Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Магнітні картки, код 30160000-8 за ДК 021:2015 (квиток проїзний)»
Очікувана вартість
3 495 000,00 UAH
UA-2018-06-13-000194-b 025ec7f907444616abd4b848764986aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роженко Тетяна Валеріївна

+38 044 238-58-13 T.Rozhenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Роженко Тетяна Валеріївна
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 червня 2018 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 липня 2018 15:20
Очікувана вартість: 3 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500000 шт
квиток проїзний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2018 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 11:08
Додаток 3.doc
13 червня 2018 11:08
Додаток 6.doc
13 червня 2018 11:08
Додаток 5.doc
13 червня 2018 11:08
Додаток 4.doc
13 червня 2018 11:08
ТД.doc
13 червня 2018 11:08
Додаток 2.doc
13 червня 2018 11:08
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-13-000194-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 15 червня 2018 14:15
Вимога щодо інформації стосовно марки чіпа
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Разом з тим, тендерна документація, зокрема Додаток 2 «Технічна специфікація «Магнітні картки, код 30160000-8 за ДК 021:2015 (квиток проїзний)» (технічні, якісні та інші характеристики), не містить конкретних вимог до технічних характеристик предмету закупівлі, а саме - не зрозуміло, які марки чіпу можуть використовуватися при виготовленні квитків.
Враховуючи вищевикладене, просимо вказати марку чіпу (або еквівалент), що можуть використовуватися при виготовленні квитків проїзних та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2018 12:24
Відповідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Детальний опис товару, його технічні та якісні характеристики зазначені в Додатку 2 до тендерної документації. Безконтактний електронний носій (чіп) повинен відповідати вимогам ДСТУ ISO/IEC 14443.
Номер вимоги: UA-2018-06-13-000194-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 15 червня 2018 14:17
Вимога щодо надання зразків товару
Пункт 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачає, серед іншого, зазначено , що « Після закінчення аукціону Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня повинен надати зразки товару в кількості 10 шт. за адресою: проспект Перемоги, 35, к. 201, тел.: (044) 238-45-01, для визначення відповідності предмету закупівлі технічним, якісним характеристикам, які зазначені в тендерній документації.
Вимога про надання зразків товару до оголошення переможця є протиправною, дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію, адже зобов’язує учасника виготовити предмет закупівлі вже на стадії процедури державних закупівель, до оголошення переможця. Так, відповідно до частини другої статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).При цьому, у Кваліфікаційних критеріях та документах, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критерієм та іншим вимогам замовника зразки товару які вимагаються замовником торгів не є документом, наявність якого вимагає законодавства у сфері публічних закупівель.
Вказане також супереч частини 1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» адже подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас скасувати зазначене вище положення щодо надання зразків предмету закупівлі (пункт 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2018 12:25
Відповідно до п. 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів може зазначатися додаткова інформація, визначена Замовником. Для перевірки відповідності запропонованого товару технічним та якісним вимогам зазначених в Технічній специфікації передбачено надання зразків товару. Вимога щодо надання зразків товару жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників оскільки, учасник повинен мати досвід поставки даного товару, що підтверджується наданням довідки про виконання аналогічного договору.
Номер вимоги: UA-2018-06-13-000194-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 15 червня 2018 14:18
Вимога щодо умов проекту договору
Тендерною документацією (п. 5.6 проекту договору, додаток 3 до тендерної документації) передбачені дуже стислі строки поставки, які здатен виконати лише той виробник, що вже має відповідну продукцію (предмет закупівлі ) до проведення публічних закупівель. Одночасно, умовами проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачений значний обсяг відповідальності за несвоєчасну поставку, які тільки підсилюють неможливість участі іншого учасника, що заздалегідь (до проведення публічних закупівель) не виготовив предмет закупівлі. Передбачені умовами договору строки є дискримінаційними та такими, що звужують конкуренцію, адже зобов’язують учасника виготовити предмет закупівлі вже на стадії процедури публічних закупівель. Стислі строки поставки та значний об’єм відповідальність за їх порушення ставлять учасника у повну залежність від замовника. Вказане є порушенням основних принципів публічних закупівель, що визначені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас збільшити строки поставки, що визначені п. 5.6 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2018 12:25
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.06.2017 № 732 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху» КП «Київський метрополітен» щомісячно реалізує проїзні квитки на календарний місяць та на другу половину місяця. Кількість проїзних квитків, що буде реалізовуватися, визначається на підставі попередніх заявок наданих установами, організаціями та навчальними закладами м. Києва. Для забезпечення наявності відповідної кількості проїзних квитків в касах станцій метрополітену та подальшого надання належних послуг з перевезення пасажирів в тендерній документації зазначені оптимальні строки поставки товару.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2018 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" 2 994 000,00
UAH з ПДВ
2 959 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Спекл" 3 270 000,00
UAH з ПДВ
2 972 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНВІ ПРІНТ" 3 480 000,00
UAH з ПДВ
3 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2018 12:59
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"

ТОВ "Компанія Спекл"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНВІ ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК"
#41132816
Відхилено 2 959 050,00
UAH з ПДВ
05 липня 2018 17:23
ТОВ "Компанія Спекл"
#32961928
Переможець 2 972 500,00
UAH з ПДВ
10 липня 2018 15:45

Документи

05 липня 2018 17:23
Електронний підпис

Документи

10 липня 2018 15:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2018 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Спекл"
#32961928
2 972 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2018 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 17:57
Звіт про виконання договору №520-К-18.pdf укладений
01 липня 2019 17:57
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 11:49
520-К-18 від 27.07.2018_СПЕКЛ КОМПАНІЯ ТОВ-ДУ 2 від 14.12.2018 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2018 11:49
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2018 12:51
520-К-18 від 27.07.2018_СПЕКЛ КОМПАНІЯ ТОВ-ДУ 1 від 27.07.2018 (1).pdf зміни до договору
27 липня 2018 12:50
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 12:39
520-К-18 від 27.07.2018_СПЕКЛ КОМПАНІЯ ТОВ.pdf укладений
27 липня 2018 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зміною ціни на Товар в бік зменшення, без зміни кількості (обсягу) та якості Товару, що передбачено пунктом 5 частини 4 статті 36 розділу VII Закону України "Про публічні закупівлі", на підставі пунктів 11.1, 11.2 розділу 11 Договору Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору та укласти Додаткову угоду №1 до нього
Номер договору про закупівлю: 520-К-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 520-К-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Основою дизайну лицьової сторони квитка проїзного є зображення схеми ліній метрополітену. Рішенням Київської міської ради перейменовано станцію Київського метрополітену «Петрівка» на станцію «Почайна». Для забезпечення відповідних якісних характеристик квитків проїзних є необхідність виготовлення товару із врахуванням вищезазначених змін та потрібно внести зміни до договору, виклавши Додаток 3 (дизайн та поліграфія) до Договору від 27.07.2018 №520-К-18 в іншій редакції. Сума договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 520-К-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 520-К-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 2 850 677,28
UAH (в тому числі ПДВ 475 112,88 UAH)