Запасні частини до дробарок С-145
Очікувана вартість
3 541 384,80 UAH
UA-2018-06-13-000235-a 5870a01df47348e097a81890684ea6bd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Філія "Центр управління промисловістю" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження замовника: 03038, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Контактна особа замовника: Рудченко О.Ю.
(044) 309-69-92
CPGZ-UZ@MAIL.RU

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 19 липня 2018 14:56
Очікувана вартість: 3 541 384,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 88 534,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 413,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Запасні частини до дробарок С-145
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 шт
Запасні частини до дробарок С-145
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27444, Україна, Кіровоградська обл., с. Суботці, Знам’янський кар’єр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 43620000-5 — Частини машин для обробки мінералів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 липня 2018 14:42
Електронний цифровий підпис
10 липня 2018 14:42
ТД Запасні частини_Зміни2.docx
10 липня 2018 14:42
Зміни №2.docx
27 червня 2018 08:01
ДОГОВІР_Зміни1.doc
27 червня 2018 08:01
Зміни №1.docx
10 липня 2018 14:42
Електронний цифровий підпис
27 червня 2018 08:01
Електронний цифровий підпис
13 червня 2018 11:11
Електронний цифровий підпис
10 липня 2018 14:42
ТД Запасні частини_Зміни2.docx
27 червня 2018 08:01
ТД Запасні частини_Зміни1.docx
13 червня 2018 09:32
ТД Запасні частини.docx
10 липня 2018 14:42
Зміни №2.docx
27 червня 2018 08:01
ДОГОВІР_Зміни1.doc
13 червня 2018 09:32
ДОГОВІР №6 С-145 на 2018 рік.doc
27 червня 2018 08:01
Зміни №1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-13-000235-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Еллай, Код ЄДРПОУ:22433515
Дата подання: 28 липня 2018 20:47
Щодо безпідставності відхилення та дискримінаційного підходу до оцінки замовником тендерної пропозиції ТОВ «Еллай»
Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій № UA-2018-06-13-000235-a від 24.07.2018 р. відносно не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Еллай» зазначено нижченаведене:
- Учасник надав у складі своєї тендерної пропозиції Дані на товар, що не відповідає умовам Додатку 5 тендерної документації, а саме:
а) «Колонки 9, 10 не відповідають змісту тендерної документації» / замовником зазначено невідповідність колонок 9, 10 документу з тендерної пропозиції (файл «37.Додаток 5.pdf») САМЕ змісту тендерної документації (Додаток № 5 до тендерної документації), а не документам з тендерної пропозиції ТОВ Еллай. Колонки 9, 10 у файлі «37.Додаток 5.pdf» є ідентичними колонкам 9,10 у Додатку № 5 до тендерної документації/;
б) «У колонці 6 Учасник зазначає ISO які не зазначені в жодному із документів про якість чи відповідність продукції, отже не зрозуміло інформативність та доречність вказаних документів» / відповідно до вимог тендерної документації, замовником вимагалось зазначити у колонці 6 «Позначення НТД яким відповідає продукція, що пропонується до постачання». При цьому наявності в складі тендерної пропозиції документального підтвердження інформації, зазначеної в колонці 6, на зрозумілість інформативності та доречності, вказаних учасником в колонці 6 документів, тендерною документацією не вимагалося»;
в) «У колонках 9 та 10 вказані строки експлуатації та зберігання продукції. Дана інформація не підтверджена необхідними документами від виробника» / відповідно до вимог тендерної документації, замовником вимагалось зазначити у колонках 9 і 10 гарантійний термін зберігання і експлуатації. В Інструкції щодо заповнення таблиці зазначено, що гарантійні терміни експлуатації і зберігання не повинні бути менші, ніж передбачено нормативно-технічною документацією на її виготовлення та виробником. При цьому наявності в складі тендерної пропозиції документального підтвердження інформації, зазначеної в колонках 9 і 10, необхідними документами від виробника тендерною документацією, знов ж таки, не вимагалося.
- Учасником надана пропозиція яка містить сертифікати якості в яких не зазначено жодного документу, якому відповідає запропонована продукція. Зазначений стандарт ISO 9001 відносится до систем управління якістю та має загальне роз’яснення щодо управління якістю та не містить жодної інформації, яка підтверджує відповідність запропонованої продукції, що не відповідає умовам пп. 6.2 п. «Інші документи, що вимагаються тендерною документацією» Додатку 2 тендерної документації» / в п.6.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось: «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо). Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок».» При цьому в тендерній документації відсутні вимоги щодо зазначення у вищевказаних документах виробника «документу, якому відповідає запропонована продукція».
Документальним підтвердженням зазначеного щодо безпідставності відхилення замовником торгів тендерної пропозиції ТОВ «Еллай», може слугувати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.08.2017 №5995-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги ТОВ «Пластікс-Україна» від 09.08.2017 №UA-2017-07-12-002226-b.c3 щодо порушення КП «Київдорсервіс» порядку проведення процедури закупівлі №UA-2017-07-12-002226-b.
Також слід зазначити, що порушуючи принцип недискримінації учасників, Замовником неоднаково застосовано вимоги законодавства до різних учасників закупівель, а саме: в колонці того самого додатку №5 до тендерної документації замовником вимагається зазначення такої інформації «Рік, дата виготовлення». При цьому в Інструкції щодо заповнення таблиці міститься інформація, стосовно того, що «У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 2017 р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (рекомендовано у форматі ДД.ММ.РРРР)». Тобто-то замовником рекомендовано зазначити спочатку день, потім місяць, а потім – рік виготовлення продукції. При цьому у складі тендерної пропозиції ТОВ "Майнінг Сервіс", яку замовником торгів після безпідставного відхилення пропозиції ТОВ «Еллай», визначено, як таку, що «відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації», міститься файл «Дані на товар згідно з Додатком №5 до документації.pdf» де у колонці 5 «Рік, дата виготовлення» зазначено щодо всіх найменувань товару – «не раніше 2018р».
Прийняття замовником торгів рішення щодо відповідності пропозиції ТОВ «Майнінг Сервіс» умовам тендерної документації суперечить рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія). Прикладом зазначеного може бути, зокрема, рішення Колегії від 19.08.2017 №5713-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги ТОВ "Компанія "Цифрові радіосистеми" від 02.08.2017 №UA-2017-03-14-001635-a.a6 щодо порушення ПАТ «Укрзалізниця» в особі філії «Центр забезпечення виробництва» порядку проведення процедури закупівлі № UA-2017-03-14-001635-a.
У вищевказаному рішення, зокрема, зазначено: «У пункті 4 "Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" додатку 1 Документації зазначено наступне: "Надати заповнені відповідно інструкції дані у табличній формі, що зазначені у Додатку №4".
У додатку 4 Документації наведена таблиця "Дані на товар". Також міститься інструкція щодо заповнення таблиці, де, зокрема, зазначено, що "У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у форматі ДД.ММ.РРРР)".
У складі тендерної пропозиції Скаржника міститься файл з назвою "Дані на товар лот 2", де міститься таблиця "Дані на товар". У колонці 5 таблиці зазначено дату виготовлення, а саме - "2017 рік".
Таким чином, тендерна пропозиція означеного Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині та була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави».
З огляду на вищевикладене, керуючись чинним законодавством з питань публічних закупівель та рішеннями уповноваженого органу оскарження, вимагаємо: діяти Замовнику виключно в межах чинного Законодавства України, скасувати рішення тендерного комітету щодо не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Еллай» умовам тендерної документації замовника, скасувати рішення про намір укладення договору з ТОВ «Майнінг Сервіс» та повернутися до розгляду нашої пропозиції.
У свою чергу, залишаємо за собою право звернення до уповноваженого органу оскарження  з відповідною скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2018 07:45
Прийнято рішення про відхилення

