Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 71350000-6 - НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ ПОСЛУГИ В ГАЛУЗІ ІНЖЕНЕРІЇ (РОЗРОБКА ПРОЕКТУ ЗЕМЛЕУСТРОЮ ЩОДО ЗМІНИ МЕЖ С. СОЛОНКА, С. МАЛЕЧКОВИЧІ, С. НАГОРЯНИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-06-12-001369-a cb01ec1d7687462687c3868fd801b8d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гловачевський Назар Романович

+380322271695 Solonkarada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солонківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369699
Вебсайт: http://solonkivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Гловачевський Назар Романович
+380322271695
Solonkarada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2018 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2018 10:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 14:04
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
РОЗРОБКА ПРОЕКТУ ЗЕМЛЕУСТРОЮ ЩОДО ЗМІНИ МЕЖ С. СОЛОНКА, С. МАЛЕЧКОВИЧІ, С. НАГОРЯНИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81131, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, с. Солонка, с. Малечковичі, с. Нагоряни
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2018 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 12:36
Додаток 4.doc
12 червня 2018 12:36
Додаток 3.doc
12 червня 2018 12:36
Додаток 2.doc
12 червня 2018 12:36
Додаток 1.doc
12 червня 2018 12:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-12-001369-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП, Код ЄДРПОУ:40082251
Дата подання: 04 липня 2018 18:16
Щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів та усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
ЗВЕРНЕННЯ
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)

Солонківською сільською радою (надалі - Замовник) проводиться закупівля «ДК 021:2015: 71350000-6 - НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ ПОСЛУГИ В ГАЛУЗІ ІНЖЕНЕРІЇ (РОЗРОБКА ПРОЕКТУ ЗЕМЛЕУСТРОЮ ЩОДО ЗМІНИ МЕЖ С. СОЛОНКА, С. МАЛЕЧКОВИЧІ, С. НАГОРЯНИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ТА ПРОХОДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ)» з очікуваною вартістю 300 000,00 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2018-06-12-001369-a) (надалі – Процедура закупівлі).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ренесанс-Груп» (надалі – ТОВ «Ренесанс-Груп») є учасником Процедури закупівлі послуг та не було визнане переможцем вказаного тендеру. Разом з цим, згідно з протоколом засідань тендерного комітету Замовника від 03.07.2018 №182 переможцем Процедури закупівлі було визначено ФОП Лопатка Оксана Ігорівна та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Враховуючи викладене, вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ФОП Лопатка Оксана Ігорівна), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП».
При цьому повідомляємо, що учасник ФОП Лопатка Оксана Ігорівна (який був визнаний переможцем Процедури закупівлі неправомірно) не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а також не надав документально підтвердження своєї відповідності вимогам Замовника та умовам тендерної документації (надалі – Документація), у зв'язку з чим його тендерна пропозиція (надалі – Пропозиція) підлягала відхиленню Замовником у відповідності до норм чинного законодавства України.
1. Так, відповідно до п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження окремими файлами інформації згідно вимог Замовника.
Учасники, які подають тендерні пропозиції повинні дотримуватись порядку розміщення документів при завантаження файлів і розміщення всіх документів в межах тих файлів, які зазначені в тендерній документації.
У складі Пропозиції ФОП Лопатка Оксана Ігорівна міститься документи: файл №1: «Тендерна пропозиція.pdf», файл №2: «Інформація ст. 17.pdf», файл №3 «Технічне завдання.pdf», файл №4 «Проект договору.pdf», файл №5 «Довідка про аналогічні договори.pdf», файл №6 «Довідка про матер-тех забезп.pdf», файл №7 «Довідка про кваліфікації.pdf», файл №8 «Інші документи.pdf», які складені не за формою, наведеною у п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації. А саме – зазначений учасник завантажив файли не у дотриманій послідовності, їх відповідної кількості та підписів, що є порушенням умов Документації в цій частині.
2. Згідно до п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації визначена форма документу «Тендерна пропозиція», що наведена у Додатку 1 до тендерної документації.
У складі Пропозиції ФОП Лопатка Оксана Ігорівна міститься документ «Тендерна пропозиція.pdf», який складений не за формою, наведеною у Додатку 1 Документації. А саме – у п.4 Тендерної пропозиції поданої учасником ФОП Лопатка Оксана Ігорівна відсутнє зазначення факсу або інформації про його відсутність.
3. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 2 Документації учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям має надати довідку про те, що має обладнання та матеріально-технічну базу для виконання робіт (надання послуг) із землеустрою.
У складі Пропозиції ФОП Лопатка Оксана Ігорівна міститься документ «Довідка про матер-тех забезп.pdf» в якій зазначено за № п/п 1 тахеометр Leica Geosystem TCR 405 у кількості 2 шт. (свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки №365, 366 від 12.02.2018 р.), натомість у додатках вказано свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки №3477 від 23.12.2018 р. (електронний тахеометр Leica Geosystem TCL 405 power зав. № 834252) та за № п/п 2 GPS приймачі Leica Geosystem SR 20 у кількості 4 шт. (свідоцтво про повірку робочого засобу вимірювальної техніки №265, 266, 267, 268 від 22.01.2018 р.) натомість у додатках вказано свідоцтва про повірку робочого засобу вимірювальної техніки №229, 228 від 15.02.2018 р. (GPS приймачі одночастотні Leica Geosystem SR 20 зав. №60317, 60316), що не відповідає вказаним даним в інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази про метрологічну повірку зазначених приладів, наявність у власності та їхню кількістю.
Також, в інформаційній довідці, окрім напису «власна» відсутні відомості про підтверджуючі документи (договір купівлі-продажу, видаткова накладна, ліцензія, тощо) за № п/п 3-8, що унеможливлює перевірку достовірності вказаної інформації.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно відхилення Пропозиції ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» і визначення переможцем Процедури закупівлі ФОП Лопатка Оксана Ігорівна та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, зокрема, права ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП»), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП».
Отже, Пропозиція ФОП Лопатка Оксана Ігорівна мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає умовам Документації, зокрема, зазначеним вище.
У зв'язку з викладеним вище, ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» вимагає:
1) надати інформацію про пропозицію переможця торгів (ФОП Лопатка Оксана Ігорівна), у тому числі, щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП»;
2) скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ФОП Лопатка Оксана Ігорівна та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2018 10:24
За результатами розгляду Звернення повідомляємо наступне:
Згідно пункту 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаженням окремими файлами інформації згідно вимог Замовника. Учасники, які подають тендерні пропозиції повинні дотримуватись порядку розміщення документів при завантажені файлів і розміщення всіх документів в межах тих файлів, які зазначені в тендерній документацій. Проте, як вбачається із вище вказаного положення учасники «повинні», а не зобов’язанні дотримуватись порядку розміщення. Для Замовника пріоритетним є те, щоб був увесь перелік документів згідно вимог документації, а не послідовність розміщення.
Пропозиція учасника повинна складатися зокрема з інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону (учасник надає документи згідно Частини І Додатку 2 до тендерної документації). Для підтвердження кваліфікаційного критерію як «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», учасники зобов’язанні подати «довідку(в довільній формі) про те, що Учасник має обладнання та матеріально-технічну базу для виконання робіт (надання послуг) із землеустрою», без будь-яких підтверджуючих (додаткових) документів по поданій інформації. Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо виконання предмета закупівлі. Наявність чи відсутність документів, які не вимагались тендерною документацією не є підставою відхилення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лопатка Оксана Ігорівна 275 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП 227 050,00
UAH з ПДВ
116 985,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП ВЦ "Геосервіс" 234 000,00
UAH з ПДВ
119 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Львівський інститут землеустрою" 299 990,00
UAH з ПДВ
299 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 15:15
Електронний підпис
26 червня 2018 15:04
Інші документи.pdf
26 червня 2018 15:04
Проект договору.pdf
26 червня 2018 15:04
Технічне завдання.pdf
26 червня 2018 15:04
Інформація ст. 17.pdf
26 червня 2018 15:04
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 12:42
Файл 5 Проект договору.pdf
26 червня 2018 12:42
Файл 4 Інші документи.pdf
26 червня 2018 12:42
Файл 3 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 10:21
Електронний підпис
27 червня 2018 10:19
СЕРТИФИКАТ_КУПЧИК(1).pdf
27 червня 2018 10:19
Довівдка МВД від 12.06.pdf
27 червня 2018 10:19
img527.jpg
27 червня 2018 10:19
img526.jpg
27 червня 2018 10:19
6 НОВИЙ СТАТУТ.pdf
27 червня 2018 10:19
ЛИСТ ЗГОДА.pdf
27 червня 2018 10:19
КОШТОРИС.pdf
27 червня 2018 10:19
ДОДАТКОВІ ДОКУМЕНТИ.pdf
27 червня 2018 10:19
ФАЙЛ 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 червня 2018 10:19
ФАЙЛ 4 ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
27 червня 2018 10:19
ФАЙЛ 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
27 червня 2018 10:19
ФАЙЛ 2 2 СТ 17 ЗАКОНУ.pdf
27 червня 2018 10:19
ФАЙЛ 2 1 2 ПРАЦІВНИКИ.pdf
27 червня 2018 10:19
ФАЙЛ 2 1 1 ОБЛАДНАННЯ.pdf

Публічні документи

23 червня 2018 12:01
файл 5.PDF
23 червня 2018 12:01
файл 4.PDF
23 червня 2018 12:01
файл 3.PDF
23 червня 2018 12:01
файл 2.PDF
23 червня 2018 12:01
файл 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лопатка Оксана Ігорівна

ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП

ДП ВЦ "Геосервіс"

ДП "Львівський інститут землеустрою"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лопатка Оксана Ігорівна
#2897806927
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2018 17:27

Документи

03 липня 2018 17:27
Електронний підпис
03 липня 2018 16:18
Повідомлення
03 липня 2018 16:18
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лопатка Оксана Ігорівна
#2897806927
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2018 17:27
Електронний підпис
03 липня 2018 16:18
Повідомлення
03 липня 2018 16:18
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 14:43
звіт про виконання.pdf укладений
22 грудня 2018 14:07
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 16:00
Договір укладений
20 липня 2018 15:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 30 000,00
UAH з ПДВ