Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні та портативні комп’ютери
Очікувана вартість
1 460 000,00 UAH
UA-2018-06-14-000858-c 5a3462de8c6c4f4aa6473bec15cf314d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карачун Сергій

+380933928329 NSZU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 42032422
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 7
Контактна особа: Карачун Сергій
+380933928329
NSZU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2018 20:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2018 18:00
Очікувана вартість: 1 460 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 15 червня 2018 13:04
Дата відповіді: 15 червня 2018 13:13
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу та за пропозицію допомоги.
На даний момент, до цієї закупівлі лише приймаються тендерні пропозиції від учасників.
В момент кваліфікації учасників та перевірки на відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, відповідальними співробітниками замовника будуть вчинені усі необхідні дії відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель.
Вимоги до ноутбука
Дата подання: 22 червня 2018 15:54
Дата відповіді: 25 червня 2018 16:22
Доброго дня. У ТЗ до ноутбука є вимога наявність "1 цифровий порт HDMI/DisplayPort". Як розуміти ту вимогу? Обов'язкова наявність хоча б одного з них ( 1 цифровий порт HDMI або DisplayPort), чи одночасно обох портів 1 цифровий порт HDMI і 1 DisplayPort?
Відповідь: Доброго дня, зазначається у Тендерній документації наявність хоча б одного з них, один цифровий порт HDMI або DisplayPort (можливо два разом).
Дякую за цікавість до даної закупівлі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-14-000858-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 16 липня 2018 23:41
СКАРГА на дії Замовника та Протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.07.2018р. №22 засідання тендерного комітету Національної служби здоров’я України по закупівлі по предмету «Код ДК 021-2015: 30210000-4 “Машини для обробки даних (апаратна частина)”
Згідно з рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим Протоколом від 06.07.2018р. №22 засідання тендерного комітету Національної служби здоров’я України (далі – Протокол), оприлюдненому 06 липня 2018 року о 19:40 на веб-порталі електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-14-000858-c, розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", було встановлено, що тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації. На підставі зазначеного ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" визначено переможцем закупівлі код ДК 021-2015: 30210000-4 “Машини для обробки даних (апаратна частина)” (Персональні та портативні комп’ютери) (ЛОТ 1: 30210000-4 “Машини для обробки даних (апаратна частина)” (Персональні комп’ютери); № закупівлі: UA-2018-06-14-000858-c та прийнято рішення про намір укласти договір з ним. Під час розгляду тендерних пропозиції на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям згідно із положеннями частини 5 Статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) Замовник не прийняв до уваги невиконання ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (код ЄДРПОУ 30256061) законно встановлених Тендерною документацією Закупівлі (далі ТД) вимог, а саме, невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, зазначеним в Тендерній документації. Незважаючи на невідповідності поданої на тендер пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", що виявлені нами та викладені нижче в цій скарзі, Замовник визнав зазначеного учасника переможцем, не відхиливши його тендерну пропозицію на підставі пунктів 1 та 4 частини 1 Статті 30 Закону як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" порушують вимоги Закону, зокрема принципи здійснення закупівель, визначених частиною 1 Статті 3 в частині недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій при здійснені закупівель, внаслідок чого порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника Закупівлі. .................. Детальна інформація - у вкладених файлах...
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 липня 2018 20:53
Рішення від 19.07.2018 № 7223+лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 19 липня 2018 20:53
Рішення від 03.08.2018 № 7891.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2018 19:44

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 920 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27600 UAH

Аукціон

Початок: 06 липня 2018 13:11
Закінчення: 06 липня 2018 14:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40 шт
Персональні комп’ютери
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 20 липня 2018  —  31 серпня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-06-14-000858-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 16 липня 2018 23:41
СКАРГА на дії Замовника та Протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.07.2018р. №22 засідання тендерного комітету Національної служби здоров’я України по закупівлі по предмету «Код ДК 021-2015: 30210000-4 “Машини для обробки даних (апаратна частина)”
Згідно з рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим Протоколом від 06.07.2018р. №22 засідання тендерного комітету Національної служби здоров’я України (далі – Протокол), оприлюдненому 06 липня 2018 року о 19:40 на веб-порталі електронної системи публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-14-000858-c, розглянувши тендерну пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", було встановлено, що тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації. На підставі зазначеного ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" визначено переможцем закупівлі код ДК 021-2015: 30210000-4 “Машини для обробки даних (апаратна частина)” (Персональні та портативні комп’ютери) (ЛОТ 1: 30210000-4 “Машини для обробки даних (апаратна частина)” (Персональні комп’ютери); № закупівлі: UA-2018-06-14-000858-c та прийнято рішення про намір укласти договір з ним. Під час розгляду тендерних пропозиції на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям згідно із положеннями частини 5 Статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) Замовник не прийняв до уваги невиконання ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (код ЄДРПОУ 30256061) законно встановлених Тендерною документацією Закупівлі (далі ТД) вимог, а саме, невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, зазначеним в Тендерній документації. Незважаючи на невідповідності поданої на тендер пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", що виявлені нами та викладені нижче в цій скарзі, Замовник визнав зазначеного учасника переможцем, не відхиливши його тендерну пропозицію на підставі пунктів 1 та 4 частини 1 Статті 30 Закону як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" порушують вимоги Закону, зокрема принципи здійснення закупівель, визначених частиною 1 Статті 3 в частині недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій при здійснені закупівель, внаслідок чого порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника Закупівлі. .................. Детальна інформація - у вкладених файлах...
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 липня 2018 20:53
Рішення від 19.07.2018 № 7223+лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 19 липня 2018 20:53
Рішення від 03.08.2018 № 7891.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2018 19:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2018 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 818 400,00
UAH з ПДВ
718 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 750 729,60
UAH з ПДВ
736 905,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" 859 987,20
UAH з ПДВ
741 513,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 779 100,00
UAH з ПДВ
779 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс" 885 120,00
UAH з ПДВ
885 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОРТОС" 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 920 000,00
UAH з ПДВ
920 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2018 16:21
ДФС НСЗУ.jpg
11 липня 2018 16:15
ДФС НСЗУ.jpg
11 липня 2018 10:10
Довідка МВС 23.06..pdf
05 липня 2018 16:43
Електронний підпис
05 липня 2018 15:56
витяг з протоколу №32.zip
05 липня 2018 15:56
Statut_BUC_2017.zip
05 липня 2018 15:56
Опис.zip
05 липня 2018 15:55
наказ.zip
05 липня 2018 15:55
Ліцензія.zip
05 липня 2018 15:55
Гарантія.zip
05 липня 2018 15:53
ТЧ довідка виробник .pdf
05 липня 2018 15:50
технічна.pdf
05 липня 2018 15:50
ТЧ довідка виробник .pdf
05 липня 2018 15:50
гарантійний лист.pdf
05 липня 2018 15:50
проект договору 1.pdf
05 липня 2018 15:50
витяг ПДВ.pdf
05 липня 2018 15:50
копія статуту.pdf
05 липня 2018 15:50
довідка санкції.pdf
05 липня 2018 15:50
наказ на директора.pdf
05 липня 2018 15:50
протокол директора.pdf
05 липня 2018 15:50
довідка п 4 ст 17.pdf
05 липня 2018 15:50
КК Відгук Полтава.pdf
05 липня 2018 15:50
344545_пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2018 17:44
Електронний підпис
05 липня 2018 17:43
Проект договору лот 1.pdf

Публічні документи

04 липня 2018 10:09
Гарантія Валтек.zip
04 липня 2018 10:09
Порівняльна таблиця.pdf
04 липня 2018 10:09
Технічний опис.pdf
04 липня 2018 10:09
Проект договору ЛОТ 1.pdf

Публічні документи

05 липня 2018 17:38
Ліцензія банка.zip
05 липня 2018 17:38
Довіреність банка.zip
05 липня 2018 17:38
НСЗУ-УЛІС Лот_1.pdf

Публічні документи

05 липня 2018 17:34
выдповыд законодав.jpg
05 липня 2018 17:34
проток.zip
05 липня 2018 17:34
17ва.jpg
05 липня 2018 17:33
17 ст4.jpg
05 липня 2018 17:33
17 ст .jpg
05 липня 2018 17:33
17 про.jpg
05 липня 2018 17:33
17 выдсутн пыдстав.jpg
05 липня 2018 17:13
статут.zip
05 липня 2018 17:04
17 аапр.jpg
05 липня 2018 17:04
17 1scan.jpg
05 липня 2018 17:03
паспорт.zip

Публічні документи

05 липня 2018 14:08
Електронний підпис
05 липня 2018 14:05
UKRAINE- UkrTest - OP5055SFF.PDF
05 липня 2018 14:05
UKRAINE - UkrTest - E2318HN.PDF
05 липня 2018 14:05
UKRAINE - DoC - E2318HN.PDF
05 липня 2018 14:05
dell-iso9001.pdf
05 липня 2018 14:05
dell-iso14001.pdf
05 липня 2018 14:05
технічні вимоги.pdf
05 липня 2018 14:05
статут зеренній.pdf
05 липня 2018 14:05
сертифікати.pdf
05 липня 2018 14:05
ПРОТОКОЛ-2стор..jpg
05 липня 2018 14:05
ПРОТОКОЛ-1стор..jpg
05 липня 2018 14:05
пропозиція.pdf
05 липня 2018 14:05
проект договору.pdf
05 липня 2018 14:05
представник.pdf
05 липня 2018 14:05
немає санкцій.pdf
05 липня 2018 14:05
Наказ №4.pdf
05 липня 2018 14:05
дотримання зак-ва.pdf
05 липня 2018 14:05
декларації.pdf
05 липня 2018 14:05
Витяг ПДВ 2018.jpg
05 липня 2018 14:05
Авторизаційний лист.pdf
05 липня 2018 14:05
2. стаття 17.pdf
05 липня 2018 14:05
14 паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОРТОС"

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 718 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2018 19:41

Документи

06 липня 2018 19:41
Електронний підпис
06 липня 2018 19:40
протокол 22.doc
06 липня 2018 17:24
протокол 22.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2018 19:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
718 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2018 19:41
Електронний підпис
06 липня 2018 19:40
протокол 22.doc
06 липня 2018 17:24
протокол 22.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 12:03
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2018 19:48
Д. угода 1 (2).PDF зміни до договору
13 серпня 2018 19:48
Електронний підпис укладений
09 серпня 2018 10:50
договір 23.pdf укладений
09 серпня 2018 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення тех. характеристик монітору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 718 000,00
UAH з ПДВ