Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт парку ім. І. Виговського
Очікувана вартість
18 686 000,00 UAH
UA-2018-06-12-002081-a f0d8293936d746cb8ff3a4ad2693380d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янушевич Людмила Анатоліївна

+380322975916 yanushevych.liudmyla@lvivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34857473
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок,1
Контактна особа: Янушевич Людмила Анатоліївна
+380322975916
yanushevych.liudmyla@lvivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2018 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 06 липня 2018 12:45
Очікувана вартість: 18 686 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт парку ім. І. Виговського
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія парку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

найменування та технічні характеристики матеріалів і ресурсів
Дата подання: 22 червня 2018 09:55
Дата відповіді: 25 червня 2018 18:11
Без вказаних найменувань та точних характеристик порахувати кошторис неможливо: 1. Геотекстиль. 2. Профільні лаги. 3. Спецсуміш. 4. 6 тис. квітів 5. Які дерева потрібно садити 6. 26 тон обладнання дитячих майданчиків 7. Яка огорожа з якими хвіртками 8. Тип та характеристики світильників 9. Опори 10. 1600 м труби поліетиленової 11. 1997м кабеля 12. Обмежувач перенапруг 13. Блок керування (шафа) 14. Автомати 15. Трос 16. Колоди
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до Технічних вимог (завдання)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-12-002081-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Дорожня Служба", Код ЄДРПОУ:40068614
Дата подання: 19 липня 2018 07:52
прошу скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА»
Департамент містобудування Львівської міської ради прийняв рішення оформлене протоколом про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА» в закупівлі UA-2018-06-12-002081-a.

ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА» вважає такі дії Замовника незаконними враховуючи наступне:

Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.

Відповідно до Інструкції з пiдготовки тендерної пропозицiї Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників);

Надалі в тендерній документації Замовник вказує наступне:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток №1).
В Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що Технічні та кількісні вимоги зазначені в окремому файлі. Також вказано, що Технічні вимоги (завдання) надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
Згідно Додатку 3 Замовником визначено «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА»
В цьому додатку є розділ « Перелік кваліфікаційних вимог, документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, та критерії їх оцінки»
В п. 1 Замовник вказує наступне: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 1 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт (в об’ємах робіт Додаток 1 до тендерної документації всі власні назви виробів, устаткування, матеріалів вважати як «або еквівалент».

Учасник, ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА», надав в складі пропозиції файл «ДОДАТОК 1 Технічні вимоги» в якому виклав Технічні вимоги (завдання) з додатку №1 до ТД.

При публікації тендеру 12.06.2018 р. Замовником було розміщено файл «тех.завд. по Виговького .rtf». В подальшому 25.06.2018 р. Замовником було внесено зміни і завантажено файл «тех.завд. по Виговського Зміни.docx».
Відповідно до ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.

Проте зміни були внесені Замовником без додержання вимог ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовником не було надано в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Внесеними без дотримання Закону змінами було доповнено Додаток 1 новими аркушами на яких розміщено «Проект капітального ремонту парку ім. І. Виговського».

Відповідно до тексту протоколу підставою для відхилення стало «відсутнісь завіреного Учасником Технічного завдання у повному обсязі (стара версія)».
ПРОТЕ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІДСУТНЯ ВИМОГА ДО УЧАСНИКІВ НАДАВАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ «завірене Учасником Технічне завдання у повному обсязі (стара версія)», НАТОМІСТЬ Є ВИМОГА НАДАТИ «перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 1 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт» ЩО І БУЛО ЗРОБЛЕНО УЧАСНИКОМ.
Замовник у своєму рішенні взагалі не послався на будь-який пункт тендерної документації, що на його думку був порушений Учасником.
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Проте без факту та прямого посилання на порушення конкретного пункту тендерної документації відхилення пропозиції Учасника є необґрунтованим та незаконним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2018 18:01
Відповідь завантажено в окремому файлі

Документи подані скаржником

19 липня 2018 07:51
СКАРГА -ВИМОГА.pdf

Документи

23 липня 2018 18:01
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2018 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Дорожня Служба" 15 336 188,40
UAH з ПДВ
15 336 188,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс 15 883 100,40
UAH з ПДВ
15 883 100,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Арка-Пік 18 151 800,00
UAH з ПДВ
18 151 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2018 09:29
Паспорт та код.pdf
05 липня 2018 09:29
Ліцензія ЛДС.pdf
05 липня 2018 09:29
Витяг ЄДРПОУ.pdf
05 липня 2018 09:29
Виписка ЄДРПОУ.pdf
05 липня 2018 09:29
Витяг ПДВ.pdf
05 липня 2018 09:29
Проект договору.pdf
05 липня 2018 09:29
Копія звіту ЄСВ.pdf
05 липня 2018 09:29
Копія звіту 1 ДФ.pdf
05 липня 2018 09:29
Аналогічні договори.pdf
05 липня 2018 09:29
Штатний розклад.pdf
05 липня 2018 09:29
Довідка п. 13.2.pdf
05 липня 2018 09:29
Довідка працівники.pdf
05 липня 2018 09:29
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

29 липня 2018 14:09
Довідка переможець 3
29 липня 2018 14:09
Довідка переможець 2
29 липня 2018 14:09
Довідка переможець 1
05 липня 2018 09:20
Електронний підпис
05 липня 2018 09:18
форма 1ДФ.pdf
05 липня 2018 09:18
Технічне завдання ч2.pdf
05 липня 2018 09:18
Технічне завдання ч1.pdf
05 липня 2018 09:18
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2018 09:18
Проект договору.pdf
05 липня 2018 09:18
Лист відгук сзш27.pdf
05 липня 2018 09:18
Копія статуту нова.pdf
05 липня 2018 09:18
Захист довкілля.pdf
05 липня 2018 09:18
ЄСВ.pdf
05 липня 2018 09:18
Гарантійний лист.pdf
05 липня 2018 09:18
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

04 липня 2018 11:44
20 Календарний графік.PDF
04 липня 2018 11:44
19 Довідки.PDF
04 липня 2018 11:44
17 ВПВ ст.17.PDF
04 липня 2018 11:44
15 Проект договору.PDF
04 липня 2018 11:44
7 Копія Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Дорожня Служба"

ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс

ТОВ Арка-Пік

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Дорожня Служба"
#40068614
Відхилено 15 336 188,40
UAH з ПДВ
12 липня 2018 14:49
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс
#40433945
Переможець 15 883 100,40
UAH з ПДВ
25 липня 2018 14:49

Документи

25 липня 2018 14:49
Електронний підпис
25 липня 2018 14:47
Протокол
24 липня 2018 14:37
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2018 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс
#40433945
15 883 100,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2018 14:49
Електронний підпис
25 липня 2018 14:47
Протокол
24 липня 2018 14:37
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 13:49
додаткова 18 до 16_18.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 12:20
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2023 15:10
Додаткова угода 17 до 16 18.PDF зміни до договору
27 жовтня 2023 14:54
Електронний підпис укладений
26 травня 2023 10:58
Підряд Кап.ремонт парку Виговського.pdf зміни до договору
26 травня 2023 10:53
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 22:12
Підряд Виговського 16.18.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 22:07
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:50
Додаткова угода _13 до Договору _16.18 від 14.08.2018 на виконання підрядних робіт по обєкту Капітальний ремонт парку ім.І.Виговського у м.Львові (ДК 021 2015 4522000-5 Інженерні та будівельні роботи.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:21
Повідомлення_Виговського.docx зміни до договору
31 грудня 2020 15:20
виговського.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:22
SCAN0000.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 13:21
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:16
Електронний підпис укладений
16 серпня 2018 12:53
договір зміни до договору
14 серпня 2018 20:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 16/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 16/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 16/18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 16/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дозавантаження Додаткової угоди до Договору №16/18 від 14.08.2018 року до попередньої зміни
Номер договору про закупівлю: 16/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 16/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи фінансування у 2023 році за об’єктом «Капітальний ремонт парку ім. І. Виговського у м. Львові» (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи), при цьому не змінюючи ціни Договору №16/18 від 14 серпня 2018 року
Номер договору про закупівлю: 16/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна юридичної адреси
Номер договору про закупівлю: 16/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, враховуючи фактичне фінансування вартість робіт у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 16/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML