Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція Шліхтеровського каналізаційного колектора Д=600-700-900-1250-1450-2450 мм у м. Києві» (Коригування). (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (IA01-9 Проектування та будівництво)) (роботи з проектування).
Очікувана вартість
5 585 000,00 UAH
UA-2018-06-13-000336-b 1b07432b138c4b0c8094d668f955e30f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісневський Роман Сергійович

+380445070514 2858412@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Контактна особа: Лісневський Роман Сергійович
+380445070514
2858412@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2018 12:51
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2018 12:51
Початок аукціону: 05 липня 2018 12:30
Очікувана вартість: 5 585 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Проектні та вишукувальні роботи по об’єкту: «Реконструкція Шліхтеровського каналізаційного колектора Д=600-700-900-1250-1450-2450 мм у м. Києві» (Коригування). (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (IA01-9 Проектування та будівництво)) (роботи з проектування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Термін виконання робіт: 10%
до 3 місяців: 10%
більше 3 місяців: 0%
Відстрочка платежу: 10%
90 і більше календарних днів: 10%
від 60 до 89 календарних днів: 5%
59 і меньше календарних днів: 0%
13 червня 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 12:47
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ДП "Інститут "Київінжпроект" ТОВ "ПК Проектний комплекс" 5 577 005,60
UAH з ПДВ
5 427 000,00
UAH з ПДВ
1.25 4 341 600 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ» 5 535 000,00
UAH з ПДВ
5 385 000,00
UAH з ПДВ
1.25 4 308 000 Документи

Публічні документи

19 липня 2018 08:24
Електронний підпис
18 липня 2018 18:22
Тендерна пропозиція.pdf
18 липня 2018 18:22
Кошториси.pdf
18 липня 2018 18:22
Довідка Ліцензія.pdf
18 липня 2018 18:21
Електронний підпис
04 липня 2018 10:30
Електронний підпис
04 липня 2018 10:29
Kovalenko_1948-K-O_20180427_SignedCopy.pdf
04 липня 2018 10:29
Підписаний_Лицензия.pdf
04 липня 2018 10:28
Підписаний_Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Інститут "Київінжпроект" ТОВ "ПК Проектний комплекс"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
Переможець 5 385 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 14:41

Документи

16 липня 2018 14:40
Електронний підпис
16 липня 2018 14:30
протокол
11 липня 2018 12:09
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2018 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖКОМПРОЕКТ»
#36002919
5 385 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2018 14:40
Електронний підпис
16 липня 2018 14:30
протокол
11 липня 2018 12:09
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2024 10:17
Додаткова угода.PDF зміни до договору
08 квітня 2024 10:12
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 11:25
Додаткова угода.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 11:24
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 17:18
Додаткова угода.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 17:16
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:34
Додаткова угода.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:25
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:33
Додаткова угода.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 12:21
Додаткова угода.pdf зміни до договору
05 грудня 2018 12:11
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 13:07
договір укладений
03 серпня 2018 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 03/08-18/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/08-18/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди строк виконання робіт за Договором та строк дії Договору продовжити до 31.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 03/08-18/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди строк виконання робіт за Договором та строк дії Договору продовжити до 31.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 03/08-18/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з зупиненням операцій з бюджетними коштами розпорядженням Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києві від 18.12.2020 №18з/08, відповідно до п. 4 ч. 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження), сторони дійшли згоди строк виконання робіт за Договором та строк дії Договору продовжити до 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 03/08-18/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що затверджені бюджетні асигнування не забезпечують потребу у фінансуванні робіт за Договором (відсутність об’єкту в Розподілі асигнувань у 2021 та 2022 роках на фінансування капітальних вкладень за рахунок бюджетних коштів згідно Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 – 2023 роки), відповідно до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла на дату укладання Договору), сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 31.12.2023.
Номер договору про закупівлю: 03/08-18/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами і доповненнями), а такожнаявністю документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричиняють продовження строку виконання робіт та діїДоговору (розпорядження Головного управління Державної казначейської служби України у м. Києвіпро зупинення операцій з бюджетними коштамивід 01.12.2023 № 08-17-06/12366), відповідно до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла на дату укладання Договору), сторони дійшли згоди строк виконання робіт за Договором та строк дії Договору продовжити до 31.12.2024.
Номер договору про закупівлю: 03/08-18/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що затверджені бюджетні асигнування 2024 року не забезпечують потребу у фінансуванні робіт за Договором, відповідно до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла на дату укладання Договору), сторони дійшли згоди строк виконання робіт за Договором та строк дії Договору продовжити до 31.12.2025.
Номер договору про закупівлю: 03/08-18/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML