Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (амортизатори для тролейбусів ЛАЗ)
Очікувана вартість
4 000 380,00 UAH
UA-2018-06-13-003104-a 81d0b4cee70245f7aea45c962e4e4c65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2018 14:00
Початок аукціону: 05 липня 2018 13:21
Очікувана вартість: 4 000 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» код 34630000-2 за ДК 021:2015 (амортизатори для тролейбусів ЛАЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2018 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 17:51
ТД амортизотори для тролейбусів ЛАЗ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БКМ-УКРАЇНА 3 735 896,47
UAH з ПДВ
3 735 896,47
UAH з ПДВ
Документи
Товариство с обмененою відповідальністю "Кардиф" 3 982 476,00
UAH з ПДВ
3 859 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2018 12:12
довідка налогова.rar
12 липня 2018 15:32
довідка про корупцію.pdf
12 липня 2018 15:32
Довідка МВС.pdf
03 липня 2018 14:51
згода з тех.вимогами.pdf
03 липня 2018 14:51
накладна.pdf
03 липня 2018 14:51
J1490901 Квитанція1.pdf
03 липня 2018 14:51
J1490901 Квитанція.pdf
03 липня 2018 14:51
статут.pdf
03 липня 2018 14:51
протокол.pdf
03 липня 2018 14:51
опис 3.pdf
03 липня 2018 14:51
витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 липня 2018 14:51
наказ про признчення.pdf
03 липня 2018 14:51
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БКМ-УКРАЇНА

Товариство с обмененою відповідальністю "Кардиф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БКМ-УКРАЇНА
#41361608
Відхилено 3 735 896,47
UAH з ПДВ
11 липня 2018 14:45
Товариство с обмененою відповідальністю "Кардиф"
#41319935
Переможець 3 859 644,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2018 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство с обмененою відповідальністю "Кардиф"
#41319935
3 859 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:17
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
03 січня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:11
1 Звіт про виконання договору з 52 18 314 КАРДИФ ТОВ Зі змінами.doc зміни до договору
03 січня 2020 17:06
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 20:08
повідомлення ду 2 подовження строку дії договір 52 18 314.docx зміни до договору
28 грудня 2018 20:07
Електронний підпис укладений
26 липня 2018 19:00
Договір укладений
26 липня 2018 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2. Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сума додаткової угоди 4 629 744,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 52.18-314
Договір:
Номер додаткової угоди: 52.18-314
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2019 № 477 (далі по тексту – Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Під час спроби оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону по закупівлі UA-2018-06-13-003104-а, (договір № 52.18-314), з’ясувалося, що технічно це неможливо зробити з наступних підстав: До договору по вищезазначеній закупівлі були внесені зміни відповідно до вимог частини п’ятої статті 36 Закону щодо продовження дії договорів на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсягах що не перевищують 20 відсотків сум, визначених в договорах. Тобто, крім зміни строку дії договору, була змінена (збільшена) сума договору. Під час розміщення інформації щодо змін до договору через робоче місце замовника не були передбачені поля в електронному вигляді для зазначення суми договору після внесення відповідних змін. Замовником були оприлюднені зміни до договору шляхом розміщення повідомлення про внесення змін до договору, що передбачено вимогами Закону. Проте, для оприлюднення звіту про виконання договору, необхідно заповнити в електронному вигляді поле з інформацією про суму оплати за договором. Оскільки сума оплати за договором більше суми, яка автоматично сформована електронним майданчиком (сума, на яку був укладений договір за результатом аукціону, та не враховує зміни до договору протягом строку його дії) під час оприлюднення укладеного договору, така невідповідність унеможливлює оприлюднення звіту з достовірною інформацією та призводить до того, що відповідна інформація не розміщується та не оприлюднюється. Відповідно до вимог пункту 6 Порядку у випадку технічних збоїв під час внесення та/або заповнення інформації через авторизовані робочі місця, які призводять до того, що інформація не розміщується та не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації і документів. Після численних звернень на авторизований електронний майданчик, зазначена ситуація залишилась без змін, оприлюднення звітів по вищезазначеним закупівлям у спосіб, передбачений Законом, неможливе. За рекомендацією працівників технічної підтримки авторизованого електронного майданчика (ДЗО) оприлюднення звіту можливе лише після повторної публікації змін в частині суми договору, оскільки на сьогоднішній день в електронній системі закупівель передбачено заповнення в електронному вигляді поля з сумою договору після внесення відповідних змін. Враховуючи вищевикладене, з метою отримання можливості розміщення інформації для оприлюднення звіту про виконання договору, членам тендерного комітету запропоновано повторно розмістити інформацію щодо змін до договору по закупівлі UA-2018-06-13-003104-а, (договор № 52.18-314).
Номер договору про закупівлю: 52.18-314
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2018 — 01 січня 2020
Сума оплати за договором: 4 428 342,00
UAH (в тому числі ПДВ 738 057,00 UAH)