Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) с. В.Гусне Турківського району Львівської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
415 418,00 UAH
UA-2018-06-12-000321-b 6ebf45d98fde4c70ad1973e9f1eaeb4e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Миньо Марія Михайлівна

+380326935237 husne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Верхньогусненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04373637
Місцезнаходження: 82564, Україна , Львівська обл., село Верхнє Гусне, Львівська область Турківський район с.Верхнє Гусне вул.Центральна,155
Контактна особа: Миньо Марія Михайлівна
+380326935237
husne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2018 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 20 червня 2018 13:05
Очікувана вартість: 415 418,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 078,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) с. В.Гусне Турківського району Львівської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82564, Україна, Львівська область, село Верхнє Гусне, вул.Центральна,155
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2018 12:24
3. ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-12-000321-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Світлоцентр, Код ЄДРПОУ:37372783
Дата подання: 15 червня 2018 15:44
Усунення невідповідностей у ТД
В тендерні документації замовника зазначається: «. Замовником торгів укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 3500,00 (три тисячі п’ятсот) гривень і сплачується після підписання актів виконаних робіт в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України, відповідно до умов укладеної між Замовником та Виконавцем угоди.»
Згідно п. 18 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі – товари,роботи чи послуги, які закуповуються у межах єдиної процедури закупівлі щодо яких учасникам дозволяється подавати пропозиції. Відповідно до пункту 22 ч. 1 ст. 1 Закону роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Предметом закупівлі за Процедурою закупівлі є Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) с. В.Гусне Турківського району Львівської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, а не юридично-консультаційні послуги.
Таким чином, витрати, пов’язані з юридично-консультаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже не можуть бути включені до Документації.
Відповідно до ч.4 ст 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Закон не передбачає можливість встановлення додаткових умов, якими є оплата переможцем витрат, пов’язаних з наданням послуг Замовнику третьою особою.
Таким чином такі витрати не відшкодовуються за надання послуг третьою особою, не відносяться о предмета закупівлі, а отже положення щодо оплати зазначених витра не можуть вноситися до документації. Тому вимагаємо вилучити дану вимогу та привести у відповідність до Закону тендерну документацію .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2018 14:29
Документація допорогових торгів передбачає можливість, а не обов'язок оплати юридично-консультаційних послуг.
Номер вимоги: UA-2018-06-12-000321-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Прозоровський Микола Орестович, Код ЄДРПОУ:3066013119
Дата подання: 15 червня 2018 16:27
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Згідно вимогами вашої тендерної документації учасники повинні надати в складі пропозиції Сканкопію(ї) квартального звіту, за формою 1 ДФ. Для можливості прийняття участі у даній процедурі закупівлі, ми прийняли на роботу додатково працівників відповідної кваліфікації для виконання робіт по предмету закупівлі. Станом на сьогодні підприємство має необхідну кількість робітників, які були прийняті в штат підприємства після оприлюднення декілької оголошень та ознайомлення з вимогами Тендерних документацій, але в останньому квартальному звіті 1 ДФ, що є у підприємства (за 31.03.2018 року) дана інформація ще не відображається. Відповідно до Наказу міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» Податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий податковий розрахунок за календарний рік не подається. Отже, останній квартальний звіт 1 ДФ за 30.06.2018 рік може подаватися до 09 серпня 2018 року. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, і просимо вилучити її з переліку вимог до тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2018 14:28
Документація допорогових торгів не містить вимоги подавати звіт 1ДФ за звітний період, який ще не закінчився. Вимога дискримінаційною не є, оскільки звітний період для всіх однаковий.
Номер вимоги: UA-2018-06-12-000321-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Лайттер", Код ЄДРПОУ:40742452
Дата подання: 15 червня 2018 16:47
Вимогащодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»: « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Замовнику має бути відомо, що «відгуки про виконання наданого у довідці договору» на відміну від самих договорів, накладних та інших передбачених законодавством правочинів, не передбачені Законодавством України та в ньому не визначені. Тому на підставі Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть вимагатися від учасників торгів. Надання офіційних листів замовниками залежить від їх внутрішніх правил та процедур і є неможливим в разі, якщо ці правила не передбачають надання таких листів. Але цей факт жодним чином не є свідоцтвом успішності або неуспішності виконання тих чи інших договорів. Більш того, підміна офіційних контрактів неформалізованими відгуками надає широкі можливості для підміни фактів та надання відгуків на послуги та роботи, які офіційно не були предметом договорів. Відповідно до Частини 7, Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Отже Замовник, в разі необхідності, має змогу самостійно звернутися за реквізитами замовників, що містяться у контрактах та отримати необхідну інформацію. Виходячи з вищесказаного, вимагаємо: вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2018 14:18
Законодавство не визначає чіткого переліку документів, який підтверджує відповідність критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Законодавство не забороняє просити від Учасника відгук про виконаний договір. А як відомо, дозволено те, що не заборонено законом! Таким чином, Замовник має право визначати такий перелік документів на власний розсуд, втому числі вимагати надати відгук.
Номер вимоги: UA-2018-06-12-000321-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВілКом Монтаж, Код ЄДРПОУ:41905200
Дата подання: 25 червня 2018 11:44
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Просимо провести повторну оцінку нашої пропозицію, оскільки вважаємо нашу дискваліфікацію неправомірною та такою, що суперечить принципам проведення допорогових закупівель.
Зокрема, відповідно до пп. 5 а. 1 Розділу 6 документації учасники повинні були подати у складі пропозиції відомості з ЄДРПОУ. При цьому замовником не конкретизовано у якій саме формі вони повинні бути надані. Тобто, документація не містила чіткої вимоги про надання саме довідки виданої Державною службою статистики України, як про це зазначено у протоколі розгляду нашої пропозиції. У зв'язку з цим, нами було прийнято рішення, надати у складі пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (сформований станом на 15.06.2018 р.), оскільки даний документ містить найбільш повну інформацію у порівнянні з Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань чи з довідкою виданою органом статистики.
Крім того, згідно п. 17 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України затвердженого Постановою КМУ від 22.01.1996 р. № 118 дані, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, за винятком тих, що стосуються виробничих і фінансово-економічних показників діяльності суб'єктів та ідентифікаційних номерів фізичних осіб - платників податків. Відтак, при оцінці пропозиції замовник може самостійно перевірити інформацію, що міститься у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Слід зазначити, що проведення допорогових закупівель регулюється Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35. Відповідно до п. 6.3 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що нами подано усю необхідну інформацію в повному обсязі, а наша пропозиція відповідає вимогам документації. Відтак, з метою дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також з метою максимальної економії просимо провести повторний розгляд нашої пропозиції та прийняти рішення про визнання переможцем учасника ТОВ "ВілКом Монтаж".
У випадку, якщо нашу вимогу не буде виконано, залишаємо за собою право звертатися до відповідних контролюючих органів з метою захисту наших прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2018 15:15
Відомості з ЄДРПОУ та витяг з ЄДР це два зовсім різних документи, які видаються різними органами з різних державних реєстрів.
Така практика підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України від 13.12.17 № 8811.
На основі вищевикладеного, повідомляємо, що учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ВілКом Монтаж» не дотримався вимоги тендерної документації і був правомірно відхилений Замовником у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-06-12-000321-b.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Світлоцентр, Код ЄДРПОУ:37372783
Дата подання: 23 червня 2018 11:28
Неправомірна дискваліфікація
Ми вимагаємо, провести неупереджену оцінку тендерних пропозицій, а також всієї закупівлі в цілому. Вашими діями грубо порушуються норми наказу ДП «Зовнішторгвидаву» № 35 в якому затверджений порядок проведення допорогових закупівель.
Ми вважаємо, що ваші дії щодо нашої дискваліфікації є не правомірними оскільки:
1. В змісті тендерної документації вказано що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів з захисту довкілля. Проте вимоги щодо документального підтвердження цієї умови чітко не вказано. Також варто врахувати що підписуючи форму «тендерна пропозиція» ми підтверджуємо, що маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника. Тобто цим безпосередньо надаємо згоду та гарантуємо забезпечити виконання всіх вимог замовника встановлених в тендерні документації.
2. Щодо подачі Витягу з ЄДР замість відомостей з ЄДРОПОУ повідомляємо, що відомості з ЄДРПОУ у вигляді базових даних – це перелік зазначених у Положенні про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, позицій щодо суб’єктів ЄДРПОУ, які надаються у довільній формі. Тобто форма надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді базових даних чинним законодавством не встановлена.
Відомості з ЄДРПОУ лише засвідчують наявність суб’єкта в реєстрі з відповідними ідентифікаційними, класифікаційними, довідковими даними щодо нього і не є правовстановлюючим документом.
Крім того згідно Постановою КМУ від 22.01.1996 р. №118 «Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України дані, що містяться в Реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, за винятком тих, що стосуються виробничих і фінансово-економічних показників діяльності суб'єктів та ідентифікаційних номерів фізичних осіб - платників податків.
А також, згідно норм ЗУ Про публічні закупівля Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже при оцінці тендерної пропозиції учасника замовник самостійно може перевірити відомості які внесені в ЄДРПОУ щодо учасника.
Тому, ми вважаємо що дискваліфікація нас як переможця торгів є безпідставною та не правомірною.
Згідно до вищевикладеного, ще раз вимагаємо усунути порушення які допущені в закупівлі, та в подальшому діяти згідно до чинного законодавства України.
Якщо вимога не буде виконана в коротшій термін, та не будуть усунуті допущені порушення, ми будемо вимушені звернутися до контролюючих органів з відповідними листами таких як, Антимонопольний комітет України Департамент захисту економіки Національної поліції України, Прокуратуру України, НАБУ, громадських Організацій та інше.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2018 15:14
Відомості з ЄДРПОУ та витяг з ЄДР це два зовсім різних документи, які видаються різними органами з різних державних реєстрів.
Така практика підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України від 13.12.17 № 8811.
На основі вищевикладеного, повідомляємо, що учасник товариство з обмеженою відповідальністю «Світлоцентр» не дотримався вимоги тендерної документації і був правомірно відхилений Замовником у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-06-12-000321-b.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Світлоцентр, Код ЄДРПОУ:37372783
Дата подання: 26 червня 2018 11:18
Порушення вимог тендерної документації
Вимогами вашої тендерної документації встановлено «Для підтвердження пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати наступні документи - Копія ліцензії (ліцензій), дозволів, які необхідні для виконання даного виду робіт (У разі відсутності у учасника власних ліцензій та дозволів він має право залучити до виконання цих робіт субпідрядників і надати у складі пропозиції їх дозвільні документи).
Учасник повинен мати чинну ліцензію (ліцензії) на виконання усіх робіт, які є предметом закупівлі та підлягають ліцензуванню згідно законодавства України.»
В кошторисні документації яку учасник ФОП Дмитришин В.М. подав на підтвердження відповідності технічних характеристик предмета закупівлі вказані роботи на проведення яких, згідно законодавства України, суб’єкт господарювання повинен одержати дозвільні документи.
Частина третя статті 21 Закону України «Про охорону праці» в чинній редакції регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – дозвіл).
Частина дев’ята вищезазначеною статті передбачає, що набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Постанова Кабінету міністрів України № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» з урахуванням змін та доповнень згідно Постанови Кабінету міністрів України № 48 від 07.02.2018 р. передбачає наступне
Відповідно п. 6 Постанови № 1107 Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається:
• роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2,або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3;
• виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3.
• У разі коли дозвіл на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки отримано виробником або постачальником до прийняття зобов'язань щодо їх постачання, роботодавець може застосовувати зазначені машини, механізми, устатковання на підставі завіреної в установленому законодавством порядку копії дозволу, одержаної від такого виробника або постачальника.

Відповідно п. 21 Постанови № 1107:
Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.

Статтею 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-X із змінами і доповненнями встановлено, що провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб’єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), - тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17000 до 34000 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.
Дії, передбачені частиною першою ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, або пов’язані з отриманням доходу у великих розмірах, -тягнуть за собою накладення штрафу віддвох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення.
Отже виходячи з вищезазначеного в разі виконання суб’єктом господарювання (юридичні особа або фізичні особи-підприємці), робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, та/або експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3 до постанови КМУ № 1107 від 26.10.11 р. суб’єкт господарювання, зобов’язаний в обов’язковому порядку оформити зазначені дозволи та/або оформити декларації згідно Додатків 6, 7 цієї ж Постанови.
Проведення допорогових закупівель регулюється Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35. Відповідно до п. 6.3 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому вимагаємо переглянути результати закупівлі дотримуючись норм ЗУ «Про публічні закупівлі, Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року №35 та вимог тендерної документації на закупівлю Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) с. В.Гусне Турківського району Львівської області (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. Виконнання робіт цієї Закупівлі без дозволів та декларацій згідно Законодавства України не можливо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2018 10:35
ФОП Дмитришин В.М. надав у складі своєї пропозиції скан-копію ліцензії, згідно із вимогами документації допорогових торгів.
Скан-копія ліцензії міститься у документі під назвою «установчі документи ліцензія».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2018 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волощук М.К. 318 888,00
UAH з ПДВ
289 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВілКом Монтаж 299 000,00
UAH з ПДВ
291 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Світлоцентр 329 967,00
UAH з ПДВ
327 889,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дмитришин Василь Михайлович 344 980,00
UAH з ПДВ
329 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" 415 263,77
UAH з ПДВ
415 263,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2018 17:08
Договір10.jpg
19 червня 2018 17:08
Договір9.jpg
19 червня 2018 17:08
Договір8.jpg
19 червня 2018 17:08
Договір7.jpg
19 червня 2018 17:08
Договір6.jpg
19 червня 2018 17:08
Договір5.jpg
19 червня 2018 17:08
Договір4.jpg
19 червня 2018 17:08
Договір3.jpg
19 червня 2018 17:08
Договір2.jpg
19 червня 2018 17:08
Договір1.jpg
19 червня 2018 17:08
МВС.jpg
19 червня 2018 17:08
Дозвіл2.jpg
19 червня 2018 17:08
Дозвіл1.jpg
19 червня 2018 17:08
Перелік робіт.jpg
19 червня 2018 17:08
Ліцензія.jpg
19 червня 2018 17:08
Банк відсутн.боргів.jpg
19 червня 2018 17:08
Довідка БАНК.jpg
19 червня 2018 17:08
Витяг податкова.jpg
19 червня 2018 17:08
Виписка2.jpg
19 червня 2018 17:08
Виписка1.jpg
19 червня 2018 17:08
Паспорт3.jpg
19 червня 2018 17:08
Паспорт2.jpg
19 червня 2018 17:08
Паспорт1.jpg
19 червня 2018 17:08
Гарантійний лист ДСТУ.jpg
19 червня 2018 17:08
Загалн.вироб.витрати2.jpg
19 червня 2018 17:08
Загалн.вироб.витрати1.jpg
19 червня 2018 17:08
Відом.ресурс.3.jpg
19 червня 2018 17:08
Відом.ресурс.2.jpg
19 червня 2018 17:08
Відом.ресурс.1.jpg
19 червня 2018 17:08
Кошт.розрах.2.jpg
19 червня 2018 17:08
Кошт.розрах.1.jpg
19 червня 2018 17:08
Розрах.до лок.кошт.2.jpg
19 червня 2018 17:08
Розрах.до лок.кошт.1.jpg
19 червня 2018 17:08
Лок.кошт.5.jpg
19 червня 2018 17:08
Лок.кошт.4.jpg
19 червня 2018 17:08
Лок.кошт.3.jpg
19 червня 2018 17:08
Лок.кошт.2.jpg
19 червня 2018 17:08
Лок.кошт.1.jpg
19 червня 2018 17:08
Договірна ціна.jpg
19 червня 2018 17:08
ЛИСТ-відгук.PDF
19 червня 2018 17:08
Довідка.викон.робіт2.jpg
19 червня 2018 17:08
довідка.викон.робіт.jpg
19 червня 2018 17:08
аналог.договір10.jpg
19 червня 2018 17:08
аналог.договір9.jpg
19 червня 2018 17:08
аналог.договір8.jpg
19 червня 2018 17:07
аналог.договір7.jpg
19 червня 2018 17:07
аналог.договір6.jpg
19 червня 2018 17:07
аналог.договір5.jpg
19 червня 2018 17:07
аналог.договір4.jpg
19 червня 2018 17:07
аналог.договір3.jpg
19 червня 2018 17:07
аналог.договір2.jpg
19 червня 2018 17:07
аналог.договір1.jpg
19 червня 2018 17:07
Довідка про досвід.jpg
19 червня 2018 17:07
Довідка працівники.jpg
19 червня 2018 17:07
Довідка МТБ.jpg
19 червня 2018 17:07
Форма пропозиції.jpg

Публічні документи

19 червня 2018 17:36
23. Звіт 1 ДФ.pdf
19 червня 2018 16:27
23. Фінансовий звіт.pdf
19 червня 2018 15:32
446_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1-2.doc
19 червня 2018 15:32
446_ДЦ_ЛС1_2-1-1-1.doc
19 червня 2018 15:32
446_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1-1.doc
19 червня 2018 15:32
446_ДЦ_ДЦ_3-1.doc
19 червня 2018 15:32
22. Довідка МВС.jpg
19 червня 2018 15:32
21. Пропозиція.pdf
19 червня 2018 15:32
20. Проект договору.pdf
19 червня 2018 15:32
19..pdf
19 червня 2018 15:32
17. Договірна ціна.pdf
19 червня 2018 15:32
16. Довідки.pdf
19 червня 2018 15:32
15. Дозвіл.jpg
19 червня 2018 15:32
13. Дозвіл на роботи.jpg
19 червня 2018 15:32
10. Виписка (копія).pdf
19 червня 2018 15:32
9. Статут (копія).pdf
19 червня 2018 15:32
8. Витяг ПДВ..pdf
19 червня 2018 15:32
6. Акт БЕТ.jpg
19 червня 2018 15:32
5. Лист відгук БЕТ 001.jpg
19 червня 2018 15:32
4. Договір Львівсвітло.pdf

