Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівель полікліники (Літера А-4) та стаціонару (Літера А 1-6) Комунальної установи "Обласний медичний центр серцево -судинних захворювань" Запорізької обласної ради, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 78
Очікувана вартість
30 612 273,00 UAH
UA-2018-06-13-000828-b 1a64fbc1fa7b4cc58a61490f260f314d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Овчаренко

0617071889 glavbuh_okd@imed.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ОМЦССЗ" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 02004870
Місцезнаходження: Україна , Запорізька обл., 69005, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 78
Контактна особа: Олена Володимирівна Овчаренко
0617071889
glavbuh_okd@imed.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 12 липня 2018 15:08
Початок аукціону: 12 липня 2018 15:08
Очікувана вартість: 30 612 273,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 198,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145991 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт будівель полікліники (Літера А-4) та стаціонару (Літера А 1-6) Комунальної установи "Обласний медичний центр серцево -судинних захворювань" Запорізької обласної ради, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 78

Капітальний ремонт будівель полікліники (Літера А-4) та стаціонару (Літера А 1-6) Комунальної установи "Обласний медичний центр серцево -судинних захворювань" Запорізької обласної ради, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 78
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівель полікліники (Літера А-4) та стаціонару (Літера А 1-6) Комунальної установи "Обласний медичний центр серцево -судинних захворювань" Запорізької обласної ради, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 78
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2018 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 26 020 432,00
UAH з ПДВ
26 020 432,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПМК-21" 30 499 986,00
UAH з ПДВ
29 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2018 11:12
Електронний підпис
11 липня 2018 13:00
Електронний підпис
11 липня 2018 12:59
Додаток 5.pdf
11 липня 2018 12:59
Гарантія.zip
11 липня 2018 12:59
інші Довідки.pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 10.pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 2 п.2.pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 10.JPG
11 липня 2018 12:59
Додаток 1.pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 3 Кошторис.rar
11 липня 2018 12:59
Додаток 2 п.3.pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 8 .pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 2 п.1.pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 3.pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 9.pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 4.pdf
11 липня 2018 12:59
Право підпису.pdf
11 липня 2018 12:59
УО .pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 12.pdf
11 липня 2018 12:59
Додаток 7 .pdf

Публічні документи

11 липня 2018 16:33
Електронний підпис
11 липня 2018 16:27
Гарантия 12941.zip
11 липня 2018 16:27
14 інші Довідки.rar
11 липня 2018 16:27
7.3 Дозвіл Держпраці.pdf
11 липня 2018 16:27
4-5 УО.pdf
11 липня 2018 16:27
2.2.4.1Охрана труда ІТР1.pdf
11 липня 2018 16:27
2.2.4 Охрана труда ІТР2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"

ТОВ "ПМК-21"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
Переможець 26 020 432,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 13:07

Документи

17 липня 2018 13:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"
#38520829
26 020 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2018 13:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №9 АМД БУДСЕРВІС.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:07
Додаткова угода №8 АМД БУДСЕРВІС.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:38
Додаткова угода №8 АМД БУДСЕРВІС.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:18
Додаткова угода №8 АМД БУДСЕРВІС.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:28
Додаткова угода №7 АМД БУДСЕРВІС.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 10:18
Додаткова угода №6 АМД БУДСЕРВІС.pdf зміни до договору
22 липня 2019 15:06
Додаткова угода №5 АМД БУДСЕРВІС.pdf зміни до договору
28 травня 2019 15:09
Додаткова угода №5 АМД БУДСЕРВІС.pdf зміни до договору
22 травня 2019 13:49
Додаткова угода №4 АМД БУДСЕРВІС.pdf зміни до договору
14 березня 2019 11:05
Додаткова угода №3 АМД БУДСЕРВІС.PDF зміни до договору
21 грудня 2018 16:05
Додаткова угода №2 АМД БУДСЕРВІС.PDF зміни до договору
20 грудня 2018 11:46
Додаткова угода №1 АМБ БУДСЕРВІС.PDF зміни до договору
07 грудня 2018 14:38
договір ТОВ АМД БУДСЕРВІС ЗМІНИ 2.PDF укладений
07 серпня 2018 13:13
договор ТОВ АМД БУДСЕРВИС изм.PDF укладений
07 серпня 2018 11:51
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 11:51
Договір АМД БУДСЕРВІС.PDF укладений
03 серпня 2018 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випралена припущена помилка, щодо термінів та сум фінасування у 2018 та 2019 роках у Додатку № 3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: № 61 ОТ від 02.08.2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №3 до договору № 61 ОТ від 02.08.2018 року виклавши їх у наступній редакції: Фінансування вартості роботи за цим Договором буде здійснюватися поетапно, виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об'єкті: 2018 рік - 6285181,50 гривень, з ПДВ; 2019 рік - 19735250,50 гривень, з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №3 до договору № 61 ОТ від 02.08.2018 року виклавши їх у наступній редакції: Фінансування вартості роботи за цим Договором буде здійснюватися поетапно, виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об'єкті: 2018 рік - 9249899,00 гривень, з ПДВ; 2019 рік - 16770533,00 гривень, з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №3 до договору № 61 ОТ від 02.08.2018 року виклавши їх у наступній редакції: Фінансування вартості роботи за цим Договором буде здійснюватися поетапно, виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об'єкті: 2018 рік - 9249899,00 гривень, з ПДВ; 2019 рік - 570000,00 гривень, з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №3 до договору № 61 ОТ від 02.08.2018 року виклавши їх у наступній редакції: Фінансування вартості роботи за цим Договором буде здійснюватися поетапно, виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об'єкті: 2018 рік - 9249899,00 гривень, з ПДВ; 2019 рік - 1422555,00 гривень, з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №3 до договору № 61 ОТ від 02.08.2018 року виклавши їх у наступній редакції: Фінансування вартості роботи за цим Договором буде здійснюватися поетапно, виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт на Об'єкті: 2018 рік - 9249899,00 гривень, з ПДВ; 2019 рік - 1422555,00 гривень, з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку №3 до договору № 61 ОТ від 02.08.2018 року виклавши їх у наступній редакції: Фінансування вартості роботи за цим Договором буде здійснюватися поетапно, виходячи з вартості фактично виконаного обсягу будівельних робіт та отримання фінансування на Об'єкті: 2018 рік - 9249899,00 гривень, з ПДВ; 2019 рік - 14225547,00,00 гривень, з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести доповнення в пункт 11.6 Договору 61 ОТ від 02 серпня 2018р та викласти в наступній редакції: 11.6 Замовник здійснює попередню оплату на організацію у 2019 році виконання роботи та придбання матеріалів у розмірі 30% від обсягу фінансування роботи у 2019 році згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", в смі не більше 1 480 259,31 грн (один мільйон чотириста вісімдесят тисяч двісті п'ятдесят дев'ять гривень 31 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 246 709,89 грн., на срок що не перевищує трьох місяців з дати рахунку, виписаного Генпідрядником та прийнятого до оплати Замовником, але не пізніше ніж до 14.12.2019р.
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пунктів 1.11 та 16.2.3 Договору № 61 ОТ від 02.08.2018, а саме через затримкою фінансування витрат Замовника сторони дійшли згоди продовжити дію договору до 31 грудня 2020 року та внести зміни до пункту 17.2 і викласти його в новій редакції: «17.2 Даний Договір набуває чинності з моменту його укладання і діє до 31 грудня 2020 року»
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пунктів 1.11 та 16.2.3 Договору № 61 ОТ від 02.08.2018, а саме через затримкою фінансування витрат Замовника сторони дійшли згоди продовжити дію договору до 31 грудня 2020 року та внести зміни до пункту 17.2 і викласти його в новій редакції: «17.2 Даний Договір набуває чинності з моменту його укладання і діє до 31 грудня 2020 року»
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пунктів 1.11 та 16.2.3 Договору № 61 ОТ від 02.08.2018, а саме через затримкою фінансування витрат Замовника сторони дійшли згоди продовжити дію договору до 31 грудня 2020 року та внести зміни до пункту 17.2 і викласти його в новій редакції: «17.2 Даний Договір набуває чинності з моменту його укладання і діє до 31 грудня 2020 року»
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Dідповідно до п.4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015, в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX від 19.09.2019 та п.1.11, 16.2.3 Договору №61 ОТ від 02.08.2018 р., уклали цю додаткову угоду (надалі – «Додаткова угода») про таке: 1. На підставі пунктів 1.11 та 16.2.3 Договору № 61 ОТ від 02.08.2018, сторони дійшли згоди продовжити дію договору до 31 грудня 2021 року та внести зміни до пункту 17.2 і викласти його в новій редакції: «17.2 Даний Договір набуває чинності з моменту його укладання і діє до 31 грудня 2021 року»
Номер договору про закупівлю: 61 ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 61 ОТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML