Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарські товари. Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки, код за ДК 021:2015(CPV):33760000-5
Очікувана вартість
39 304,00 UAH
UA-2018-06-14-000235-a 8244f70e8af14154ad9d8106402bffad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Білоус

+380442542081 buh-museumdecor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей українського народного декоративного мистецтва
Код ЄДРПОУ: 32071423
Вебсайт: http://www.mundm.kiev.ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Лаврська, 9, корпус 29
Контактна особа: Людмила Білоус
+380442542081
buh-museumdecor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2018 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2018 09:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2018 09:27
Початок аукціону: 22 червня 2018 11:18
Очікувана вартість: 39 304,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 393,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Аналоги товарів мають мати якість не нижчу за запропоновану в умовах до даної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
812 штука
Господарські товари. Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки, код за ДК 021:2015(CPV):33760000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київ, Київ, Лаврська,9, корпус, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2018  —  09 липня 2018
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2018 08:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2018 09:37
УМОВИ ЗАКУПІВЛІ__Господарські товари 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Дата подання: 14 червня 2018 21:13
Дата відповіді: 15 червня 2018 10:08
Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання. Так, аналоги можливо пропонувати. Але прошу пропонувати товари-аналоги якісні, якщо це одежа, то мінімальний вміст синтетичного матеріалу, а перевага тканині з натуральної сировини, міцні з терміном придатності не нижчим за запропоновані в закупівлі. Також товари всі мають бути з якісного матеріалу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-14-000235-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БРАЗЕР ГРУП", Код ЄДРПОУ:39467447
Дата подання: 23 червня 2018 11:49
Вимога про перегляд рішення про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
директор Ігор Грилюк
bg-tender@ukr.net
+380931998405
до Національний музей українського народного декоративного мистецтва
Вимога
Рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" є необгрунтованим і необєктивним.
Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
Зазначаємо, що згідно п. 9.2 Порядку «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору». Із Вашого рішення випливає, що пропозиція ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" не відповідає умовам закупівлі. Вважаємо, що Ваше рішення підлягає перегляду, оскільки наша пропозиція відповідає умовам закупівлі, а запропонований товар - відповідає предмету закупівлі. Деяка невідповідність в назві товару, який ми запропонували згідно Вашої вимоги закупівлі - не може слугувати причиною дискваліфікації, оскільки - це є один і той же товар, що замовник вимагав як предмет закупівлі. До цього ж, наголошуємо, що в умовах закупівлі не висувалася умова щодо повної відповідності назви товару, що вимагається і назви товару, що пропонується, хоча це є один і той же товар, наприклад, замовник стверджує, що п.2 нашої пропозиції не відповідає вимогам замовника: вимагався "Туалетний папір б/г Обухів (48 шт/65 м ) сірий", пропонується "Папір туалетний 1-шаровий Обухів 65 м сірий d-95 мм", а у безпосереднього виробника цього товару він називається так "Обухів 65 — одношаровий макулатурний папір без гільзи" (джерело інформації https://www.papir.kiev.ua/products/tissue/virobnictvo-tualetnogo-paperu/); То в чому тут невідповідність?
За змістом ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Отже, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Згідно ст. 3 Закону та згідно з п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням». Вважаю, що Замовником порушено принципи: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; та є підстави підозрювати у порушенні принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки, наголошуємо, що пропозиція наступного учасника, якого визнано переможцем закупівлі, з таким же самим товаром, що запропонували і ми - на 6091,00 грн. дорожча.
Керуючись п. 9.2 та п. 14.1 Порядку вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам Закупівлі та вимагаємо перегляду Вашого рішення щодо нашої дискваліфікації.
Керівник ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
Грилюк Ігор.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 червня 2018 11:51
Причина: додали ще зауваження в слідуючій Вимозі
Номер вимоги: UA-2018-06-14-000235-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БРАЗЕР ГРУП", Код ЄДРПОУ:39467447
Дата подання: 23 червня 2018 12:06
Вимога про перегляд рішення про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
директор Ігор Грилюк
bg-tender@ukr.net
+380931998405
до Національний музей українського народного декоративного мистецтва
Вимога
Рішення замовника про дискваліфікацію ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" є необґрунтованим і необ’єктивним.
Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
Зазначаємо, що згідно п. 9.2 Порядку «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору». Із Вашого рішення випливає, що пропозиція ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" не відповідає умовам закупівлі. Вважаємо, що Ваше рішення підлягає перегляду, оскільки наша пропозиція відповідає умовам закупівлі, а запропонований товар - відповідає предмету закупівлі. Деяка невідповідність в назві товару, який ми запропонували згідно Вашої вимоги закупівлі - не може слугувати причиною дискваліфікації, оскільки - це є один і той же товар, що замовник вимагав як предмет закупівлі. До цього ж, наголошуємо, що в умовах закупівлі не висувалася умова щодо повної відповідності назви товару, що вимагається і назви товару, що пропонується, хоча це є один і той же товар, наприклад, замовник стверджує, що п.2 нашої пропозиції не відповідає вимогам замовника: вимагався "Туалетний папір б/г Обухів (48 шт/65 м ) сірий", пропонується "Папір туалетний 1-шаровий Обухів 65 м сірий d-95 мм", а у безпосереднього виробника цього товару він називається так "Обухів 65 — одношаровий макулатурний папір без гільзи" (джерело інформації https://www.papir.kiev.ua/products/tissue/virobnictvo-tualetnogo-paperu/); То в чому тут невідповідність?
До зазначеного с, зауважуємо, що в період уточнень, на наше питання «Чи можна пропонувати Вам аналоги предмета закупівлі і, які характеристики товару для Вас є суттєвими ознаками при розгляді еквівалентів чи аналогів?» - Ви відповіли: «Доброго дня! Дякую за запитання. Так, аналоги можливо пропонувати. Але прошу пропонувати товари-аналоги якісні, якщо це одежа, то мінімальний вміст синтетичного матеріалу, а перевага тканині з натуральної сировини, міцні з терміном придатності не нижчим за запропоновані в закупівлі. Також товари всі мають бути з якісного матеріалу.».
Наголошую, що навіть із-за можливості подавати аналоги – ми подавали тільки той товар, який є у предметом закупівлі.
За змістом ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Отже, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Згідно ст. 3 Закону та к згідно з п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням». Вважаю, що Замовником порушено принципи: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; та є підстави підозрювати у порушенні принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки, наголошуємо, що пропозиція наступного учасника, якого и визнано переможцем закупівлі, з таким же самим товаром, що запропонували і ми - на 6091,00 грн. дорожча.
Керуючись п. 9.2 та п. 14.1 Порядку вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам Закупівлі та вимагаємо перегляду Вашого рішення щодо нашої дискваліфікації.
Керівник ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" Грилюк Ігор.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2018 12:29
Національний музей українського народного декоративного мистецтва повідомляє ТОВ Бразер Груп" про те, що в зазначеному нами протоколі засідання тендерного комітету за №23\6 від 23.06.18р. чітко зазначено не відповідність оформлення Додатку 1 до тендерної документації, що призводить нас, як Замовника закупівлі до отримання в не повній кількості товару, що потребується для ведення нами господарської діяльності. А саме: п. 2 - кількість запропонованого вами товару не відповідає сумі, зазначеній вами у пропозиції. п.28 Лампа люмінесцентна Т8 18W G13 6500K в кількості 50 штук вами запропонована не правильна ні кількість ні аналог лампи. п. 29 Світлодіодна лампа E27 6-50W 230V 3000K A60/PF в вимогах до закупівлі стоїть кількість 200 шт, а ви запропонували 12. Лампи Іскра, що ви пропонуєте нам не потрібні тому, що це не економні лампи для споживання. п.33 Сіль технічна у вас стоїть 1 мішок замість 3-х, що в нас у предметі закупівлі та потребах. п. 53 Фарба нітро емаль біла 2,8кг , глянцева, а ви замість алкідної пропонуєте просто масляну і дуже низької якості.. Прошу відповісти, як нам у господарській діяльності використати лампи Іскра з патроном Е27 замість люмінесцентних ламп розміром 60 см (денного освітлення) -? Вважаємо, що ваша пропозиція призведе нашу організацію до не можливого у повній потребі ведення господарської діяльності.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2018 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП" 39 082,84
UAH з ПДВ
31 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ" 38 490,00
UAH з ПДВ
38 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2018 09:23
Протокол.pdf
21 червня 2018 09:23
згода з договором.pdf
21 червня 2018 09:23
Довідка_рахунок(1).pdf
21 червня 2018 09:23
Відомості_Статистика.pdf
21 червня 2018 09:23
Витяг ЕДРПОУ 12.04.2018.pdf
21 червня 2018 09:23
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 21:18
20.06.2018 пропозиція-3.doc
20 червня 2018 21:18
Прозор_2018.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"

Приватне підприємство"КОР-АЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАЗЕР ГРУП"
#39467447
Відхилено 31 999,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 10:32
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
Переможець 38 090,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 10:35

Документи

23 червня 2018 10:32
Електронний підпис

Документи

23 червня 2018 10:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2018 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство"КОР-АЛ"
#34292957
38 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2018 10:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 09:04
Договір підписаний.pdf укладений
02 липня 2018 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 38 090,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 348,33 UAH)