Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт парку ім. І. Виговського
Очікувана вартість
18 686 000,00 UAH
UA-2018-06-12-002081-a ● f0d8293936d746cb8ff3a4ad2693380d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудування Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34857473 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок,1 |
Контактна особа: |
Янушевич Людмила Анатоліївна +380322975916 yanushevych.liudmyla@lvivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2018 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2018 12:45 |
Очікувана вартість: | 18 686 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт парку ім. І. Виговського
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, територія парку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2018 18:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2018 18:19 |
тех.завд. по Виговського Зміни.docx | |
25 червня 2018 18:19 |
ТД Капітальний ремонт парку ім. І. Виговського Змінена .doc |
25 червня 2018 18:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
25 червня 2018 18:19 |
тех.завд. по Виговського Зміни.docx
|
||||
25 червня 2018 18:19 |
ТД Капітальний ремонт парку ім. І. Виговського Змінена .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
найменування та технічні характеристики матеріалів і ресурсів
Дата подання: 22 червня 2018 09:55
Дата відповіді: 25 червня 2018 18:11
Без вказаних найменувань та точних характеристик порахувати кошторис неможливо:
1. Геотекстиль.
2. Профільні лаги.
3. Спецсуміш.
4. 6 тис. квітів
5. Які дерева потрібно садити
6. 26 тон обладнання дитячих майданчиків
7. Яка огорожа з якими хвіртками
8. Тип та характеристики світильників
9. Опори
10. 1600 м труби поліетиленової
11. 1997м кабеля
12. Обмежувач перенапруг
13. Блок керування (шафа)
14. Автомати
15. Трос
16. Колоди
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до Технічних вимог (завдання)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-12-002081-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Дорожня Служба", Код ЄДРПОУ:40068614
Дата подання: 19 липня 2018 07:52
прошу скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА»
Департамент містобудування Львівської міської ради прийняв рішення оформлене протоколом про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА» в закупівлі UA-2018-06-12-002081-a.
ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА» вважає такі дії Замовника незаконними враховуючи наступне:
Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до Інструкції з пiдготовки тендерної пропозицiї Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників);
Надалі в тендерній документації Замовник вказує наступне:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток №1).
В Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що Технічні та кількісні вимоги зазначені в окремому файлі. Також вказано, що Технічні вимоги (завдання) надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
Згідно Додатку 3 Замовником визначено «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА»
В цьому додатку є розділ « Перелік кваліфікаційних вимог, документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, та критерії їх оцінки»
В п. 1 Замовник вказує наступне: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 1 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт (в об’ємах робіт Додаток 1 до тендерної документації всі власні назви виробів, устаткування, матеріалів вважати як «або еквівалент».
Учасник, ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА», надав в складі пропозиції файл «ДОДАТОК 1 Технічні вимоги» в якому виклав Технічні вимоги (завдання) з додатку №1 до ТД.
При публікації тендеру 12.06.2018 р. Замовником було розміщено файл «тех.завд. по Виговького .rtf». В подальшому 25.06.2018 р. Замовником було внесено зміни і завантажено файл «тех.завд. по Виговського Зміни.docx».
Відповідно до ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Проте зміни були внесені Замовником без додержання вимог ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовником не було надано в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Внесеними без дотримання Закону змінами було доповнено Додаток 1 новими аркушами на яких розміщено «Проект капітального ремонту парку ім. І. Виговського».
Відповідно до тексту протоколу підставою для відхилення стало «відсутнісь завіреного Учасником Технічного завдання у повному обсязі (стара версія)».
ПРОТЕ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІДСУТНЯ ВИМОГА ДО УЧАСНИКІВ НАДАВАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ «завірене Учасником Технічне завдання у повному обсязі (стара версія)», НАТОМІСТЬ Є ВИМОГА НАДАТИ «перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 1 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт» ЩО І БУЛО ЗРОБЛЕНО УЧАСНИКОМ.
Замовник у своєму рішенні взагалі не послався на будь-який пункт тендерної документації, що на його думку був порушений Учасником.