Документи

01 серпня 2018 07:45
Еллай.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-13-000235-a.c3
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ Еллай, Код ЄДРПОУ:22433515
Дата подання: 02 серпня 2018 14:58
Скарга до органу оскарження
Скарга щодо порушення Філією «Центр управління промисловістю» ПАТ «Укрзалізниця» порядку проведення процедури закупівлі «код ЄЗС 43620000-5 Частини машин для обробки мінералів (Запасні частини до дробарок С-145)»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2018 20:16
Дата рішення: 28 серпня 2018 20:34
Рішення від 06.08.2018 № 7915.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2018 20:16
Рішення від 22.08.2018 № 8616.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2018 20:34
Номер скарги: UA-2018-06-13-000235-a.b2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41185962
Дата подання: 02 серпня 2018 11:06
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 24.07.2018 р. з ТОВ "МАЙНІНГ СЕРВІС"
Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВІНВЕСТТРЕЙД» (далі – Скаржник) не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі – ТОВ «Майнінг Сервіс», оскільки пропозиція ТОВ «Майнінг Сервіс» не відповідає умовам тендерної документації. Рішення Замовника є неправомірним та безпідставним, прийнятим з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, чим було грубо порушено права та законні інтереси Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися до органу оскарження з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2018 14:24
Дата рішення: 28 серпня 2018 21:25
рішення від 06.08.2018 №7920+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2018 14:24
рішення від 22.08.2018 № 8617.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2018 21:25

Документи Органу Оскарження

06 серпня 2018 20:16
Рішення від 06.08.2018 № 7915.pdf
28 серпня 2018 20:34
Рішення від 22.08.2018 № 8616.pdf

Документи подані скаржником

02 серпня 2018 11:06
Скарга.pdf
02 серпня 2018 11:06
Додатки до скарги.rar
13 серпня 2018 15:26
Доповнення до скарги.pdf
13 серпня 2018 15:26
Рішення від 20.06.2018 № 6001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2018 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Еллай 2 196 000,00
UAH з ПДВ
2 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Майнінг Сервіс" 2 705 000,00
UAH з ПДВ
2 705 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД" 3 491 925,60
UAH з ПДВ
3 491 925,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2018 15:20
37. Додаток 5.pdf
17 липня 2018 15:20
39. ДСТУ 2411-94.pdf
17 липня 2018 15:20
35. Технічне завдання.pdf
17 липня 2018 15:20
32. Банк ліцензія.pdf
17 липня 2018 15:20
30. Лист-розяснення.pdf
17 липня 2018 15:20
23. Статут.pdf
17 липня 2018 15:20
21. Проект договору.pdf
17 липня 2018 15:20
10. Сертифікат дилера.pdf
17 липня 2018 15:20
9. Сертифікат якості.pdf
17 липня 2018 15:20
8. Витяг з ЄДР.pdf
17 липня 2018 15:20
3. Лист-відгук ПГЗК.pdf
17 липня 2018 15:20
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2018 20:09
sign.p7s
17 липня 2018 20:07
Guarantee_88 534,00_UAH_FUIB.pdf.p7s.p7s
17 липня 2018 20:07
Amendment_№2_ to Guarantee.pdf.p7s.p7s
17 липня 2018 20:07
Amendment_№1_to Guarantee.pdf.p7s.p7s
17 липня 2018 20:07
Фінансовий звіт.pdf
17 липня 2018 20:07
Статут.pdf
17 липня 2018 20:07
Сертифікат якості.pdf
17 липня 2018 20:07
Ліцензія Укргазбанк.pdf
17 липня 2018 20:07
Ліцензія ПУМБ.pdf.p7s
17 липня 2018 20:07
Ліцензія ПУМБ.pdf
17 липня 2018 20:07
Копія витягу з ПДВ.pdf
17 липня 2018 20:07
ДСТУ 2411-94.pdf
17 липня 2018 20:07
Додаток №6.pdf

Публічні документи

17 липня 2018 17:56
sign.p7s
17 липня 2018 17:54
ДАНІ ПРО ТОВАР.pdf
17 липня 2018 17:54
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 липня 2018 17:54
ФІНЗВІТ РАЗ НА РІК.pdf
17 липня 2018 17:54
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
17 липня 2018 17:54
СТАТТЯ 17 ПРОГРАМА.pdf
17 липня 2018 17:54
СТАТТЯ 17 ЗАСУДЖЕННЯ.pdf
17 липня 2018 17:54
СТАТТЯ 17 БАНКРУТСТВО.pdf
17 липня 2018 17:54
СЕРЕДОВИЩЕ.pdf
17 липня 2018 17:54
ПРОТОКОЛ 2018.pdf
17 липня 2018 17:54
ПРОТОКОЛ 2017.pdf
17 липня 2018 17:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
17 липня 2018 17:54
ПРАЦІВНИКИ.pdf
17 липня 2018 17:54
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf
17 липня 2018 17:54
ПІДПИСАНТ.pdf
17 липня 2018 17:54
ОБЛАДНАННЯ.pdf
17 липня 2018 17:54
НОТАРІАЛЬНА ЗАЯВА.pdf
17 липня 2018 17:54
НАКАЗ.pdf
17 липня 2018 17:54
МОДЕЛЬНИЙ СТАТУТ.pdf
17 липня 2018 17:54
ЛИСТ ПІДТВЕРДЖЕННЯ.pdf
17 липня 2018 17:54
ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
17 липня 2018 17:54
ДСТУ ISO 11448-2005.pdf
17 липня 2018 17:54
ДСТУ EN 61000-6-4-2016.pdf
17 липня 2018 17:54
ДОСВІД.pdf
17 липня 2018 17:54
ДОВІДКИ З РАДАБАНК.pdf
17 липня 2018 17:54
ВІДГУК.pdf
17 липня 2018 17:54
ВИТЯГ.pdf
17 липня 2018 17:54
АКРЕДИТАЦІЯ. ДОДАТОК.pdf
17 липня 2018 17:54
АКРЕДИТАЦІЯ. АТЕСТАТ.pdf
17 липня 2018 17:54
АВТОРИЗОВАНИЙ ДИЛЕР.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Еллай
#22433515
Очікує рішення 2 196 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 11:46
ТОВ Еллай
#22433515
Рішення скасоване 2 196 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 11:46
ТОВ "Майнінг Сервіс"
#39267616
Рішення скасоване 2 705 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2018 11:46

Документи

31 серпня 2018 11:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

24 липня 2018 10:45
sign.p7s
24 липня 2018 10:45
Протокол розгляду.docx
19 липня 2018 15:23
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

24 липня 2018 10:46
sign.p7s

Інформація про відміну

Дата скасування
31 серпня 2018 11:48
Причина скасування
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи
31 серпня 2018 11:48 Протокол відміни.docx

Актуальні тендери

До пошуку