Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення для персонального комп’ютера
Очікувана вартість
144 000,00 UAH
UA-2018-06-15-000027-a e9024dad3ca144339e81d29098589525
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Миколаївна Конюхова

+380569192382 larikot@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КОТОВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 23078513
Вебсайт: http://kotovskynrc.wix.com/knrc
Місцезнаходження: 51112, Україна , Дніпропетровська обл., с. Котовка, Магдалиновский р-н, ул. Садовая, 2
Контактна особа: Наталія Миколаївна Конюхова
+380569192382
larikot@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2018 08:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2018 09:00
Початок аукціону: 25 червня 2018 14:43
Очікувана вартість: 144 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Програмне забезпечення Операційна система Windows 10 Професійна 64-bit Русский на 1ПК (OEM версія для збирачів) - 12 шт. Програмне забезпечення Офісний додаток Microsoft Office 2016 для дому та бізнесу 1 ПК (електронна ліцензія, всі мови) - 12 шт. Інші деталі закупки дивіться в документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Операційна система Windows 10 Професійна 64-bit Русский на 1ПК (OEM версія для збирачів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51112, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, с. Котовка, вул. Садова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2018  —  02 липня 2018
ДК 021:2015: 48330000-0 — Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення
12 штука
Програмне забезпечення Офісний додаток Microsoft Office 2016 для дому та бізнесу 1 ПК (електронна ліцензія, всі мови)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51112, Україна, Дніпропетровська область, Магдалинівський район, с. Котовка, вул. Садова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2018  —  02 липня 2018
ДК 021:2015: 48330000-0 — Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 08:09
ОС. Офис.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі?
Дата подання: 16 червня 2018 22:26
Дата відповіді: 18 червня 2018 08:32
Чи можна пропонувати Вам аналоги товарів, що становлять предмета закупівлі? Звертаємо увагу, що згідно з п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35, «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.» Отже, приймати до розгляду аналоги чи еквіваленти – це право, а не обов’язок Замовника. Якщо Ви дозволяєте пропонувати аналоги чи еквіваленти, просимо повідомити, за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку! У програмного забезпечення не може бути аналогів в принципі. Ліцензія вона скрізь ліцензія. Документообіг передбачає наявність ліцензії саме на офісний додаток від компанії Microsoft як стандарт в цій галузі. Для роботи офісного додатку потрібна саме операційна система від тієї ж компанії Microsoft, в данному випадку тільки Windows 10 Pro. Стосовно того, яка це буде ліцензія, то відповідно до бюджету пропозиції вона вказана в документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-15-000027-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:34936083
Дата подання: 26 червня 2018 18:53
Невідповідність пропозиції умовам закупівлі
Детально вивчивши проходження процедури допорогової закупівлі (ідентифікаційний номер в системі електронних закупівель UA-2018-06-15-000027-a) по предмету: Програмне забезпечення для персонального комп’ютера, ДК 021:2015 - 48330000-0 – «Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення», що була оголошена 15.06.2018 року Комунальним закладом освіти "Котовський навчально-реабілітаційний центр" Дніпропетровської обласної ради".
Після розгляду пропозиції ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН", що за результатами аукціону від 25.06.2018 року була визнана як найбільш економічно вигідною, Замовником було розміщено Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця № 17 від 26.06.2018 року.
Відповідно до Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця № 17 від 26.06.2018 року, пропозиція ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН" було визнано як таку, що відповідає умовам закупівлі, ОДНАК це не відповідає дійсності.
Під час розгляду пропозиції ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН", нами було знайдено наступні невідповідності умовам закупівлі:
1) Абзацом 2 підпункту а) пункту 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлена вимога про надання в складі пропозиції учасника ЗАВІРЕНОЇ УЧАСНИКОМ копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб). В складі пропозиції Учасник надав вище вказаний документ БЕЗ підпису уповноваженої особи та печатки на ВСІХ сторінках копії діючого Статуту.
2) Абзацом 5 підпункту а) пункту 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлена вимога про надання в складі пропозиції учасника ЗАВІРЕНОЇ УЧАСНИКОМ копії довідки виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною банківською установою за всіма відкритими рахунками. В складі пропозиції Учасник надав вище вказаний документ БЕЗ підпису уповноваженої особи та печатки на копії довідки виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника.
