспортної стрічки. Стрічковий транспортер зарекомендував себе з найкращою сторони.
Вимога Замовника щодо використання ланцюгового траспортеру є підставою вважати, що під час написання тендерного завдання до уваги брались конкретні показники конкретного виробника. Згідно ст3, 30 Закону України "Про публічні закупівлі» відбувається порушення принципів закупівлі, які полягають в об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників.
Також, спираючись на досвід світових виробників , які використовують транспортерну стрічку, повідомляємо Вам, що транспортерна стрічка чудово підходить для роботи з важкими матеріалами, такими як вологий та липкий пісок з можливим вмістом глини, волога сіль чи суміш різних матеріалів та гравію. З такими важкими матеріалами розрив транспортерної стрічки неможливий, так як вона піддається тертю менше ніж ланцюговий транспортер. Постійне тертя ланок ланцюгу в агресивному середовищі з використання піскосоляної суміші, вологого та липкого піску з можливим вмістом глини та інших матеріалів пришвидшує вихід із ладу ланцюгового транспортеру, а саме розриву ланцюгового транспортеру в будь якому місці, що призводить до більших витрат (простий устаткування, вивантаження протиожеледної суміші з бункера, заміна і ремонт обладнання)
Також при замерзанні протиожеледних матеріалів транспортерна стрічка прокрутиться та не призведе до додаткового перенавантаження гідравлічної системи, в той час як ланцюговий транспортер заблокує роботу гідромотору, що сприяє виходу з ладу гідравлічної системи.
Таким чином, вважаємо доречним внесення змін в додаток 3 «Технічне завдання», а саме в пункт «Система транспортування реагенту – ланцюговий транспортер» додати «або транспортерна стрічка» та викласти в наступній редакції «Система транспортування реагенту – ланцюговий транспортер або транспортерна стрічка».
Просимо Замовника розглянути Нашу вимогу та внести зміни в Тендерну документацію, в іншому випадку Ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2018 13:59
Секретар тендерного комітету, надав на розгляд тендерному комітету вимогу про усунення порушення, поданої на електронному майданчику від 22.06.2018 року.
Голова тендерного комітету доповів, що ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацією (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов´язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Також, автор вимоги вказує, що «існує багато інших інноваційних конструктивних рішень щодо виготовлення такого обладнання, які в повній мірі задовольняють основні експлуатаційні вимоги до такого обладнання». Але він не вказує, які ці рішення та не обґрунтовує їх аналогічність. Автор вимоги вказує, що «стрічковий транспортер зарекомендував себе з найкращою сторони», але жодних підтверджень не надає. Щодо того, що Замовником обрались «конкретні показники конкретного виробника», то згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку 3 «Технічне завдання» є посилання, що в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
Автор вимоги стверджує, що «відбувається порушення принципів закупівлі, які полягають в об´єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників». Замовник вважає, що такі висновки може надавати лише Постійно Діюча Адміністративна Колегія Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель або суд.
Автор вимоги повідомляє, що «спираючись на досвід світових виробників, які використовують транспортерну стрічку», вона «чудово підходить для роботи з важкими матеріалами, такими як вологий та липкий пісок з можливим вмістом глини, волога сіль чи суміш різних матеріалів та гравію». При цьому, по-перше, не має посилання на жодного виробника; по-друге, відсутня інформація про призначення та використання такого обладнання у таких виробників; по-третє, відсутня інформація, що ці виробники не використовують вказане обладнання із ланцюговим транспортером.
Враховуючи вищевикладене, а також відповідно до того, що Автор вимоги не надав жодних доказів та обґрунтувань щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, голова тендерного комітету запропонував провести голосування з питання відхилення вимоги про усунення порушення закупівлі № UA-2018-06-15-000413-a.
Присутні на засіданні члени тендерного комітету проголосували наступним чином: За – 5 чол., проти – 0 чол., утримались – 0 чол.
Номер вимоги: UA-2018-06-15-000413-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Prestige Security Services AG, Код ЄДРПОУ:CHE-113.591.835
Дата подання: 22 червня 2018 17:50
Внесення змін до кваліфікаційних критеріїв в ТД
В додатку №1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» в п.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід», а саме вимога «Учасник обов’язково надає на підтвердження кваліфікації копії документів про освіту, щодо осіб зазначених у довідці». Вважаємо цю вимогу недоречною, так як в вимогах не роз’яснено які саме працівники мають бути вказані в довідці (працівники, що будуть залучені до технічного прийому-передачі, гарантійного обслуговування, технічного обслуговування чи до виконання умов предмету закупівлі в цілому). Працівник може мати вищу освіту, яка не пов’язана з предметом торгів. Просимо конкретизувати цей пункт, а саме в підтвердження кваліфікації можуть бути надані копії наказів, трудових книжок, трудових договорів, а також сертифікати про навчання для обслуговування певної техніки).
В додатку №1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» в п.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме вимога «У складі пропозиції учасник обов’язково надає копії документів на право власності або оренду діючих виробничих приміщень (майданчиків)». Учасник може бути не виробником предмету закупівлі, тому вважаємо, що дана вимога не є обов’язковою. Так, просимо внести зміни в даний пункт та конкретизувати вимогу для Учасників, що є виробниками та Учасників, що не є виробниками предмету Закупівлі.
Також просимо внести зміни в проект договору в п. 3. Порядок здійснення оплати, а саме додати «Покупець має право здійснити попередню оплату Товару на підставі Рахунку-фактури, виданої учасником, у обсягах та порядку, що не суперечить чинному законодавству України.», так як Товар, який вимагається за даним предметом Закупівлі є іноземного походження з довгим терміном виробництва.
Просимо Замовника розглянути Наші вимоги та внести зміни в Тендерну документацію, в іншому випадку Ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2018 14:05
Секретар тендерного комітету, надав на розгляд тендерному комітету вимогу про усунення порушення, поданої на електронному майданчику від 22.06.2018 року.
Автор вимоги «вважає недоречною» вимогу Замовника у Додатку 1 тендерної документації п.2: Довідку складену у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (із зазначенням займаних посад, досвіду роботи).
Згідно п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до абзацу 1 п.3 цієї ж статті Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Щодо прохання «конкретизувати цей пункт», учасник торгів може подати у складі тендерної пропозиції копію будь-якого документу про освіту будь-якого навчального закладу щодо осіб, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід.
Автор вимоги вказує, що «в Додатку №1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» в п.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме вимога «У складі пропозиції учасник обов´язково надає копії документів на право власності або оренду діючих виробничих приміщень (майданчиків)». Учасник може бути не виробником предмету закупівлі, тому вважаємо, шо дана вимога не є обов´язковою».
Згідно п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно п.3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
В даному випадку закупівля піско-соле розподілювача не відноситься до абзацу 2 п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо прохання «конкретизувати цей пункт», учасник торгів може подати у складі тендерної пропозиції копії будь-яких документів на право власності або оренду діючих виробничих приміщень (майданчиків), у тому числі офісних, службових, інших.
Автор вимоги просить «внести зміни в проект договору в п.3. Порядок здійснення оплати, а саме додати «Покупець має право здійснити попередню оплату Товару на підставі Рахунку-фактури, виданої учасником, у обсягах та порядку, що не суперечить чинному законодавству України.», так як Товар, який вимагається за даним предметом закупівлі є іноземного походження з довгим терміном виробництва».
Враховуючи, що закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету у межах бюджетних асигнувань 2018 року, перегляд умов оплат не допускається.
Враховуючи вищевикладене, голова тендерного комітету запропонував провести голосування з питання відхилення вимоги про усунення порушення закупівлі № UA-2018-06-15-000413-a.
Присутні на засіданні члени тендерного комітету проголосували наступним чином: За – 5 чол., проти – 0 чол., утримались – 0 чол.
Номер вимоги: UA-2018-06-15-000413-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ТШГ АГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40100851
Дата подання: 26 червня 2018 11:46
Внесення змін до Технічної частини
Доброго дня,
Уважно вивчивши умови тендерної документації, а також відповіді на попередні запитання до Замовника, ми можемо зробити висновок , що вимога Замовника щодо використання ланцюгового траспортеру є підставою вважати, що під час написання тендерного завдання до уваги брались конкретні показники конкретного виробника. Згідно ст3, 30 Закону України "Про публічні закупівлі» відбувається порушення принципів закупівлі, які полягають в об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників.
Також відмова Замовника у внесенні змін до Технічної части не є аргументованою.
Так, Замовник спирається на пункти Закону, які не прямо відносяться до Вимог Скаржника.
За вимогами стандартів EN ISO 13857: 2008, EN 954-1: 1996, EN 13021: 2009, DIN 30710: 1990, DIN 30728-3: 2005, EN 1679-1: 1998 для рівномірного розкидання (дозування) солі (піску, гравію) потрібна рівномірна подача протиожеледного матеріалу на диск розкидача. Ця вимога може бути досягнена тільки за допомогою транспортної стрічки.
Спираючись на досвід світових виробників солерозкидачів таких як Kalbacher, Bucher, Schmidt, Adler ми можемо сказати, що ланцюгові транспортери не є ефективними та дуже дорогим в обслуговуванні.
Так, наприклад при використанні ланцюгового транспортеру та його постійній роботі для технічного обслуговування потребується постійне і часте обслуговування (після кожного циклу роботи). Після роботи ланки ланцюга мають бути прочищені та змащені спеціальним мастилом для уникнення корозії, додаткового тертя, та в подальшому розриву ланцюга під час роботи. Розхідні матеріали, що використовуються є дорогими.
В той час при використанні транспортерної стрічки кожні 50 мотогодин потребуеться тільки перевірка натягу оператором, а обробка та чистка транспортерної стрічки повинна здійснюватись (рекомендовано) один раз на 5 циклів роботи.
Постійне тертя ланок ланцюгу в агресивному середовищі з використання піскосоляної суміші, вологого та липкого піску з можливим вмістом глини та інших матеріалів пришвидшує вихід із ладу ланцюгового транспортеру, а саме розриву ланцюгового транспортеру в будь якому місці, що призводить до більших витрат (простий устаткування, вивантаження протиожеледної суміші з бункера, заміна і ремонт обладнання)
Так, якщо Замовник при оскарженні скарги оперує абзацом Закону, а саме «Технічна документація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики…», то в Технічній частині характеристики, що вимагаються замовником досить звужені. Для такого складного обладнання як солерозкидач декілька уточнюючих характеристик недостатньо. Так, Замовником не вказано щільність посипки різними матеріалами, які планує використовувати Замовник під час роботи з обладнання, також не вказано який діаметр тарілки для розподілення реагенту потребує Замовник, що є також важливим.
Повертаючись до щільності посипки різними матералами, зауважимо, що транспортерна стрічка на відміну від ланцюгового транспортеру має більш точне дозування посипаючого матеріалу, що запобігає надмірному та неефективному використанню протиожеледного матеріалу.
Щодо технічного обслуговування, то оптимальне навантаження на всю поверхню транспортерної стрічки запобігає її розриву в різних місцях. Також пластина з нержавіючої сталі, що знаходиться під стрічкою допомагає рухатись траспортерній стрічці без додаткового опору. В той час як при використанні ланцюгового транспортеру навантаження є нерівномірним, що призводить до розриву ланок ланцюга.
Також при замерзанні протиожеледних матеріалів транспортерна стрічка прокрутиться та не призведе до додаткового перенавантаження гідравлічної системи, в той час як ланцюговий транспортер заблокує роботу гідромотору, що сприяє виходу з ладу гідравлічної системи.
Просимо внести зміни в додаток 3, а саме додати "транспортерна стрічка".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2018 13:54
Секретар тендерного комітету, надав на розгляд тендерному комітету вимогу про усунення порушення, поданої на електронному майданчику від 22.06.2018 року.
Голова тендерного комітету доповів, що ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацією (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов´язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Також, автор вимоги вказує, що «під час написання тендерного завдання до уваги обрались конкретні показники конкретного виробника». Щодо цього, то згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку 3 «Технічне завдання» є посилання, що в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
Автор вимоги стверджує, що «відбувається порушення принципів закупівлі, які полягають в об´єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників». Замовник вважає, що такі висновки може надавати лише Постійно Діюча Адміністративна Колегія Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель або суд.
Автор вимоги повідомляє, що «в Технічній частині характеристики, що вимагаються замовником досить звужені. Для такого складного обладнання як солерозкидач декілька уточнюючих характеристик недостатньо».
Щодо цього, Замовником вказані лише ті технічні параметри, які важливі при проведенні оцінки тендерної пропозиції.
Також, автор вимоги описує приклади «використання ланцюгового транспортеру та транспортерної стрічки». При цьому, не надано жодної таблиці з порівняльними характеристиками жодних моделей виробів.
Вибір Замовником ланцюгового транспортеру обумовлено тим, що високу надійність та ефективність посипання найбільш важкими матеріалами гарантує саме ланцюговий транспортер в незалежності від якості реагенту.
На відміну від транспортерної стрічки, саме ланцюговий транспортер призначається для роботи з найбільш важкими матеріалами для посипання, такими, як вологий та липкий пісок зі значним змістом глини, волога сіль грубого помолу та суміші різновидних матеріалів, в той час, як транспортерна стрічка пристосована для роботи з тонким матеріалом або грубим матеріалом помірної вологості.
Враховуючи вищевикладене, а також відповідно до того, що Автор вимоги не надав жодних доказів та обґрунтувань щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, голова тендерного комітету запропонував провести голосування з питання відхилення вимоги про усунення порушення закупівлі № UA-2018-06-15-000413-a.
Присутні на засіданні члени тендерного комітету проголосували "За".
Номер вимоги: UA-2018-06-15-000413-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Prestige Security Services AG, Код ЄДРПОУ:CHE-113.591.835
Дата подання: 26 червня 2018 12:35
Внесення змін в Додаток 1
Уважно розглянувши відповідь Замовника на скаргу щодо внесення змін в додаток №1 «Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації» в п.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід», а саме вимоги «Учасник обов’язково надає на підтвердження кваліфікації копії документів про освіту, щодо осіб зазначених у довідці» вважаємо, що відповідь є недостатньо обґрунтовано, так як вимога щодо надання копій документів про освіту залишилась.
Вважаємо цю вимогу недоречною. Працівник, що буде залучений до виконання зобов’язань за предметом торгів може мати, наприклад, економічну освіту, але він працює на посаді сервісного інженера та постійно проходить навчання на курсах підвищення кваліфікації та навчання для обслуговування певної техніки. В довідці Учасник зазначає його посаду «сервісного інженера» та надає диплом з економічною освітою. Замовник не бачить реального досвіду роботи на посаді в дипломі, а також документи, що підтверджують його знання та вміння. Вважаємо, що документи про освіту не є підтверджуючими документами щодо кваліфікації. Кваліфікацію працівників можуть підтверджувати копії наказів про прийняття на роботу (де Замовник може бачити досвід роботи на посаді), трудові угоди, трудові книжки, сертифікати про навчання (технічних спеціалістів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2018 13:55
Секретар тендерного комітету, надав на розгляд тендерному комітету вимогу про усунення порушення, поданої на електронному майданчику від 22.06.2018 року.
Автор вимоги «вважає недоречною» вимогу Замовника у Додатку 1 тендерної документації п.2: Довідку складену у довільній формі, що підтверджує наявність у штаті працівників відповідної кваліфікації (із зазначенням займаних посад, досвіду роботи).
Згідно п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до абзацу 1 п.3 цієї ж статті Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Також, автор вимоги вказує: «Працівник, що буде залучений до використання зобов´язань за предметом торгів може мати, наприклад, економічну освіту, але він працює на посаді сервісного інженера та постійно проходить навчання на курсах підвищення кваліфікації та навчання для обслуговування певної техніки. В довідці Учасник зазначає його посаду «сервісного інженера» та надає диплом з економічною освітою. Замовник не бачить реального досвіду роботи на посаді в дипломі, а також документи, що підтверджують його знання та вміння. Вважаємо, що документи про освіту не є підтверджуючими документами щодо кваліфікації. Кваліфікацію працівників можуть підтверджувати копії наказів про прийняття на роботу (де Замовник може бачити досвід роботи на посаді), трудові угоди, трудові книжки, сертифікати про навчання (технічних спеціалістів)».
Щодо цього, згідно затвердженої тендерної документації, для Замовника важливо, що ті працівники, які будуть вказані учасником в довідці (вони вже мають досвід роботи, оскільки учасник саме їх вказує) мали будь-яку освіту будь-якого навчального закладу (не обов´язково-технічну, не обов´язково вищу і т.д., можливо навіть середню або середньо-профільну).
Враховуючи вищевикладене, голова тендерного комітету запропонував провести голосування з питання відхилення вимоги про усунення порушення закупівлі № UA-2018-06-15-000413-a.
Присутні на засіданні члени тендерного комітету проголосували "За".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2018 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 3 465 000,00
UAH з ПДВ
3 465 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "Спец-Ком-Сервис" 3 469 000,00
UAH з ПДВ
3 469 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2018 10:44
Електронний підпис
06 липня 2018 18:53
Електронний підпис
06 липня 2018 18:53
технічна частина.pdf
06 липня 2018 18:53
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 липня 2018 21:15
Електронний підпис
06 липня 2018 21:13
Цінова Пропозиція.pdf
06 липня 2018 21:13
Технічна Частина.pdf
06 липня 2018 21:13
Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сучасні вантажівки"

ООО "Спец-Ком-Сервис"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
Переможець 3 465 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2018 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки"
#36085246
3 465 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 08:31
Звіт про виконання договору - піско соле розподілювач.pdf укладений
11 грудня 2018 08:30
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2018 09:08
Додаткова угода 1 ТОВ Сучасні вантажівки - піско-соле розподілювач.pdf зміни до договору
28 серпня 2018 09:07
Електронний підпис укладений
30 липня 2018 11:48
Договір ТОВ Сучасні вантажівки - ПСР.pdf укладений
30 липня 2018 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень ст. 188 ГК України та ч. 1 ст. 651 ЦК України, відповідно до п.п. 11.1, 11.2, 11.3. Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 1967 від 30.07.2018 року: 1. Пункт 5.1. Розділу 5. Термін та місце поставки товарів - змінити, виклавши у наступній редакції: п. 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товарів - товар має бути поставлений на підставі заявок Замовника впродовж 120 календарних днів з моменту їх отримання будь-яким способом (листом, факсом, електронною поштою, тощо) Виконавцем, але не пізніше 31.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 1967
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 465 000,00
UAH з ПДВ