Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(Системні блоки)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-06-15-000246-c 3d66d81127e943d3afc424356e0c75d8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниленко Олександр Іванович

(04736)3-20-34 kaniv-udksu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Канівське управління Державної казначейської служби У країни Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 38048557
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., КАНІВ, вул. 206 Дивізія, буд. 12
Контактна особа: Даниленко Олександр Іванович
(04736)3-20-34
kaniv-udksu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 27 червня 2018 14:45
Початок аукціону: 27 червня 2018 14:45
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Машини для обробки даних (апаратна частина)(Системні блоки) 3 штуки

Машини для обробки даних (апаратна частина)(Системні блоки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Машини для обробки даних (апаратна частина)(Системні блоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, КАНІВ, 206 Дивізії, буд.12, кабінет 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018  —  31 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 12:00
Проект договору ПК.doc
15 червня 2018 11:04
Оголошення ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 червня 2018 22:15
Дата відповіді: 18 червня 2018 09:26
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідний товар тільки вказаних виробників
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 19 червня 2018 16:19
Дата відповіді: 20 червня 2018 09:25
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до документації закупівлі, а саме додатку №1 "Технічні (якісні) вимоги до товару, операційна система має бути тільки ліцензійною. У разі необхідності ми з Вами обов'язково зв'яжемось. Дякуємо за інформацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-15-000246-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГАЛЮК МАРИНА ЄВГЕНІВНА, Код ЄДРПОУ:2814605269
Дата подання: 04 липня 2018 12:15
на рішення Замовника про визнання переможцем Учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Шановний тендерний комітет Канівського управління Державної казначейської служби України Черкаської області, переглянувши Ваше рішення 03.07.2018 року стосовно обрання переможцем тендерної закупівлі № UA-2018-06-15-000246-c учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» маємо зазначити наступне:

у рішенні зазначено: «Учасник відповідає технічним і комерційним вимогам», але на жаль цінова пропозиція ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» містить доволі суттєву помилку, а саме:
Учасник ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» запропонував комп’ютери DiaWest з встановленою операційною системою, та клавіатурою і мишею у комплекті за ціною без ПДВ 8467,50 гривень. При підсумуванні загальної вартості в ціновій пропозиції зазначено, що ПДВ не нараховується на програмну продукцію згідно пункту 26-1 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ. Але ж звернемо Вашу увагу, що така пільга на програмне забезпечення розповсюджується лише в тому випадку коли воно постачається окремо, а не в складі обладнання на яке нараховується ПДВ, тому що Ви купуєте не окремо комп’ютер за кодом ДК 021:2015 30210000-4 та окремо ПЗ за кодом ДК 021:2015 48000000-8, а комп’ютер в який встановлено ПЗ за кодом ДК 021:2015 30210000-4 (так саме зазначено у ціновій пропозиції).
Зазначена позиція викладена в наказі Міністерства доходів і зборів України №536 від 07.10.2013 року (роз'яснення до запитання 6:
«Операції з постачання систем та/або устаткування/обладнання, невід’ємною складовою яких є програмна продукція, не віднесені до операцій з постачання товарів і послуг, до яких застосовуються податкові пільги з податку на додану вартість. Відповідно при здійсненні таких операцій платники податків зобов’язані здійснювати нарахування та сплату податку на додану вартість за такими операціями на загальних підставах, визначених для поставки товарів та послуг в Україні. Лише у випадку, якщо програмна продукція була поставлена підприємством постачальником/виконавцем робіт з побудови системи як окремий елемент поставки, та на таку продукцію передано право власності (згідно договору про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності), то така операція звільняється від оподаткування податком на додану вартість як операція з постачання програмної продукції згідно з пунктом 26-1 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ.
Вважаючи на це у випадку вірного нарахування ПДВ ціна запропонованого обладнання повинна складати 30483,00 грн., а це вже суперечить вимогам Замовника.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо скасувати рішення про обрання переможцем учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» тому, що його цінова пропозиція складена з порушеннями ПКУ, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2018 10:43
Прийнято рішення залишити ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» переможцем, але перед підписанням договору Ваші зауваження викласти у листі до ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».

Документи подані скаржником

Документи

06 липня 2018 10:43
Відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 28 143,00
UAH з ПДВ
27 231,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 29 400,00
UAH з ПДВ
27 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ГАЛЮК МАРИНА ЄВГЕНІВНА 28 905,00
UAH з ПДВ
27 532,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 13:15
Ціновав пропозиція.pdf
26 червня 2018 13:15
Сертифікати Мікротрон.rar
26 червня 2018 13:15
Лист Гарантія.pdf
26 червня 2018 13:15
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

ГАЛЮК МАРИНА ЄВГЕНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 27 231,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 15:24

Документи

03 липня 2018 15:24
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
27 231,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2018 15:24
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 11:56
Договор.pdf укладений
20 липня 2018 11:53
Договор.pdf укладений
20 липня 2018 11:53