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте без факту та прямого посилання на порушення конкретного пункту тендерної документації відхилення пропозиції Учасника є необґрунтованим та незаконним.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА» вважає такі дії Замовника незаконними враховуючи наступне:
Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до Інструкції з пiдготовки тендерної пропозицiї Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників);
Надалі в тендерній документації Замовник вказує наступне:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток №1).
В Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що Технічні та кількісні вимоги зазначені в окремому файлі. Також вказано, що Технічні вимоги (завдання) надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
Згідно Додатку 3 Замовником визначено «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА»
В цьому додатку є розділ « Перелік кваліфікаційних вимог, документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, та критерії їх оцінки»
В п. 1 Замовник вказує наступне: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 1 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт (в об’ємах робіт Додаток 1 до тендерної документації всі власні назви виробів, устаткування, матеріалів вважати як «або еквівалент».
Учасник, ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА», надав в складі пропозиції файл «ДОДАТОК 1 Технічні вимоги» в якому виклав Технічні вимоги (завдання) з додатку №1 до ТД.
При публікації тендеру 12.06.2018 р. Замовником було розміщено файл «тех.завд. по Виговького .rtf». В подальшому 25.06.2018 р. Замовником було внесено зміни і завантажено файл «тех.завд. по Виговського Зміни.docx».
Відповідно до ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Проте зміни були внесені Замовником без додержання вимог ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовником не було надано в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Внесеними без дотримання Закону змінами було доповнено Додаток 1 новими аркушами на яких розміщено «Проект капітального ремонту парку ім. І. Виговського».
Відповідно до тексту протоколу підставою для відхилення стало «відсутнісь завіреного Учасником Технічного завдання у повному обсязі (стара версія)».
ПРОТЕ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІДСУТНЯ ВИМОГА ДО УЧАСНИКІВ НАДАВАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ «завірене Учасником Технічне завдання у повному обсязі (стара версія)», НАТОМІСТЬ Є ВИМОГА НАДАТИ «перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 1 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт» ЩО І БУЛО ЗРОБЛЕНО УЧАСНИКОМ.
Замовник у своєму рішенні взагалі не послався на будь-який пункт тендерної документації, що на його думку був порушений Учасником.
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте без факту та прямого посилання на порушення конкретного пункту тендерної документації відхилення пропозиції Учасника є необґрунтованим та незаконним.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2018 18:01
Відповідь завантажено в окремому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2018 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Дорожня Служба" |
15 336 188,40
UAH з ПДВ
|
15 336 188,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс |
15 883 100,40
UAH з ПДВ
|
15 883 100,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Арка-Пік |
18 151 800,00
UAH з ПДВ
|
18 151 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Дорожня Служба" #40068614 |
Відхилено |
15 336 188,40
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 14:49
|
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс #40433945 |
Переможець |
15 883 100,40
UAH з ПДВ
|
25 липня 2018 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 13:49
|
додаткова 18 до 16_18.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2023 15:10
|
Додаткова угода 17 до 16 18.PDF | зміни до договору |
27 жовтня 2023 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2023 10:58
|
Підряд Кап.ремонт парку Виговського.pdf | зміни до договору |
26 травня 2023 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 22:12
|
Підряд Виговського 16.18.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 22:07
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:50
|
Додаткова угода _13 до Договору _16.18 від 14.08.2018 на виконання підрядних робіт по обєкту Капітальний ремонт парку ім.І.Виговського у м.Львові (ДК 021 2015 4522000-5 Інженерні та будівельні роботи.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 15:21
|
Повідомлення_Виговського.docx | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:20
|
виговського.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:22
|
SCAN0000.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2018 12:53
|
договір | зміни до договору |
14 серпня 2018 20:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 16/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 16/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 16/18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 16/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дозавантаження Додаткової угоди до Договору №16/18 від 14.08.2018 року до попередньої зміни |
Номер договору про закупівлю: | 16/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 16/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи фінансування у 2023 році за об’єктом «Капітальний ремонт парку ім. І. Виговського у м. Львові» (ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи), при цьому не змінюючи ціни Договору №16/18 від 14 серпня 2018 року |
Номер договору про закупівлю: | 16/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна юридичної адреси |
Номер договору про закупівлю: | 16/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, враховуючи фактичне фінансування вартість робіт у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 16/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |