Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з утилізації консервів м'ясних "М'ясо тушковане. Свинина"
Очікувана вартість
1 116 087,30 UAH
UA-2018-06-12-000905-a 12be539b04ff4188a9abbeae595add73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Горошко

+380442351742 i.goroshko@gosrezerv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне агентство резерву України
Код ЄДРПОУ: 37472392
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28
Контактна особа: Іван Горошко
+380442351742
i.goroshko@gosrezerv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2018 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 13:46
Очікувана вартість: 1 116 087,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з утилізації консервів м'ясних "М'ясо тушковане. Свинина"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81750, Україна, Львівська область, м. Ходорів, вул. Шевченка, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 14 червня 2018 14:55
Дата відповіді: 20 червня 2018 15:38
Доброго дня! Для розрахунків логістичних послуг цікавить наступна інформація: яка максимальна кількість просроченої продукції вміститься в 120 м3 автомобіль максимальною вантажопідйомністю 22т?
Відповідь: Добрий день! Протермінована продукція складована на піддонах, частина якої в картонних ящиках та ящики в незадовільному стані, що унеможливлює здійснити перекладку ящиків на інші піддони, або ж складувати ящики без піддонів в автомобіль. Друга частина -складовані банки на піддони без ящиків, тому збільшення кількості банок на піддоні більш ніж 1200 являється неможливим оскільки дана продукція є нестійкою та пакет розвалиться.
Піддони, на яких складована протермінована продукція є нестандартного розміру, саме тому в автомобіль 120м3 можна помістити не більше 24 піддона.
Оскільки вага протермінованої продукції на одному піддоні складає 0,768 т., загальний тонаж продукції на 24 піддонах складе 18,432 т. без врахування ваги піддону.
технічні умови
Дата подання: 15 червня 2018 12:58
Дата відповіді: 20 червня 2018 18:21
1.Прохання надати інформацію про спосіб пакування( на палеті, окремі банки, в ящиках) або краще додати фото. 2.Навантаження здійснюється замовником?(не чітко вказана інформація у техзавданні) 3.Як отримати фото зразку зовнішнього вигляду та стану банки та зразок?
Відповідь: Добрий день!
1. Консерви знаходяться в картонних коробках, які розмочені від бомбажу банок, а також є на піддонах без картонних коробок.
2. Навантаження простроченої продукції, відповідно до Технічних характеристик на проведення закупівлі послуги з утилізації консервів м`ясних, здійснює переможець торгів: «Повний комплекс послуг по проведенню санітарно-протиепізоотичних та протиепідеміологічних заходів (прийом, завантаження, перевезення, вивіз та подальша утилізація) небезпечного, недоброякісного продукту (консервів м’ясних «М’ясо тушковане. Свинина»).»
3. Публікація фото зразків зовнішнього вигляду та стану банки не передбачено конкурсною документацією.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-12-000905-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТСК РИСАЙКЛИНГ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:38383324
Дата подання: 18 червня 2018 11:00
Технічні характеристики та умови
1.Надати інформацію про спосіб пакування( на палеті, в ящиках, окремі банки?).
2.Надати чітку інформацію про спосіб навантаження та ким виконуються послуги з навантаження.
3.Додати фото зразку зовнішнього вигляду та стану банки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2018 18:22
Добрий день!
1. Консерви знаходяться в картонних коробках, які розмочені від бомбажу банок, а також є на піддонах без картонних коробок.
2. Навантаження простроченої продукції, відповідно до Технічних характеристик на проведення закупівлі послуги з утилізації консервів м`ясних, здійснює переможець торгів: «Повний комплекс послуг по проведенню санітарно-протиепізоотичних та протиепідеміологічних заходів (прийом, завантаження, перевезення, вивіз та подальша утилізація) небезпечного, недоброякісного продукту (консервів м’ясних «М’ясо тушковане. Свинина»).»
3. Публікація фото зразків зовнішнього вигляду та стану банки не передбачено тендерною документацією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 1 020 988,32
UAH з ПДВ
936 609,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЛОГІСТИКА" 1 025 000,00
UAH з ПДВ
945 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2018 10:43
Електронний підпис
02 липня 2018 15:30
Електронний підпис
21 червня 2018 16:27
Електронний підпис
21 червня 2018 16:27
Електронний підпис
21 червня 2018 16:22
Проект договору.pdf
21 червня 2018 16:22
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 19:43
Ч. 2 ст. 17.PDF
27 червня 2018 19:43
Статут.PDF
27 червня 2018 19:43
Предмет договору.PDF
27 червня 2018 19:43
Працівники.PDF
27 червня 2018 19:43
Пояснення до ліцензії.PDF
27 червня 2018 19:43
П. 6 ч. 1 ст. 17.PDF
27 червня 2018 19:43
П. 4 ч. 1 ст. 17.PDF
27 червня 2018 19:43
П. 2 ч. 1 ст. 17.PDF
27 червня 2018 19:43
Опис.PDF
27 червня 2018 19:43
Обладнання.PDF
27 червня 2018 19:43
Гарантійний лист.PDF
27 червня 2018 19:43
Витяг Укртрансбезпеки.pdf
27 червня 2018 19:43
Витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЛОГІСТИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЕКОРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
Переможець 936 609,12
UAH з ПДВ
09 липня 2018 12:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2018 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#37797799
936 609,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 11:10
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2018 19:05
ДОДАТКОВА УГОДА 1 (утилізація-ЕПТ) від 28.09.2018.pdf зміни до договору
01 жовтня 2018 19:03
Електронний підпис укладений
25 липня 2018 16:10
ДОГОВІР (УТИЛІЗАЦІЯ) 25.07.2018.pdf укладений
25 липня 2018 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору внесено відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в частині продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг
Номер договору про закупівлю: №Юр-2/72п-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: Юр-2/72п-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2018 — 31 жовтня 2018
Сума оплати за договором: 213 368,64
UAH з ПДВ