Публічні документи

19 червня 2018 14:41
Гарантійний лист.jpg
19 червня 2018 14:41
Довідка .jpg
19 червня 2018 14:41
Ліцензія.pdf
19 червня 2018 14:41
Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2018 14:41
Довідка банк.jpg
19 червня 2018 14:41
Статут.pdf
19 червня 2018 14:41
свідоцтво.jpg
19 червня 2018 14:41
ідент.код.jpg
19 червня 2018 14:41
Паспорт директор.pdf
19 червня 2018 14:41
Довідка про субпідряд.jpg
19 червня 2018 14:41
Довідка гарантія.jpg
19 червня 2018 14:41
r_140_ДЦ_ССР.docx
19 червня 2018 14:41
r_140_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.docx
19 червня 2018 14:41
r_140_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
19 червня 2018 14:41
r_140_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.docx
19 червня 2018 14:41
r_140_ДЦ_ДЦ.docx
19 червня 2018 14:41
Договірна ціна.pdf
19 червня 2018 14:41
1 ДФ.pdf
19 червня 2018 14:41
Відгук.pdf
19 червня 2018 14:41
Аналогічний договір 2.pdf
19 червня 2018 14:41
Аналогічний договір 1.pdf
19 червня 2018 14:41
Витяг з протоколу.jpg
19 червня 2018 14:41
Nakaz.jpg
19 червня 2018 14:41
Проект договору.pdf
19 червня 2018 14:41
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2018 12:12
126_ДЦ_ССР_9.rtf
19 червня 2018 12:12
126_ДЦ_ССР_8.rtf
19 червня 2018 12:12
126_ДЦ_ССР_5.rtf
19 червня 2018 12:12
126_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 червня 2018 12:12
126_ДЦ_ДЦ_3.rtf
19 червня 2018 12:12
126_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
19 червня 2018 12:12
126_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
19 червня 2018 12:12
ціінова пропозиція 001.jpg
19 червня 2018 12:12
технічне завдання2 001.jpg
19 червня 2018 12:12
технічне завдання1 001.jpg
19 червня 2018 12:12
проект договору гусне.pdf
19 червня 2018 12:12
паспорт код.pdf
19 червня 2018 12:12
лист відгук.PDF
19 червня 2018 12:12
довідка з банку2 001.jpg
19 червня 2018 12:12
довідка з банку1 001.jpg

Публічні документи

19 червня 2018 17:32
Паспорт Рабця.zip
19 червня 2018 17:32
договор 33 с.Берегове.pdf
19 червня 2018 17:32
копія ліцензії.pdf
19 червня 2018 17:32
Лист право підпису.pdf
19 червня 2018 17:32
Лист-згода (дир.).pdf
19 червня 2018 17:32
Довідка працівники.pdf
19 червня 2018 17:32
лист згода у.о..pdf
19 червня 2018 17:32
Захист довкілля.pdf
19 червня 2018 17:32
Копія код директор(1).doc
19 червня 2018 17:32
ЗВІТ Ф. _1ДФ.pdf
19 червня 2018 17:32
договор 37с. Семенівка.pdf
19 червня 2018 17:32
довідка про досвід.pdf
19 червня 2018 17:32
Відгук роботи Львів.PDF
19 червня 2018 17:32
Кошторис В.Гусне (1).zip
19 червня 2018 17:32
Витяг ЄДРПОУ 18.06.18.pdf
19 червня 2018 17:32
виписка ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2018 17:32
Довідка МВС.pdf
19 червня 2018 17:32
Довідка з банку (2).pdf
19 червня 2018 17:32
Відомість з ЄДРПОУ (1).pdf
19 червня 2018 17:32
наказ про печатку.pdf
19 червня 2018 17:32
Свідоцтво ПДВ ориг..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волощук М.К.

ТОВ ВілКом Монтаж

ТОВ Світлоцентр

ФОП Дмитришин Василь Михайлович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Волощук М.К.
#2147212176
Відхилено 289 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 14:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
Відхилено 291 900,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 14:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Світлоцентр
#37372783
Відхилено 327 889,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 14:07
ФОП Дмитришин Василь Михайлович
#3022504591
Переможець 329 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 14:08

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Волощук М.К. #2147212176

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

25.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

22 червня 2018 14:04
Протокол розгляду

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВілКом Монтаж #41905200

№ рішення у справі

63/42- р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

22 червня 2018 14:06
Протокол розгляду

Документи

22 червня 2018 14:07
Протокол розгляду

Документи

22 червня 2018 14:08
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дмитришин Василь Михайлович
#3022504591
329 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2018 14:08
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
03 липня 2018 11:17