Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснащення професійно-технічних навчальних закладів обладнанням для кабінетів технології
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-06-13-002375-a 10cc07d7448445b7b3ecb6af4f5efb2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрєєва Ольга Миколаївна

+380442482244 src_kz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Київської обласної ради "Сервісно-ресурсний центр"
Код ЄДРПОУ: 32792069
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Шкільна,28
Контактна особа: Андрєєва Ольга Миколаївна
+380442482244
src_kz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2018 15:41
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2018 15:41
Початок аукціону: 03 серпня 2018 15:09
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 комплекти
Оснащення професійно-технічних навчальних закладів обладнанням для кабінетів технології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, заклади професійно-технічної освіти Київської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2018 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 13:25
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги_змiни.pdf
24 липня 2018 13:25
Перелiк_змiн.pdf
24 липня 2018 13:25
Тендерна_документацiя_змiни.pdf
24 липня 2018 13:25
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв_змiни.pdf
13 червня 2018 15:36
ДОДАТОК_4_Проект_договору.pdf
13 червня 2018 15:36
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.pdf
24 липня 2018 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 13:25
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги_змiни.pdf
13 червня 2018 15:36
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги.pdf
24 липня 2018 13:25
Перелiк_змiн.pdf
24 липня 2018 13:25
Тендерна_документацiя_змiни.pdf
13 червня 2018 15:36
Тендерна_документацiя.pdf
24 липня 2018 13:25
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв_змiни.pdf
13 червня 2018 15:36
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв.pdf
13 червня 2018 15:36
ДОДАТОК_4_Проект_договору.pdf
13 червня 2018 15:36
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-13-002375-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 22 червня 2018 17:19
Скарга на умови тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 31730000-2 Електротехнічне обладнання (Оснащення професійно-технічних навчальних закладів обладнанням для кабінетів технології)».
На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення UA-2018-06-13-002375-a ID у Prozorro 10cc07d7448445b7b3ecb6af4f5efb2a з тендерною документацією, у відповідності до якої, Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» (далі – Замовник), оголосив про проведення «відкритих торгів» на закупівлю «ДК 021:2015 – 31730000-2 Електротехнічне обладнання (Оснащення професійно-технічних навчальних закладів обладнанням для кабінетів технології)». Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» (далі по тексту – Скаржник) ознайомилась з умовами тендерної документації Замовника на закупівлю «ДК 021:2015 – 31730000-2 Електротехнічне обладнання (Оснащення професійно-технічних навчальних закладів обладнанням для кабінетів технології)» (далі по тексту – тендерна документація) і встановила наступні дискримінаційні умови, які обмежують права Скаржника на подання тендерної пропозиції в даній процедурі закупівлі Основні принципи, закріплені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Однак, Замовник вищевказаним дискримінаційними умовами тендерної документації позбавляє Скаржника надати свою тендерну пропозицію по даній процедурі закупівлі, чим порушує права Скаржника та охоронювані законом інтереси. Всі документи, на які посилається Скаржник у даній Скарзі, знаходяться на Веб-сайті Уповноваженого органу за номером оголошення: UA-2018-06-13-002375-a ID у Prozorro 10cc07d7448445b7b3ecb6af4f5efb2a. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 1, 3, 18, 22, 23 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти дану Скаргу Скаржника до розгляду, 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником, 3. Зобов’язати Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» усунути дискримінаційні умови тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 31730000-2 Електротехнічне обладнання (Оснащення професійно-технічних навчальних закладів обладнанням для кабінетів технології)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-13-002375-a ID у Prozorro 10cc07d7448445b7b3ecb6af4f5efb2a) відповідно до вимог даної Скарги та у відповідності до вимог чинного законодавства України, 4. Запросити до участі у розгляді скарги представника Скаржника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2018 18:49
Рішення від 26.06.2018 № 6245.pdf
Дата публікації: 26 червня 2018 18:49
Рішення від 13.07.2018 № 7003.pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 20:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни відповідно до рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 24 липня 2018 13:25

Документи подані скаржником

22 червня 2018 17:19
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 червня 2018 17:19
СКАРГА.PDF
22 червня 2018 17:19
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.PDF

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

26 червня 2018 18:49
Рішення від 26.06.2018 № 6245.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ" 1 880 000,60
UAH з ПДВ
1 880 000,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2" 1 992 000,00
UAH з ПДВ
1 992 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2018 12:40
Електронний підпис
01 серпня 2018 12:39
Технічна частина.PDF
01 серпня 2018 12:39
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2018 12:39
Пропозиція.pdf
01 серпня 2018 12:39
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ"
#37316320
Відхилено 1 880 000,60
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 15:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"
#35265531
Переможець 1 992 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2018 11:26

Документи

07 серпня 2018 15:52
Електронний підпис
07 серпня 2018 15:38
Протокол 2375.pdf

Документи

13 серпня 2018 11:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2018 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІВЕРЕ БЕНЕ 2"
#35265531
1 992 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2018 11:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 13:27
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 15:17
2375а.pdf зміни до договору
02 листопада 2018 15:14
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 14:12
Договір укладений
30 серпня 2018 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки та оплати товару
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 992 000,00
UAH з ПДВ