Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
219 000,00 UAH
UA-2018-06-13-000654-b 6134ad0b561549ef8c89bf1c5865536c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Катерина Костянтинівна

+380505553464 YURIJKATERINA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОКУЧУРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04418162
Місцезнаходження: 59052, Україна , Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, ВУЛ.ГОЛОВНА, будинок 1
Контактна особа: Юрій Катерина Костянтинівна
+380505553464
YURIJKATERINA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 15:00
Очікувана вартість: 219 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 095,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59052, Україна, Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, Головна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2018 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2018 11:25
Додатки зі змінами.docx
22 червня 2018 11:25
Перелік змін до тендерної документації.doc
13 червня 2018 15:56
ТД-харчування.docx
22 червня 2018 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2018 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2018 11:25
Додатки зі змінами.docx
19 червня 2018 10:44
Додатки зі змінами.docx
13 червня 2018 15:56
Додатки до ТД-харчування.docx
22 червня 2018 11:25
Перелік змін до тендерної документації.doc
19 червня 2018 10:44
Перелік змін до тендерної документації.doc
13 червня 2018 15:56
ТД-харчування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 16 червня 2018 12:52
Дата відповіді: 19 червня 2018 10:46
Відповідно до оголошеної процедури відкритих торгів очікувана вартість становить 219000,00грн, роз'ясніть будь-ласка на якій то підставі в проекті договору р.3 п.3.1 встанолено ціну договору - 251400,00грн.
Відповідь: У Проекті договору про закупівлю (Додаток 6 до тендерної документації) у п.3.1 ціну договору має зазначати учасниик згідно вартості його тендерної пропозиції. У додаток 6 до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Питання
Дата подання: 16 червня 2018 12:59
Дата відповіді: 19 червня 2018 10:46
В договорі в пункті 5.1 зазначено термін виконання - серпень-грудень 2018р, а в додатку 2 до тендерної документації (Технічні вимоги) зазначено термін виконання з 13.06.2018 р. по 31.12.2018 р. Просимо роз'яснити та внести зміни в тендерну документацію, щодо конкретного терміну надання послуг.
Відповідь: В проекті договору зазначено актуальну інформацію. Харчування дітей дошкільної групи здійснюється в період з 13.08.2018 р. по 31.12.2018 р. До додатку 2 до тендерної документації (стр.6) внесено відповідні зміни.
Питання
Дата подання: 16 червня 2018 13:27
Дата відповіді: 19 червня 2018 10:47
В тендерній документації зазначено що ціна вказується з ПДВ, а відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №116 від 02.02.2011р. зазначено що надання послуг з харчування в дошкільних та навчальних закладах звільняєсься обкладанням податку на додану вартість. Просимо дати роз'яснення та внести зтіни в тендерну документацію.
Відповідь: У додатках до тендерної документації при розрахунку тендерної пропозиції зазначено, що ціна вказується з урахуванням усіх податків, зборів, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження та інших витрат, які учасник несе при наданні послуг, а також вказується ціна з ПДВ/ чи без ПДВ. Відповідно, учасник вказує ціну без ПДВ, якщо послуги з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах надаватимуться у межах затверджених норм харчування в грамах, а для тих учнів, для яких не встановлено норми харчування в грамах, - у межах визначеної грошової норми.
Вимога
Дата подання: 17 червня 2018 22:11
Дата відповіді: 19 червня 2018 10:47
В Додатку 3 до Тендерної документації: Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 та спосіб їх надання в п. 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено : - копія (-ї) технічного (- их) паспорту (- ів) на всі транспортні засоби, які будуть зазначені в довідці; - дійсні довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів (копії); Маємо бажання зауважити, що в листі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, зазначено, що відповідно до ст. 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Гігієнічні вимоги до транспортних засобів визначені в ст. 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів, які наведені у п. 7 статті 37 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна.. Звертаємо увагу, що відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Один з таких критеріїв - наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. В той же час, відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Важаємо вимоги в додатку №3 дискримінаційними. Вимагаємо внесення змін до тенедерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваші питання та зауваження та беручи до уваги прохання та вимогу, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме в додаток 3 до тендерної документації.
Питання
Дата подання: 20 червня 2018 22:21
Дата відповіді: 22 червня 2018 11:27
Відповідно до додатку 2 тендерної документації в п.2 зазначено " у складі пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист по вказаних позиціях" : а саме в п.п.1 зазначено "Механізм організації харчування дітей в загальноосвітніх навчальних закладах відділу освіти повинен здійснюватися учасником відповідно до вимог », наказу Міністерства економіки України від 01.08.2006 року № 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»,.Однак відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 16 жовтня 2015 року N 1307"Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів" Визнати такими, що втратили чинність: -наказ Міністерства економіки України від 01.08.2006 N 265 "Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах" Питання - навіщо надавати гарантійний лист якщо наказ втратив чинність? Просимо внести зміни з даного питання до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження розглянуто. До додатків до тендерної документації внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
02 липня 2018 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій