Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби домашнього текстилю («римські» штори)
Очікувана вартість
152 240,00 UAH
UA-2018-06-12-002406-a ● 0c962f0a13b8450d863f78d24f7add35
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Наталія Олексіївна Гомзякова +380660024771 gomzyakovanataliya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2018 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2018 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2018 15:58 |
Очікувана вартість: | 152 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 761,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штука
«римські» штори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, навчальні заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2018 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2018 15:35 |
Проект договору.doc | |
12 червня 2018 15:35 |
Тендерна документація.doc | |
12 червня 2018 15:35 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.xlsx | |
12 червня 2018 15:35 |
Додаток 2 - Специфікація.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Плотность ткани
Дата подання: 18 червня 2018 18:28
Дата відповіді: 19 червня 2018 14:11
Подскажите пожалуйста, плотность ткани Вы указали верно 240 гр / м2.? не погонный метр?
Відповідь: Так, щільність вказана вірно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002406-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 03 липня 2018 15:08
Документи невизначені, Kipoвcькe вiддiлення Макiївськоi ОДПІ 2З.05.201 8 року в cтaнi припиненн
Учасник ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРЙ ВАСИЛЬОВИЧ" в складi своеi пропозицii надав належним чином завiрену копiю свiдоцтва про реестрацiю платника Єдиного податку (свiдоцтво про сплату единого податку Серiя I № 368966 видане Кiровським вiддiленням Макiївськов ОДПІ вiдповiдно до Вимог п.5.27 Нацiонального стандарту України "Вимоги до оформлення документiв ДСТУ 4163-2003", затвердженого наказом Держспоживстандарту України вiд 7.04.2003р. №55
Але Kipoвcькe вiддiлення Макiївськоi ОДПІ (Красноармiйська об'еднана державна податкова iнспекцiя Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi (Кiровський район м. Макiївка) на теперiшнiй час це Покровська об'еднана державна податкова iнспекцiя головного управлiння ДФС у Донецькiй областi, iдентифiкацiйний код органу: 39882614), яким видано Свiдоцтво, знаходиться з 2З.05.201 8 року в cтaнi припинення, перевірка документа та сплати податку є неможливою. На пiдставi вищезазначеного та виходячи iз ситуацii що склалася, для уникнення негативних наслiдкiв, пропозицiя учасника ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРЙ ВАСИЛЬОВИЧ", що розмiщена в системi електронних закупiвель, пiдлягае вiдхиленню, як така що не вiдповiдає вимогам до квалiфiкацii учасникiв, технiчних (якiсних) вимог до предмету закупiвлi, зазначеним в оголошеннi про проведення закупiвлi через систему електронних закупiвель.
Розгорнути
Згорнути
Але Kipoвcькe вiддiлення Макiївськоi ОДПІ (Красноармiйська об'еднана державна податкова iнспекцiя Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi (Кiровський район м. Макiївка) на теперiшнiй час це Покровська об'еднана державна податкова iнспекцiя головного управлiння ДФС у Донецькiй областi, iдентифiкацiйний код органу: 39882614), яким видано Свiдоцтво, знаходиться з 2З.05.201 8 року в cтaнi припинення, перевірка документа та сплати податку є неможливою. На пiдставi вищезазначеного та виходячи iз ситуацii що склалася, для уникнення негативних наслiдкiв, пропозицiя учасника ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРЙ ВАСИЛЬОВИЧ", що розмiщена в системi електронних закупiвель, пiдлягае вiдхиленню, як така що не вiдповiдає вимогам до квалiфiкацii учасникiв, технiчних (якiсних) вимог до предмету закупiвлi, зазначеним в оголошеннi про проведення закупiвлi через систему електронних закупiвель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2018 17:49
Задовольнити вимогу та скасувати рішення уповноваженої особи № 111 від 03.07.2018 щодо визначення ФОП Жиленко Ю.В. переможцем закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002406-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2736409396
Дата подання: 04 липня 2018 08:04
необґрунтоване відхилення
Вважаю необґрунтованим відхилення пропозиції по торгам учасника ФОП Жиленко Ю. В у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційнім умовам, і повідомляю, що Покровська об’єднана державна податкова інспекція знаходиться на стадії реорганізації, але повністю зберігає свої функції та працює у повному режимі, що підтверджує довідка про відсутність заборгованості з податків та зборів, яка видана Головним управлінням ДФС у Донецькій області 20.06.2018 р. (документ додається).
Таким чином вважаю дискваліфікацію необґрунтованою, та прошу переглянути скасування .
