Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше
Очікувана вартість
5 492 974,00 UAH
UA-2018-06-15-000057-b ● fd8a25a527f346d7ba6884fd53f07acd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35652032 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27 |
Контактна особа: |
Мисник Тетяна Василівна +380459563661 ukb_borispol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2018 09:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2018 12:14 |
Очікувана вартість: | 5 492 974,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 464,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27464.87 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська область, Бориспіль, Калмикова 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2018 09:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2018 09:30 |
договір 3.docx | |
15 червня 2018 09:30 |
техничка.docx | |
15 червня 2018 09:30 |
Тендерна документація_капітальний ремонт Теремок.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-15-000057-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІАЛОК БІЛД", Код ЄДРПОУ:36214797
Дата подання: 15 серпня 2018 10:32
Невідповідність пропозиції учасника тендерній документації
Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД", яке є учасником відкритих торгів
ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше, та оголошене переможцем, на більшості своїх документів використовувало кліше підпису, а не власноручний підпис уповноваженої особи. Це суперечить умовам Закону про тендерні закупівлі та тендерній документації. В додатку 2 до тендерної окументації чітко вказано, що всі довідки по ст.17 мають містити власноручний підпис.
Крім того частина документів взагалі не завірені не належним чином.
У відповідності до п.5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці навчання та перевірки знань посадових осіб здійснюється один раз на три роки. Відповідно термін дії посвідчення становить три роки з дня його видачі. Тобто посвідчення ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" не є дійсними на момент проведення торів.
.Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД", є такою що не відповідає умовам тендерної документації і наполягаємо на дискваліфікації учасника.
Розгорнути
Згорнути
ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше, та оголошене переможцем, на більшості своїх документів використовувало кліше підпису, а не власноручний підпис уповноваженої особи. Це суперечить умовам Закону про тендерні закупівлі та тендерній документації. В додатку 2 до тендерної окументації чітко вказано, що всі довідки по ст.17 мають містити власноручний підпис.
Крім того частина документів взагалі не завірені не належним чином.
У відповідності до п.5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці навчання та перевірки знань посадових осіб здійснюється один раз на три роки. Відповідно термін дії посвідчення становить три роки з дня його видачі. Тобто посвідчення ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" не є дійсними на момент проведення торів.
.Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД", є такою що не відповідає умовам тендерної документації і наполягаємо на дискваліфікації учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 серпня 2018 15:32
1. Щодо використання ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» у тендерній пропозиції кліше підпису.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень на використання учасником при поданні тендерної пропозиції кліше підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи. Проте, пунктом 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 передбачено, що використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
В свою чергу, згідно офіційного позиції Міністерства юстиції України викладеної у листі від 10.01.2005 № 19-45-1590 документ може бути підписаний особисто, із застосуванням факсиміле, штампа, символу або іншим механічним чи електронним способом посвідчення.
Також, тендерною документацією допускаються формальні (несуттєві) помилки. Зокрема, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Так, підписання ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» деяких документів з використанням «факсиміле» не впливає на зміст пропозиції, і не суперечить умовам тендерної документації.
2. Щодо поданих ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» у складі тендерної пропозиції посвідчень з охорони праці.
Розділом 3 тендерної документації передбачалось, що тендерна пропозиція подається із завантаженням копії посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД», у відповідності до умов тендерної документації, подано копії посвідчень з охорони праці директора, головного інженера, виконроба. У даних посвідчень зазначається, що вони видані на підставі протоколу № 47-1134-15 від 23 липня 2015 року.
Крім цього, п. 1.6 Типового положення про службу охорони праці встановлює, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки.
Тендерною документацією встановлювався кінцевий строк подання тендерної пропозиції: дата - «03» липня 2018 року; час – 12-00.
Таким чином, на встановлену кінцеву дату подання тендерних пропозицій ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» у складі своєї тендерної пропозиції подано дійсні посвідчення з охорони праці директора, головного інженера та виконроба, що відповідає умовам тендерної документації.
Окрім цього, при наданні документів які повинен надати переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону згідно додатку 2 тендерної документації, організацією також, надано посвідчення з охорони праці дійсні на період підписання договору та виконання робіт
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень на використання учасником при поданні тендерної пропозиції кліше підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи. Проте, пунктом 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 передбачено, що використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
В свою чергу, згідно офіційного позиції Міністерства юстиції України викладеної у листі від 10.01.2005 № 19-45-1590 документ може бути підписаний особисто, із застосуванням факсиміле, штампа, символу або іншим механічним чи електронним способом посвідчення.
Також, тендерною документацією допускаються формальні (несуттєві) помилки. Зокрема, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Так, підписання ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» деяких документів з використанням «факсиміле» не впливає на зміст пропозиції, і не суперечить умовам тендерної документації.
2. Щодо поданих ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» у складі тендерної пропозиції посвідчень з охорони праці.
Розділом 3 тендерної документації передбачалось, що тендерна пропозиція подається із завантаженням копії посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД», у відповідності до умов тендерної документації, подано копії посвідчень з охорони праці директора, головного інженера, виконроба. У даних посвідчень зазначається, що вони видані на підставі протоколу № 47-1134-15 від 23 липня 2015 року.
Крім цього, п. 1.6 Типового положення про службу охорони праці встановлює, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки.
Тендерною документацією встановлювався кінцевий строк подання тендерної пропозиції: дата - «03» липня 2018 року; час – 12-00.
Таким чином, на встановлену кінцеву дату подання тендерних пропозицій ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» у складі своєї тендерної пропозиції подано дійсні посвідчення з охорони праці директора, головного інженера та виконроба, що відповідає умовам тендерної документації.
Окрім цього, при наданні документів які повинен надати переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону згідно додатку 2 тендерної документації, організацією також, надано посвідчення з охорони праці дійсні на період підписання договору та виконання робіт
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-06-15-000057-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:13707422
Дата подання: 13 липня 2018 20:41
Дата подання: 13 липня 2018 20:41
Оскарження рішення замовника
Орган оскарження: Постійна діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Трест Бориспільсільбуд» Код ЄДРПОУ - 1370742208300, Київська обл., м. Бориспіль,вул. Київський Шлях, 84
Замовник: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Код ЄДРПОУ - 35652032 Україна, 08300, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
Торговий майдачик: zakupki.prom.ua
Тендер №: ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000057-b
Плата за подання скарги: 15 000 (п’ятнадцять тисяч) грн.
СКАРГА
НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА ПРИ ПРИЙНЯТТІ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ
«15» червня 2018 року Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі – Замовник), на сайті «zakupki.prom.ua» (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-06-15-000057-b), що є акредитованим учасником електронної системи публічних закупівель України «ProZorro», виступив замовником проведення тендеру, та розмістив публічну оферту на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше (далі – Об’єкт)), очікувана вартість – 5 492 974,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-000057-b.
Прийом пропозицій здійснювався з 09:30 год. 15.06.2018р. до 12.00 год. 03.07.2018р., тобто 19 календарних днів.
Учасниками аукціону були: ТОВ «АТІС+1» (код ЄДРПОУ: 39757481), ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" (код: 36214797), а також ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" (далі – Скаржник).
Так, Скаржник, для прийняття участі у тендері на закупівлю робіт на Об’єкті, надав Замовнику усі необхідні документи відповідно до умов виставлених Замовником (затверджених тендерним комітетом протоколом №25 від 13.06.2018 року).
Аукціон між зазначеними вище учасниками проводився з 12:14 год. 04.07.2018р. до 12:41 год. 04.07.2018р., тобто - 27 хвилин, за результатами якого найбільш вигідною тендерною пропозицією на закупівлю робіт на Об’єкті, виявилась пропозиція - ТОВ «АТІС+1», яка склала - 4 990 000,00 грн. з ПДВ, а тому Замовником не розглядались пропозиції інших учасників, зокрема, пропозиція Скаржника, що склала - 4 995 000,00 грн. з ПДВ.
Однак, Замовник підчас розгляду пропозиції ТОВ «АТІС+1» та подальшого прийняття рішення на підставі протоколу № 32 від 06.07.2018 року про визнання ТОВ «АТІС+1» переможцем торгів процедури на закупівлю робіт по Об’єкту та прийняттям рішення про намір укласти договір з переможцем, - абсолютно знехтував невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «АТІС+1» вимогам тендерної документації, а отже своїми протиправними діями спричинив порушення законних прав та інтересів інших учасників торгів, у зв’язку з чим Скаржник вимушений звертатись з цією скаргою до органу оскарження.
Обґрунтування скарги
Скаржник не згоден з рішенням тендерного комітету Замовника, щодо визнання переможцем торгів процедури на закупівлю робіт по Об’єкту ТОВ «АТІС+1», що було прийнято на підставі протоколу № 32 від 06 липня 2018 року, з наступних підстав:
1. Щодо відсутності в тендерній пропозиції ТОВ «АТІС+1» документів передбачених тендерною документацією
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 30 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
А отже, учасники тендеру у відповідності до тендерної документації Замовника, для участі у торгах на закупівлю робіт на Об’єкті, у своїй тендерній пропозиції повинні надати документи передбачені тендерною документацією.
Однак, всупереч вимогам Закону і тендерної документації, ТОВ «АТІС+1» в своїй тендерній пропозиції не надало наступні документи:
1) копії посвідчень з охорони праці директора, головного інженера та виконроба (передбачено п. 1 розд. 3 тендерної документації);
2) згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (згідно Додатка 4 до тендерної документації) (передбачено п. 1 розд. 3 тендерної документації).
2. Щодо надання ТОВ «АТІС+1» в своїй тендерній пропозиції документів, які не відповідають вимогам тендерної документації
Окрім того, що ТОВ «АТІС+1» порушило вимоги тендерної документації шляхом не надання необхідних документів, водночас в наданих документах (тендерній пропозиції) ТОВ «АТІС+1» також містяться порушення у вигляді невідповідності таких документів вимогам тендерної документації, зокрема:
1) у довідці про наявність у Учасника документів з питань охорони праці відсутня інформація про конкретні документи, які наявні у ТОВ «АТІС+1» з питань охорони праці і повинні бути відповідно до чинного законодавства (передбачено п. 1 розд. 3 тендерної документації);
2) ТОВ «АТІС+1» подано довідку про відсутність у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"(передбачено Додатком №2 тендерної документації), що є підставою для відхилення тендерної пропозиції;
3) наданий ТОВ «АТІС+1» лист повідомлення про незалучення будь-яких субпідрядників свідчать про те, що усі без винятку роботи будуть здійснюватись безпосередньо цією організацією, водночас в тендерній пропозиції ТОВ «АТІС+1» відсутня ліцензія ДСНС на монтаж систем пожежної сигналізації, що не дозволяє здійснювати монтаж систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу (передбачено п. 1 розд. 3 тендерної документації), а отже своїми діями ТОВ «АТІС+1» вводить в оману Замовника, чим порушує вимоги чинного законодавства України та тендерної документації.
Відповідно до теорії права у нашому випадку введення в оману — це неправдива заява про факт, який спонукає іншу особу до укладення контракту. Термін «неправдива» стосується заяви, яка, хоч у буквальному розумінні є правдивою, покликана ввести в оману і насправді вводить в оману. Якщо особа робить заяву іншій особі, щоб спонукати її до укладення контракту, а після того, як заява зроблена, але до укладення контракту заява перестає відповідати дійсності, заявник зобов'язаний виправити попередню заяву. Якщо заявник зберігає мовчання, і заява не відповідає дійсності, то це розцінюється як введення в оману.
Тобто, заява вважається такою, що вводить в оману, якщо вона:
а) містить факти, а не оцінки або думки;
б) зроблена з наміром примусити іншу сторону діяти з урахуванням цих фактів. Ненавмисне введення в оману - це якщо сторона, що робить заяву, вважала, що факти, які повідомляються є правильними.
Відповідно до статті 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання.
3. Щодо протиправності дій замовника при прийнятті рішення
Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Згідно з п. 15 ч. 1. ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
А отже, визначаючи переможця торгів на закупівлю робіт по Об’єкту, тендерний комітет Замовника, передусім, зобов’язаний був перевірити тендерну пропозицію ТОВ «АТІС+1» на відповідність усіх умов і критеріїв, що визначені в тендерній документації, чого і не було зроблено, і що, зокрема, зумовило порушення законних прав та інтересів інших учасників торгів.
Так, відповідно до ч. 3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет або уповноважена особа (особи) Замовника,
• планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель;
• здійснює вибір процедури закупівлі;
• проводить процедури закупівель;
• забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
• забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
• забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
• здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У такий спосіб, для забезпечення рівних умов для всіх учасників, а також задля об’єктивного та чесного вибору переможця, Замовник повинен був перевірити тендерну пропозицію ТОВ «АТІС+1» на відповідність усіх умов і критеріїв щодо тендерної документації, проте не виконав свій обов’язок, чим і було зумовлене прийняття протиправне рішення та порушення вимог чинного законодавства України та, зокрема, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, Замовник, приймаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «АТІС+1», абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема Замовником не було додержано принципів: принципу об’єктивності при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «АТІС+1», оскільки пропозиція останнього має ряд порушень та невідповідності вимогам тендерної документації та чинного законодавства України.
Прийняття Замовником рішення про визнання ТОВ «АТІС+1» переможцем торгів, може свідчити виключно про необ’єктивність та протиправність дій Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АТІС+1», що зумовило прийняття незаконного рішення тендерного комітету Замовника, без врахування затвердженої самим же Замовником тендерної документації.
А отже, Замовник, приймаючи рішення на підставі протоколу № 32 від 06 липня 2018 року, прямо порушив права та охоронювані законом інтереси інших учасників торгів, зокрема Скаржника, чим зумовив останнього звернутися до органу оскарження для захисту своїх прав.
Відповідно положень ст. 38 «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Згідно із частиною 5 статті 55 Конституції України кожен має право будь-якими не забороненими законом засобами захищати свої права і свободи від порушень і протиправних посягань.
Частиною 2 статті 19 Конституції України вказано, що органи державної влади, місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України.
Враховуючи наведені факти, та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги.
3. Встановити та усунути порушення, допущенні Замовником у процесі здійснення закупівлі ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше.
4. Скасувати неправомірне рішення Тендерного комітету управління капітального будівництва Бориспільської міської ради про визнання ТОВ «АТІС+1» переможцем торгів прийняте на підставі протоколу № 32 від 06.07.2018 року.
5. Зобов’язати Замовника повторно провести кваліфікацію тендерних пропозицій учасників на закупівлю ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу "Теремок"» код ДСТУ Б Д.1-1:2013 – інше.
13.07.2018 року
Директор
ТОВ «ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД» _________________ Сич О.І.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 липня 2018 19:10
рішення від 18.07.2018 № 7150 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 19:10
інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2018 № 7764.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2018 11:24
Рішення від 01.08.2018 № 7764.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2018 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення прийнято до уваги та враховано в роботі
Дата виконання рішення замовником: 09 серпня 2018 08:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2018 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АТІС+1 |
5 025 000,00
UAH з ПДВ
|
4 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" |
5 195 325,30
UAH з ПДВ
|
4 995 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" |
5 025 000,00
UAH з ПДВ
|
4 997 535,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АТІС+1 #39757481 |
Рішення скасоване |
4 990 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2018 08:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ АТІС+1 #39757481 |
Відхилено |
4 990 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2018 11:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" #13707422 |
Переможець |
4 995 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2018 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 15:18
|
Договір | укладений |
12 вересня 2019 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2019 12:41
|
7-3.PDF | зміни до договору |
18 лютого 2019 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2018 17:49
|
1.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2018 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2018 10:11
|
7-1.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2018 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2018 12:37
|
ст.3.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2018 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2018 10:18
|
Договір | зміни до договору |
28 серпня 2018 10:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | завантажено ст.3 до договору |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна річної суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна річної суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна річної суми фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |