Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015– 42920000-1 - машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (автомат фасувально-пакувальний)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-06-12-000865-c cb543ec067ea42e199084644b24bfa37
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горяча Надія

+380577386675 GORYACHAYA-A@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 22696568
Місцезнаходження: 61054, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ МЕХАНІЗАТОРСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Горяча Надія
+380577386675
GORYACHAYA-A@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2018 20:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 03 липня 2018 12:26
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Автомат фасувально-пакувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська обл., Харків, пр. Московський 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018
ДК 021:2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 17:49
перелік змін_ автомат.doc
18 червня 2018 17:49
ТД_ апарат фасувальний_нова.doc
18 червня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 20:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 17:49
перелік змін_ автомат.doc
18 червня 2018 17:49
ТД_ апарат фасувальний_нова.doc
12 червня 2018 20:52
ТД_ апарат фасувальний.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо фасування
Дата подання: 21 червня 2018 16:34
Дата відповіді: 25 червня 2018 09:35
тендерною документацією визначено що предмет закупівлі: код ДК 021:2015– 42920000-1 - машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (автомат фасувально-пакувальний)!! Запитання - на який саме продукт (товар) має бути відповідна машина (предмет закупівлі), а також її технічні параметри, характеристики???
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства «Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування» на підставі ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" розглянув Ваше звернення та повідомляє про наступне: продукт-консерви м"ясні та м"ясо-рослинні для дитячого харчування (ТУ У 10.8-22696568-013:2018)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-12-000865-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТЕСКО", Код ЄДРПОУ:36692097
вимога про скасування рішення
18 червня 2018 року, Вами Комунальним підприємством “Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування” було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015– 42920000-1 - машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (автомат фасувально-пакувальний) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-12-000865-с).
За результатами розгляду тендерних пропозицій, тендерний комітет прийняв рішення (Протокол від 09.07.2018р.) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антеско».
В обґрунтування відхилення пропозиції, вами зазначено, що в складі пропозиції Учасника надана форма тендерної пропозиції, строк дії якої дорівнює 125 дням, замість 125 робочим дням, що не відповідає умовам тендерної пропозиції.
Крім того, надана довідка про відсутність підстав по ст. 17 Закону, яка не містить всієї необхідної інформації відносно того, що учасник торгів не вчиняв будь-яких антикорупційних дій, розміщеної на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України.
З відповідним рішенням ТОВ «Антеско» (Учасник) не погоджується виходячи з наступного.
1. Частиною 1 розділу 3 тендерної документації Вами, визначено: «Форму тендерної пропозиції (за формою наведеною у Додатку 6 тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного електронного аукціону, Учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (з найнижчою ціною), надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення електронного аукціону, тобто на наступний робочий день.
ТОВ «Антеско», тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, на наступний робочий день після проведеного електронного аукціону, завантажив у систему тендерну пропозицію, за формою наведеною у додатку 6, як це і передбачено ч.1 розділу 3 тендерної документації. Звертаю особливу увагу, що у відповідному додатку зазначалися саме дні, а не робочі дні, а тому вважаємо, що надана тендерна пропозиція, відповідає тендерній документації.
Окрім того, тендерною документацією визначено описи та приклади формальних (не) суттєвих помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, що є складовою тендерної пропозиції Учасника, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.
2. Пунктом 2 частини 2 додатку 1 тендерної документації, вами визначено надання інформації в довільній формі, в якій учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
На відповідну вимогу, учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка в довільній формі № 21\06 від 27.06.2018 з наданням необхідної інформації.
Окрім того, у відповідності до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Одже, відповідна довідка мала надаватися у довільній формі, а відповідна інформація наявна у відкритих реєстрах, тому учасником належним чином виконані вимоги тендерної документації.
Безпідставно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Антеско», Ви порушили відразу всі принципи здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО:
- Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антеско» від 09.07.2018р.;
- Прийняти рішення про визнати переможцем закупівель ТОВ «Антеско».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 липня 2018 19:48
Причина: ......
Номер вимоги: UA-2018-06-12-000865-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТЕСКО", Код ЄДРПОУ:36692097
Дата подання: 12 липня 2018 19:49
не законне рішення
18 червня 2018 року, Вами Комунальним підприємством “Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування” було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015– 42920000-1 - машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (автомат фасувально-пакувальний) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-12-000865-с).
За результатами розгляду тендерних пропозицій, тендерний комітет прийняв рішення (Протокол від 09.07.2018р.) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антеско».
В обґрунтування відхилення пропозиції, вами зазначено, що в складі пропозиції Учасника надана форма тендерної пропозиції, строк дії якої дорівнює 125 дням, замість 125 робочим дням, що не відповідає умовам тендерної пропозиції.
Крім того, надана довідка про відсутність підстав по ст. 17 Закону, яка не містить всієї необхідної інформації відносно того, що учасник торгів не вчиняв будь-яких антикорупційних дій, розміщеної на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України.
З відповідним рішенням ТОВ «Антеско» (Учасник) не погоджується виходячи з наступного.
1. Частиною 1 розділу 3 тендерної документації Вами, визначено: «Форму тендерної пропозиції (за формою наведеною у Додатку 6 тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного електронного аукціону, Учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (з найнижчою ціною), надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення електронного аукціону, тобто на наступний робочий день.
ТОВ «Антеско», тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, на наступний робочий день після проведеного електронного аукціону, завантажив у систему тендерну пропозицію, за формою наведеною у додатку 6, як це і передбачено ч.1 розділу 3 тендерної документації. Звертаю особливу увагу, що у відповідному додатку зазначалися саме дні, а не робочі дні, а тому вважаємо, що надана тендерна пропозиція, відповідає тендерній документації.
Також, у Вас існує розбіжність, не узгодженість окремих умов та положень тендерної документації, в тому числі суперечність, не узгодженість додатку 6 з іншими умовами і змістовим положенням тендерної документації.
Окрім того, тендерною документацією визначено описи та приклади формальних (не) суттєвих помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, що є складовою тендерної пропозиції Учасника, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.
П.10 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тобто і додатком 6 до ТД і законом передбачено «дні», а не «робочі дні».
Також, учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, може використати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею17, про що йдеться у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 101\2017.

2. Пунктом 2 частини 2 додатку 1 тендерної документації, вами визначено надання інформації в довільній формі, в якій учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
На відповідну вимогу, учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка в довільній формі № 21\06 від 27.06.2018 з наданням необхідної інформації.
Окрім того, у відповідності до ч. 3 ст. 17 та ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, відповідна довідка мала надаватися у довільній формі, а відповідна інформація наявна у відкритих реєстрах, тому учасником належним чином виконані вимоги тендерної документації.
Безпідставно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Антеско», Ви порушили відразу всі принципи здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО:
- Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антеско» від 09.07.2018р.;
- Прийняти рішення про визнати переможцем закупівель ТОВ «Антеско».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2018 19:18
Тендерний комітет КП "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" розглянув Вашу Вимогу, та, керуючись ст.3,22,28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, надає наступну відповідь: приймаючи участь у відкритих торгах Учасник торгів зобов’язаний виконати всі вимоги замовника, що встановлені в тендерній документації, зокрема умову щодо встановленого строку дії пропозиції та змісту окремих довідок учасника.
Ані в тендерній формі «Пропозиція», що була подана у складі пропозиції учасника, ані в тендерній формі –пропозиція від 04.07.2018 року, що надана за результатами аукціону учасником не виконано вимогу замовника щодо строку дії пропозиції, яка встановлена у тендерній документації – 125 робочих днів.
Учасник зобов’язаний був самостійно вказати цей строк згідно з вимогами документації.
Аналогічним також є обов’язкова вимога щодо змісту довідки про відсутність вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України.
Таким чином, вказані порушення ніяким чином не можуть бути віднесені до формальних помилок, так як п.п.2.6 п.2 розділу 4 тендерної документації міститься вичерпний перелік таких помилок.
Враховуючи вищенаведене, Вимога ТОВ "АНТЕСКО" відхилена.
Номер вимоги: UA-2018-06-12-000865-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТЕСКО", Код ЄДРПОУ:36692097
Дата подання: 12 липня 2018 20:01
про скасування незаконного рішення
18 червня 2018 року, Вами Комунальним підприємством “Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування” було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015– 42920000-1 - машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (автомат фасувально-пакувальний) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-12-000865-с).
За результатами розгляду тендерних пропозицій, тендерний комітет прийняв рішення (Протокол від 09.07.2018р.) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антеско».
В обґрунтування відхилення пропозиції, вами зазначено, що в складі пропозиції Учасника надана форма тендерної пропозиції, строк дії якої дорівнює 125 дням, замість 125 робочим дням, що не відповідає умовам тендерної пропозиції.
Крім того, надана довідка про відсутність підстав по ст. 17 Закону, яка не містить всієї необхідної інформації відносно того, що учасник торгів не вчиняв будь-яких антикорупційних дій, розміщеної на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України.
З відповідним рішенням ТОВ «Антеско» (Учасник) не погоджується виходячи з наступного.
1. Частиною 1 розділу 3 тендерної документації Вами, визначено: «Форму тендерної пропозиції (за формою наведеною у Додатку 6 тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного електронного аукціону, Учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (з найнижчою ціною), надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення електронного аукціону, тобто на наступний робочий день.
ТОВ «Антеско», тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, на наступний робочий день після проведеного електронного аукціону, завантажив у систему тендерну пропозицію, за формою наведеною у додатку 6, як це і передбачено ч.1 розділу 3 тендерної документації. Звертаю особливу увагу, що у відповідному додатку зазначалися саме дні, а не робочі дні, а тому вважаємо, що надана тендерна пропозиція, відповідає тендерній документації.
Також, у Вас існує розбіжність, не узгодженість окремих умов та положень тендерної документації, в тому числі суперечність, не узгодженість додатку 6 з іншими умовами і змістовим положенням тендерної документації.
Окрім того, тендерною документацією визначено описи та приклади формальних (не) суттєвих помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що не впливають на зміст пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, що є складовою тендерної пропозиції Учасника, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника.
П.10 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тобто і додатком 6 до ТД і законом передбачено «дні», а не «робочі дні».
Також, учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, може використати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею17, про що йдеться у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 101\2017.

2. Пунктом 2 частини 2 додатку 1 тендерної документації, вами визначено надання інформації в довільній формі, в якій учасник підтверджує, що протягом останніх трьох років він не був притягнений до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
На відповідну вимогу, учасником в складі тендерної пропозиції була надана довідка в довільній формі № 21\06 від 27.06.2018 з наданням необхідної інформації.
Окрім того, у відповідності до ч. 3 ст. 17 та ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, відповідна довідка мала надаватися у довільній формі, а відповідна інформація наявна у відкритих реєстрах, тому учасником належним чином виконані вимоги тендерної документації.
Безпідставно відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Антеско», Ви порушили відразу всі принципи здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО:
- Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антеско» від 09.07.2018р.;
- Прийняти рішення про визнати переможцем закупівель ТОВ «Антеско».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2018 19:22
Тендерний комітет КП "МІСЬКА МОЛОЧНА ФАБРИКА-КУХНЯ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" розглянув Вашу Вимогу, та, керуючись ст.3,22,28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, надає наступну відповідь: приймаючи участь у відкритих торгах Учасник торгів зобов’язаний виконати всі вимоги замовника, що встановлені в тендерній документації, зокрема умову щодо встановленого строку дії пропозиції та змісту окремих довідок учасника.
Ані в тендерній формі «Пропозиція», що була подана у складі пропозиції учасника, ані в тендерній формі –пропозиція від 04.07.2018 року, що надана за результатами аукціону учасником не виконано вимогу замовника щодо строку дії пропозиції, яка встановлена у тендерній документації – 125 робочих днів.
Учасник зобов’язаний був самостійно вказати цей строк згідно з вимогами документації.
Аналогічним також є обов’язкова вимога щодо змісту довідки про відсутність вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України.
Таким чином, вказані порушення ніяким чином не можуть бути віднесені до формальних помилок, так як п.п.2.6 п.2 розділу 4 тендерної документації міститься вичерпний перелік таких помилок.
Враховуючи вищенаведене, Вимога ТОВ "АНТЕСКО" відхилена.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-12-000865-c.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТЕСКО", Код ЄДРПОУ:36692097
Дата подання: 18 липня 2018 22:31
скарга
скарга амку
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2018 17:09
рішення від 23.07.2018 № 7326 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 23 липня 2018 17:09
Рішення від 07.08.2018 № 7988.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2018 19:05

Документи подані скаржником

18 липня 2018 22:29
скарга_АНТЕСКО.pdf
18 липня 2018 22:30
оплата 5 000 АМКУ.pdf
18 липня 2018 22:30
Протокол__акцепт.pdf

Документи Органу Оскарження

07 серпня 2018 19:05
Рішення від 07.08.2018 № 7988.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2018 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТЕСКО" 1 530 000,00
UAH з ПДВ
1 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 992 800,00
UAH з ПДВ
1 529 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФДЕНТ" 1 899 500,10
UAH з ПДВ
1 899 500,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2018 11:32
ТЕХНIЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
02 липня 2018 11:32
Копія Протоколу.pdf
02 липня 2018 11:32
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
02 липня 2018 11:32
копія Статуту.pdf
02 липня 2018 11:32
Копія приказа.pdf
02 липня 2018 11:32
Копія паспорта.pdf
02 липня 2018 11:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 липня 2018 11:32
ДОВIДКА_МАТ_ТЕХ_БАЗА.pdf
02 липня 2018 11:32
СТ_17-1.pdf
02 липня 2018 11:32
ДОВIДКА_НОВИЙ_ТОВАР.pdf

Публічні документи

01 липня 2018 11:41
Техчастина.PDF
01 липня 2018 11:41
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
01 липня 2018 11:41
Проект договору.PDF
01 липня 2018 11:41
Згода.PDF
01 липня 2018 11:41
загальні відомості.PDF
01 липня 2018 11:41
довкілля.PDF
01 липня 2018 11:41
Довідка.PDF
01 липня 2018 11:41
Довідка поноваження.PDF
01 липня 2018 11:41
Довідка МТБ.PDF
01 липня 2018 11:41
Довідка коруп. ЄДР.PDF
01 липня 2018 11:41
Виписка ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТЕСКО"

ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "ПРОФДЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТЕСКО"
#36692097
Відхилено 1 525 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2018 21:08
ФОП "ГРИГОРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3053510458
Відхилено 1 529 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 19:58
ТОВ "ПРОФДЕНТ"
#41091890
Переможець 1 899 500,10
UAH з ПДВ
12 липня 2018 21:53

Документи

09 липня 2018 21:08
Електронний підпис
09 липня 2018 21:07
Протокол_09.07.2018.pdf

Документи

11 липня 2018 19:58
Електронний підпис

Документи

12 липня 2018 21:52
Електронний підпис
12 липня 2018 21:52
Протокол_ акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 21:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФДЕНТ"
#41091890
1 899 500,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2018 21:52
Електронний підпис
12 липня 2018 21:52
Протокол_ акцепт.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 липня 2018 17:09
Коментар щодо відміни: на підставі ч.2 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII
Документи:
30 липня 2018 17:09
Протокол відміна.pdf