Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для кабінетів технології
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2018-06-13-002319-a d02cec38eef8405fac60196c087d9c59
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрєєва Ольга Миколаївна

+380442482244 src_kz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Київської обласної ради "Сервісно-ресурсний центр"
Код ЄДРПОУ: 32792069
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Шкільна,28
Контактна особа: Андрєєва Ольга Миколаївна
+380442482244
src_kz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2018 15:35
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2018 15:35
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
Електротехнічне обладнання для кабінетів технології для закладів загальної середньої освіти ТИП 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, заклади загальної середньої освіти Київської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання
40 комплекти
Електротехнічне обладнання для кабінетів технології для закладів загальної середньої освіти ТИП 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, заклади загальної середньої освіти Київської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 31730000-2 — Електротехнічне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2018 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 15:30
Тендерна_документацiя.pdf
13 червня 2018 15:30
ДОДАТОК_4_Проект_договору.pdf
13 червня 2018 15:30
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв.pdf
13 червня 2018 15:30
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.pdf
13 червня 2018 15:30
ДОДАТОК__3_Технiчнi_вимоги.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-13-002319-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ", Код ЄДРПОУ:37316320
Дата подання: 22 червня 2018 17:22
Скарга на умови тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 31730000-2 Електротехнічне обладнання (Оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для кабінетів технології.)».
На веб-сайті Уповноваженого органу було опубліковано оголошення UA-2018-06-13-002319-a ID у Prozorro d02cec38eef8405fac60196c087d9c59 з тендерною документацією, у відповідності до якої, Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» (далі – Замовник), оголосив про проведення «відкритих торгів» на закупівлю «ДК 021:2015 – 31730000-2 Електротехнічне обладнання (Оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для кабінетів технології.)». Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» (далі по тексту – Скаржник) ознайомилась з умовами тендерної документації Замовника на закупівлю «ДК 021:2015 – 31730000-2 Електротехнічне обладнання (Оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для кабінетів технології.)» (далі по тексту – тендерна документація) і встановила умови, які обмежують права Скаржника на подання тендерної пропозиції в даній процедурі закупівлі Основні принципи, закріплені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Однак, Замовник вищевказаним дискримінаційними умовами тендерної документації позбавляє Скаржника надати свою тендерну пропозицію по даній процедурі закупівлі, чим порушує права Скаржника та охоронювані законом інтереси. Всі документи, на які посилається Скаржник у даній Скарзі, знаходяться на Веб-сайті Уповноваженого органу за номером оголошення: UA-2018-06-13-002319-a ID у Prozorro d02cec38eef8405fac60196c087d9c59. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 1, 3, 18, 22, 23 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти дану Скаргу Скаржника до розгляду, 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником, 3. Зобов’язати Комунальний заклад Київської обласної ради «Сервісно-ресурсний центр» усунути дискримінаційні умови тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 31730000-2 Електротехнічне обладнання (Оснащення закладів загальної середньої освіти обладнанням для кабінетів технології.)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-13-002319-a ID у Prozorrod02cec38eef8405fac60196c087d9c59) відповідно до вимог даної Скарги та у відповідності до вимог чинного законодавства України, 4. Запросити до участі у розгляді скарги представника Скаржника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2018 11:33
Рішення від 25.06.2018 № 6204 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 26 червня 2018 11:33
Рішення від 12.07.2018 № 6923.pdf
Дата публікації: 17 липня 2018 19:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації відповідно до рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 18 липня 2018 14:56

Документи подані скаржником

22 червня 2018 17:22
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 червня 2018 17:22
СКАРГА.PDF
22 червня 2018 17:22
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.PDF

Документи подані замовником

04 липня 2018 11:19
Untitled.FR12.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
28 червня 2018 15:35
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій