Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивного залу Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 з прибудовою харчоблоку по вул. Шевченка, 14, м. Вознесенськ Миколаївської області (код ДК 021:2015 – 45212225-9 Будівництво спортивних зал)
Очікувана вартість
9 111 000,00 UAH
UA-2018-06-12-001686-a fac755e409ef42dd92c32b4da2367013
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukb@mk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukb@mk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2018 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 15:16
Очікувана вартість: 9 111 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво спортивного залу Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 з прибудовою харчоблоку по вул. Шевченка, 14, м. Вознесенськ Миколаївської області (код ДК 021:2015 – 45212225-9 Будівництво спортивних зал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Вознесенськ, вул. Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45212225-9 — Будівництво спортивних зал

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2018 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 13:53
Тендерна документація Вознесенська ЗОШ 7.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА" 8 385 160,00
UAH з ПДВ
8 385 160,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Інтербуд" 8 990 284,99
UAH з ПДВ
8 990 284,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 10:57
Кошторис8.pdf
03 липня 2018 10:57
Кошторис7.pdf
03 липня 2018 10:57
Кошторис5.pdf
03 липня 2018 10:57
Кошторис4.pdf
03 липня 2018 10:57
Кошторис3.pdf
03 липня 2018 10:57
Кошторис2.pdf
03 липня 2018 10:57
Кошторис 6.pdf
03 липня 2018 10:57
Кошторис 1.pdf
27 червня 2018 14:49
Електронний підпис
27 червня 2018 14:40
Установчі документи.pdf
27 червня 2018 14:40
Технічний паспорт ам.pdf
27 червня 2018 14:40
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2018 14:40
Накази працівників.pdf
27 червня 2018 14:40
Кошторис8.pdf
27 червня 2018 14:40
Кошторис7.pdf
27 червня 2018 14:40
Кошторис5.pdf
27 червня 2018 14:40
Кошторис4.pdf
27 червня 2018 14:40
Кошторис3.pdf
27 червня 2018 14:40
Кошторис2.pdf
27 червня 2018 14:40
Кошторис 6.pdf
27 червня 2018 14:40
Кошторис 1.pdf
27 червня 2018 14:40
Договір оренди.pdf
27 червня 2018 14:40
Довідки ст.17.pdf
27 червня 2018 14:40
Довідки ст.16.pdf
27 червня 2018 14:40
Відгук Березки.pdf
27 червня 2018 14:40
Аналогічний договір 2_3.pdf
27 червня 2018 14:40
Аналогічний договір 2_2.pdf
27 червня 2018 14:40
Аналогічний договір 2_1.pdf
27 червня 2018 14:40
Аналогічний договір 1_5.pdf
27 червня 2018 14:40
Аналогічний договір 1_4.pdf
27 червня 2018 14:40
Аналогічний договір 1_3.pdf
27 червня 2018 14:40
Аналогічний договір 1_2.pdf
27 червня 2018 14:40
Аналогічний договір 1_1.pdf

Публічні документи

03 липня 2018 20:36
Електронний підпис
03 липня 2018 20:32
Електронний підпис
03 липня 2018 20:31
Відповідність Ст 17.pdf
03 липня 2018 20:30
Кошторис 2ч.pdf
03 липня 2018 20:30
Кошторис 1ч.pdf
27 червня 2018 08:59
Електронний підпис
26 червня 2018 15:01
Відповідність ст16.pdf
26 червня 2018 14:13
Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2018 14:13
Довідки.pdf
26 червня 2018 13:25
Кошторис 2ч.pdf
26 червня 2018 13:25
Кошторис 1ч.pdf
26 червня 2018 13:24
175 Тендерна пропозиція.imd
26 червня 2018 10:42
Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2018 10:42
Лицензия ІНТЕРБУД.pdf
26 червня 2018 10:42
Повноваження.pdf
26 червня 2018 10:42
Дозвіл ІНТЕРБУД.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"

ТОВ "БК "ІНТЕРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"
#33969521
Відхилено 8 385 160,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 15:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Інтербуд"
#40356536
Переможець 8 990 284,99
UAH з ПДВ
03 липня 2018 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Інтербуд"
#40356536
8 990 284,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д.у. 4 від 28.12.18 Вознес школа 7.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 14:26
Д.у №3 Вознесенск 7 школа спорт зал .FR12.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 15:47
Д.у 2 від 31.07.2018.pdf зміни до договору
01 серпня 2018 11:50
план фінансування до Д.у. 2 .pdf зміни до договору
01 серпня 2018 11:50
Д.у. 1 зміна реквізитів 7 школа Вознесенськ.pdf зміни до договору
19 липня 2018 15:41
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 16:31
план фінансування 7 школа Вознесенськ.pdf укладений
16 липня 2018 16:29
план фінансування 2 7 школа Вознесенськ.pdf укладений
16 липня 2018 16:29
Договірна ціна 7 школа Вознесенськ.pdf укладений
16 липня 2018 16:28
договір підряду 7 школа Вознесенськ.pdf укладений
16 липня 2018 16:28
графік виконання робіт 7 школа Вознесенськ.pdf укладений
16 липня 2018 16:28
графік виконання робіт 2 7 школа Вознесенськ.pdf укладений
16 липня 2018 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у реквізити «Замовника» та викласти в наступній редакції: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації 54030, м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42; тел. (0512) 37-94-98, 37-94-89; р/р35426159018010, 3р/р 354211595180103 в ГУДКСУ у Миколаївській області МФО 826013 код 04013962. 2. Внести зміни у реквізити «Підрядника» та викласти в наступній редакції: Товариство з обмеженою відповідальністю «БК «ІНТЕРБУД», 54029 м. Миколаїв, вул. Робоча, 2-А, каб. 307, тел.(0512) 58-39-50, р/р 26004514653, в АТ«Райффайзен банк «АВАЛЬ», МФО 380805 код 40356536. 83 3. Інші умови договору підряду № 4 від 16.07.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 4 від 16.07.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 8990284,99 грн. в тому числі ПДВ – 1498380,83 грн., обладнання -1992931,43 грн. з ПДВ. на поточний 2018 рік – 2661073,99 грн., в тому числі ПДВ – 443512,33 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам фінансування заходів щодо соціально – економічного розвитку окремих територій – 2583673,99 грн., в тому числі ПДВ – 430612,33 грн., субвенція бюджетів міст і районів обласному бюджету на співфінансування – 77400,00 грн., в тому числі ПДВ – 12900,00 грн. 3. Інші умови договору підряду № 4 від 16.07.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 4 від 16.07.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає – 8990284,99 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч двісті вісімдесят чотири гривні 99 копійок) в тому числі ПДВ – 1498380,83 грн., обладнання -1992931,43 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто дві тисячі дев’ятсот тридцять одна гривня 43 копійки) з ПДВ. на поточний 2018 рік – 2661073,99 грн. (два мільйона шістсот шістдесят одна тисяча сімдесят три гривні 99 копійок), в тому числі ПДВ – 443512,33 грн., обладнання - 1068473,00 грн.(один мільйон шістдесят вісім тисяч чотириста сімдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам фінансування заходів щодо соціально – економічного розвитку окремих територій – 2583673,99 грн. (два мільйона п’ятсот вісімдесят три тисячі шістсот сімдесят три гривні 99 копійок), в тому числі ПДВ – 430612,33 грн., обладнання - 1068473,00 грн.(один мільйон шістдесят вісім тисяч чотириста сімдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ., субвенція бюджетів міст і районів обласному бюджету на спів фінансування – 77400,00грн.(сімдесят сім тисяч чотириста гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 12900,00грн. 3. Інші умови договору підряду № 4 від 16.07.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 4 від 16.07.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта на поточний 2018 рік на 535,73 грн. (п’ятсот тридцять п’ять гривень 73 копійки) в тому числі ПДВ - 89,29 грн. 2.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт та послуг з будівництва об’єкта складає - 8990284,99 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч двісті вісімдесят чотири гривні 99 копійок) в тому числі ПДВ - 1498380,83 грн., обладнання -1992931,43 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто дві тисячі дев’ятсот тридцять одна гривня 43 копійки) з ПДВ. на поточний 2018 рік - 2660538,26 грн. (два мільйона шістсот шістдесят тисяч п’ятсот тридцять вісім гривень 26 копійок), в тому числі ПДВ - 443423,04 грн., обладнання - 1068473,00 грн.(один мільйон шістдесят вісім тисяч чотириста сімдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ. 3. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: Джерелом фінансування об’єкту є: субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам фінансування заходів щодо соціально - економічного розвитку окремих територій - 2583138,26 грн. (два мільйона п’ятсот вісімдесят три тисячі сто тридцять вісім гривень 26 копійок), в тому числі ПДВ - 430523,04грн., обладнання - 1068473,00 грн.(один мільйон шістдесят вісім тисяч чотириста сімдесят три гривні 00 копійок) з ПДВ., субвенція бюджетів міст і районів обласному бюджету на спів фінансування - 77400,00гри.(сімдесят сім тисяч чотириста гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ - 12900,00грн. 4. Інші умови договору підряду № 4 від 16.07.2018 залишити без змін. 5. Дана додаткова угода до Договору підряду № 4 від 16.07.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML