Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15880000-0 - Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (для дітей хворих на фенілкетонурію віком від 0 до 3 років).
Очікувана вартість
1 329 000,00 UAH
UA-2018-06-13-000828-c 6aea964237b243ae84650649a7bb4296
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевель Анатолій Миколайович

+380444841569 dozshevel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я КОДА
Код ЄДРПОУ: 02012898
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Січових Стрільців, 45
Контактна особа: Шевель Анатолій Миколайович
+380444841569
dozshevel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 14:51
Очікувана вартість: 1 329 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
420 банки
ФКУ Анамікс Інфант
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Київська область, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
175 банки
ФКУ Нутрі 2 Енерджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Київська область, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
148 банки
ФКУ Нутрі 2 Концентрат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Київська область, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 10:58
Зміни внесені від 20.07.docx
20 липня 2018 10:34
ТД харчування 0-3 (зі змінами) 20.07..doc
23 червня 2018 15:38
ТД харчування 0-3 (зі змінами).doc
13 червня 2018 16:54
ТД харчування 0-3.doc
20 липня 2018 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 10:58
Зміни внесені від 20.07.docx
20 липня 2018 10:34
ТД харчування 0-3 (зі змінами) 20.07..doc
23 червня 2018 15:38
ТД харчування 0-3 (зі змінами).doc
13 червня 2018 16:54
ТД харчування 0-3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Нумерація сторінок
Дата подання: 19 червня 2018 17:12
Дата відповіді: 19 червня 2018 18:10
Доброго дня! Тендерна документація не містить вимогу щодо надання реєстру документів і нумерації сторінок документів тендерної пропозиції учасника, але у п.3 р.V Тендерної документації (стор. 10) відсутність нумерації віднесено до формальної помилки: "Формальними вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції, не впливають на зміст пропозиції, а саме: ВІДСУТНІСТЬ НУМЕРАЦІЇ СТОРІНОК, підписів, печаток на окремих документах..." Уточніть, будь ласка, чи потрібно учаснику надати реєстр документів і пронумеровати документи тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасником буде надано реєстр документів, За умови надання
Копії аналогічних договорів
Дата подання: 20 червня 2018 09:39
Дата відповіді: 20 червня 2018 10:05
Доброго дня! Предмет закупівлі даних торгів - "15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (для дітей хворих на фенілкетонурію віком від 0 до 3 років)". У пп. 4.1 п. 4 додатку 1 до тендерної документації міститься вимога до учасника - надати для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів копії виконаних договорів на поставку ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ. Саме лікарських засобів, а не спеціальних продуктів харчування, збагачених поживними речовинами, для дітей, хворих на фенілкетонурію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна
містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну
“аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником
самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених
у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого
досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої
статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
В даній закупівлі аналогічним вважається предмет закупівлі "15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (для дітей хворих на фенілкетонурію віком від 3 до 8 років)".
Медико-технічні вимоги
Дата подання: 20 червня 2018 12:23
Дата відповіді: 22 червня 2018 09:38
У додатку 2 до тендерної документації замовником встановлені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі. Однією з вимог є "відсутність ароматизаторів та смакових добавок". Що стосується однієї зі складових предмета закупівлі - ФКУ Нутрі 2 Концентрат (у документації чітко зазначена торгова назва), то відповідно до текста етикетування до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 27.02.2017 р. №602-123-20-3/4210 у складі даного продукту є ароматизатор (ванілін). Чи допустима наявність такого ароматизатора у складі предмета закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом будуть опрацьовані медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, за результатами будуть прийняті рішення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-13-000828-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 27 червня 2018 10:15
Про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в електронній системі Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-13-000828-c, Департаментом охорони здоров'я Київської обласної державної адміністрації розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару код - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (для дітей хворих на фенілкетонурію віком від 0 до 3 років). Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) принципами здійснення закупівель є, зокрема, добросовісна конкуренція та недискримінація учасників. За приписами положень ст. 5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч. 3 ст. 5 Закону). Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Всупереч наведених положень Закону, Замовником оприлюднено тендерну документацію, яка містить дискримінаційні вимоги до потенційних учасників. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Згідно Тендерної документації процедури закупівлі, яку проводить Замовник: ідентифікатор закупівлі - UA-2018-06-13-000828-c, на закупівлю товару код - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (для дітей хворих на фенілкетонурію віком від 0 до 3 років), (далі – Тендерна документація) - предмет закупівлі визначений одним лотом, який складається з 3 найменувань товарів, які відрізняються технічними умовами виготовлення. Умови тендерної документації в частині об’єднання предмета закупівлі із трьох найменувань в один лот штучно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі та порушують права Скаржника на участь у такій процедурі. Встановивши в Тендерній документації вищезазначені умови щодо закупівлі товару із трьох найменувань одним лотом, Замовник надав перевагу тим учасникам ринку, які мають в наявності всі три позиції найменування предмету закупівлі. Разом з тим, кожне найменування товару, визначене в предметі закупівлі, може бути закуплено окремо одне від одного та бути представлене різними виробниками. Умови Тендерної документації Замовника, значно звужують коло потенційних учасників та порушують права тих учасників, які можуть взяти участь у процедурі закупівлі за окремим лотом. Фактично в процедурі закупівлі може взяти участь лише той учасник, який має можливість запропонувати весь перелік найменувань товарів, які включені до предмету закупівлі. Тим самим Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого укрупнення предмета закупівлі задля обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі, чим порушує встановлені Законом принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Порушення прав Скаржника полягає в тому, що штучне збільшення предмету закупівлі та включення всіх трьох найменувань в один лот унеможливлює участь Скаржника у такій процедурі закупівлі, оскільки на сьогоднішній день у Скаржника відсутня можливість запропонувати в своїй тендерній пропозиції наявність всіх трьох найменувань по предмету закупівлі, в той час як розділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти) за принципом одне найменування = один лот усунув би дискримінаційну умову Тендерної документації та дозволив би Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі за окремим лотом. На сьогоднішній день Скаржник не має змоги взяти участь у процедурі закупівлі за наявності такої умови Тендерної документації, яка зобов’язує потенційних учасників формувати тендерні пропозиції із 3 найменувань, включених до предмету закупівлі, одним лотом. Більше того, розділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти) значно збільшить можливість закупки товарів за найвигіднішими цінами, оскільки коло потенційних учасників значно розшириться. Дискримінаційні умови Тендерної документації, яка зобов’язує потенційних учасників формувати тендерні пропозиції із 3 найменувань, включених до предмету закупівлі, одним лотом, є такими, що прямо суперечать положенням Закону. Відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації. Таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищевикладеного, керуючись пунктом 27 частини 1 статті 1, статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі: на закупівлю товару код - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (для дітей хворих на фенілкетонурію віком від 0 до 3 років), яка проводиться Замовником, Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-13-000828-c, на строк до розгляду даної скарги по суті і прийняття відповідного рішення. 3. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі: на закупівлю товару код - 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (для дітей хворих на фенілкетонурію віком від 0 до 3 років), яка проводиться Замовником, Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-13-000828-c. 4. Зобов’язати Замовника внесити зміни до Тендерної документації шляхом розділу на окремі частини (лоти) предмету закупівлі за принципом одне найменування = один лот.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 липня 2018 10:53
Рішення від 02.07.2018 № 6389 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 03 липня 2018 10:53
Рішення від 19.07.2018 № 7266.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 18:50

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТФ АСК" 1 328 070,00
UAH з ПДВ
1 328 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 1 328 926,08
UAH з ПДВ
1 328 926,08
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТФ АСК"

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТФ АСК"
#40901231
Переможець 1 328 070,00
UAH з ПДВ
31 липня 2018 17:52

Документи

31 липня 2018 17:52
Електронний підпис
31 липня 2018 17:50
Протокол 60

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2018 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТФ АСК"
#40901231
1 328 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 липня 2018 17:52
Електронний підпис
31 липня 2018 17:50
Протокол 60

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:35
Електронний підпис укладений
21 серпня 2018 10:43
ДУ 1.jpg зміни до договору
21 серпня 2018 10:41
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 11:04
Договір 01/08 від 13.08.2018 укладений
13 серпня 2018 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 01/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 01/08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 328 070,00
UAH з ПДВ