Відповідно до абзаца 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Враховуючи дії Замовника, можна стверджувати про порушення наступних принципів здійснення закупівель, що регламентовані в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вище викладене, просимо скасувати рішення про намір укласти договір, переглянути повторно пропозицію ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН" та відхилити пропозицію вище вказаного учасника в разі наявності законних на те підстав. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів України.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2018-06-15-000027-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:34936083
Дата подання: 27 червня 2018 15:03
Невідповідність пропозиції умовам закупівлі
Детально вивчивши проходження процедури допорогової закупівлі (ідентифікаційний номер в системі електронних закупівель UA-2018-06-15-000027-a) по предмету: Програмне забезпечення для персонального комп’ютера, ДК 021:2015 - 48330000-0 – «Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення», що була оголошена 15.06.2018 року Комунальним закладом освіти "Котовський навчально-реабілітаційний центр" Дніпропетровської обласної ради". Після розгляду пропозиції ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН", що за результатами аукціону від 25.06.2018 року була визнана як найбільш економічно вигідною, Замовником було розміщено Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця № 17 від 26.06.2018 року. Відповідно до Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця № 17 від 26.06.2018 року, пропозиція ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН" було визнано як таку, що відповідає умовам закупівлі, ОДНАК це не відповідає дійсності. Під час розгляду пропозиції ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН", нами було знайдено наступні невідповідності умовам закупівлі: 2) Абзацом 5 підпункту а) пункту 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлена вимога про надання в складі пропозиції учасника ЗАВІРЕНОЇ УЧАСНИКОМ копії довідки виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника, у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною банківською установою за всіма відкритими рахунками. В складі пропозиції Учасник надав вище вказаний документ БЕЗ підпису уповноваженої особи та печатки на копії довідки виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок Учасника. Відповідно до абзаца 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Враховуючи дії Замовника, можна стверджувати про порушення наступних принципів здійснення закупівель, що регламентовані в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вище викладене, просимо скасувати рішення про намір укласти договір, переглянути повторно пропозицію ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН" та відхилити пропозицію вище вказаного учасника в разі наявності законних на те підстав. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2018 15:24
Товариство з обмеженою відповідальністю" ФІНАНСОВА ГРУПА" УРАН" згідно абзацу 5 підпункту а) пункту 8 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель завантажила оригінал довідки про відкриття рахунку виданої банківською установою. Оригінали документів завантажених в систему не потребують завірення власним підписом і печаткою уповноваженої особи учасника.
Відповідно до вищезазначеного Замовник не порушив принципів здійснення закупівель, що регламентовані в статті 3 Закону України " Про публічні закупівлі": добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним дія та зловживанням.
В зв’язку з цим тендерний комітет КЗО "Котовський НРЦ"ДОР" свого рішення про вибір переможця змінити не може.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

02 липня 2018 12:10
File.PDF

Документи

27 червня 2018 15:24
File0001.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН" 120 480,00
UAH з ПДВ
99 867,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" 120 426,00
UAH з ПДВ
118 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 15:17
ПДВ_уран.pdf
26 червня 2018 14:58
Відкриття рахунку.pdf
22 червня 2018 14:13
Наказ директора.pdf
22 червня 2018 14:13
ВИТЯГ.pdf
22 червня 2018 14:13
СТАТУТ-ТОВ УРАН.pdf
22 червня 2018 14:13
УРАН-довідка.pdf
22 червня 2018 14:13
КП_Уран.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН"

ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН"
#41575726
Переможець 99 867,00
UAH з ПДВ
26 червня 2018 16:42

Документи

26 червня 2018 16:42
Електронний підпис
26 червня 2018 16:41
File0002.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІНАНСОВА ГРУПА "УРАН"
#41575726
99 867,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2018 16:42
Електронний підпис
26 червня 2018 16:41
File0002.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 13:23
File.PDF укладений
02 липня 2018 13:19