Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2018-06-14-000577-c ● c9254d46aaad4d9486b60973de5dddce
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Долинська міська рада Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 04054317 |
Вебсайт: | http://rada.dolyna.info/ |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, просп. Незалежності, 5 |
Контактна особа: |
Грицко Вікторія Іванівна +380347727032 dvi357@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2018 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2018 14:25 |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77500, Україна, Івано-Франківська область, м.Долина, просп. Незалежності,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2018 08:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2018 17:31 |
Перелік змін до оголошення системні блоки.docx | |
14 червня 2018 17:13 |
Системні блоки.doc |
15 червня 2018 08:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
14 червня 2018 17:31 |
Перелік змін до оголошення системні блоки.docx
|
||
14 червня 2018 17:13 |
Системні блоки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Дата подання: 14 червня 2018 19:47
Дата відповіді: 15 червня 2018 08:37
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Відповідь: У Додатку №1 до Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено:
До усіх вищезазначених матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент» - відповідно до ст. 22 Закону. Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Пропозиція Учасника що подана у вигляді еквіваленту предмета закупівлі (на думку Учасника), згідно технічних вимог до предмета закупівлі та суттєво не відповідає вимогам Замовника, буде відхилена, яка така що не відповідає вимогам Замовника.
До усіх вищезазначених матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент» - відповідно до ст. 22 Закону. Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Пропозиція Учасника що подана у вигляді еквіваленту предмета закупівлі (на думку Учасника), згідно технічних вимог до предмета закупівлі та суттєво не відповідає вимогам Замовника, буде відхилена, яка така що не відповідає вимогам Замовника.
Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 18 червня 2018 14:22
Дата відповіді: 19 червня 2018 10:28
Шановні панове!
Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV
Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається.
Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне.
Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності.
Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними.
Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку.
В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками.
Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com.
Владислав Шаповал
Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР»,
представник Корпорації Майкрософт з питань захисту
прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми щиро Вам вдячні за допомогу, яку Ви пропонуєте.
Після проведення аукціону та визначення переможця, представник відділу, за потреби, зв’яжеться для отримання консультацій.
З повагою, уповноважена особа.
Після проведення аукціону та визначення переможця, представник відділу, за потреби, зв’яжеться для отримання консультацій.
З повагою, уповноважена особа.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-14-000577-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 05 липня 2018 10:51
З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
До уваги замовника по тендеру UA-2018-06-14-000577-c, ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" не надає опис наданого ним товару,
що в свою чергу - не дає змоги ознайомитися та перевірити відповідність тендерним вимогам, а саме в вимогах вказано що потрібен
жорсткий диск (hdd) sata3 7200rpm 32MB, а так як ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" не надає опис наданого ним товару, то у
замовника та конкурентів немає можливості провірити чи відповідає жорсткий диск вимозі замовника, умовам тендера, а також -
при цьому відсутня «прозорість» тендера, а це є порушенням ЗУ « Про захист економічної конкуренції», просимо
Вас дискваліфікувати заявку ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
Розгорнути
Згорнути
що в свою чергу - не дає змоги ознайомитися та перевірити відповідність тендерним вимогам, а саме в вимогах вказано що потрібен
жорсткий диск (hdd) sata3 7200rpm 32MB, а так як ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" не надає опис наданого ним товару, то у
замовника та конкурентів немає можливості провірити чи відповідає жорсткий диск вимозі замовника, умовам тендера, а також -
при цьому відсутня «прозорість» тендера, а це є порушенням ЗУ « Про захист економічної конкуренції», просимо
Вас дискваліфікувати заявку ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2018 08:36
У формі пропозиції, яка підписана і скріплена печаткою ФОП Дубина С.О., зазначено:
Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки.
Виходячи з вищенаведеного, ФОП Дубина С.О. зобов’язується забезпечити Замовника товаром, кількісні і якісні характеристики якого відповідають умовам тендерної документації.
Також ФОП Дубина С.О. надав довідку в довільній формі, якою підтверджує відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів поставки товару, що закуповується, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити товарами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлені замовником строки.
Виходячи з вищенаведеного, ФОП Дубина С.О. зобов’язується забезпечити Замовника товаром, кількісні і якісні характеристики якого відповідають умовам тендерної документації.
Також ФОП Дубина С.О. надав довідку в довільній формі, якою підтверджує відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2018 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" |
26 573,00
UAH з ПДВ
|
26 573,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" |
29 999,40
UAH з ПДВ
|
29 299,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
34 800,00
UAH з ПДВ
|
29 649,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
31 290,00
UAH з ПДВ
|
30 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
31 289,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
33 444,00
UAH з ПДВ
|
32 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" #3116813472 |
Переможець |
26 573,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2018 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ст3 | укладений |
17 липня 2018 11:07
|
Договір ст2 | укладений |
17 липня 2018 11:07
|
Договір ст1 | укладений |
17 липня 2018 11:07
|