Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше
Очікувана вартість
5 492 974,00 UAH
UA-2018-06-15-000057-b fd8a25a527f346d7ba6884fd53f07acd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мисник Тетяна Василівна

+380459563661 ukb_borispol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35652032
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Контактна особа: Мисник Тетяна Василівна
+380459563661
ukb_borispol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 04 липня 2018 12:14
Очікувана вартість: 5 492 974,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 464,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27464.87 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Калмикова 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 09:30
договір 3.docx
15 червня 2018 09:30
техничка.docx
15 червня 2018 09:30
Тендерна документація_капітальний ремонт Теремок.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-15-000057-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІАЛОК БІЛД", Код ЄДРПОУ:36214797
Дата подання: 15 серпня 2018 10:32
Невідповідність пропозиції учасника тендерній документації
Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД", яке є учасником відкритих торгів
ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше, та оголошене переможцем, на більшості своїх документів використовувало кліше підпису, а не власноручний підпис уповноваженої особи. Це суперечить умовам Закону про тендерні закупівлі та тендерній документації. В додатку 2 до тендерної окументації чітко вказано, що всі довідки по ст.17 мають містити власноручний підпис.
Крім того частина документів взагалі не завірені не належним чином.

У відповідності до п.5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці навчання та перевірки знань посадових осіб здійснюється один раз на три роки. Відповідно термін дії посвідчення становить три роки з дня його видачі. Тобто посвідчення ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" не є дійсними на момент проведення торів.

.Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД", є такою що не відповідає умовам тендерної документації і наполягаємо на дискваліфікації учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2018 15:32
1. Щодо використання ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» у тендерній пропозиції кліше підпису.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень на використання учасником при поданні тендерної пропозиції кліше підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи. Проте, пунктом 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 передбачено, що використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
В свою чергу, згідно офіційного позиції Міністерства юстиції України викладеної у листі від 10.01.2005 № 19-45-1590 документ може бути підписаний особисто, із застосуванням факсиміле, штампа, символу або іншим механічним чи електронним способом посвідчення.
Також, тендерною документацією допускаються формальні (несуттєві) помилки. Зокрема, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Так, підписання ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» деяких документів з використанням «факсиміле» не впливає на зміст пропозиції, і не суперечить умовам тендерної документації.

2. Щодо поданих ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» у складі тендерної пропозиції посвідчень з охорони праці.
Розділом 3 тендерної документації передбачалось, що тендерна пропозиція подається із завантаженням копії посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД», у відповідності до умов тендерної документації, подано копії посвідчень з охорони праці директора, головного інженера, виконроба. У даних посвідчень зазначається, що вони видані на підставі протоколу № 47-1134-15 від 23 липня 2015 року.
Крім цього, п. 1.6 Типового положення про службу охорони праці встановлює, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки.
Тендерною документацією встановлювався кінцевий строк подання тендерної пропозиції: дата - «03» липня 2018 року; час – 12-00.
Таким чином, на встановлену кінцеву дату подання тендерних пропозицій ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» у складі своєї тендерної пропозиції подано дійсні посвідчення з охорони праці директора, головного інженера та виконроба, що відповідає умовам тендерної документації.
Окрім цього, при наданні документів які повинен надати переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону згідно додатку 2 тендерної документації, організацією також, надано посвідчення з охорони праці дійсні на період підписання договору та виконання робіт

Документи

17 серпня 2018 15:32
Пояснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-15-000057-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:13707422
Дата подання: 13 липня 2018 20:41
Оскарження рішення замовника
Орган оскарження: Постійна діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Трест Бориспільсільбуд» Код ЄДРПОУ - 1370742208300, Київська обл., м. Бориспіль,вул. Київський Шлях, 84 Замовник: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Код ЄДРПОУ - 35652032 Україна, 08300, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27 Торговий майдачик: zakupki.prom.ua Тендер №: ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000057-b Плата за подання скарги: 15 000 (п’ятнадцять тисяч) грн. СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА ПРИ ПРИЙНЯТТІ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ «15» червня 2018 року Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі – Замовник), на сайті «zakupki.prom.ua» (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-06-15-000057-b), що є акредитованим учасником електронної системи публічних закупівель України «ProZorro», виступив замовником проведення тендеру, та розмістив публічну оферту на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше (далі – Об’єкт)), очікувана вартість – 5 492 974,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000057-b. Прийом пропозицій здійснювався з 09:30 год. 15.06.2018р. до 12.00 год. 03.07.2018р., тобто 19 календарних днів. Учасниками аукціону були: ТОВ «АТІС+1» (код ЄДРПОУ: 39757481), ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" (код: 36214797), а також ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" (далі – Скаржник). Так, Скаржник, для прийняття участі у тендері на закупівлю робіт на Об’єкті, надав Замовнику усі необхідні документи відповідно до умов виставлених Замовником (затверджених тендерним комітетом протоколом №25 від 13.06.2018 року). Аукціон між зазначеними вище учасниками проводився з 12:14 год. 04.07.2018р. до 12:41 год. 04.07.2018р., тобто - 27 хвилин, за результатами якого найбільш вигідною тендерною пропозицією на закупівлю робіт на Об’єкті, виявилась пропозиція - ТОВ «АТІС+1», яка склала - 4 990 000,00 грн. з ПДВ, а тому Замовником не розглядались пропозиції інших учасників, зокрема, пропозиція Скаржника, що склала - 4 995 000,00 грн. з ПДВ. Однак, Замовник підчас розгляду пропозиції ТОВ «АТІС+1» та подальшого прийняття рішення на підставі протоколу № 32 від 06.07.2018 року про визнання ТОВ «АТІС+1» переможцем торгів процедури на закупівлю робіт по Об’єкту та прийняттям рішення про намір укласти договір з переможцем, - абсолютно знехтував невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «АТІС+1» вимогам тендерної документації, а отже своїми протиправними діями спричинив порушення законних прав та інтересів інших учасників торгів, у зв’язку з чим Скаржник вимушений звертатись з цією скаргою до органу оскарження. Обґрунтування скарги Скаржник не згоден з рішенням тендерного комітету Замовника, щодо визнання переможцем торгів процедури на закупівлю робіт по Об’єкту ТОВ «АТІС+1», що було прийнято на підставі протоколу № 32 від 06 липня 2018 року, з наступних підстав: 1. Щодо відсутності в тендерній пропозиції ТОВ «АТІС+1» документів передбачених тендерною документацією Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»). А отже, учасники тендеру у відповідності до тендерної документації Замовника, для участі у торгах на закупівлю робіт на Об’єкті, у своїй тендерній пропозиції повинні надати документи передбачені тендерною документацією. Однак, всупереч вимогам Закону і тендерної документації, ТОВ «АТІС+1» в своїй тендерній пропозиції не надало наступні документи: 1) копії посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба (передбачено п. 1 розд. 3 тендерної документації); 2) згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (згідно Додатка 4 до тендерної документації) (передбачено п. 1 розд. 3 тендерної документації). 2. Щодо надання ТОВ «АТІС+1» в своїй тендерній пропозиції документів, які не відповідають вимогам тендерної документації Окрім того, що ТОВ «АТІС+1» порушило вимоги тендерної документації шляхом не надання необхідних документів, водночас в наданих документах (тендерній пропозиції) ТОВ «АТІС+1» також містяться порушення у вигляді невідповідності таких документів вимогам тендерної документації, зокрема: 1) у довідці про наявність у Учасника документів з питань охорони праці відсутня інформація про конкретні документи, які наявні у ТОВ «АТІС+1» з питань охорони праці і повинні бути відповідно до чинного законодавства (передбачено п. 1 розд. 3 тендерної документації); 2) ТОВ «АТІС+1» подано довідку про відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"(передбачено Додатком №2 тендерної документації), що є підставою для відхилення тендерної пропозиції; 3) наданий ТОВ «АТІС+1» лист повідомлення про незалучення будь-яких субпідрядників свідчать про те, що усі без винятку роботи будуть здійснюватись безпосередньо цією організацією, водночас в тендерній пропозиції ТОВ «АТІС+1» відсутня ліцензія ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, що не дозволяє здійснювати монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу (передбачено п. 1 розд. 3 тендерної документації), а отже своїми діями ТОВ «АТІС+1» вводить в оману Замовника, чим порушує вимоги чинного законодавства України та тендерної документації. Відповідно до теорії права у нашому випадку введення в оману — це неправдива заява про факт, який спонукає іншу особу до укладення контракту. Термін «неправдива» стосується заяви, яка, хоч у буквальному розумінні є правдивою, покликана ввести в оману і насправді вводить в оману. Якщо особа робить заяву іншій особі, щоб спонукати її до укладення контракту, а після того, як заява зроблена, але до укладення контракту заява перестає відповідати дійсності, заявник зобов'язаний виправити попередню заяву. Якщо заявник зберігає мовчання, і заява не відповідає дійсності, то це розцінюється як введення в оману. Тобто, заява вважається такою, що вводить в оману, якщо вона: а) містить факти, а не оцінки або думки; б) зроблена з наміром примусити іншу сторону діяти з урахуванням цих фактів. Ненавмисне введення в оману - це якщо сторона, що робить заяву, вважала, що факти, які повідомляються є правильними. Відповідно до статті 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. 3. Щодо протиправності дій замовника при прийнятті рішення Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Згідно з п. 15 ч. 1. ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. А отже, визначаючи переможця торгів на закупівлю робіт по Об’єкту, тендерний комітет Замовника, передусім, зобов’язаний був перевірити тендерну пропозицію ТОВ «АТІС+1» на відповідність усіх умов і критеріїв, що визначені в тендерній документації, чого і не було зроблено, і що, зокрема, зумовило порушення законних прав та інтересів інших учасників торгів. Так, відповідно до ч. 3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи) Замовника, • планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; • здійснює вибір процедури закупівлі; • проводить процедури закупівель; • забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; • забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; • забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; • здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У такий спосіб, для забезпечення рівних умов для всіх учасників, а також задля об’єктивного та чесного вибору переможця, Замовник повинен був перевірити тендерну пропозицію ТОВ «АТІС+1» на відповідність усіх умов і критеріїв щодо тендерної документації, проте не виконав свій обов’язок, чим і було зумовлене прийняття протиправне рішення та порушення вимог чинного законодавства України та, зокрема, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак, Замовник, приймаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «АТІС+1», абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема Замовником не було додержано принципів: принципу об’єктивності при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «АТІС+1», оскільки пропозиція останнього має ряд порушень та невідповідності вимогам тендерної документації та чинного законодавства України. Прийняття Замовником рішення про визнання ТОВ «АТІС+1» переможцем торгів, може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АТІС+1», що зумовило прийняття незаконного рішення тендерного комітету Замовника, без врахування затвердженої самим же Замовником тендерної документації. А отже, Замовник, приймаючи рішення на підставі протоколу № 32 від 06 липня 2018 року, прямо порушив права та охоронювані законом інтереси інших учасників торгів, зокрема Скаржника, чим зумовив останнього звернутися до органу оскарження для захисту своїх прав. Відповідно положень ст. 38 «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Згідно із частиною 5 статті 55 Конституції України кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань. Частиною 2 статті 19 Конституції України вказано, що органи державної влади, місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України. Враховуючи наведені факти, та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги. 3. Встановити та усунути порушення, допущенні Замовником у процесі здійснення закупівлі ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше. 4. Скасувати неправомірне рішення Тендерного комітету управління капітального будівництва Бориспільської міської ради про визнання ТОВ «АТІС+1» переможцем торгів прийняте на підставі протоколу № 32 від 06.07.2018 року. 5. Зобов’язати Замовника повторно провести кваліфікацію тендерних пропозицій учасників на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше. 13.07.2018 року Директор ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» _________________ Сич О.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 липня 2018 19:10
рішення від 18.07.2018 № 7150 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 19:10
Рішення від 01.08.2018 № 7764.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2018 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення прийнято до уваги та враховано в роботі
Дата виконання рішення замовником: 09 серпня 2018 08:44

Документи подані скаржником

13 липня 2018 20:40
Kovalenko_1948-K-O.pdf
13 липня 2018 20:40
Відгук Димерка.PDF
13 липня 2018 20:40
Довкілля.PDF
13 липня 2018 20:41
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
13 липня 2018 20:41
Паспорт директора.PDF
13 липня 2018 20:41
Підписаний_GarLIST 9407.pdf
13 липня 2018 20:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 липня 2018 20:41
Субпідрядники.PDF
13 липня 2018 20:41
Тендерна пропозиція.PDF
13 липня 2018 20:42
Скарга до АМКУ.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2018 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АТІС+1 5 025 000,00
UAH з ПДВ
4 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" 5 195 325,30
UAH з ПДВ
4 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" 5 025 000,00
UAH з ПДВ
4 997 535,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 11:40
Електронний підпис
03 липня 2018 11:37
аналогічний акт 3.pdf
03 липня 2018 11:37
аналогічний акт 2.pdf
03 липня 2018 11:37
аналогічний акт 1.pdf
03 липня 2018 11:37
Відгук ЦРЛ.pdf
03 липня 2018 11:37
Банківська гарантія.7z
03 липня 2018 10:28
Зведений кошторис.pdf
03 липня 2018 10:28
Договірна ціна.pdf
03 липня 2018 10:28
Проект договору.pdf
02 липня 2018 23:11
Штатний розпис.pdf
02 липня 2018 23:11
Протокол Директор.pdf
02 липня 2018 23:11
Наказ Директор.pdf
02 липня 2018 23:11
Посвідчення.pdf
02 липня 2018 23:11
Лист єкологія.pdf
02 липня 2018 23:11
Дозвіл Держпраці.pdf
02 липня 2018 23:11
Довідка Екологія.pdf
02 липня 2018 23:11
відгук.pdf
02 липня 2018 23:11
Будівельна ліцензія.pdf
02 липня 2018 23:11
Витяг ПДВ.pdf
02 липня 2018 23:11
Витяг .pdf
02 липня 2018 14:29
Електронний підпис

Публічні документи

03 липня 2018 09:48
Електронний підпис
03 липня 2018 09:45
Тендерна пропозиція.PDF
03 липня 2018 09:45
Субпідрядники.PDF
03 липня 2018 09:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 липня 2018 09:45
Підписаний_GarLIST 9407.pdf
03 липня 2018 09:45
Паспорт директора.PDF
03 липня 2018 09:45
ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
03 липня 2018 09:45
Довкілля.PDF
03 липня 2018 09:45
Відгук Димерка.PDF
03 липня 2018 09:45
Kovalenko_1948-K-O.pdf

Публічні документи

03 липня 2018 11:48
Електронний підпис
03 липня 2018 11:44
договірна ціна (2).pdf
03 липня 2018 11:44
довідка працівники.pdf
03 липня 2018 11:30
Обладнання.pdf
03 липня 2018 11:30
Відповідність ТЗ.pdf
03 липня 2018 11:30
Кошториси аналог.pdf
03 липня 2018 11:30
довідки з банку.pdf
03 липня 2018 11:30
аналогічний договір.pdf
03 липня 2018 11:30
Акти аналог договор.pdf
03 липня 2018 11:30
штатний розпис.pdf
03 липня 2018 11:30
установчі документи.pdf
03 липня 2018 11:30
статут.pdf
03 липня 2018 11:30
ПРОТОКОЛ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТІС+1

ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД"

ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АТІС+1
#39757481
Рішення скасоване 4 990 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2018 08:44
ТОВ АТІС+1
#39757481
Відхилено 4 990 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 11:40
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД"
#13707422
Переможець 4 995 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 14:05

Документи

06 липня 2018 15:02
Електронний підпис
06 липня 2018 15:01
Протокол

Документи

10 серпня 2018 11:40
Електронний підпис
10 серпня 2018 11:38
Протокол

Документи

13 серпня 2018 14:05
Електронний підпис
13 серпня 2018 14:04
Протокол
10 серпня 2018 11:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2018 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД"
#13707422
4 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2018 14:05
Електронний підпис
13 серпня 2018 14:04
Протокол
10 серпня 2018 11:40
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 15:18
Договір укладений
12 вересня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 12:41
7-3.PDF зміни до договору
18 лютого 2019 12:39
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 17:49
1.PDF зміни до договору
31 жовтня 2018 17:47
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2018 10:11
7-1.PDF зміни до договору
31 жовтня 2018 10:09
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 12:37
ст.3.pdf зміни до договору
28 серпня 2018 12:36
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 10:18
Договір зміни до договору
28 серпня 2018 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): завантажено ст.3 до договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна річної суми фінансування
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 530 663,07
UAH (в тому числі ПДВ 755 110,51 UAH)