Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миколаївський обласний художній музей ім. В. В. Верещагіна по вул. Велика Морська, 47 у м. Миколаєві (реставрація). Будівля громадського призначення (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 330 000,00 UAH
UA-2018-06-12-000894-a 1ff4b042f7724d7a8227cb5429a5fd05
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukb@mk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukb@mk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2018 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 13:40
Очікувана вартість: 5 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Миколаївський обласний художній музей ім. В. В. Верещагіна по вул. Велика Морська, 47 у м. Миколаєві (реставрація). Будівля громадського призначення (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2018 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 11:15
Тендерна документація Верещагіна.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-БУД" 4 799 998,16
UAH з ПДВ
4 799 998,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 5 091 203,29
UAH з ПДВ
5 091 203,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 13:17
Електронний підпис
26 червня 2018 13:14
СМЕТА.7z
26 червня 2018 13:14
2.imd
26 червня 2018 13:14
видгук.pdf
26 червня 2018 13:14
пропозиція.pdf
26 червня 2018 13:14
Статут.pdf
26 червня 2018 13:14
витяг ПДВ.jpg
26 червня 2018 13:14
Витяг от 17.11.16_1001708363.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антарес-БУД"

ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Антарес-БУД"
#31159868
Переможець 4 799 998,16
UAH з ПДВ
03 липня 2018 14:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Антарес-БУД"
#31159868
4 799 998,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 12:26
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 12:22
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 12:22
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 12:19
Верещагина д.у. 4 -19.FR12.pdf зміни до договору
05 липня 2019 12:19
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2019 16:36
Верещагина Д.у. №3-19.FR12.pdf зміни до договору
31 травня 2019 16:34
Д.у.5 Верещагина.FR12.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 10:34
Графік виконання робіт 2 Д.у. 1 Верещагіна.pdf зміни до договору
19 липня 2018 15:37
Графік виконання робіт 1 до Д.у.1 Верещагіна.pdf зміни до договору
19 липня 2018 15:37
Д.у. 1 Д.5 Верещагіна зміна в графіку виконання робіт.pdf зміни до договору
19 липня 2018 15:37
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 16:40
план фінансування Верещагіна.pdf укладений
16 липня 2018 16:40
План фінансування 2 Верещагіна.pdf укладений
16 липня 2018 16:39
Договірна ціна Верещагіна.pdf укладений
16 липня 2018 16:39
Графік виконання робіт.pdf укладений
16 липня 2018 16:39
договір підряду Верещагіна.pdf укладений
16 липня 2018 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно пункту договору 18.9 розділу 18 внести зміни в графік виконання робіт. 2. Інші умови договору підряду № 5 від 16.07.2018 залишити без змін. 3. Дана додаткова угода до Договору підряду № 5 від 16.07.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з реставрації об’єкта складає – 4799998,16 грн. в тому числі ПДВ – 799999,69 грн., з них на поточний 2018 рік – 4385734,46 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят п’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні 46 копійок) вісімсот в тому числі ПДВ – 730955,74 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є:: кошти бюджету розвитку обласного бюджету –4385734,46 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят п’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні 46 копійок) вісімсот в тому числі ПДВ – 730955,74 грн. 3. Інші умови договору підряду № 5 від 16.07.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 5 від 16.07.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з реставрації об’єкта складає – 4799998,16 грн. в тому числі ПДВ – 799999,69 грн., з них 2018 рік – 4385734,46 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят п’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні 46 копійок) в тому числі ПДВ – 730955,74 грн. з них на поточний 2019 рік - 191760,00 грн. (сто дев'яносто одна тисяча сімсот шістдесят гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 31960,00 грн. на 2020 рік – 222503,70 грн.(двісті двадцять дві тисячі п’ятсот три гривні 70 копійок) в тому числі ПДВ – 37083,95 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є:: кошти бюджету розвитку обласного бюджету – 191760,00 грн. (сто дев'яносто одна тисяча сімсот шістдесят гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ – 31960,00 грн 3. Інші умови договору підряду № 5 від 16.07.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 5 від 16.07.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з реставрації об’єкта складає – 4799998,16 грн. в тому числі ПДВ – 799999,69 грн., з них 2018 рік – 4385734,46 грн. (чотири мільйона триста вісімдесят п’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні 46 копійок) в тому числі ПДВ – 730955,74 грн. з них на поточний 2019 рік – 414263,70 грн. (чотириста чотирнадцять тисяч двісті шістдесят три гривні 70 копійок) в тому числі ПДВ – 69043,95 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є:: кошти бюджету розвитку обласного бюджету – 414263,70 грн. (чотириста чотирнадцять тисяч двісті шістдесят три гривні 70 копійок) в тому числі ПДВ – 69043,95 грн. 3. Інші умови договору підряду № 5 від 16.07.2018 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до Договору підряду № 5 від 16.07.2018 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML