Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку)
Очікувана вартість
36 500,00 UAH
UA-2018-06-13-002716-a 327ea4532d59452091b6a64a884eb0d5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Селюк

+380462774057 buh@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04062015
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, ул. Магистратская, 7
Контактна особа: Елена Селюк
+380462774057
buh@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2018 12:17
Очікувана вартість: 36 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
355 пачка
Офісний папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Магістратська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2018 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 16:25
Канцелярія опис 3.doc
13 червня 2018 16:25
Додаток 2.doc
13 червня 2018 16:25
Канцелярія пропозиція 3.doc
13 червня 2018 16:25
Канцелярія Оголошення 3.doc
13 червня 2018 16:25
ПРОЕКТ договір Канцелярія 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-13-002716-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс", Код ЄДРПОУ:41219179
Дата подання: 19 червня 2018 22:35
на рішення Замовника стосовно визнання переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм офіс" приймало участь у реверсному аукционі на закупівлю 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку) в кількості - 355 пачок, Замовник - Виконавчий комітет Чернігівської міської ради. За результатами аукціону перемогу отримало ТОВ "ВКФ "ВВ", але переможець торгів жодним документом не підтвердив відповідність запропонованого товару технічним характеристикам, що вимагав Замовник, а саме не надав сертифіката якості на папір, де вказані такі (або вище) характеристики, як білизна 165 СІЕ, товщина 107 мкн, непрозорість 93 % . Тобто, переможець торгів - ТОВ "ВКФ "ВВ" має намір до постачання папір нижчої якості, з нижчими технічними параметрами, ніж вимагав Замовник. Вимагаємо скасувати рішення стосовно визнання переможцем ТОВ "ВКФ"ВВ", та визнати їх пропозицію як таку, що не відповідає технічним характеристикам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2018 12:22
При проведенні закупівлі 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку) в кількості - 355 пачок, Замовник не вимагав надати сертифікати відповідності або інші документи щодо якісних характеристик товару. У проекті договору, який пропонується для укладання з переможцем зазначено: «2.2. Товар передається Покупцю з документами, що підтверджують його походження та безпечність (сертифікат або декларація виробника (постачальника) про безпечність, санітарно-гігієнічні висновки тощо).»
Необхідно зазначити, що під час періоду уточнень замовнику не надійшло жодного питання та вимоги щодо технічних характеристик товару або переліку документів, які необхідно надати учасникам.
ТОВ "ВКФ "ВВ" - переможець надав замовнику сертифікат відповідності саме на папір класу А, який закуповується замовником. Показник білизни (СІЕ,%), який зазначений у сертифікаті виробника становить 161+/-3, (в оголошенні - 165 СІЕ). Оскільки показник білизни не є основним критерієм визначення класу паперу, для замовника не є суттєвою різниця цього показника на 1-7 пунктів.
Враховуючи, що ТОВ "ВКФ "ВВ" пропонує папір класу А за нижчою ціною, замовник вважає за можливе обрати ТОВ "ВКФ "ВВ" переможцем у закупівлі 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір для друку).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2018 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 31 800,00
UAH з ПДВ
30 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 31 848,00
UAH з ПДВ
30 330,30
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 34 134,00
UAH з ПДВ
34 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2018 09:52
ТОВ ВКФ ВВ.pdf
15 червня 2018 10:49
File.PDF
15 червня 2018 10:49
Витяг ТОВ ВКФ ВВ 26 02 2018.pdf
15 червня 2018 10:49
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 червня 2018 10:49
Статут.PDF

Публічні документи

15 червня 2018 11:21
Документи.rar

Публічні документи

15 червня 2018 12:47
ТОВ Статут.pdf
15 червня 2018 12:47
Витяг Прайм офіс 07.06.18.pdf
15 червня 2018 12:47
Виписка ЄДРПОУ нова.pdf
15 червня 2018 12:47
Виконком.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 30 330,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 16:39

Документи

19 червня 2018 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
30 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2018 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 14:31
Договір ВВ.pdf укладений
25 червня 2018 14:28