Розгорнути
Згорнути
Таким чином вважаю дискваліфікацію необґрунтованою, та прошу переглянути скасування .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2018 10:18
Учасник ФОП Жиленко Ю.В. у складі тендерної пропозиції надав Податкову декларацію платника єдиного податку - фізичної особи-підприємця за 2017 рік, наданої до Покровської ОДПІ (Кіровський р-н, м. Макіївка). Зараз учасник додає до вимоги довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів від 20.06.2018 р., видану вказаним органом ДФС України.
Разом з тим, на вимогу п. 3.2 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації ФОП Жиленко Ю.В. у складі тендерної пропозиції не надано свідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку щодо реєстрації у Покровській ОДПІ (Кіровський р-н, м. Макіївка).
Повторно зазначаємо, що надане учасником у складі тендерної пропозиції свідоцтво платника єдиного податку, видане Кіровським відділенням Макіївської ОДПІ у м. Макіївка Донецької області в 2012 році, не є підтвердженням виконання вказаної вимоги замовника, бо м. Макіївка Донецької області на даний час знаходиться на тимчасово окупованій території і на виконання вимоги замовника необхідно було надати документ, що свідчить про перереєстрацію ФОП Жиленко Ю.В. в Покровській ОДПІ (Кіровський р-н, м. Макіївка), якщо учасник надає інші документи, пов’язані з даним органом ДФС України.
Зауважуємо, що тендерна пропозиція ФОП Жиленко Ю.В. відхилена не з причини того, що Покровська ОДПІ (Кіровський р-н, м. Макіївка) знаходиться у стадії припинення.
Тендерна пропозиція ФОП Жиленко Ю.В. відхилена у зв'язку з невідповідністю вимогам тендерної документації вірно і рішення щодо відхилення перегляду не підлягає.
Разом з тим, на вимогу п. 3.2 розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації ФОП Жиленко Ю.В. у складі тендерної пропозиції не надано свідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку щодо реєстрації у Покровській ОДПІ (Кіровський р-н, м. Макіївка).
Повторно зазначаємо, що надане учасником у складі тендерної пропозиції свідоцтво платника єдиного податку, видане Кіровським відділенням Макіївської ОДПІ у м. Макіївка Донецької області в 2012 році, не є підтвердженням виконання вказаної вимоги замовника, бо м. Макіївка Донецької області на даний час знаходиться на тимчасово окупованій території і на виконання вимоги замовника необхідно було надати документ, що свідчить про перереєстрацію ФОП Жиленко Ю.В. в Покровській ОДПІ (Кіровський р-н, м. Макіївка), якщо учасник надає інші документи, пов’язані з даним органом ДФС України.
Зауважуємо, що тендерна пропозиція ФОП Жиленко Ю.В. відхилена не з причини того, що Покровська ОДПІ (Кіровський р-н, м. Макіївка) знаходиться у стадії припинення.
Тендерна пропозиція ФОП Жиленко Ю.В. відхилена у зв'язку з невідповідністю вимогам тендерної документації вірно і рішення щодо відхилення перегляду не підлягає.
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002406-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 12 липня 2018 17:55
Прошу дати розяснення моєї дискваліфікації
Прошу дати розяснення моєї дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2018 14:41
роз'яснення Вашої дісквіліфікації вказані у рішенні про відхилення пропозиції учасника від 12.07.2018 № 1030, що доданий в електронній системі закупівель, а саме, вказано причину: 1) Учасником ФОП Козимир О. О., що знаходиться на стадії «Кваліфікація», на вимогу п. 4 Додатку 4 до тендерної документації не надано замовнику зразок / зразки тканини з підтвердженням технічних показників, зазначених у вимогах тендерної документації замовника, а саме, у Додатку 4 до тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002406-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 12 липня 2018 20:11
Оскарження дискваліфікації
Шановні панове Тендерний комітет!
Вимога надати зразки не може бути застосована до Претендента, який не визнаний Переможцем. А саме:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
.......
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно ст. 17 Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Ні де, в жодному пункті Закону "України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІI зі змінами (надалі – Закон)." згідно "Загальні положення. п1.Терміни, які вживаються в тендерній документації", на основі якого заявлений цей тендер, не має можливості вимагати зразки.
Тому прошу Вас скасувати Ваше рішення про мою дискваліфікацію в добровольному порядку. В іншому випадку ми будемо звертатись в суд для скасування Вашого рішення.
Розгорнути
Згорнути
Вимога надати зразки не може бути застосована до Претендента, який не визнаний Переможцем. А саме:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
.......
4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно ст. 17 Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Ні де, в жодному пункті Закону "України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VІІI зі змінами (надалі – Закон)." згідно "Загальні положення. п1.Терміни, які вживаються в тендерній документації", на основі якого заявлений цей тендер, не має можливості вимагати зразки.
Тому прошу Вас скасувати Ваше рішення про мою дискваліфікацію в добровольному порядку. В іншому випадку ми будемо звертатись в суд для скасування Вашого рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2018 14:44
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – закон) «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тобто, замовник може включити до тендерної документації іншу, ніж вказано у ч. 2 ст. 22 Закону по ст.ст. 16, 17 Закону, інформацію.
Закон або інші чинні законодавчі акти України не забороняють при закупівлі товару вимагати надання зразків для з’ясування його відповідності технічним та якісним вимогам, встановленим у тендерній документації.
На підставі ч. 3 ст. 22 Закону замовником у тендерну документацію (п. 4 Додатку 4) було включено вимогу щодо надання Учасником, який знаходиться на стадії «Кваліфікація» протягом 3 (трьох) робочих днів надати замовнику зразок тканини зразки тканини з підтвердженням технічних показників, зазначених у вимогах тендерної документації Замовника, а саме, у Додатку 4 до тендерної документації. При цьому дана вимога не обмежує конкуренцію та не може призвести до дискримінації учасників, бо не вимагає отримання будь-яких спеціальних дозволів або ліцензій, або інших документів, що не передбачені для учасників чинним законодавством України.
Учасник, ФОП Козимир О. О., протягом строку подання тендерних пропозицій не звертався з питаннями або за будь-якими роз’ясненнями щодо вимог, встановлених у тендерній документації, та не вимагав скасувати вимогу щодо надання зразку/зразків тканини учасником, що знаходиться на стадії «Кваліфікація». Тобто, учасник подав свою тендерну пропозицію з розумінням її умов та вимог і погоджуючись з ними.
Тендерна пропозиція ФОП Козимир О. О. була відхилена 12.07.2018, на 5 (п’ятий) робочий день з дня відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника. Замовником витримано час для надання учасником, що знаходиться на стадії «Кваліфікація», зразку / зразків тканини, з якої даний учасник планує поставку товару за договором, але учасником ФОП Козимир О. О. зразок / зразки тканини надані не були. Тендерна пропозиція ФОП Козимир О. О. відхилена у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації. Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції прийнято відповідно до вимог чинного законодавства України.
Закон або інші чинні законодавчі акти України не забороняють при закупівлі товару вимагати надання зразків для з’ясування його відповідності технічним та якісним вимогам, встановленим у тендерній документації.
На підставі ч. 3 ст. 22 Закону замовником у тендерну документацію (п. 4 Додатку 4) було включено вимогу щодо надання Учасником, який знаходиться на стадії «Кваліфікація» протягом 3 (трьох) робочих днів надати замовнику зразок тканини зразки тканини з підтвердженням технічних показників, зазначених у вимогах тендерної документації Замовника, а саме, у Додатку 4 до тендерної документації. При цьому дана вимога не обмежує конкуренцію та не може призвести до дискримінації учасників, бо не вимагає отримання будь-яких спеціальних дозволів або ліцензій, або інших документів, що не передбачені для учасників чинним законодавством України.
Учасник, ФОП Козимир О. О., протягом строку подання тендерних пропозицій не звертався з питаннями або за будь-якими роз’ясненнями щодо вимог, встановлених у тендерній документації, та не вимагав скасувати вимогу щодо надання зразку/зразків тканини учасником, що знаходиться на стадії «Кваліфікація». Тобто, учасник подав свою тендерну пропозицію з розумінням її умов та вимог і погоджуючись з ними.
Тендерна пропозиція ФОП Козимир О. О. була відхилена 12.07.2018, на 5 (п’ятий) робочий день з дня відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника. Замовником витримано час для надання учасником, що знаходиться на стадії «Кваліфікація», зразку / зразків тканини, з якої даний учасник планує поставку товару за договором, але учасником ФОП Козимир О. О. зразок / зразки тканини надані не були. Тендерна пропозиція ФОП Козимир О. О. відхилена у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації. Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції прийнято відповідно до вимог чинного законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002406-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 16 липня 2018 14:24
Прошу скасувати рішення про дискваліфікацію
Прошу скасувати Ваше рішення про мою дискваліфікацію на основі сертифіката з 100% поліестром. Мною виставлено висновок СЕС на пріщвище власника Тропша з його дозволу, де присутні багато видів змішаних тканин.
Прошу відмінити не обгрунтоване рішення.
Прошу відмінити не обгрунтоване рішення.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2018 14:46
Тендерну пропозицію ФОП Козимир О. О. відхилено з причини невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: 1) Учасником ФОП Козимир О. О., що знаходиться на стадії «Кваліфікація», на вимогу п. 4 Додатку 4 до тендерної документації не надано замовнику зразок / зразки тканини з підтвердженням технічних показників, зазначених у вимогах тендерної документації замовника, а саме, у Додатку 4 до тендерної документації. Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції прийнято відповідно до вимог чинного законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002406-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 17 липня 2018 13:55
Відсутність відповіді по суті моїх вимог
Відсутність відповіді по суті на мої вимоги більше 3 днів є одним з чинників майбутньої можливої відміни рішення про мою дискваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2018 14:55
У відповідності до умов ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII замовник зобов'язаний надати відповідь учаснику, що звернувся з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ФОП Козимир О. О. звернулася з вимогою 12.07.2018, тобто, замовник повинен надати відповідь не пізніше 18.07.2018. Строки надання відповідей на Ваші вимоги не порушені. Тендерна пропозиція ФОП Козимир О. О. відхилена у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації. Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції прийнято відповідно до вимог чинного законодавства України.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002406-a.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 19 липня 2018 00:17
При визначенні переможця не виконана вимога Замовника
При визначенні переможця не виконана вимога Замовника:
"3.11. Учасник-переможець надає Замовнику остаточну тендерну пропозицію з обов’язковим зазначенням у ній вартості закупівлі за аукціоном у відповідності до форми, вказаної у Додатку 1 тендерної документації.
Остаточна тендерна пропозиція додається Учасником на електронному майданчику закупівель протягом одного робочого дня з дня проведення аукціону."
Остаточної пропозиції ФОП Мартенс нема.
Прошу переглянути рішення про визначення Переможця.
Розгорнути
Згорнути
"3.11. Учасник-переможець надає Замовнику остаточну тендерну пропозицію з обов’язковим зазначенням у ній вартості закупівлі за аукціоном у відповідності до форми, вказаної у Додатку 1 тендерної документації.
Остаточна тендерна пропозиція додається Учасником на електронному майданчику закупівель протягом одного робочого дня з дня проведення аукціону."
Остаточної пропозиції ФОП Мартенс нема.
Прошу переглянути рішення про визначення Переможця.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2018 11:10
Переможцем надані усі документи у відповідності до вимог тендерної документації та зразок тканини. Переможець відповідає кваліфікаційним критеріям. Цінова пропозиція переможця за аукціоном не відрізняється від початкової цінової пропозиції, тому надання Переможцем Додатку 1 "Тендерна пропозиція" повторно з тією ж самою сумою не має сенсу і не впливає на зміст тендерної пропозиція даного учасника. Рішення щодо визначення переможця прийнято у відповідності до норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002406-a.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 19 липня 2018 12:50
Оскарження визнання переможця
ФОП Мартенс на виконала вимоги ТД і не може бути визнана пенеможцем, а саме:
1. "Всі документи тендерної пропозиції повинні бути завантажені до електронної системи закупівель у вигляді кольорових сканованих копій" - всі документі є скан копії з чорно-білих НЕ КОЛЬОРОВИХ КОПІЙ.
2. "...копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед КОЛЬОРОВИМ СКАНУВАННЯМ мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, ПІБ, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу." - ФОП Мартенс виконано сканування НЕ КОЛЬОРОВИХ КОПІЙ документів.
3. "2) оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін..), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням ..." - ФОП Мартенс не виконано цю вимогу, відскановано чорно-білі копії документів.
4. "3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін..), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)." - ФОП Мартенс використала для скануванні КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, а не оригінали, що порушує вимоги ТД.
Прошу Вас відмінити Ваше рішення про визнання ФОП Мартенс переможцем.
Розгорнути
Згорнути
1. "Всі документи тендерної пропозиції повинні бути завантажені до електронної системи закупівель у вигляді кольорових сканованих копій" - всі документі є скан копії з чорно-білих НЕ КОЛЬОРОВИХ КОПІЙ.
2. "...копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед КОЛЬОРОВИМ СКАНУВАННЯМ мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, ПІБ, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу." - ФОП Мартенс виконано сканування НЕ КОЛЬОРОВИХ КОПІЙ документів.
3. "2) оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін..), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням ..." - ФОП Мартенс не виконано цю вимогу, відскановано чорно-білі копії документів.
4. "3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін..), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений Учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу)." - ФОП Мартенс використала для скануванні КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, а не оригінали, що порушує вимоги ТД.
Прошу Вас відмінити Ваше рішення про визнання ФОП Мартенс переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2018 11:10
Переможцем на вимогу тендерної документації замовника надані усі документи та зразок тканини. Переможець відподає кваліфікаційним критеріям. Помилка є не суттєвою та такою, що не впливає за зміст тендерної пропозиції учасника. Рішення щодо визначення переможця прийнято у відповідності до норм чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002406-a.b10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2722924140
Дата подання: 19 липня 2018 20:31
Не виконання обов`язкових умов тендерної документації
Обовя`зкова до виконання вимога Замовника: "...пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тобто містити прикріплений файл-ключ електронного підпису для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі."
Пропозиція ФОП Мартенс не має електронного ключа-підпису, тобто не виконано ОБОВ`ЯЗКОВУ вимогу тендерної документації.
Підпис від 2018-07-18 15:04:35 не має значення для оцінювання виконання вимог тендерної документації.
Прошу відмінити рішення про визнання ФОП Мартенс переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Пропозиція ФОП Мартенс не має електронного ключа-підпису, тобто не виконано ОБОВ`ЯЗКОВУ вимогу тендерної документації.
Підпис від 2018-07-18 15:04:35 не має значення для оцінювання виконання вимог тендерної документації.
Прошу відмінити рішення про визнання ФОП Мартенс переможцем.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2018 11:10
Переможцем надані усі документи у відповідності до вимог тендерної документації замовника та зразок тканини. Переможець відподає кваліфікаційним критеріям. Помилка є не суттєвою та такою, що не впливає за зміст тендерної пропозиції учасника, усі надані переможцем у складі тендерної пропозиції документи містять підпис. Рішення щодо визначення переможця прийнято у відповідності до норм чинного законодавства України
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002406-a.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2736409396
Дата подання: 18 липня 2018 13:06
Оскарження переможця
Згідно до тендерної документації наданої замовником, є обов'язкова вимога до кожного учасника: "Тендерна пропозиція повинна подаватись учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", тобто містити прикріплений файл-ключ електронного підпису для перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі", ФОП Мартенс І.О. файл-ключа електронного підпису не має. Пропозицiя учасника ФОП Мартенс І.О., що розмiщена в системi електронних закупiвель, пiдлягае вiдхиленню, як така що не вiдповiдає вимогам до квалiфiкацii учасникiв.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 липня 2018 11:10
Переможцем надані усі документи у відповідності до вимог тендерної документації замовника та зразок тканини. Переможець відподає кваліфікаційним критеріям. Помилка є не суттєвою та такою, що не впливає за зміст тендерної пропозиції учасника, усі надані переможцем у складі тендерної пропозиції документи містять підпис. Рішення щодо визначення переможця прийнято у відповідності до норм чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2018 16:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
96 573,40
UAH з ПДВ
|
93 464,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІТЕЙЛ СІСТЕМЗ" |
140 020,26
UAH з ПДВ
|
93 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП Геліос" |
138 624,00
UAH з ПДВ
|
94 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
105 000,00
UAH з ПДВ
|
105 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
115 143,00
UAH з ПДВ
|
115 143,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кутенков М.В. |
121 000,00
UAH з ПДВ
|
121 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #2736409396 |
Рішення скасоване |
93 464,40
UAH з ПДВ
|
03 липня 2018 17:49
|
ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #2736409396 |
Відхилено |
93 464,40
UAH з ПДВ
|
04 липня 2018 07:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІТЕЙЛ СІСТЕМЗ" #35607461 |
Відхилено |
93 500,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2018 15:35
|
ТОВ "ВП Геліос" #34902426 |
Відхилено |
94 500,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2018 15:59
|
ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2722924140 |
Відхилено |
105 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 17:31
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2751111629 |
Рішення скасоване |
115 143,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2018 12:40
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАРТЕНС ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА #2751111629 |
Переможець |
115 143,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2018 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2018 14:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2018 11:14
|
Дод.угода № 1 від 30.08.2018 - дог. № 170.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2018 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2018 13:00
|
Договір 170 від 03.08.18.pdf | укладений |
03 серпня 2018 12:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 170 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |